AHA, bedankt voor de tip. Ik zal vanavond eens in een aantal van jullie dorpjes komen rondneuzen en koop/neem meteen wat fruitjes mee!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Pronk, zo snel mogelijk online om verschillende soorten fruit te scoren en die (als de poort weer dicht is!) planten. Met het fruit dat aanslaat weer nieuwe bomen planten etc, dan heb je iedere paar dagen een flinke oogst en gaat het afbetalen wat sneller.
Okeej, nu is het bijna helemaal duidelijk. Ik neem aan dat het planten van fruit gewoon een kwestie is van een schep kopen bij Nook, gat gravel, fruit erin, gat dicht en een dagje wachten?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
foreign fruit houdt in alle het fruit wat niet in je eigen dorp groeit in het begin.
Ik heb appel als fruit in mij dorp staan dus al het andere fruit is foreign fruit.
Dat verbouw je in je eigen dorp en dat tikt lekker aan als je het verkoopt aan Nook
helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Okeej, nu is het bijna helemaal duidelijk. Ik neem aan dat het planten van fruit gewoon een kwestie is van een schep kopen bij Nook, gat gravel, fruit erin, gat dicht en een dagje wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeeeh sexy die wil ik!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Cutie het volgende:
Woei inkie! Cool!
Lelibel, ik heb nog een paar bloemetjes over, die neem ik wel voor je mee.
Cuuuuuute!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Draagtasje voor je DS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |