Een fikse lap vlees van de straat gepeuterd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef PeuRac het volgende:
Zo, net ff m'n tanden zowat m'n mond uit lopen malen op een zeer taai stuk vlees
Is gewoon achterhoeks hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
op V8power.nl zijn nicknames verboden geworden![]()
![]()
mwah, het v8power forum werd nogal verneukt door een paar leden. waren ook wel drastische maatregelen nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat is een forum nu waard zonder nicknames? niet iedereen wil met voor en achternaam op't net staan
3 minuten zijn al 2x voorbijquote:
die EPS einddempers speciaal voor de artc zijn wel machtig strak he??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom er net achter dat er nog iemand van de Alfa club op dezelfde school komt als ikInvasion of the Alfa Romeo's at the HU
Nounou, poehpoeh, als je een beetje rondneust komt je zeker 50 Alfa's tegen bij de HU lulloquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom er net achter dat er nog iemand van de Alfa club op dezelfde school komt als ikInvasion of the Alfa Romeo's at the HU
en je digitale vrienden dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nounou, poehpoeh, als je een beetje rondneust komt je zeker 50 Alfa's tegen bij de HU lullo
Maar ik ben een leuke avond hebben bij vrienden en in de kroeg
Een mooie enkele pijp?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
die EPS einddempers speciaal voor de artc zijn wel machtig strak he??![]()
![]()
de enige plannen waar bij ou wel eens wat van terecht komt zijn je plannen om naar de ikea te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
ik heb wilde plannen, alleen moet ik eens gaan kijken of ik het kan, zelf een flinke bestelbus tot camper om gaan bouwen
Zekersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
die EPS einddempers speciaal voor de artc zijn wel machtig strak he??![]()
![]()
ouwe mercedes vario ofzo, ikea bed er in pleuren, paar ouwe aanrechtkastjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige plannen waar bij ou wel eens wat van terecht komt zijn je plannen om naar de ikea te gaan
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak vanavond thuis blijft![]()
totaal geen zin om te stappenben vast ziek aan het worden oid
![]()
als ie oud is, heet het geen Vario, maar Düsseldorferquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ouwe mercedes vario ofzo, ikea bed er in pleuren, paar ouwe aanrechtkastjes![]()
nee die demper is nog goed, heb daar het geld niet voor over.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekersniks voor jou? Ze hebben er nog 3 over
quote:
Dat zijn niet eens zijn eigen plannen, maar die van zijn vriendinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige plannen waar bij ou wel eens wat van terecht komt zijn je plannen om naar de ikea te gaan
Hij heeft ten minste een vriendinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zijn eigen plannen, maar die van zijn vriendin![]()
Varioquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ie oud is, heet het geen Vario, maar Düsseldorfer
wacht maar tot jij onder de plak zitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn niet eens zijn eigen plannen, maar die van zijn vriendin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |