quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
En Blueroom #28 feliciteert Floortje Raffaëla als winnares Idols 2006![]()
ja, dan heb je een probleem iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- nu je t zegt!
Dr komt téveel leuks op de tv vanavond.![]()
Wie is de mol, Lost moet ik zien, sterrenparty uiteraard en charmed as usual![]()
Hoe ga ik dat allemaal fiksen![]()
Waarom plannen ze alle hitseries ook op vrijdagavond!![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
En Blueroom #28 feliciteert Floortje als winnares Idols 2006![]()
Dat was orgineelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef WithMe het volgende:
[..]
Blueroom #25 steunt Raffaëla. werd ook getolereerd.![]()
Meerdere recorders laten draaienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- nu je t zegt!
Wie is de mol, Lost moet ik zien, sterrenparty uiteraard en charmed as usual![]()
Ben al boos aan t mailen met Rexonaquote:
vertel!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat hele Rexona foto gebeuren is echt vaag!
Naja klopt geen hout van die regels etc.quote:
Ja, ik vind het echt raar dat je vandaag nog kaarten kunt winnen voor morgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja klopt geen hout van die regels etc.
Waar wel...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja klopt geen hout van die regels etc.
Vandaag niet meer toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt raar dat je vandaag nog kaarten kunt winnen voor morgen![]()
Daarom moe tje ze ook ophalen bij Studio 22quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De kaarten kunnen nooit meer op tijd verzonden worden
Ik denk dat ze die dan gewoon bij de studio kunnen afhalen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De kaarten kunnen nooit meer op tijd verzonden worden
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daarom moe tje ze ook ophalen bij Studio 22
Ja dat zou wel es kunnen.. Ik weet niet of CDP dit ook bedoeldequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die dan gewoon bij de studio kunnen afhalen.
Yupquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja dat zou wel es kunnen.. Ik weet niet of CDP dit ook bedoelde![]()
Goed dat je het zegt, heb gelijk de DVD-recorder aangezet om Wie is de Mol op te laten nemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- nu je t zegt!
Bij ons 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef Cee het volgende:
D'r draaien er vanavond ook 3 tegelijk hier in Huize Cee.
Heb je het opgenomen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ha, ik mocht eerder weg en krijg 't uitbetaald, maar ik heb nu wel Idols gemist..
Morgenmiddag wordt het herhaald toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ha, ik mocht eerder weg en krijg 't uitbetaald, maar ik heb nu wel Idols gemist..
Ik was zeg maar vergeten dat het vrijdag was en het vandaag op tv kwamquote:
Ja maar ik ben er morgennmiddag niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Morgenmiddag wordt het herhaald toch?
Morgen is nog herhaling tegen 4 uurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was zeg maar vergeten dat het vrijdag was en het vandaag op tv kwam. Oh en de videorecorder ist einfach kaput, dus had toch weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |