quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef Lynx666 het volgende:
Matige OP
Je had 'm ook matig kunnen laten? Wat ik zou doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dus? Moet ik me daar iets van aantrekken?
Lacrossetraining. FF geduld PeRi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef PeRi het volgende:
Superhero!!!! Waar ben je! Ik wil weten waar je die telefoon hebt besteld en hoe duur enzo?
Agree.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was vanaf het babygeluidje fan.![]()
Floortje was me in het begin totaal niet opgevallen.![]()
Dan mag jij een matige OP laten staan als je de laatste post hebt in dit topic, deal?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je had 'm ook matig kunnen laten? Wat ik zou doen.
Je had Raffa in de OP kunnen zetten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan mag jij een matige OP laten staan als je de laatste post hebt in dit topic, deal?
Als ik de laatste post heb, en ik open een nieuw topic, dan kijk ik wel of ik zin heb in een matige OP. Of niet. Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan mag jij een matige OP laten staan als je de laatste post hebt in dit topic, deal?
Eerste zinnige opmerking hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
Ik geloof dat het nog niet is gezegd in dit topic, dus bij dezen:
Floortje
quote:
Als we zo gaan beginnen moeten we hier Raffa ook nog even adoreren ofcourse.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
Ik geloof dat het nog niet is gezegd in dit topic, dus bij dezen:
Floortje
Vertelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef chansadres het volgende:
Nederlands elftal is weer slecht bezig
Laat dat maar zittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen moeten we hier Raffa ook nog even adoreren ofcourse.![]()
![]()
Raffaëla
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen moeten we hier Raffa ook nog even adoreren ofcourse.![]()
![]()
Raffaëla
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Raffaëla
![]()
![]()
Gewoon, slecht voetbal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |