Het zal wel ironisch zijn als hij na al zijn misdaden op een dergelijke manier aan zijn einde kwam.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:24 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://democrates.net/
bronquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:30 schreef Monidique het volgende:
Ayaan Hirsi Ali wil een internationaal tribunaal dat onderzoek doet naar de verdwijning van tussen de honderd en tweehonderd miljoen vrouwen wereldwijd. Okiedokie.
Gevaarlijke situatie, beslist. De doos van Pandora, daar ben ik nog niet echt van overtuigd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Monidique het volgende:
L'Indicateur:
Jacques Chirac, september 2004: ""I think that one way or another we have opened a Pandora's box in Iraq that are unable to close," he said after a Madrid summit with Spanish Prime Minister Jose Luis Rodriguez Zapatero and German Chancellor Gerhard Schroeder.
"The situation (in Iraq) is very serious and is not getting better," he said at a press conference, flanked by his fellow leaders. "
Ambassadeur Khalilzad in Irak, maart 2006: ""A Pandora's box has been opened," he says. "The future of the world is at stake here because this region, Iraq, is the defining challenge of our time ..."
Welke misdaden dan preciesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het zal wel ironisch zijn als hij na al zijn misdaden op een dergelijke manier aan zijn einde kwam.
Dank. Daar kan ik niet bij, helaas. Heeft iemand wel toegang? Of meer informatie?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Verschillende zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank. Daar kan ik niet bij, helaas. Heeft iemand wel toegang? Of meer informatie?
quote:
Met dank aan een fout in het digitale systeem van de NRC. Laten we hopen dat ze er nooit achterkomen.quote:
Of POL-SC lezen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met dank aan een fout in het digitale systeem van de NRC. Laten we hopen dat ze er nooit achterkomen.
Floripas, als iemand je zegt dat je moet ophouden je man te slaan, wat is dan het juiste antwoord?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:01 schreef Floripas het volgende:
Sigme, als een boom valt, en er zijn alleen voorbij-fokkers om het te horen, maakte die boom dan lawaai?
Neuh maar het is nooit van lange duur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
McCarthy in de slowchat! Da's een primeur, niet?
"Correlatie is die kant op, vriend. WIl jij d'r ook 'n bats veur?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Floripas, als iemand je zegt dat je moet ophouden je man te slaan, wat is dan het juiste antwoord?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh maar het is nooit van lange duur.
hij kan geen small-talk houden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
McCarthy in de slowchat! Da's een primeur, niet?
Ja. Die was voor die Hartog, die zei dat ik lelijk was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Je bent een hoerenzoon zoals je moeder, of iets dergelijks?
Dat zeggen alle vrijheidhaters.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over demoniseren gesproken.![]()
Dat democrates is echt whack!
fotosoepje volgens mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het zal wel ironisch zijn als hij na al zijn misdaden op een dergelijke manier aan zijn einde kwam.
Wel, iets dergelijks heb ik ook wel geprobeerd. Alsmede allerlei andere aanpakken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Correlatie is die kant op, vriend. WIl jij d'r ook 'n bats veur?"
Ach die blinde angst en haat, het is eigenlijk gewoon zieligquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over demoniseren gesproken.![]()
Dat democrates is echt whack!
Leg uit?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel, iets dergelijks heb ik ook wel geprobeerd. Alsmede allerlei andere aanpakken.
Maar ik laat WFL aan Ryan, en in discussie gaan erover doe ik niet meer. Ik laat me echter niet uit POL pesten.
Hahahaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:11 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
je maakt je zorgen om niks, meiske![]()
Laat hij maar voor mij uitkijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pas maar op voor Cheney als-ie aan 't jagen is.
Emo, zou de neger verdrietig zeggen.quote:In the darkest hole, you’d be well advised
Not to plan my funeral before the body dies, yeah
Come the morning light, it’s a see through show
What you may have heard and what you think you know, yeah
Let the sun never blind your eyes
Let me sleep so my teeth don’t grind
Hear a sound from a voice inside
Sure to play a part, so you love the game
And in truth your lies become one and same, yeah
I could set you free, rather hear the sound
Of your body breaking as I take you down, yeah
Let me sleep so my teeth don’t grind
In the darkest hole, you’d be well advised
Not to plan my funeral before the body dies, yeah
Let me sleep so my teeth don’t grind (2x)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:
Ik moet minder onzinposts plaatsen, denk ik.
Niet nou, ik moet terug naar kantoor en vanaf kantoor heb ik geen tijd voor nuances. Later vanmiddag misschien.quote:
Ghe. Maar ik ga niet demoniseren, of kliekjes vormen. Maar toch bedanktquote:En iedereen die jou pijn doet krijgt van mij een digitaal Basra'tje aan de broek.![]()
Bahnaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:Ik kwam er net achter dat meisjes wel poepen
Ik zal het je maar vertellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:Ik kwam er net achter dat meisjes wel poepen
Okee, want ik begrijp er geen hol van.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet nou, ik moet terug naar kantoor en vanaf kantoor heb ik geen tijd voor nuances. Later vanmiddag misschien.
[..]
Twee meisjes uit de slowchat. Da's toch geen kliekje?quote:Ghe. Maar ik ga niet demoniseren, of kliekjes vormen. Maar toch bedankt!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zal het je maar vertellen.
Je ouders neuken ook.
bron
Een factor is een vermenigvuldiging.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:24 schreef Monidique het volgende:
Als je iets met een factor tien vergroot, vermenigvuldig je het dan met tien, of is het tot de tiende macht?
keer 10quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:24 schreef Monidique het volgende:
Als je iets met een factor tien vergroot, vermenigvuldig je het dan met tien, of is het tot de tiende macht?
"I am the token black guy. I'm just supposed to smile and stay out of the conversation and say things like: "Damn," "Shit," and "That is whack."quote:
Vrij traumatisch inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef George-Butters het volgende:Ik kwam er net achter dat meisjes wel poepen
ik ben alleen thius met mijn vriendin. Toen ik net naar de wc ging stonk het er een beetje naar grote boodschap. 1+1=2quote:
Heb ik je nooit gezegd dat ik een negrita ben, die hier alleen maar is om "Cabron" en "Whack" te zeggen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"I am the token black guy. I'm just supposed to smile and stay out of the conversation and say things like: "Damn," "Shit," and "That is whack."
Het is wel duidelijk dat je een tijdje niet meer op school bent geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:24 schreef Monidique het volgende:
Het gaat best goed met je voornemen, nietwaar?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:29 schreef Monidique het volgende:
Dank jullie.
Overduidelijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je een tijdje niet meer op school bent geweest.
Om niet meer te zuigen en te trollen? Gaat wel, ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat best goed met je voornemen, nietwaar?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben alleen thius met mijn vriendin. Toen ik net naar de wc ging stonk het er een beetje naar grote boodschap. 1+1=2
Dat kan nare steken opleverenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef sigme het volgende:
Meisjes poepen niet, of ruiken naar bloemetjes (daar komen die bijtjes op af, weet je wel)
[ bron ]quote:The belief that the universe contains many technologically advanced civilizations, combined with our lack of observational evidence to support that view, is inconsistent. Either this assumption is incorrect (and technologically advanced intelligent life is much rarer than we believe), our current observations are incomplete (and we simply have not detected them yet), or our search methodologies are flawed (we are not searching for the correct indicators).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |