Sorry..kheb even haastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:57 schreef Svensational het volgende:
Idols verandert langzaam in een PI-loze hel..
Alsof je het anders wel doetquote:
Ga eens door?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof je het anders wel doet.
.
Je kan het wel dusquote:
Als je op Lynx doelt, die is zijn roes aan het uitslapen van een feestjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #666: Het getal van het beest
geopend door Duiveltjaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #666: Het getal van het beest
Ja, dat maakt het helemaal speciaal natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je op Lynx doelt, die is zijn roes aan het uitslapen van een feestje.
Ik ook, maar dat heeft niet echt een feest-gerelateerde reden.quote:
Dat is echt vreselijk jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Slapeloze nachten om geen duideljike reden zijn ook niet aan te raden. Zo frustrerend als je de tijd op de klok steeds later ziet worden, wetend dat je er de volgende dag niet wakker of vrolijk bent.
Ja lul dat je bent, ik wilde je morgen succes wensen, heel spontaan, maar als je het er steeds over blijft hebben dan is het lang niet meer zo attent enzoquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lul dat je bent, ik wilde je morgen succes wensen, heel spontaan, maar als je het er steeds over blijft hebben dan is het lang niet meer zo attent enzo![]()
![]()
Ja, dit wou ik ook net zeggen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lul dat je bent, ik wilde je morgen succes wensen, heel spontaan, maar als je het er steeds over blijft hebben dan is het lang niet meer zo attent enzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |