abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36005712
De foto's maak ik met een gewone digitale camera in het donker (op de trap) op de macro stand (tulpje). Ik ben van plan de komende tijd meer foto's te posten...

http://www.flickr.com/photos/tijninbville

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwaalie op 13-03-2006 22:10:28 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 22:09:45 #177
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_36005962
hahahahahaa wat sta ik dr weer geweldig op met mn speen en mn baby hoedje
pi_36006646
Leeeuk!! die foto's!!! kleine inkie komt ook snel op de foto!!
pi_36007364
Ik heb nog een laatste vraag, voordat ik zo ga slapen. Hoe lang duurt het voordat een boom is volgroeid? Groeit het begraafde fruit er altijd aan of moet ik geluk hebben, en blijft het fruit groeien of moet ik oogsten en opnieuw fruit begraven?
Ja lekker!
pi_36008076
het duurt een dag of 5 voor er fruit aan hangt dacht ik, in ieder geval zit er altijd fruit aan, zodra je hem leeg schud zit er binnen 3 dagen weer fruit aan, en je hoeft dus niet opnieuw te oogsten en te begraven
  dinsdag 14 maart 2006 @ 07:05:50 #181
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_36013005
Fruit dat je begraaft groeit niet altijd goed uit, soms gaan de boompjes dood.
Tips om dat te voorkomen:
* hak een boom om, graaf de stomp op en plant het fruit in het gat (heb je een bijl voor nodig, die kan je waarsch nog niet kopen maar misschien neemt iemand hem wel voor je mee
* niet te dicht bij andere bomen, stenen en huizen planten
* de eerste paar dagen NIET bij de boompjes rennen en lopen. Liefst dus ook geen bezoekers uitnodigen, die weten immers niet waar de aanplant staat en lopen er dus misschien per ongeluk doorheen.

Als een boom eenmaal groot is, blijft ie voortaan altijd iedere paar dagen fruit leveren. Met een paar bomen van iedere soort heb je dus iedere paar dagen een aardige oogst om je schuld af te betalen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_36013378
Doet iemand zo zijn poort nog open?? Nook is vandaag alwéér gesloten en ik wil zo graag bloempjes kopen en visjes vérkopen .
pi_36013591
Ik heb al bloempjes gekocht. kun je zo meenemen.
Nook was gisteren toch ookal dicht bij jouw? Of heb ik het mis.
Mijn poort staat een klein tijdje open

@troeter: ik heb van Wishy een lucky golden cat gekregen

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 08:46:29 ]
pi_36013733
Ok ik kom er aan, nee eergisteren ofzo was nook dicht. 2 Van de 5 dagen dat ik speel dicht .
pi_36014095
Wieieieieh ik kreeg 20.000 bells van chessa!!! Ik kan niet wachten tot ik ook eens mensen kan helpen zeg!
pi_36014569
@lizardtattoo

Bedankt voor de tips!

Ik heb al een bijl van Mark gehad en heb ongeveer 6 peren, 6 sinaasappels en 4 kokosnoten begraven, op plaatsen waar al bomen stonden. Ik hoop dat er iets gaat groeien!

Ik denk trouwens wel dat ik er al een aantal keren doorheen ben gelopen. Ik hoop dus dat ze nog willen groeien.
Ja lekker!
pi_36014677
Chessa is liefig Leuk toch dat er mensen zijn die elkaar helpen!! In plaats van dat je alles moet kopen om aan spulletjes te komen die je graag wil hebben.
pi_36014860
Klopt. Ik vind het ook fijn om dingen te geven.
Ben in het begin en nu ook vaak geholpen.
Heb mijn huis bijna af dankzij centjes van anderen (en jah ik doe zelf ook genoeg hoor ).
Doe nu wel wat rustig aan met afbetalen en ben nu heerlijk bezig met bloempjes kruizen en
had vanochtend een roze tulp en roze cosmos erbij
Kleine dingetjes krijgen vind ik al leuk.
Van Chessa krijg ik de laatste paar keer een pattern zodat Droopy die kan opeten hihi of fruit

En Chesje is heel lief maar Tijntje ook hoor !! Ook is Inkie heel lief!!
En zo zijn er nog een paar
Maar dat vind ik ook zo leuk aan dit spel en met deze ploeg. Iedereen helpt elkaar en je bent niets verplicht om te doen.
In AC op de Gamecube vond ik altijd dat je elkaar verplicht iets moest terug geven en dan gevoel heb ik nu totaal niet.
Ook vind ik de gezelligheid enz heel belangerijk en dat was gisteren wel weer te merken

Maw ik vind het supergezellie en harstikke leuk!!

@Pronk: let er wel op dat die grijze bijlen stuk kunnengaan dus mss beter dat je een paar erbij haalt
pi_36015029
Ik heb nu alle bomen in m'n hele dorp in hetzelfde patroon staan. Er zijn wel een paar mislukt, en dat laat ik ook mooi zo. Het was veel werk En m'n dorp is zelfs even boomloos geweest, maar het staat wel erg fijn.

Ik heb net m'n eerste zijkamer gekregen. Schiet nog niet zo op, als je nagaat dat ik em half december al had. Vanavond gaan de poorten wel even open Ik weet niet of ik er zelf ook ben, maar iedereen is vrij om even te gaan kijken.

Nu nog m'n perfect town gaan halen door bloemetjes te planten dus als je komt, een bloemetje planten is een leuk idee
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:26:02 #190
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36015487
AAHA WAT ZIET HET ER SCHATTIGGG UIT!
ik heb er nog nooit van gehoord, begrijp ik goed dat het een sooort sims is of loop je zegmaar zoals mario?
xxx
With love,
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:30:42 #191
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_36017150
Ik vind het gewoon heel erg leuk om mensen te helpen en dingetjes te geven en ik vind iedereen die ik in mn dorpje laat liefig, anders zou ik ze dr niet in laten
Ik zou het zelf niet vergeijken met the sims, je hebt gewoon een eigen dorpje waar je fruit in kan kweken, met dieren kan praten, kan vissen, insecten kan vangen en dan natuurlijk je huisje gezellig aankleden en bij mensen op visite gaan, je kan gewoon rondlopen overal

Ik wil mijn dorpje ook nog een keer "boomloos" maken en dan helemaal zelf weer inrichten met bomen maar ik durf dat ook niet zo goed

[ Bericht 26% gewijzigd door gebakken-koekje op 14-03-2006 12:51:02 ]
pi_36019412
Ik ben al een paar dagen niet meer online geweest, kreeg allemaal foutmeldingen Grrrr!

@ Zwaalie, ik heb je toegevoegd
AC: WW Maaike in Kimaro 2620-5784-0182
pi_36019415
Gewoon doen Heb het een keer gedaan in AC Gamecube.
Het ziet wel er kaal uit.
Maar je kunt helemaal opnieuw beginnen en dat is soms ook wel fijn.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:54:20 #194
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36019444
vergeef me maar ik zit op stage dus kan niet het hele topic doorlezen, euh, is hij al uit op ds?
With love,
pi_36019526
GinzaGirl: In amerika al sinds december, en wij hebben allemaal de US versie. Hier komt ie 31 maart uit!

@Cutie: Je wardrobes zijn er!
pi_36019559
JIPPIE!! Ik kan weer online gamen!!!

Maar nu is er niemand online
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:59:10 #197
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36019567
Ooh ik ga hem meteeeen kopen
With love,
pi_36019816
Nog een fan erbij

@ Ardenlyn, Toen jij kwam ging meteen het zonnetje schijnen! Het was noodweer in mijn dorpje
pi_36019978
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wil mijn dorpje ook nog een keer "boomloos" maken en dan helemaal zelf weer inrichten met bomen maar ik durf dat ook niet zo goed
Ach, schade is er niet Je krijgt wel een slechte rating, tijdelijk. Maar gelukkig is het niet zo dat alle beestjes gillend wegrennen omdat het zo'n slecht dorp is.

Leef je uit en plant creatief, zou ik zeggen

Maar realiseer je dat er veel tijd in gaat zitten.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_36020795
Ik word er niet goed van Waarom vang ik alleen maar Sea Bass?

Ik moet nog zoveel andere visjes hebben! *zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')