heb je een zeepkist gebouwd ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Lang leve Red Bull!
Flairquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een typisch vrouwenblad en dan het liefst voor iemand van rond de 19/20 jaar?
Heb het namelijk nodig voor een verjaardag Klinkt echt als een slechte smoes
Flair, Glossy, Vriendinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een typisch vrouwenblad en dan het liefst voor iemand van rond de 19/20 jaar?
Heb het namelijk nodig voor een verjaardag Klinkt echt als een slechte smoes
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend doet het met messen, VoreG met een Glossy.
Het is een soort finishing touch op het cadeau. Het cadeau is meer dan alleen ditquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:58 schreef Lionheaad het volgende:
Maar zoiets ga je toch niet voor een verjaardag geven
Of geef je een abbo'tje??
Stuk minder dreigend en een stuk succesvollerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend doet het met messen, VoreG met een Glossy.
Hoe lang hebben ze gekregen??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Hofstadgroep-leden zullen voorlopig ook niet buiten spelen.
Als ik hem zou kopen kocht ik hem in het zwart, want die hebben ze ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Lionheaad het volgende:
Is dat hem??? Doe mij maar de goeie oude zwarte schoen....
Het model zelf vind ik ook niets. Schoenen moeten zijn zoals de Copa Mondialquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Als ik hem zou kopen kocht ik hem in het zwart, want die hebben ze ook
Ik hou niet van kleurtjes.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:06 schreef SCH het volgende:
Tering wat is het druk met al die Hofstadjes
Ik ben normaal ook niet van de moderne schoentjes, maar hij is echt mooi.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het model zelf vind ik ook niets. Schoenen moeten zijn zoals de Copa Mondial
Jupquote:
Oi, kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
Taart, doet mij er opeens aan denkenn dat een collega ook jarig is vandaag.....
ik wist het vanmorgen al, maar feliciteren komt er maar niet van..... het is ook niet iemand van mijn afdeling hoorquote:
ik denk eerder dat milan erin staatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer Barca- Ajax de finale wordt ga ik de finale bijwonen.
van zeven tot vier hier (normaal tot kwart voor vijf) en dan mij lui noemenquote:
Dan ben ik net klaar met werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:37 schreef DeTolk het volgende:
zometeen werken van 6-8 en dan morgen van 8-17 (maar dat zal wel om 7 uur beginnen worden)
Introduceert me niet tegen wie Ajax in die finale zal spelen, als ze m halen dan ben ik er bij...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer Barca- Ajax de finale wordt ga ik de finale bijwonen.
ik wissel het af met een collega van me , de ene zaterdag werkt hij van 8-17 en ik van 12-20. De week er op draaien we het om.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan ben ik net klaar met werken
* BliksemSchigt moet er niet aan denken vroeg op te staan om te werken
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Introduceert me niet tegen wie Ajax in die finale zal spelen, als ze m halen dan ben ik er bij...
Ze halen m toch niet
quote:
quote:
Kan ik ook een kaartje voor alleen de zondag halen en kan dat later ook nog meneer de Pinkpop expert?quote:
Er zijn nu ook dagkaarten voor de zaterdag en zondag idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik ook een kaartje voor alleen de zondag halen en kan dat later ook nog meneer de Pinkpop expert?
niet eens maandag als blof speelt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is heel goed, misschien ga ik de zondag er naar toe dan
Paste je die wel?quote:
Maandag hoor.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
En daar zijn dus geen dagkaarten voor
Anders kom je toch lekker met je tentje naast me liggen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee...
Ik ga me er eens in verdiepen
Voor 104 euro ben je er drie dagen. Koopje.quote:
Eric Dikeb and Friends.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
En wat staat daar?
Helemaal.quote:
dan denk je maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stuk minder dreigend en een stuk succesvoller
Yep en veel meer mooie(re) nummers.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, Maiden...
Fear of the Dark enzo...
* Da_Sandman is werken
Nee idd, ik heb zweetpotenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu niet naast je schoenen gaan lopen he.
Iron Maidenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Helemaal.
Wist niet dat Dikeb een zanger van Iron Maiden was, tho.
quote:
Met sinas is het ook te pruimen.quote:
Iron Maiden (zonder Blaze) is altijd te pruimenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Met sinas is het ook te pruimen.
zonder Queen zou die dag al goed zijn, maar Queen erbij is voor mij nooit verkeerd natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
queen erbij en bos z'n dag kan niet meer stuk
Rataplan van Lucky Luke inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bos, hoe heet die hond in je avarat ook al weer? Is toch die van Lucky Luke? Rataplan of iets?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bos, hoe heet die hond in je avarat ook al weer? Is toch die van Lucky Luke? Rataplan of iets?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
jolly jumper is veel cooler dan rataplan![]()
Forbiddenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt er wel iets van weg.
Iron Maiden schalt nu ook door de boxen van mijn PC. Misschien dadelijk even via de CD-speler. Iets betere geluidskwaliteit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, spelde ik avarat? Apart, of moet ik nu atrap zeggen?
Enfin, even de muziek iets té hard opzetten, het is niet voor niets weekend. :8-)
of je koopt betere speakersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iron Maiden schalt nu ook door de boxen van mijn PC. Misschien dadelijk even via de CD-speler. Iets betere geluidskwaliteit.
Hallowed be thy name![]()
Ook een goed nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die had ik ook. Griezelig.
Nu een ander griezelig goed nummer hier, Child in Time.
Wie is de mol? begint weerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:50 schreef Vom het volgende:
*burp
Klaar met eten![]()
Komt er nog wat op tv vanavond?
genoegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:50 schreef Vom het volgende:
*burp
Klaar met eten![]()
Komt er nog wat op tv vanavond?
Je gaat toch niet op vrijdagavond boodschappen doen voor doordeweeksquote:
doe je die zondag danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op vrijdagavond boodschappen doen voor doordeweeks![]()
Ach, in de Kamer is het één groot zooitje.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Ik voelde me ontzettend VoreG vandaag.
Had zo'n plastic beker Milk & Fruit Orange en had het dekseltje er al af. Maar er kwam van alles tussendoor dus na tien minuten pak ik met een zwiep die beker in de veronderstelling dat die deksel er nog op zat.
En geen kleine vlekjes en ik moest nog 4 uur en met kamerleden aan tafel zitten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:57 schreef Noca het volgende:
* Noca tapt er een paar rondjes in.
[afbeelding]
ja, winkels zijn tot zeker 20.00 uur open. Teminste hier danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je de hele dag gewerkt hebt?
sterkte ermeequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik MrDoegewoon zie
Ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor 82, 85 euro, wil je echt dat ik het lijstje uittype?![]()
Geraspte kaas.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Noca het volgende:
snack kaas? Wat is dat nou weer? Ik koop gewoon kaas, snij het in blokjes..et voila: snack kaas!
Dat ga je toch niet apart kopen!
En biologisch roomijs...Niet logisch.
Felix gelei is voor poesjes, volgens mij doet SCH daar niet zoveel meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:06 schreef DarkShine het volgende:
Je doet toch geen vieze dingen met die gelei?
Heb jij nog leuke poezencadeaus ontvangen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Felix gelei is voor poesjes, volgens mij doet SCH daar niet zoveel mee
Nick mag geen gewone melkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Geitmelk ook nog. Je zoekt de uithoeken van de supermarkt wel op SCH.
Een natte zal vannacht ongetwijfeld op hem wachten...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke poezencadeaus ontvangen?
Het laatstequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
wat is munt? muntdrop? muntthee?
Ik ben elke keer weer jaloers op jouw romantische inslag Robbie!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een natte zal vannacht ongetwijfeld op hem wachten...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer jaloers op jouw romantische inslag Robbie!!
Dat je geen vriendin hebt man....
hadden ze hem niet meer in z'n maat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik vandaag na het werk de stad in om Noca zn cadeau op te halen, was het niet meer op voorraad
Ik heb echt een pechweek.
Brand of Jupiler?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
Nog iets gemist hier?
Doe maar een biertje!
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer jaloers op jouw romantische inslag Robbie!!
Dat je geen vriendin hebt man....
Bier is voor mannen.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hadden ze hem niet meer in z'n maat?
Doe maar een Brandje...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:16 schreef DarkShine het volgende:
Brand of Jupiler?
Jaaaaaaaaa ja!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Maargoed dit is toch een kroeg of niet, daar hoort dit soort praat nou eenmaal thuis![]()
![]()
Tegen vrouwen ben ik heel anders![]()
Maargoed, ik heb verder niks te klagen![]()
* DarkShine zit een halve liter neer.quote:
* DarkShine gooit een taart naar clauwheeequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Ik durf nu al te stellen dat we taart over hebben
Iemand?
In bier pissen is not done.quote:
Bewaar maar voor woensdag, scheelt mij weer werkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef clauwheee het volgende:
Ik durf nu al te stellen dat we taart over hebben
Iemand?
Jullie beginnen ook altijd ehquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine gooit een taart naar clauwheee
Voltreffer!
Met Bluezz gooien is ook not done.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voltreffer!
Hij zegt toch niet ouwe taart?quote:
Heineken!quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan kon je maar bij mij, daar weet ik wel raad mee.
*Niet onder de indruk*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voltreffer!
Oei oei...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan kon je maar in mij, daar weet ik wel raad mee.
Tompoesje?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Krijg ik dan ook nog taart?![]()
![]()
Sesamstraat is toch al afgelopenquote:
Tijd om dag te zeggen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Doei, hoogste tijd om te gaan.
moet je eerst nog inter zien te omzeilenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ajax vrijwel zeker naar de halve finale.Hadden niet beter kunnen loten.
je hebt nog wel veel "contact" met d'r of niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:36 schreef DarkShine het volgende:
Morgen dus waarschijnlijk bij mijn ex in de buurt uit, twijfel alleen of ik haar ook moet meevragen dan...
Johquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je eerst nog inter zien te omzeilen![]()
Sinds het uit is heb ik er nog wekelijks gezien. Vorige week is ze nog 3 dagen hier geweest...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt nog wel veel "contact" met d'r of niet?
Je blijft provinciaals denken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
Villa Real is de kuttigste ploeg tong80 - je kan beter tegen Arsenal de boot ingaan.
Begrijp dat nou dat die nooit buiten de Friese landsgrenzen komt...quote:
Dus de Friezen zijn al opgestoomd naar de provincie Utrecht ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begrijp dat nou dat die nooit buiten de Friese landsgrenzen komt...
NOS: 'WIR HABEN ES NICHT GEWUSST'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus de Friezen zijn al opgestoomd naar de provincie Utrecht ?
NIks te vinden op teletekst.
"Zheyun Ye"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef golfer het volgende:
Nieuwe afhaalchinees-maaltijd was erg smakelijk.
Zeker ik neem het op. Wil voetballen kijken en morgenmiddag lekker op m'n gemak de Molquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie er ook al veel zin in?
Vanaf 10 maart: Wie is de mol 2006 #2
Heb je de toto van de Jupiler League ook ingevuld?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef golfer het volgende:
Nieuwe afhaalchinees-maaltijd was erg smakelijk.
De lijst ging ook maar tot gerecht 3.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je de toto van de Jupiler League ook ingevuld?
Ik had reepjes gebakken ossehaas in een pikante saus met allerlei lekkere knapperige groentes en paddestoeltjes erbij vergezeld door chinese dunne bami.quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had reepjes gebakken ossehaas in een pikante saus met allerlei lekkere knapperige groentes en paddestoeltjes erbij vergezeld door chinese dunne bami.
Bluezz had hetzelfde gerecht alleen dan in een zwarte bonensaus.
Dus jij het Slierse SK?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had reepjes gebakken ossehaas in een pikante saus met allerlei lekkere knapperige groentes en paddestoeltjes erbij vergezeld door chinese dunne bami.
Bluezz had hetzelfde gerecht alleen dan in een zwarte bonensaus.
Jij hebt vast nog wel ergens een beetje chili con carne van je moeder om in de magnetron te gooien voorradig, tochquote:
quote:
Dat was vorige week.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel ergens een beetje chili con carne van je moeder om in de magnetron te gooien voorradig, toch
tonijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was vorige week.
Ik ga me straks verwennen met een tonijnsteak. Dus het valt relatief mee
Ja, erg veelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
nee ik kijk nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
Nee, zet jij maar weer een DVD-tje op.quote:
..... voor de verandering....quote:
he dat is een goeie tipquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zet jij maar weer een DVD-tje op.
Ik denk dat ik aan de hand van een "verborgen" aanwijzing weet wie het is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wie Is De Mol was weer leukleukleuk. Toine is mijn favoriete kandidaat, en Peggy is geil
Burgerlulquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan de hand van een "verborgen" aanwijzing weet wie het is.
UIteraard zeg ik niks
Het in een spoiler zetten, zie ik ook niet zo zitten
Ik vond het ook wel leuk inderdaad, hoewel het spel zich natuurlijk nog moet ontwikkelen
Van deze groep was ze zeker de geilstequote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik aan de hand van een "verborgen" aanwijzing weet wie het is.
UIteraard zeg ik niks
Het in een spoiler zetten, zie ik ook niet zo zitten
Ik vond het ook wel leuk inderdaad, hoewel het spel zich natuurlijk nog moet ontwikkelen
Oké dan. Ik zet de link naar de post meteen even in mijn sig. Kun je hem makkelijk terugvindenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Burgerlul
En dan aan het eind van alle afleveringen zeggen dat je het goed had zeker
Spoiler maar, MET uitleg, en dan kijk ik aan het eind van de serie wel of je het goed had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Was wel onderdeel van het programma voor vanavond, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
ga je In this world op Nederland 3 om 23:50 uur nog kijken golfert?
Oke, we zullen zien. Het blijven natuurlijk allemaal speculaties en dit soort dingen maakt de serie alleen maar leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bos, ik heb je spoiler gelezen, en in mijn ogen is het pure lulkoek![]()
Ik ken mensen die elk jaar minstens 100 van dit soort "aanwijzingen" in de serie vinden. En ze slaan allemaal nergens op. Maar goed, we zullen het wel zien
Je bent iig creatief
Zakquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Ik voelde me ontzettend VoreG vandaag.
Had zo'n plastic beker Milk & Fruit Orange en had het dekseltje er al af. Maar er kwam van alles tussendoor dus na tien minuten pak ik met een zwiep die beker in de veronderstelling dat die deksel er nog op zat.
En geen kleine vlekjes en ik moest nog 4 uur en met kamerleden aan tafel zitten
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:53 schreef borisz het volgende:
Voor de mensen die het nog weten Mijn achternichtje is van een meisje op dinsdag 11.04 bevallen.
Met de naam: Leyla
In het Hebreeuws betekent de naam Laila (afleiding daarvan Leyla) nacht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:53 schreef borisz het volgende:
Voor de mensen die het nog weten Mijn achternichtje is van een meisje op dinsdag 11.04 bevallen.
Met de naam: Leyla
Chris zie je wel regelmatig ergens opduiken volgens mij. Geert Hoes heeft volgens mij alleen in GTST gespeeld dacht ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Heb tijdens het appeltjeSCH SCHnijden stukje De Mol gezien maar ben ik gek als ik niet weet wie Geert en Chris etcetera zijn? Kende alleen Toine en Richard en dat donkere meisje van het jeugdjournaal.
Wat is Angela veranderd trouwens
gewoon Net5, ondertussen alweer afgelopenquote:
Tijd voor bier dus ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook eens buurten
Druk druk druk druk .. ben blij dat het weekend is
Ik hoop ook dat je het morgenavond zwaar krijgtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
tijd voor bed. morgen een zware avond
ok danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Was wel onderdeel van het programma voor vanavond, inderdaad.
Is inderdaad een goede filmquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok dan![]()
net Dead man Walking gezien, die was erg goed te doen
Morgen ook nog de Magdalena Sisters op ned 3, vorige week nog gezien, ook een aanraderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
Nog even kijken of die film op Ned3 iets is. ±'
Robbie je bent soms best liefquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand deze mevrouw helpen?
[Centraal] afgelastingen (amateurvoetbal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |