Wat? Wie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Svensational het volgende:
Niet de twee allerbesten hoor, Erik..
Marescha, Ellen.quote:
Hij is een stuk beter geworden sinds hij eruit ging. Daarvoor vond ik 'm erg vlak zingen, maar werd echt verrast tijdens de uitzending van Eddy Zoey, en ook zijn optreden in de Day Before. Jammer dat hij dat niveau niet eerder kon laten zien, anders had hij makkelijk voorbij Harm kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Christon altijd al zo goed, of is hij echt verbeterd in die paar weken? Echt, hij had zeker verder dan Harm mogen komen.
Maar I-Jay verpestte het wel voor de andere 4quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
De dames samen klonken veel beter dan de mannen. Maar ja, what else is new?
Waarschijnlijk alleen bij Jerneyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stond I-Jay niet op nummer 1 bij de jury? Dat is een nog grotere giller.
Tijdens de finale.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
Toch niet aan #100 gekomen voor de finale
Bij Idols 1 bleven we volgens mij ook uiteindelijk net voor de 100 steken, bij #97 of zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
Toch niet aan #100 gekomen voor de finale
Dat halen we makkelijkquote:
Het zal potdimme eens tijd worden jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Na bijna 2 jaar eindelijk die OP gefixt!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Na bijna 2 jaar eindelijk die OP gefixt!
Waarom geen Ellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Poll: Wie is het ultieme idool?Floortje! Marescha! Raffaëla!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
I-Jay was in die workshop ook de beste!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Neem jij een lijst met I-Jay op nummer 1 serieus?.
Je moet altijd opkomen voor je idolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik wíst dat JIJ dát zou gaan posten.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef BVO het volgende:
Don't be cruel van Elvis?
Het is veel te ontruttig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef WithMe het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo schokkend is aan Imagine.
Ik denk weet zeker van welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Imagine een mooi nummer, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat Floortje het niet zo mooi kan zingen.
Ze gaat het weer op volle schelle bak zingen met veel jankjes ertussen zonder ook maar een enkele bezieling te tonen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef WithMe het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo schokkend is aan Imagine.
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat het weer op volle schelle bak zingen met veel jankjes ertussen zonder ook maar een enkele bezieling te tonen.
Het is gewoon geen nummer om je stem mee te showcasen vind ik.
Maar ach, als het haar lukt, dan petje af hoor. Ik vrees alleen het ergste.
Ik heb alleen een aantal handbewegingen en kijken naar het plafond gezien tijdens moeilijke noten, en een beetje wanhopige blikken werpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.
En wat betreft Imagine, die gaat ze gewoon waanzinnig doen.
Vind je? Dit jaar probeer ik het zonder favo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef --Globe-- het volgende:
Je moet natuurlijk wel een favo hebben tijdens t kijken naar de finale. Anders is het niet leuk.
Eenschquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Floortje gaat inderdaad winnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Is het al geweest???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
Bij het RTL Nieuws hebben ze het straks over Idols.
Had jij niet een verjaardag zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef WithMe het volgende:
Nog 12 minuten.
Vanavond nog niet, maar ik ga wel zo bij de pc weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had jij niet een verjaardag zo?
Jammer! kom je af en toe wel even langs??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vanavond nog niet, maar ik ga wel zo bij de pc weg.
Tof! tot straks dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin..
Als het begint ben ik trouwens voor de tv te vinden, wellicht dat ik in de reclamebreaks even langs kom, maar dat weet ik dus niet. Jullie zullen in ieder geval van mijn commentaar kunnen genieten tijdens de backstage en uitslag.
Dude! 700 posts?!?! omg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef BVO het volgende:
Al dik 700 posts vandaag, moet de finale nog beginnen.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer! kom je af en toe wel even langs??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |