heb je een zeepkist gebouwd ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Lang leve Red Bull!
Flairquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een typisch vrouwenblad en dan het liefst voor iemand van rond de 19/20 jaar?
Heb het namelijk nodig voor een verjaardag Klinkt echt als een slechte smoes
Flair, Glossy, Vriendinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een typisch vrouwenblad en dan het liefst voor iemand van rond de 19/20 jaar?
Heb het namelijk nodig voor een verjaardag Klinkt echt als een slechte smoes
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend doet het met messen, VoreG met een Glossy.
Het is een soort finishing touch op het cadeau. Het cadeau is meer dan alleen ditquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:58 schreef Lionheaad het volgende:
Maar zoiets ga je toch niet voor een verjaardag geven
Of geef je een abbo'tje??
Stuk minder dreigend en een stuk succesvollerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend doet het met messen, VoreG met een Glossy.
Hoe lang hebben ze gekregen??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Hofstadgroep-leden zullen voorlopig ook niet buiten spelen.
Als ik hem zou kopen kocht ik hem in het zwart, want die hebben ze ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Lionheaad het volgende:
Is dat hem??? Doe mij maar de goeie oude zwarte schoen....
Het model zelf vind ik ook niets. Schoenen moeten zijn zoals de Copa Mondialquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Als ik hem zou kopen kocht ik hem in het zwart, want die hebben ze ook
Ik hou niet van kleurtjes.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:06 schreef SCH het volgende:
Tering wat is het druk met al die Hofstadjes
Ik ben normaal ook niet van de moderne schoentjes, maar hij is echt mooi.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het model zelf vind ik ook niets. Schoenen moeten zijn zoals de Copa Mondial
Jupquote:
Oi, kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
Taart, doet mij er opeens aan denkenn dat een collega ook jarig is vandaag.....
ik wist het vanmorgen al, maar feliciteren komt er maar niet van..... het is ook niet iemand van mijn afdeling hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |