dan moet je eigenlijk uit principe deze ronde maar laten schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef Suijk het volgende:
1. Petacchi
2. Boonen
3. Freire
4. Eisel
5. McGee
Eigenlijk de minst leuke klassieker om te voorspellen.
als iemand nu een hele top5 goed heeft dan begint diegene met een lekkere voorsprong aan het seizoenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:17 schreef placebeau het volgende:
Het zou wel leuk zijn als er iemand de top vijf helemaal juist heeft. (is vorig jaar slechts één maal gebeurd). Het zou zelfs bijzonder leuk zijn als dat mijn top vijf is.
Al zal er sowieso wel één onverwachte naam opduiken.
Maar nu vind ik een ploegentijdrit over het algemeen weldegelijk makkelijker te voorspellen dan een individuele koers. Nog knap natuurlijk, maar dat laatste is helemaal niemand gelukt. Voor alles is een eerste keer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef placebeau het volgende:
NRH bij de ploegentijdrit in Eindhoven.
Nieuwe voorspelling:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef Arcee het volgende:
1. Boonen
2. Petacchi
3. Hushovd
4. Freire
5. Zabel
Tel zo al 4 prono's met deze 5 namen.quote:
Mwah, een sprint duurt zo'n 200 meter. Dat kan ik toch nooit een spectaculaire strijd noemen eigenlijk. Duurt het veel te kort voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan een spectaculaire strijd worden tussen Boonen en Petacchi.![]()
Spectaculaire laatste kilometer is wat realistischer idd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah, een sprint duurt zo'n 200 meter. Dat kan ik toch nooit een spectaculaire strijd noemen eigenlijk. Duurt het veel te kort voor.
Toch wel: wielerprono 2006 #2 - op naar San Remoquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef Zwansen het volgende:
Hoop mensen die toch op Gilbert gokken.
Volgens mij is er niemand die Petacchi en Boonen beiden niet heeft.
Toch niet, want je hebt wel Petacchi en da's niet beiden niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel: wielerprono 2006 #2 - op naar San Remo
Verklaar je vertrouwen in Gilbert.. Vorig jaar was hij 5e of 6e geloof ik?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:06 schreef Postlezer het volgende:
1. Gilbert
2. Petacchi
3. Boonen
4. Hushovd
5. Freire
Ik zeg natuurlijk niet dat hij Petacchi klopt in een massaspurtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verklaar je vertrouwen in Gilbert.. Vorig jaar was hij 5e of 6e geloof ik?
Dan zou het moeten gebeuren op de Pogio en daar ik zie een Betinni of Basso ook nog wel weg rijden. Zou leuk zijn als het eens geen massasprint werd. Gilbert heeft wel rappe benen genoeg, om de sprint van een kleine groep te winnen idd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:28 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk niet dat hij Petacchi klopt in een massaspurt![]()
Maar Gilbert gaat sowieso nog iets proberen en wie weet...![]()
Ik had het over die blauwe, die moet het goede voorbeeld geven.quote:
Maar die blauwe is toch altijd op tijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had het over die blauwe, die moet het goede voorbeeld geven.
Vrijwel gelijkwaardig zijn ze eigenlijk. Ik denk dat de E3 prijs iets interessanter is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:23 schreef placebeau het volgende:
Nu we nog even tijd hebben, wat is het interessantst? E3 of Brabantse pijl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |