Dat meen je nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
Morgenavond is dit forum al dicht.
TVP is ook zo afgezaagd.quote:
Winterspelen was nog een week open ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
Lul nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
Er komt volgende week vast nog "the week after" ofzo, toch? Nou, dus, in ieder geval een week.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang willen jullie dat het openblijft?
Dat was een garpjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
Ja het maakt mij niet echt uit eigenlijk. Mag ook wel morgen dicht. Maar het is nogal krom als je het met andere tijdelijke fora vergelijkt.
Wist ik welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was een garpje. Maar ik ben gewoon benieuwd hoe lang jullie het nog open willen houden...
Heeft iemand dat gevolgt danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Na jah dat fucking hotel big brother is dr nog
Ik zeg alleen hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
Hij gaat sowieso niet morgen dicht, PeRi.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Na vanavond is er genoeg om nog een week over te discussiëren.
De vrijkaarters mogen naar binnenquote:
Die twee maanden van vorige keer was idd wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
Een goede week zou toch wel leuk zijn.
Veel langer ook weer niet, dan sterft het zo'n langzame, pijnlijke dood.
Vroeg me al af waar je uithingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Ben net weer terug van een paar dagen Geneve, ben gelukkig net op tijd om de finale te zien![]()
Ja, was echt geweldig. Ben wel een beetje moe trouwens, 16 uur met zo'n bus is niet zomaar ietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je uithing
Was het leuk??
Een beetje moe... Van 16u in de bus zou ik al omvallenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldig. Ben wel een beetje moe trouwens, 16 uur met zo'n bus is niet zomaar iets![]()
En dan midden in het Idols-geweld terechtkomen, wát een timing!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldig. Ben wel een beetje moe trouwens, 16 uur met zo'n bus is niet zomaar iets![]()
Ik denk, ik laat 'm door jou openen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Yeahinho het volgende:
Als ze gvd es opschieten met dat nieuwe topic![]()
.
Noem je mij nou lief en PeRi geil?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk, ik laat 'm door jou openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |