ik denk ik maak het ff duidelijk dat ik niet achterlijk benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je nu aan mij vertellen wat een vario is? Ik was bij de introductie van dat ding hoor

Dat wist ik al. Ik dacht dat je juist het etegndeel widle bewijzenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk ik maak het ff duidelijk dat ik niet achterlijk ben![]()

Daarmee doel je op dat ik geen vriendin heb? Misschien heb ik daar wel helemaal geen behoefte aan op het moment.quote:

quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Ik dacht dat je juist het etegndeel widle bewijzen

De breinaaldenprijzen zijn je teveel gestegen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarmee doel je op dat ik geen vriendin heb? Misschien heb ik daar wel helemaal geen behoefte aan op het moment.

een vriendin die je elke avond op moet blazen lijkt me ook nietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarmee doel je op dat ik geen vriendin heb? Misschien heb ik daar wel helemaal geen behoefte aan op het moment.

Kerel je kan nog niet eens auto rijdenquote:

Omdat Google een kutnoob is. Als je op bedrijfswagens zoekt, moet je niet op Googel kijken, maar up Buzzybee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
maar leg eens uit, hoe het kan dat als ik op Dusseldorfer zoek niets vind wat lijkt op de turkenbus die ik bedoel![]()

spamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat Google een kutnoob is. Als je op bedrijfswagens zoekt, moet je niet op Googel kijken, maar up Buzzybee.
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/4.gif]afbeelding][/url]

Mja ik houd niet zo vak die dikke wanden..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef PeuRac het volgende:
@ Baracuda, in het echt ziet die uitlaat er wel netjes uit hoor![]()

Ik zeik nooitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kerel je kan nog niet eens auto rijden![]()
Laat mij fijn m'n mening over die uitlaat hebben zonder dat jij gelijk weer gaan zitten zeiken

Heb er gewoon geen zin in, komt wel als ik weer wat regelmaat heb ipv zoals nu soms een paar uur voordat ik weg moet een telefoontje te krijgen, dat is gewoon klote als je een vriendin hebt en afspraken hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De breinaaldenprijzen zijn je teveel gestegen?

Niks, ik heb ewoon geen zin om als Dangel in te loggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie heeft er op jouw pikkie staan dansen Alexxxxx?

directe voorganger van de Vario, is dus nog tot ver in de jaren '90 gebouwd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
een dusseldorfer is me in dat geval net wat te oud

het word hoog tijd dat je weer een baan krijgtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, ik heb ewoon geen zin om als Dangel in te loggen
Maar ik zal nu weer lief zijn, volegsn mij si iedereen zo ongeveer wel op de kast nu

17e sollicitatiegesprekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het word hoog tijd dat je weer een baan krijgt![]()

Of van een flat springenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het word hoog tijd dat je weer een baan krijgt![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |