morgen Sjoemquote:Op zondag 12 maart 2006 11:29 schreef Sjoem het volgende:
Ligt het aan mij of doet fok! het nog steeds niet geweldig?
nu al?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
Aandrijfas gebroken bij beide midlandsAls je dat bij de tests er niet uit kan halen
![]()
Voor de race al bij montenero en bij de start bij albersquote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu al?![]()
* BoJo zapt net pas naar sbs6![]()
oh Ferrari![]()
Sneue zaak iddquote:Op zondag 12 maart 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
Aandrijfas gebroken bij beide midlandsAls je dat bij de tests er niet uit kan halen
![]()
kleine driftige italiaantjes iddquote:Op zondag 12 maart 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
toch best geinig om die rode marsmannetjes druk te zien zwaaien etc.![]()
![]()
ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
Maar 't is wel weer gewoon treintje rijden
Ben niet echt geboeit aan het kijken
Overdrijf niet. Er zijn al aarig wat inhaalacties geweestquote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
zappen met rtl 7quote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
Ja die heb ik gisteravond al gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef lipje het volgende:
[..]
zappen met rtl 7
Daar is nu de kwalificatie van de A1.. Jos is 8e
allebei gebroken aandrijfassen, maar Monteiro vanuit de pits begonnen in de T car. Hij ligt nu 16e.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Albers uitgevallenen monteiro erges laatste
Okay, dat valt nog meequote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
allebei gebroken aandrijfassen, maar Monteiro vanuit de pits begonnen in de T car. Hij ligt nu 16e.
Ik heb dit nog zien gebeuren in Kerpen op Shumi's thuisbaan incl Schumi als gastrijder in de racequote:
Liuzziquote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog zien gebeuren in Kerpen op Shumi's thuisbaan incl Schumi als gastrijder in de race![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je doelt weer op Schumi die eigenlijk niet kan rijden?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog zien gebeuren in Kerpen op Shumi's thuisbaan incl Schumi als gastrijder in de race![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je doelt weer op Schumi die eigenlijk niet kan rijden?

Verschillend.quote:
waarom is datquote:Op zondag 12 maart 2006 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
Dat lijkt me echt helemaal kut om tijdens het rijden je luchtinlaat dicht te houden
ja FSA staat daar tochquote:
Om te zorgen dat je motor niet vast slaat...quote:
Die dingen maken fucking veel herrie dudequote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja FSA staat daar toch![]()
Het heeft wel wat hoor, 22-23k rpm top getunede blokjes.
En dat choken leer je ook zo aan manfftjes voor de bocht bij gas dicht.
Wat Bara zegt.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat Bara zegt.
En van die foto van van der Garde is het wel de formatieronde, dus bij langzaam rijden. Je hoeft dus niet altijd je klauw op je luchtfilterhuis te hebben
beetje in balans komen met je rukarmquote:Op zondag 12 maart 2006 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou wat zijn
dan krijg je een flinke linker arm
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |