quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
En Blueroom #28 feliciteert Floortje Raffaëla als winnares Idols 2006![]()
ja, dan heb je een probleem iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- nu je t zegt!
Dr komt téveel leuks op de tv vanavond.![]()
Wie is de mol, Lost moet ik zien, sterrenparty uiteraard en charmed as usual![]()
Hoe ga ik dat allemaal fiksen![]()
Waarom plannen ze alle hitseries ook op vrijdagavond!![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
En Blueroom #28 feliciteert Floortje als winnares Idols 2006![]()
Dat was orgineelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef WithMe het volgende:
[..]
Blueroom #25 steunt Raffaëla. werd ook getolereerd.![]()
Meerdere recorders laten draaienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- nu je t zegt!
Wie is de mol, Lost moet ik zien, sterrenparty uiteraard en charmed as usual![]()
Ben al boos aan t mailen met Rexonaquote:
vertel!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat hele Rexona foto gebeuren is echt vaag!
Naja klopt geen hout van die regels etc.quote:
Ja, ik vind het echt raar dat je vandaag nog kaarten kunt winnen voor morgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja klopt geen hout van die regels etc.
Waar wel...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja klopt geen hout van die regels etc.
Vandaag niet meer toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt raar dat je vandaag nog kaarten kunt winnen voor morgen![]()
Daarom moe tje ze ook ophalen bij Studio 22quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De kaarten kunnen nooit meer op tijd verzonden worden
Ik denk dat ze die dan gewoon bij de studio kunnen afhalen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De kaarten kunnen nooit meer op tijd verzonden worden
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom moe tje ze ook ophalen bij Studio 22
Ja dat zou wel es kunnen.. Ik weet niet of CDP dit ook bedoeldequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die dan gewoon bij de studio kunnen afhalen.
Yupquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja dat zou wel es kunnen.. Ik weet niet of CDP dit ook bedoelde![]()
Goed dat je het zegt, heb gelijk de DVD-recorder aangezet om Wie is de Mol op te laten nemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- nu je t zegt!
Bij ons 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef Cee het volgende:
D'r draaien er vanavond ook 3 tegelijk hier in Huize Cee.
Heb je het opgenomen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ha, ik mocht eerder weg en krijg 't uitbetaald, maar ik heb nu wel Idols gemist..
Morgenmiddag wordt het herhaald toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ha, ik mocht eerder weg en krijg 't uitbetaald, maar ik heb nu wel Idols gemist..
Ik was zeg maar vergeten dat het vrijdag was en het vandaag op tv kwamquote:
Ja maar ik ben er morgennmiddag niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Morgenmiddag wordt het herhaald toch?
Morgen is nog herhaling tegen 4 uurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was zeg maar vergeten dat het vrijdag was en het vandaag op tv kwam. Oh en de videorecorder ist einfach kaput, dus had toch weinig zin.
Nog ff nagekeken: morgen om 16.05 op rtl 4quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Morgenmiddag wordt het herhaald toch?
Shitzooi. *huilt*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog ff nagekeken: morgen om 16.05 op rtl 4
Bij wie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kan je geen videorecorder lenen ofzo?.
Bij de buuv?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij wie?. Ik wacht wel geduldig op jouw caps
.
Mijn buuvs zijn hypermoderne bejaarden met dvdspelers en laptopsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij de buuv?
De caps ben ik nu aan het omzetten
Dan moeten die het toch veel beter kunnen cappen dan ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn buuvs zijn hypermoderne bejaarden met dvdspelers en laptops.
Vandaag niet gezien?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Morgen de Sterrenparty maar eens kijken.
Jensenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
Jensen was Raffaela alweer vergeten
"Gezellig was het gister he, met Henkjan en Floortje"
Daar heb ik ook zo'n hekel aan, Floortje gaat altijd de vraag herhalen of ze kijkt alsof ze moet poepen omdat ze de vraag niet snapt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef BVO het volgende:
Raffaëla was veel gevatter gisteren.
"Wat was jouw mooiste hoogtepunt van de afgelopen weken?"
"Bij Idols?!".
Die was wel zooooo voorspelbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef BVO het volgende:
Raffaëla was veel gevatter gisteren.
"Wat was jouw mooiste hoogtepunt van de afgelopen weken?"
"Bij Idols?!".
Vind je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kijk eens even naar je eigen idool, voorspelbaarheid ten top denk ik zo![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vind je?
Raffaela begint met haar dingetjes al veel voorspelbaarder te worden
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef superhero87 het volgende:
lol Lynxx, ze hebben je foto gebruikt voor de Celebs onflatteus op de foto topic![]()
![]()
Celebs onflatteus op de kiek #19
'Ja hoi ik ben A aron en ik doe een bolle beer na'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Zo onflatteus is ie nou ook weer niet trouwens
Ja, grappig is het welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
'Ja hoi ik ben A aron en ik doe een bolle beer na'![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
'Ja hoi ik ben A aron en ik doe een bolle beer na'![]()
Omgquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk!
Alleen ben ik dan weer zo'n barbaar die ze niet kent.
Ik ga binnenkort naar Danko Jones en Soulwax/2 many dj's Night concertquote:
Samen naar de Dieka?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Woelli het volgende:
Ik ga vanavond naar weken weer een keer uit![]()
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
Morgenavond is dit forum al dicht.
TVP is ook zo afgezaagd.quote:
Winterspelen was nog een week open ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
Lul nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
Er komt volgende week vast nog "the week after" ofzo, toch? Nou, dus, in ieder geval een week.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang willen jullie dat het openblijft?
Dat was een garpjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
Ja het maakt mij niet echt uit eigenlijk. Mag ook wel morgen dicht. Maar het is nogal krom als je het met andere tijdelijke fora vergelijkt.
Wist ik welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was een garpje. Maar ik ben gewoon benieuwd hoe lang jullie het nog open willen houden...
Heeft iemand dat gevolgt danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Na jah dat fucking hotel big brother is dr nog
Ik zeg alleen hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
Hij gaat sowieso niet morgen dicht, PeRi.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Na vanavond is er genoeg om nog een week over te discussiëren.
De vrijkaarters mogen naar binnenquote:
Die twee maanden van vorige keer was idd wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
Een goede week zou toch wel leuk zijn.
Veel langer ook weer niet, dan sterft het zo'n langzame, pijnlijke dood.
Vroeg me al af waar je uithingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Ben net weer terug van een paar dagen Geneve, ben gelukkig net op tijd om de finale te zien![]()
Ja, was echt geweldig. Ben wel een beetje moe trouwens, 16 uur met zo'n bus is niet zomaar ietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je uithing
Was het leuk??
Een beetje moe... Van 16u in de bus zou ik al omvallenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldig. Ben wel een beetje moe trouwens, 16 uur met zo'n bus is niet zomaar iets![]()
En dan midden in het Idols-geweld terechtkomen, wát een timing!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldig. Ben wel een beetje moe trouwens, 16 uur met zo'n bus is niet zomaar iets![]()
Ik denk, ik laat 'm door jou openen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Yeahinho het volgende:
Als ze gvd es opschieten met dat nieuwe topic![]()
.
Noem je mij nou lief en PeRi geil?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk, ik laat 'm door jou openen.
Ik zei toch dat ik veel aanbidders hebquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Noem je mij nou lief en PeRi geil?
IK BEN HEEL ERG BELEDIGD!
Watquote:
Ja duh, het forumquote:
Wanneer is straks bij jou Svenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef Svensational het volgende:
Tof initiatief C_d, ik ga straks wel even stemmen.
Dan heb je mooi tijd voor vier bannersquote:
Ben al bezigquote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je mooi tijd voor vier banners.
Solo, Duet 1, Single, Duet 2.
En dan graag dat het op 1 regel past met spaties ertussen...
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er gebleven van de tijd dat we netjes dingen vroegenquote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Ik had het gister al gevraagdquote:Op zondag 12 maart 2006 12:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat is er gebleven van de tijd dat we netjes dingen vroegen
Daarover zijn de FA's nog aan het overleggen. Tom en ik willen iig minimaal nog twee weken, sowieso is volgende week nog die compilatie.quote:
Haha, dat jullie geïnteresseerd daarin zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijne overwinning, hele wedstrijd de betere partij?
De rest van de dag gevierd met 'biertje' indd. Volgende week de afsluiting van het zaalseizoen in Purmerend (Dizerquote:
Uhu, maar beginnen met een etappezege voelt wel lekker hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het wielerseizoen is achterlijk lang gelukkig.
feestje gehad?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:46 schreef PeRi het volgende:
Whehehe. Ja kan er niks aan doen, ik ben zo ontzettend brak.
yepz ik weet hetquote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef sbientje het volgende:
je caps staat aan
Een heel lief persoonquote:
Een hele leuke goed zoenende student met blauwe ogen van 22?quote:
Tell me more?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een hele leuke goed zoenende student met blauwe ogen van 22?
Ik heb nog nooit zo lekker gezoend tussen 04.00 en 06.30 ?quote:
Geen idee nog.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef PeRi het volgende:
Tof. Is het een flirt of meer?
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was mn thee-date van zaterdag en zondagavond zat ik om 22.00 weer bij hem...vanochtend om 6.30 ging ik weg.
Ik zou er graag conclusies aan verbindenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was mn thee-date van zaterdag en zondagavond zat ik om 22.00 weer bij hem...vanochtend om 6.30 ging ik weg.
Heb je het over Evertquote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Nee, helaas Miranquote:
huh die was toch zaterdagavond bij jou?quote:
Ja en daarvoor was ik bij die leuke jongenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh die was toch zaterdagavond bij jou?
trouwens waar is het topic van Idols Liveshow Tournament gebleven? Er zou toch een nieuwe ronde komen?
c_d heeft wat probs thuis dus die komt wat later.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh die was toch zaterdagavond bij jou?
trouwens waar is het topic van Idols Liveshow Tournament gebleven? Er zou toch een nieuwe ronde komen?
aha Ok dan..... heb je fotoquote:Op maandag 13 maart 2006 14:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja en daarvoor was ik bij die leuke jongen
En de ronde komt vanavond!
okidoki... ik was aan het zoeken, maa rkon niks vinden. Ik wilde stemmen omdat ik me verveeldequote:Op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
c_d heeft wat probs thuis dus die komt wat later.
Idols #105 is teleurgesteld in stemmend Nederland
Ga ik regelenquote:
Welke mail?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef sbientje het volgende:
sven, heb je mijn mail gehad?
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef Woelli het volgende:
Gaat de Idols Liveshow Tournament nog verder?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
c_d heeft wat probs thuis dus die komt wat later.
Idols #105 is teleurgesteld in stemmend Nederland
die ik je gestuurd hebquote:
Die heb ik binnen jaquote:
ik ben ook de 10000 post gepasseerd zonder dat ik het wistquote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben de 10000 posts gepasseerd, ook dankzij meer dan 1000 posts in IDO III![]()
Je icon werkte niet, maar je hebt het al gefixed.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[gaap]
Tom, je bent op dreef vanavondquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg gezellig.quote:
Ik heb heel lekker geslapen.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Hihihihi. Gezoend?
Ik ben net wakkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:18 schreef Lynx666 het volgende:
Goeiemiddag
Wat slaap ik weer schandalig veel
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stuck in a dream you can't get out of
Stijl is ook een stuk beterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nora (ex-Raffish) haar solo single:
Cuz I like It
of in het Arabisch:
Ana Kida
[afbeelding]
Mooie foto ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cuz I like It
of in het Arabisch:
Ana Kida
[afbeelding]
Wisselstoring. Ik kon ook geen kant op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, ik ging om kwart over 12 de deur uit, en ik dacht dus dat ik de trein bijna niet meer haalde dus ik keihard rennen, bleek er geen enkele trein naar Rotterdam te rijdenDus toen maar weer de tram naar huis genomen, want ik zou dan helemaal moeten omreizen via Utrecht en dan zou ik pas op school zijn als de les al afgelopen was, niet echt veel zin dus
![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze heeft daar wel iets weg van Hind!![]()
Ja, idd, ik dacht eerst ook dat het Hind was, met kort haar. Alleen toen ik ging kijken wat er boven stond bleek het toch iemand anders te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze heeft daar wel iets weg van Hind!![]()
Vreselijke nummer, irritante stemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cuz I like It
of in het Arabisch:
Ana Kida
[afbeelding]
quote:Hind maakt muziek met Zuid-Afrikaanse artiesten
Uitgegeven: 14 maart 2006 19:00
TILBURG - Zangeres Hind gaat naar Zuid-Afrika om muziek te maken met Zuid-Afrikaanse artiesten. Ook treedt ze daar op in een hiv/aids-kliniek. Ze vertrekt 21 maart voor een week naar het land, liet organisator Mundial Productions dinsdag weten.
Hind speelt met haar band op diverse plekken in en om Johannesburg. Met haar concert in de kliniek wil de zangeres aandacht vragen voor de miljoenen hiv- en aids-patiënten in Zuid-Afrika. "Het valt me altijd op dat mensen die zo weinig hebben, zo sterk en zo levenslustig kunnen zijn. Dat inspireert me", zegt de voormalige deelneemster aan Idols.
Grappige nummersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cuz I like It
of in het Arabisch:
Ana Kida
[afbeelding]
Ik zat er echt op te wachtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef BVO het volgende:
En die Nora lijkt totáál niet op Hind.
Nou ja, ik heb Hind vrij vaak en ook van hééééél dichtbijquote:
Bij mij wel hoor...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
http://www.elleneeftink.nl gaat al naar www.entertainmentgroup.nl die van Floortje niet![]()
Nou ja, vooruit dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef Andiyan het volgende:
Vooral de onderkant van haar gezicht dan, Nora's ogen en haar zijn wel heel anders. Kijk zo nog eens:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |