Wat? Wie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Svensational het volgende:
Niet de twee allerbesten hoor, Erik..
Marescha, Ellen.quote:
Hij is een stuk beter geworden sinds hij eruit ging. Daarvoor vond ik 'm erg vlak zingen, maar werd echt verrast tijdens de uitzending van Eddy Zoey, en ook zijn optreden in de Day Before. Jammer dat hij dat niveau niet eerder kon laten zien, anders had hij makkelijk voorbij Harm kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Christon altijd al zo goed, of is hij echt verbeterd in die paar weken? Echt, hij had zeker verder dan Harm mogen komen.
Maar I-Jay verpestte het wel voor de andere 4quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
De dames samen klonken veel beter dan de mannen. Maar ja, what else is new?
Waarschijnlijk alleen bij Jerneyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stond I-Jay niet op nummer 1 bij de jury? Dat is een nog grotere giller.
Tijdens de finale.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
Toch niet aan #100 gekomen voor de finale
Bij Idols 1 bleven we volgens mij ook uiteindelijk net voor de 100 steken, bij #97 of zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
Toch niet aan #100 gekomen voor de finale
Dat halen we makkelijkquote:
Het zal potdimme eens tijd worden jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Na bijna 2 jaar eindelijk die OP gefixt!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Na bijna 2 jaar eindelijk die OP gefixt!
Waarom geen Ellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Poll: Wie is het ultieme idool?Floortje! Marescha! Raffaëla!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
I-Jay was in die workshop ook de beste!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Neem jij een lijst met I-Jay op nummer 1 serieus?.
Je moet altijd opkomen voor je idolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik wíst dat JIJ dát zou gaan posten.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef BVO het volgende:
Don't be cruel van Elvis?
Het is veel te ontruttig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef WithMe het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo schokkend is aan Imagine.
Ik denk weet zeker van welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Imagine een mooi nummer, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat Floortje het niet zo mooi kan zingen.
Ze gaat het weer op volle schelle bak zingen met veel jankjes ertussen zonder ook maar een enkele bezieling te tonen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef WithMe het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo schokkend is aan Imagine.
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat het weer op volle schelle bak zingen met veel jankjes ertussen zonder ook maar een enkele bezieling te tonen.
Het is gewoon geen nummer om je stem mee te showcasen vind ik.
Maar ach, als het haar lukt, dan petje af hoor. Ik vrees alleen het ergste.
Ik heb alleen een aantal handbewegingen en kijken naar het plafond gezien tijdens moeilijke noten, en een beetje wanhopige blikken werpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.
En wat betreft Imagine, die gaat ze gewoon waanzinnig doen.
Vind je? Dit jaar probeer ik het zonder favo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef --Globe-- het volgende:
Je moet natuurlijk wel een favo hebben tijdens t kijken naar de finale. Anders is het niet leuk.
Eenschquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Floortje gaat inderdaad winnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Is het al geweest???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
Bij het RTL Nieuws hebben ze het straks over Idols.
Had jij niet een verjaardag zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef WithMe het volgende:
Nog 12 minuten.
Vanavond nog niet, maar ik ga wel zo bij de pc weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had jij niet een verjaardag zo?
Jammer! kom je af en toe wel even langs??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vanavond nog niet, maar ik ga wel zo bij de pc weg.
Tof! tot straks dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin..
Als het begint ben ik trouwens voor de tv te vinden, wellicht dat ik in de reclamebreaks even langs kom, maar dat weet ik dus niet. Jullie zullen in ieder geval van mijn commentaar kunnen genieten tijdens de backstage en uitslag.
Dude! 700 posts?!?! omg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef BVO het volgende:
Al dik 700 posts vandaag, moet de finale nog beginnen.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer! kom je af en toe wel even langs??
idem.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
*klaarzit*
Ja hoor. Maar wat nutteloos geslowchat mag wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Zit ik wel in het juiste topic
Dit is toch de Idols SC
Ja, hoezo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is toch de Idols SC?
Dit is inderdaad het topic waar er ge-SC wordt over Idols. Mocht het echte onderwerploze SC worden, dan is de blueroom de juiste plaats.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is toch de Idols SC
Jij ook veel plezier, en remember.. Floortje gaat vanavond winnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:57 schreef WithMe het volgende:
Ik ga maar eens naar de tv, veel plezier vanavond!![]()
Floortje gaat ownen !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zal mijn benieuwen of die omhooggevallen Rafaella gaat winnen ....
ECHT NIET!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje gaat op haar giecheltje vanavond.
Jij post hele nare dingen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is tijd om Floortje weg te sturen.
ze ziet er niet uit....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is floortje lelijk gestyled
Jij pakt ook alles aan he?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Meteen alweer duidelijk. Floortje zwaait als een kind op koninginnedag naar Bea, Raffaela zwaait alsof ze de koningin zelf is.
Kijk, wij zitten op 1 lijn vanavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
Ze loopt wel als een slet die Raf.
mee eensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaela is echt beter dan Floortje. No doubt about that!
Dat zal je ook wel aan de kijkcijfers zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:04 schreef Vivi het volgende:
Ik vind ze allebei niks. Ik vind eigenlijk deze hele idols onder de maat. Er zit echt geen Boris of Hind bij
http://mediakrant.web-log.nl/log/5212865quote:Een overzicht van de kijkcijfers van de voorgaande Idols-finales:
Idols I (2003).
Idols: 4,7 miljoen kijkers. Idols Backstage: 3 miljoen kijkers. Idols Uitslag: 5 miljoen kijkers
Idols II (2004).
Idols: 3,4 miljoen kijkers. Idols Backstage: 1,2 miljoen kijkers. Idols Uitslag: 3,4 miljoen kijkers.
Misschien in de keuken achter het aanrecht maar niet op het podiumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaela is echt beter dan Floortje. No doubt about that!
omdat ze veel te truttig is en net ene klein kind somsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom zegt Floortje om de 3 woorden "hihihihi"
Die donkere is Raffaela hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Waarom zegt Floortje om de 3 woorden "hihihihi"
Precies op tijd! Goed teken!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
D'r wordt voor het eerstt harder gekrijst voor Raffa!
Viel mij ook op.. naja, dat hoeft gelukkig nog niet veel te betekenen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
D'r wordt voor het eerstt harder gekrijst voor Raffa!
*proest*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies op tijd! Goed teken!
Raffa gaat voor de 99%!
Ze praat nog dommer dan een gemiddeld belspelmeisje. Benieuwd wat haar iq is...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef J-net het volgende:
Eigenlijk irriteer ik me steeds meer aan Floortje..... hoe ze doet hoe ze praat hoe ze zingt....
Go Raffaëla
Nou, ze zijn niet zenuwachtig omdat jij zit te kijken hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:09 schreef Insomaniac het volgende:
Men, ik ben nu al zenuwachtig.. Vorige keer wíst je gewoon dat Boris zou winnen, maar nu weet ik het écht niet!
Kan ik me bij jou nou eignelijk niet voorstellen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat ze veel te truttig is en net ene klein kind soms
Nee, wel jammer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Er zijn trouwens geen extra juryleden geweest.
Zelfs ik heb emoties.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me bij jou nou eignelijk niet voorstellen.
Niet dat ik je ken,maar oke.
nou.. vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik keek wel![]()
Moest laptop nog ff omzetten
David Guettaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Van wie is die achtergrondmuziek?
Depech Mode misschien?
Je bent toch geenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
Voordeel van lange reclame, tijd zat om mn was op te vouwen..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
Voordeel van lange reclame, tijd zat om mn was op te vouwen..
quote:
Niets. Helemaal niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Vivi het volgende:
Die cheap-ass extensions van raffaella!
En kunnen ze nu niet voor ons vermaak een beetje concurrentiestrijd suggereren? Dat knuf kroel gedrag werkt niet echt amusement-verhogend![]()
En waarom zegt Chantal altijd "Rafajella"in plaats van gewoon rafaella, dat klinkt echt ontzettend dom. Ik snap zowiezo niet wat er zo geweldig is aan die muts met d'r scheve kin![]()
Ze heet toch Raffajella?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Vivi het volgende:
Die cheap-ass extensions van raffaella!
En kunnen ze nu niet voor ons vermaak een beetje concurrentiestrijd suggereren? Dat knuf kroel gedrag werkt niet echt amusement-verhogend![]()
En waarom zegt Chantal altijd "Rafajella"in plaats van gewoon rafaella, dat klinkt echt ontzettend dom. Ik snap zowiezo niet wat er zo geweldig is aan die muts met d'r scheve kin![]()
Misschien omdat het zo uitgesproken dient te worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Vivi het volgende:
En waarom zegt Chantal altijd "Rafajella"in plaats van gewoon rafaella, dat klinkt echt ontzettend dom.
Ik heb vanavond een geweldig spannend spetterend feest in Haarlem, maar ik blijf liever thuis voor de was. Oh, en de finale.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent toch geenhuisvrouw
geworden hè.
![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het zo uitgesproken dient te worden?
Ff plassen, drinken pakken, beetje rommelen, ik vind het inmiddels erg handig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd ik doe precies hetzelfde
![]()
Heeft ze thuis liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
En Raffa haar leuke haar is weg..
geen idee waar CDP is.... hij is ook niet op msnquote:
Eindelijk weer eens, vorig jaar was het maar matig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
goede lineup bij pinkpop zeg
Zijn broer is de chauffeur van de winnaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komen ze nou weer bij Marco als opening, beetje vreemd.
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee waar CDP is.... hij is ook niet op msnZal hij het toch voor elkaar hebben gekregen?
Naar de finale van Idols
![]()
SMS 'm dan!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee waar CDP is.... hij is ook niet op msnZal hij het toch voor elkaar hebben gekregen?
Naar de finale van Idols
![]()
Dat heb ik nl. ook gedaanquote:
Hij is al online gekomen!quote:
Tja, Raffa en Floor zijn natuurlijk ook nog lang niet te vergelijken met Aretha en Annie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Er valt nog niet veel te zeggen. Vond het eerste nummer van de dames wat saai.
Wedde dat hij in de studio zit, de aso.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:19 schreef Cee het volgende:
CDP vermist op de Grote Dag! Hoe mysterieus...
Eigenljk nooit bij stil gestaan dat die 2 dat duet deden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tja, Raffa en Floor zijn natuurlijk ook nog lang niet te vergelijken met Aretha en Annie..
Says who, het is een Italiaanse naam, Je zegt toch ook niet Rafajel v.d. Vaartquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het zo uitgesproken dient te worden?
Je hebt gelijk, iedereen doet het fout, inc Raffa zelf.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Says who, het is een Italiaanse naam, Je zegt toch ook niet Rafajel v.d. Vaart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |