Ik heb alleen een aantal handbewegingen en kijken naar het plafond gezien tijdens moeilijke noten, en een beetje wanhopige blikken werpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.
En wat betreft Imagine, die gaat ze gewoon waanzinnig doen.
Vind je? Dit jaar probeer ik het zonder favo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef --Globe-- het volgende:
Je moet natuurlijk wel een favo hebben tijdens t kijken naar de finale. Anders is het niet leuk.
Eenschquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Floortje gaat inderdaad winnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Is het al geweest???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
Bij het RTL Nieuws hebben ze het straks over Idols.
Had jij niet een verjaardag zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef WithMe het volgende:
Nog 12 minuten.
Vanavond nog niet, maar ik ga wel zo bij de pc weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had jij niet een verjaardag zo?
Jammer! kom je af en toe wel even langs??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vanavond nog niet, maar ik ga wel zo bij de pc weg.
Tof! tot straks dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin..
Als het begint ben ik trouwens voor de tv te vinden, wellicht dat ik in de reclamebreaks even langs kom, maar dat weet ik dus niet. Jullie zullen in ieder geval van mijn commentaar kunnen genieten tijdens de backstage en uitslag.
Dude! 700 posts?!?! omg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef BVO het volgende:
Al dik 700 posts vandaag, moet de finale nog beginnen.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer! kom je af en toe wel even langs??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |