ée'n regel text, en nog niet in staat hem te lezenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:13 schreef M5 het volgende:
Da's een oude foto. Toen was ie nog een F-16A Block 15R, nu is ie een F-16A Block 20 MLU
riiiight.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:13 schreef M5 het volgende:
Da's een oude foto. Toen was ie nog een F-16A Block 15R, nu is ie een F-16A Block 20 MLU
omdat je de ballen verstand hebt van vliegtuigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ée'n regel text, en nog niet in staat hem te lezen
idd, die kont blijft toch hetzelfdequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog gewoon jenny form th blockof ze nu op 15 of 20 woont
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat je de ballen verstand hebt van vliegtuigen.
Er staat bij dat de foto in 1994 genomen isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat je de ballen verstand hebt van vliegtuigen.
eet je daar altijd saté dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
mn derde dag in Den haag, en nog geen saté gehad
Tijd om daar zo verandering in te brengen
nee, maar vorige keer waren we hier 5 dagen, en bij 5 verschillende nationaliteiten sat;e gehadquote:
je weet heel goed dat het om het 2e gedeelte van die post gingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er staat bij dat de foto in 1994 genomen ishoeveel verstand van vliegtuigen heb je daarvoor nodig
Ik heb geen idee waar je het overhebt. Wat ik wel weet is dat je je veel te druk maakt om niksquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef M5 het volgende:
[..]
je weet heel goed dat het om het 2e gedeelte van die post ging
jammer dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het overhebt. Wat ik wel weet is dat je je veel te druk maakt om niks
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef M5 het volgende:
[..]
je weet heel goed dat het om het 2e gedeelte van die post ging
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, maar vorige keer waren we hier 5 dagen, en bij 5 verschillende nationaliteiten sat;e gehadbij de turk, bij de surinamer, bij de chinees, bij de marokkanensnackbar en bij de nederlandse snackbar
gebrul ---> http://video.google.com/videoplay?docid=-236345357158387520&q=f1+startupquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Fugie het volgende:
en ik ben ingehaald door een gallardo vandaag, dat ding ging iets te snel om bij te houden![]()
maar wat een gebrul kwam eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
gebrul ---> http://video.google.com/videoplay?docid=-236345357158387520&q=f1+startup [afbeelding]
Ik zit woensdag misschien de hele dag tegenover de Audi fabriek waar oa de A8 wordt gemaakt, kan jij niet regelen dat ik ff naar binnen kan?quote:
als er dan al een rondleiding wordt gegeven moet dat wel lukken, maar kan ik maandag pas navragen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit woensdag misschien de hele dag tegenover de Audi fabriek waar oa de A8 wordt gemaakt, kan jij niet regelen dat ik ff naar binnen kan?
had je maar een auto-op moeten openenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Verdomme het metalen frame van een tekentafel zonet van een smalle trap af getildmn rug is aan stront
Maandag weet ik of het doorgaat en hoe laat ik daar dan ben. Dan gooi ik het wel op de mailquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als er dan al een rondleiding wordt gegeven moet dat wel lukken, maar kan ik maandag pas navragen!
anders is het vrijwel onmogelijk![]()
Had jij er maar op tijd bij meoten zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had je maar een auto-op moeten openen![]()
god straft onmiddelijk![]()
is goed, maandagochtend ga ik er gelijk achteraanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maandag weet ik of het doorgaat en hoe laat ik daar dan ben. Dan gooi ik het wel op de mail
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had jij er maar op tijd bij meoten zijn
En Sandra is god niet
Ja, volgende keer weer een kwalieteits OP, deze steek onder water kwam ik tgen en kon ik niet laten liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is goed, maandagochtend ga ik er gelijk achteraan![]()
[..]
beter zoeken
![]()
ben jij vorige week zaterdag terug gekomen van wintersport ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:49 schreef ook_gek het volgende:
hoooooooooooooooooooi
jepquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben jij vorige week zaterdag terug gekomen van wintersport ?
in 13uur hebben we net een kleine 240KM gereden van uit oostenrijk naar nederlandquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
wij hebben maar 12 uur over de heenweg gedaan vorige weekEcht iets te vage shit
en bedanktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moest me inhouden om Bo zn 155 er voor de grap niet bij te zetten
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef ook_gek het volgende:
Fugie
Wintersport 2006 - deel 2
hier het verhaal van mijn terug reis en wat foto's![]()
lekker nuchterquote:als dat ding ontploft ben ik zwaar de lul, maar allles goed met jou?
Een fikse lap vlees van de straat gepeuterd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef PeuRac het volgende:
Zo, net ff m'n tanden zowat m'n mond uit lopen malen op een zeer taai stuk vlees
Is gewoon achterhoeks hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
op V8power.nl zijn nicknames verboden geworden![]()
![]()
mwah, het v8power forum werd nogal verneukt door een paar leden. waren ook wel drastische maatregelen nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat is een forum nu waard zonder nicknames? niet iedereen wil met voor en achternaam op't net staan
3 minuten zijn al 2x voorbijquote:
die EPS einddempers speciaal voor de artc zijn wel machtig strak he??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom er net achter dat er nog iemand van de Alfa club op dezelfde school komt als ikInvasion of the Alfa Romeo's at the HU
Nounou, poehpoeh, als je een beetje rondneust komt je zeker 50 Alfa's tegen bij de HU lulloquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom er net achter dat er nog iemand van de Alfa club op dezelfde school komt als ikInvasion of the Alfa Romeo's at the HU
en je digitale vrienden dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nounou, poehpoeh, als je een beetje rondneust komt je zeker 50 Alfa's tegen bij de HU lullo
Maar ik ben een leuke avond hebben bij vrienden en in de kroeg
Een mooie enkele pijp?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
die EPS einddempers speciaal voor de artc zijn wel machtig strak he??![]()
![]()
de enige plannen waar bij ou wel eens wat van terecht komt zijn je plannen om naar de ikea te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
ik heb wilde plannen, alleen moet ik eens gaan kijken of ik het kan, zelf een flinke bestelbus tot camper om gaan bouwen
Zekersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
die EPS einddempers speciaal voor de artc zijn wel machtig strak he??![]()
![]()
ouwe mercedes vario ofzo, ikea bed er in pleuren, paar ouwe aanrechtkastjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige plannen waar bij ou wel eens wat van terecht komt zijn je plannen om naar de ikea te gaan
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak vanavond thuis blijft![]()
totaal geen zin om te stappenben vast ziek aan het worden oid
![]()
als ie oud is, heet het geen Vario, maar Düsseldorferquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ouwe mercedes vario ofzo, ikea bed er in pleuren, paar ouwe aanrechtkastjes![]()
nee die demper is nog goed, heb daar het geld niet voor over.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekersniks voor jou? Ze hebben er nog 3 over
quote:
Dat zijn niet eens zijn eigen plannen, maar die van zijn vriendinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige plannen waar bij ou wel eens wat van terecht komt zijn je plannen om naar de ikea te gaan
Hij heeft ten minste een vriendinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zijn eigen plannen, maar die van zijn vriendin![]()
Varioquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ie oud is, heet het geen Vario, maar Düsseldorfer
wacht maar tot jij onder de plak zitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zijn eigen plannen, maar die van zijn vriendin![]()
ik denk ik maak het ff duidelijk dat ik niet achterlijk benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je nu aan mij vertellen wat een vario is? Ik was bij de introductie van dat ding hoor
Dat wist ik al. Ik dacht dat je juist het etegndeel widle bewijzenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk ik maak het ff duidelijk dat ik niet achterlijk ben![]()
Daarmee doel je op dat ik geen vriendin heb? Misschien heb ik daar wel helemaal geen behoefte aan op het moment.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Ik dacht dat je juist het etegndeel widle bewijzen
De breinaaldenprijzen zijn je teveel gestegen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarmee doel je op dat ik geen vriendin heb? Misschien heb ik daar wel helemaal geen behoefte aan op het moment.
een vriendin die je elke avond op moet blazen lijkt me ook nietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarmee doel je op dat ik geen vriendin heb? Misschien heb ik daar wel helemaal geen behoefte aan op het moment.
Kerel je kan nog niet eens auto rijdenquote:
Omdat Google een kutnoob is. Als je op bedrijfswagens zoekt, moet je niet op Googel kijken, maar up Buzzybee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
maar leg eens uit, hoe het kan dat als ik op Dusseldorfer zoek niets vind wat lijkt op de turkenbus die ik bedoel![]()
spamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat Google een kutnoob is. Als je op bedrijfswagens zoekt, moet je niet op Googel kijken, maar up Buzzybee.
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/4.gif]afbeelding][/url]
Mja ik houd niet zo vak die dikke wanden..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef PeuRac het volgende:
@ Baracuda, in het echt ziet die uitlaat er wel netjes uit hoor![]()
Ik zeik nooitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kerel je kan nog niet eens auto rijden![]()
Laat mij fijn m'n mening over die uitlaat hebben zonder dat jij gelijk weer gaan zitten zeiken
Heb er gewoon geen zin in, komt wel als ik weer wat regelmaat heb ipv zoals nu soms een paar uur voordat ik weg moet een telefoontje te krijgen, dat is gewoon klote als je een vriendin hebt en afspraken hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De breinaaldenprijzen zijn je teveel gestegen?
Niks, ik heb ewoon geen zin om als Dangel in te loggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie heeft er op jouw pikkie staan dansen Alexxxxx?
directe voorganger van de Vario, is dus nog tot ver in de jaren '90 gebouwd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
een dusseldorfer is me in dat geval net wat te oud
het word hoog tijd dat je weer een baan krijgtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, ik heb ewoon geen zin om als Dangel in te loggen
Maar ik zal nu weer lief zijn, volegsn mij si iedereen zo ongeveer wel op de kast nu
17e sollicitatiegesprekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het word hoog tijd dat je weer een baan krijgt![]()
Of van een flat springenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het word hoog tijd dat je weer een baan krijgt![]()
da's een beetje té, onze gekke fries is best wel aardig, maar hij verveelt zich te veel, te vaak en te langquote:
Dat is een beter plan, is wat definitieverquote:
en ik baal er van dat.. nou ja, dat staat in het italiaanse auto topic.. er is nu een heel puikend oldtimer truck eveneemnt in leeuwarden, en ik kan erniet bij zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's een beetje té, onze gekke fries is best wel aardig, maar hij verveelt zich te veel, te vaak en te lang
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
flat betekent plat. van een plat iets springen. nou, wat een effect.
met dezelfde koplampen als die Duseldorperquote:
ze lijken er wel verrekte veel opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef lipje het volgende:
[..]
met dezelfde koplampen als die Duseldorper![]()
Euhm.. dat is zoquote:
American Chopper op Discoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef PeuRac het volgende:
Er is echt geen fuck op TV
A licence to Kill is de bond film deze week
dusseldorfer link heb ik net gegevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
wel mooi hoor klonk zo'n Vario als basis
Wij hebben ook zo'n geval, maar da's zo'n Dusseldorfer dan geloof ik, dat weet alexx wel.
Alexx, jij nog de link van dat topic bij de hand op BB?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dusseldorfer link heb ik net gegeven
Ik zag em net staan jaquote:
quote dan ook eens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef lipje het volgende:
puik plan, maar ik loop nog de moed voor het huisje oipruimen bij elkaar te schrapen
edit quote van Ook gek :-)
zoveel heeft die kip nou ook niet verteldquote:
noobquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef lipje het volgende:
[PTA SC] Audi 80 cabrio dak voor ¤874 beter?
quote:
nee, ik ben geen HJ !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht,dat was wel goed
kom je nu vlees brengen?
Pispaal in studentaal: huisjongstequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
HelmJosti
zal ik zwaaien naar de übernoobmod?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik snap m niet
Heelrijke Jankzak?
Weg btw
doe t dan wel ff melden op Karboquote:Op zondag 12 maart 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou het al melden in het er is iets down topic.
maar daa kon ik niet in komen
lekkel, jij nog een THEEtje?quote:
das hetzlefde als Grolsch uit een fles met kroonkurk... of een krakeling in de vrom van een gevarendriehoekquote:
of de Bavaria in een plastic fles op het stationquote:Op zondag 12 maart 2006 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das hetzlefde als Grolsch uit een fles met kroonkurk... of een krakeling in de vrom van een gevarendriehoek
of fok op een server die niet hiktquote:Op zondag 12 maart 2006 01:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
of de Bavaria in een plastic fles op het station
morgen Sjoemquote:Op zondag 12 maart 2006 11:29 schreef Sjoem het volgende:
Ligt het aan mij of doet fok! het nog steeds niet geweldig?
nu al?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
Aandrijfas gebroken bij beide midlandsAls je dat bij de tests er niet uit kan halen
![]()
Voor de race al bij montenero en bij de start bij albersquote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu al?![]()
* BoJo zapt net pas naar sbs6![]()
oh Ferrari![]()
Sneue zaak iddquote:Op zondag 12 maart 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
Aandrijfas gebroken bij beide midlandsAls je dat bij de tests er niet uit kan halen
![]()
kleine driftige italiaantjes iddquote:Op zondag 12 maart 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
toch best geinig om die rode marsmannetjes druk te zien zwaaien etc.![]()
![]()
ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
Maar 't is wel weer gewoon treintje rijden
Ben niet echt geboeit aan het kijken
Overdrijf niet. Er zijn al aarig wat inhaalacties geweestquote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
zappen met rtl 7quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ja die heb ik gisteravond al gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef lipje het volgende:
[..]
zappen met rtl 7
Daar is nu de kwalificatie van de A1.. Jos is 8e
allebei gebroken aandrijfassen, maar Monteiro vanuit de pits begonnen in de T car. Hij ligt nu 16e.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Albers uitgevallenen monteiro erges laatste
Okay, dat valt nog meequote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
allebei gebroken aandrijfassen, maar Monteiro vanuit de pits begonnen in de T car. Hij ligt nu 16e.
Ik heb dit nog zien gebeuren in Kerpen op Shumi's thuisbaan incl Schumi als gastrijder in de racequote:
Liuzziquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog zien gebeuren in Kerpen op Shumi's thuisbaan incl Schumi als gastrijder in de race![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je doelt weer op Schumi die eigenlijk niet kan rijden?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog zien gebeuren in Kerpen op Shumi's thuisbaan incl Schumi als gastrijder in de race![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je doelt weer op Schumi die eigenlijk niet kan rijden?
Verschillend.quote:
waarom is datquote:Op zondag 12 maart 2006 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
Dat lijkt me echt helemaal kut om tijdens het rijden je luchtinlaat dicht te houden
ja FSA staat daar tochquote:
Om te zorgen dat je motor niet vast slaat...quote:
Die dingen maken fucking veel herrie dudequote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja FSA staat daar toch![]()
Het heeft wel wat hoor, 22-23k rpm top getunede blokjes.
En dat choken leer je ook zo aan manfftjes voor de bocht bij gas dicht.
Wat Bara zegt.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat Bara zegt.
En van die foto van van der Garde is het wel de formatieronde, dus bij langzaam rijden. Je hoeft dus niet altijd je klauw op je luchtfilterhuis te hebben
beetje in balans komen met je rukarmquote:Op zondag 12 maart 2006 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou wat zijn
dan krijg je een flinke linker arm
![]()
toch maar eens gaan karten danquote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
beetje in balans komen met je rukarm![]()
Krijg je gewoon aan 2 kanten spierballen!
Mijn rechter arm is niet groter omdat ik rukquote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
beetje in balans komen met je rukarm![]()
Krijg je gewoon aan 2 kanten spierballen!
Je weet wat je te doen staatquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn rechter arm is niet groter omdat ik rukMaar omdat ik bijna alles met m'n rechter arm doe gewoon
![]()
ik heb 13 jaar getennist en alleen met rechts... bij mij kon je aardig het verschil zienquote:Op zondag 12 maart 2006 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn rechter arm is niet groter omdat ik rukMaar omdat ik bijna alles met m'n rechter arm doe gewoon
![]()
Oh ja dat was m'n excuus ik heb ook keilang aan tennis gedaanquote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb 13 jaar getennist en alleen met rechts... bij mij kon je aardig het verschil zien![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja dat was m'n excuus ik heb ook keilang aan tennis gedaan![]()
Serieus dus![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja dat was m'n excuus ik heb ook keilang aan tennis gedaan![]()
Serieus dus![]()
ik van m'n 7de tot m'n 20stequote:Op zondag 12 maart 2006 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude echt... ik heb van m'n 8ste tot m'n 16e ofzo aan tennis gedaan![]()
Kut spelletjequote:
Zekerquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kut spelletje
[..]
Zeker
Bara is een azijnpisser. Die houd alleen maar van over elkaar heen vliegende rookies in matige ge-engineerde wagens met een egale kleur.
en liuzzi dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef BoJo het volgende:
Sato al 5 stops![]()
ik weet al wie ik ga wisselen![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef Hugster het volgende:
Alleen praat hij als een josti in een rolstoel met zo'n voicebox
ik alleen omdat mijn team op bridgestone bvanden staat geloof ikquote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef M5 het volgende:
middag
en weer lekker wat puntjes gescoort voor de F1 manager
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar hij kan wel rijden![]()
is net zoiets als vrouwen met een zachte g, als ze hun mond houden is het goed neuken![]()
verder vind ik em ook top hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar hij kan wel rijden![]()
is net zoiets als vrouwen met een zachte g, als ze hun mond houden is het goed neuken![]()
Ik had Coulthard (10e), Speed (13e), Toro Rosso Chassis (11e en 13e) Torro Rosso Motor (11 en 13e),. Michelin banden 1e en 3equote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef vlad het volgende:
[..]
ik alleen omdat mijn team op bridgestone bvanden staat geloof ik![]()
sato en ide waren nu niet echt de toppers![]()
goed bezigquote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik had Coulthard (10e), Speed (13e), Toro Rosso Chassis (11e en 13e) Torro Rosso Motor (11 en 13e),. Michelin banden 1e en 3e
sorryquote:Op zondag 12 maart 2006 14:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
verder vind ik em ook top hoor
En, moet het allemaal gelijk weer zo plat gekke arbeider
ik hou me vast aan de spreuk: meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik had Coulthard (10e), Speed (13e), Toro Rosso Chassis (11e en 13e) Torro Rosso Motor (11 en 13e),. Michelin banden 1e en 3e
't was een gokje bij mij. had beter klien als coureur kunnen nemen zie ik, maar achteraf praten is altijd makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hou me vast aan de spreuk: meedoen is belangrijker dan winnen![]()
168 puntenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
Oh, BoJo, hier: http://5gtt.com/f1/punten.php
Hmppfquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef M5 het volgende:
[..]
168 en nog wat punten van de kwalificatie, zo rond de 50 dacht ik..
Had ik ookquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef vlad het volgende:
ik zie net dat ik bmw sauber in m'n team heb![]()
waarom moest nou net die BMW opgeblazen worden?![]()
btw: 167 pnt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |