En dan maar zitten zeuren dat ik aan het bashen ben enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:50 schreef chansadres het volgende:
Smaak en Raffaëla fans: Het gaat nou eenmaal niet samen
Als je het een keer doet, is het goed hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan maar zitten zeuren dat ik aan het bashen ben enzo.
Het valt gewoon op als iemand anders dan jij aan het bashen is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan maar zitten zeuren dat ik aan het bashen ben enzo.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het Floortje is en dat ze volledig weggefloten gaat worden.
Kan je dan niet beter een nieuwe fiets kopen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag heb ik samen met m'n vader mijn fiets opgehaald en naar de fietsenmaker gebracht. Bleek het complete frame doorgescheurd te zijn. Samen met nog wat dingen gaat het zo'n 350 euro kosten.
En dat komt er ook nog eens bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag heb ik samen met m'n vader mijn fiets opgehaald en naar de fietsenmaker gebracht. Bleek het complete frame doorgescheurd te zijn. Samen met nog wat dingen gaat het zo'n 350 euro kosten.
nee eerst een bedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook een fiets nodig...
Voor morgen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook een fiets nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |