Ik heb je ook toegevoegd!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:44 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
Ik heb toegevoegd: Bas, Ernst, Sjors en lelibel.
Mijn poort staat open. Er is fruit (op de grond en aan de bomen), Nook mag leegekocht worden.
Graag een beetje oppassen met de bloemetjes.
Ik ben er niet de hele tijd bij, dus als ik niet reageer, dan heb ik je niet gezien.
We bewegen niet hoor :Squote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef Cutie het volgende:
@ Troeter: Ik kom je dorp niet in! Zouden jij en je bezoeker even stil willen staan, dan probeer ik het nog een keer.
ik speel het spel al hEEEEL lang.. al vanaf het eerste topic hier op fok! heb ik het spel al en speel het al online .. alleen is mijn router een maand of twee kapot geweest!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:36 schreef Cutie het volgende:
@ Bas: Ik heb jou & Sjors toegevoegd! We spreken in AC wel een keer een Mario Kart race af
@ Lelibel: Ik heb je toegevoegd, voeg je mij ook toe?
@ Edejong: Ik heb jou ook toegevoegd, voeg je mij ook toe?
Hebben jullie al het fruit en gereerdschap al?
Sorry, das was een quote i.p.v. een editquote:Op zondag 12 maart 2006 13:34 schreef troeter het volgende:
Mijn poesje moet al een dag of drie naar Tijn (vanaf de dag nadat 'ie weg was) dus kmoet maar ff zien of Tijn nog online komt binnenkort
Kom eens langs danquote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef lelibel het volgende:
troeter maak ff wat screenshots van je huisje dan, dan snappen wij ook hoe we dat moeten doen
Vanavond na het avondeten ben ik er!! Heb net bloemetjes geordend zodat ik ook speciale kan krijgenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ga ff bij nook later wat tafels bestellenGoed plan!
@inkie: Katje is er wel weer.
Ik hoop dat je vandaag nog online komt
Woeii gelukkig!!quote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Vanavond na het avondeten ben ik er!! Heb net bloemetjes geordend zodat ik ook speciale kan krijgen
AHA, bedankt voor de tip. Ik zal vanavond eens in een aantal van jullie dorpjes komen rondneuzen en koop/neem meteen wat fruitjes mee!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Pronk, zo snel mogelijk online om verschillende soorten fruit te scoren en die (als de poort weer dicht is!) planten. Met het fruit dat aanslaat weer nieuwe bomen planten etc, dan heb je iedere paar dagen een flinke oogst en gaat het afbetalen wat sneller.
Okeej, nu is het bijna helemaal duidelijk. Ik neem aan dat het planten van fruit gewoon een kwestie is van een schep kopen bij Nook, gat gravel, fruit erin, gat dicht en een dagje wachten?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
foreign fruit houdt in alle het fruit wat niet in je eigen dorp groeit in het begin.
Ik heb appel als fruit in mij dorp staan dus al het andere fruit is foreign fruit.
Dat verbouw je in je eigen dorp en dat tikt lekker aan als je het verkoopt aan Nook
helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Okeej, nu is het bijna helemaal duidelijk. Ik neem aan dat het planten van fruit gewoon een kwestie is van een schep kopen bij Nook, gat gravel, fruit erin, gat dicht en een dagje wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeeeh sexy die wil ik!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Cutie het volgende:
Woei inkie! Cool!
Lelibel, ik heb nog een paar bloemetjes over, die neem ik wel voor je mee.
Cuuuuuute!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Draagtasje voor je DS.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:05 schreef basalphenaar het volgende:
Zijn er nog wat mensen die mij willen toevoegen?
Ach, schade is er nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wil mijn dorpje ook nog een keer "boomloos" maken en dan helemaal zelf weer inrichten met bomen maar ik durf dat ook niet zo goed![]()
Het is niet te vergelijken met een ander spel vind ik, echt iets op zich. Maar als je dan toch een vergelijking wílt maken, het is een soort sims maar dan dan je het poppetje zelf bestuurt. Tenminste, dat is hoe je loopt dan. De rest is gewoon echt niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:26 schreef GinzaGirl het volgende:
AAHA WAT ZIET HET ER SCHATTIGGG UIT!
ik heb er nog nooit van gehoord, begrijp ik goed dat het een sooort sims is of loop je zegmaar zoals mario?
xxx
Dat vond ik inderdaad ook. Je moest persé iets terug geven. Maarja, dat was ook omdat dat code gedoe zo'n ontzettend gezeur was altijd dat je het ook niet bepaald voor je lolletje ging doen. Je kunt nu gewoon je zakken volstoppen en meenemen, zo gebeurt. Dat scheelt nogal wat. Zonder FOK! zou ik echt niet weten hoe je leuk vriendjes kunt opbouwen zeg! We hebben wel een gezellig groepie hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:52 schreef Ardenlyn het volgende:
Klopt. Ik vind het ook fijn om dingen te geven.
Ben in het begin en nu ook vaak geholpen.
Heb mijn huis bijna af dankzij centjes van anderen (en jah ik doe zelf ook genoeg hoor).
Doe nu wel wat rustig aan met afbetalen en ben nu heerlijk bezig met bloempjes kruizen en
had vanochtend een roze tulp en roze cosmos erbij
Kleine dingetjes krijgen vind ik al leuk.
Van Chessa krijg ik de laatste paar keer een pattern zodat Droopy die kan opeten hihi of fruit
En Chesje is heel lief maar Tijntje ook hoor !! Ook is Inkie heel lief!!
En zo zijn er nog een paar
Maar dat vind ik ook zo leuk aan dit spel en met deze ploeg. Iedereen helpt elkaar en je bent niets verplicht om te doen.
In AC op de Gamecube vond ik altijd dat je elkaar verplicht iets moest terug geven en dan gevoel heb ik nu totaal niet.
Ook vind ik de gezelligheid enz heel belangerijk en dat was gisteren wel weer te merken
We zijn er klaar voor!! We zijn er klaar voor!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hahahahaha lol, iedereen wacht dat mn poort open gaatIk ga meestal rond een uur of 8 naar de kamer dus.... bijna
![]()
Wario Ware voor de GC is vooral ontzettend leuk als je het met 3 of 4 man speelt! In je eentje misschien wat minder. Lost in Blue vind ik zelf een geweldige adventure, maar daar zijn de meningen over verdeeld,het begin is vrij irritant maar daarna wordt het steeds leuker! Ik heb hem nu in 1 mode uitgespeeldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef lelibel het volgende:
inkie heb een beetje offtopic reactie hoor maar zag dat je lost in blue en wario ware (gc) had. Zijn die leuk? Hihi. Ik krijg als het goed is mario & luigi morgen
.
Oke, dat zal ik onthouden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef lelibel het volgende:
voor kersen moet je bij mij zijn in ieder geval het is mijn basisfruit
Maaike en Chesje zijn alle 2 offline alquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:51 schreef Ardenlyn het volgende:![]()
Oh maaike? ik heb allemaal spulletjes voor je. ik hoop dat je nog bij Chesje bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |