quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral dankzij Landis. Blijkbaar hadden veel Julich. Zo jammer dat die na z'n sterke proloog door het ijs zakte.
Hehe.quote:
Ik vul altijd zo snel mogelijk iets in. Dan voorkom je dat je het vergeet. En editten kan altijd nog.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
Kunnen we niet beter de startlijst afwachten?
Boonen, Freire, Petacchi doen echt wle mee.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hoe weet je wie er allemaal mee doen, als de startlijst er nog niet is?
Zabel en Hushhovd ook wel. Zie daar mijn 5 man.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, Freire, Petacchi doen echt wle mee.
Die heb ik ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zabel en Hushhovd ook wel. Zie daar mijn 5 man.
Ah, we hebben een ziener.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen, Freire, Petacchi doen echt wle mee.
Je weet wat ik bedoel. Mochten de startlijsten er al zijn dus zullen die mannen er echt op staan.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, we hebben een ziener.
Wat als Freire morgen valt en een sleutelbeentje breekt?
Ik denk dat ik de volgorde nog wel ga veranderen. Iets zegt me dat Boonen niet gaat winnen, maar Boonen op 4 of zo zetten voelt ook raar. Eigenlijk denk ik dat Hushovd gaat winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |