abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35975634
Bedankt Droopy, ben nog zo druk dat ik niet mee kan kletsen, maar als het wat rustiger is straks ga ik wel zoekwedstrijden organiseren of zo, misschien wel leuk
pi_35977933
Whaha Ardenlyn is doorgeslagen in AC . Troeter ik kom je binnenkort vast wel weer tegen. Wel een rotfoutmelding! Hebben jullie geprobeerd wat ik gepost had?? Morgenavond ga ik weer online, vervelend pff maar erg weinig tijd .
pi_35981741
Yay, ik had net weer post van Boondox!
De zielige kindjes daar hebben nu sneakers!

PS, Tijntje, als je dit leest, ik heb een kadootje voor je!
pi_35982231
Haha wat cool Cutie, ik heb eigenlijk nog niets gedoneerd, wil eerst al me hypotheken afbetaald hebben Dan krijgen ze al me spaargeld
pi_35982376
Het neerzetten van de plantjes op een goeie manier heeft geholpen!
Ik heb ze op kleur zo neergezet dat je alleen maar speciale bloempjes krijgt en ook nog een de meeste zo neergezet dat er genoeg plek erom heen is voor een babybloem
Had vanochtend 1 rose tulp, 1 oranje pansy en eindelijk een zwarte roos!!
Woeiii 3 speciale bloempjesss

Zit nu op dag 13 ofzo van perfect town. Zal blij zijn als ik eindelijk die gouden gieter heb.

@lelibel: Ik heb het niet geprobeerd maar normaal heb ik een goeie verbinding dus ik verander niets aan mijn instellingen enz.
Eindelijk werkt alles hier redelijk en dat wil ik graag zo houden.
kom ook normaal ook in iedereen z'n dorp maar af en toe heb ik ff pech en mss is Nintendo aan het klooien met wifi. Heb geen idee

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 08:52:35 ]
pi_35982962
Jeetje wat veel speciale bloemen!! Ik ga me er later in verdiepen hoe dat precies zit (via die site) want jah.. tijd heh, pff
pi_35983197
Zwaalie is weer terug van weg geweest! Yay!
Het was erg leuk in de UK , ondanks de vele regen heb ik geen coelies gevangen en ik was mijn stylus kwijt en die is toen opgegeten door een hond!

Tijntje kan bijna niet wachten om jullie weer allemaal te zien. Het was erg saai in zijn dorpje zonder bezoek. Wel heeft hij meer dan 250.000 HRA punten gekregen voor zijn huisje. De poort gaat
zo al open, alhoewel Tijntje waarschijnlijk de hele ochtend bezig is met al het fruit van de afgelopen dagen naar Nook brengen...

@ Lelibel en Maaikie: ik zal jullie zo snel mogelijk toevoegen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Zwaalie op 13-03-2006 10:02:46 ]
pi_35983449
Welkom terug Tijntje!!!
Heb kadootje voor je!!
Kan niet lang blijven want ik moet de kattebakken verschonen en nog wat andere dingen doen

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 10:04:51 ]
pi_35983747
Ik heb gisteren van mijn vriendinnetje AC gekregen voor mijn verjaardag. Was van plan dit spel te kopen als hij in Nederland te verkrijgen zou zijn, dus dit was een grote verassing. Dus ik ben vanaf vandaag ook vaste bezoeker van dit topic!

Ik zal vanavond als ik thuis ben even een friend code regelen en hier posten.

Ik heb het verder nog maar eventjes gespeeld gisteren. Ik heb alle klusje in de winkel gedaan en ben dus net *vrij*. Heeft iemand nog bruikbare tips om die lening van mijn huisje zo snel mogelijk af te betalen?
Ja lekker!
pi_35984290
Gezellig Pronk!! Ik zal jou toevoegen zodra de code er is, en Zwaalie heb ik toegevoegd .
  maandag 13 maart 2006 @ 11:09:28 #111
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_35984837
Pronk, zo snel mogelijk online om verschillende soorten fruit te scoren en die (als de poort weer dicht is!) planten. Met het fruit dat aanslaat weer nieuwe bomen planten etc, dan heb je iedere paar dagen een flinke oogst en gaat het afbetalen wat sneller.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_35985060
Blij dat je er weer bent Tijn/Zwaalie
Was gezellie! En tnx voor de JL's!!
pi_35985242
Iemand zo nog zin om op visite te komen???
pi_35985730
2 Vraagjes: Is er ergens waar je je catalog kan bijhouden?? Ik vond het altijd wel handig zo op ACC . En als het regent moet je dan ook nog je doffe bloemen en turnip bijhouden??
  maandag 13 maart 2006 @ 11:49:37 #115
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_35985844
Tijntje Welkom terug! Chesje heeft missen jou gedaan

Heb ik eindelijk een beetje al mn fruit geoogst hangen de bomen WEER vol hahahahaa ik kan dus niet zeggen dat ik te weinig fruit heb
  maandag 13 maart 2006 @ 11:56:50 #116
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_35986025
lelibel, op ACC kan je ook gewoon je WW dorp toevoegen
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_35986164
Ja maar ik zag dat ze daar het niet echt op WW hebben aangepast. Of zie ik dat verkeerd :S. De map kun je niet zo maken als in WW maar gewoon zoals op de gc nog steeds, characters hetzelfde, noem maar op. Misschien kijk ik er over heen hoor.

Dan nog een vraagje, je kunt alleen bloemen kruisen als je een perfect town heb las ik? Klopt dat?
  maandag 13 maart 2006 @ 12:09:21 #118
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_35986364
Je kan idd niet je map enzo aanpassen maar wel je catalog.

Nee, bloemen kan je ook kruisen in een dorp waar het een puinhoop is
pi_35986569
Als je maar de juiste combinaties maakt met bloemen maakt het helemaal niets uit hoe je dorp eruit ziet. Ookal heb je geen boom in je dorp staan
pi_35986631
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Pronk, zo snel mogelijk online om verschillende soorten fruit te scoren en die (als de poort weer dicht is!) planten. Met het fruit dat aanslaat weer nieuwe bomen planten etc, dan heb je iedere paar dagen een flinke oogst en gaat het afbetalen wat sneller.
AHA, bedankt voor de tip. Ik zal vanavond eens in een aantal van jullie dorpjes komen rondneuzen en koop/neem meteen wat fruitjes mee!

Ik heb via een tutorial begrepen dat je daarvoor 'foreign fruits' nodig hebt. Is alle fruit uit andere dorpen meteen 'foreign' of moet ik nog ergens op letten?
Ja lekker!
pi_35986772
foreign fruit houdt in alle het fruit wat niet in je eigen dorp groeit in het begin.
Ik heb appel als fruit in mij dorp staan dus al het andere fruit is foreign fruit.
Dat verbouw je in je eigen dorp en dat tikt lekker aan als je het verkoopt aan Nook
pi_35987177
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
foreign fruit houdt in alle het fruit wat niet in je eigen dorp groeit in het begin.
Ik heb appel als fruit in mij dorp staan dus al het andere fruit is foreign fruit.
Dat verbouw je in je eigen dorp en dat tikt lekker aan als je het verkoopt aan Nook
Okeej, nu is het bijna helemaal duidelijk. Ik neem aan dat het planten van fruit gewoon een kwestie is van een schep kopen bij Nook, gat gravel, fruit erin, gat dicht en een dagje wachten?
Ja lekker!
  maandag 13 maart 2006 @ 12:44:55 #123
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_35987355
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef Pronk het volgende:

[..]

Okeej, nu is het bijna helemaal duidelijk. Ik neem aan dat het planten van fruit gewoon een kwestie is van een schep kopen bij Nook, gat gravel, fruit erin, gat dicht en een dagje wachten?
helemaal
pi_35987541
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

helemaal
Top! Ik ga vanavond meteen aan de slag!
Ja lekker!
pi_35987954
Als je niets van mij uitleg snapt zeg het maar eerlijk haha ik ben echt een dodo in het uitleggen van dingen
Succes vanaaf!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')