quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:31 schreef McCarthy het volgende:
het intereseert mij ook geen biet. Geen vrienden in POL? Boeiend.
Stomme Hertog die mij de les gaat lezen? Opzouten.
Agressieve Yvonne? Ban me dan als je kan
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:24 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://democrates.net/
Als je gebanned wil worden van POL hoef je dat alleen even te melden aan een van de FA's. Daar is niks moeilijks aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:36 schreef McCarthy het volgende:
ik normaal reageren?
pijns er niet over, ik doe wat ik denk dat ik zeg dat ik wil dat ik doe
of zoiets
wanneer ga ik gebanned worden? (alleen voor POL hoor, de rest van FOK is WEL leuk)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:40 schreef McCarthy het volgende:
de aanhef van mijn volgende OP
"hoi zeurkousen,
ik hier een mooi rapport op de kop getikt. als jullie het er niet mee eens zijn hebben jullie pech want het is wel waar. De overheid is te groot en of je wilt of niet, als hij niet kleiner wordt emigreer ik en dan loopt deze marxistische kutheilstaat inkomsten mis. want oegm zijn er geen rijke mensen meer om het geld bij weg te halen"
nou tevreden
Geldt dat ook voor de andere mensen die met jou in discussie treden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:45 schreef McCarthy het volgende:
denk je dat ik serieus met je aan het praten bent
ik zal je uit een droom helpen: je zit met mij je tijd te verdoen.
je moet geen vragen stellenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geld dat ook voor de andere mensen die met jou in discussie treden?
Voor mijn eigen bestwil?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef McCarthy het volgende:
zucht
ga niet serieus op mij in. Voor je eigen bestwil
hahahaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:20 schreef McCarthy het volgende:
hoeveel users zou ik al weggejaagd hebben ?
Goede morgen!quote:
Alsof de economie een zero sum game is...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:40 schreef McCarthy het volgende:
de aanhef van mijn volgende OP
"hoi zeurkousen,
ik heb hier een mooi rapport op de kop getikt. als jullie het er niet mee eens zijn hebben jullie pech want het is wel waar. De overheid is te groot en of je wilt of niet, als hij niet kleiner wordt emigreer ik en dan loopt deze marxistische kutheilstaat inkomsten mis. want oegm zijn er geen rijke mensen meer om het geld bij weg te halen"
nou tevreden
Mm, ik merk er weinig van IRL, eerlijk gezegd. Misschien toch iets des internets.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
poll :: Straks wappert hier de islamitische vlag
De pollstand is opmerkelijk.
Met een minimum aan doordenken is het enige juiste antwoord op de pollvraag: dit is onzin.
Er is een massapsychose aan de gang blijkbaar.
a mensen denken echt dat bevestigend antwoorden de werkelijkheid weergeeft.
b mensen denken dat niet helemaal echt, 'maar je weet maar nooit..'
c mensen denken dat niet echt, maar ze zijn niet meer in staat de onzin te erkennen.
Hoe het ook zij.... is dit land gek geworden ?
Klopt wel...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, ik merk er weinig van IRL, eerlijk gezegd. Misschien toch iets des internets.
Nou nog thabit erbij en wij kunnen wel inpakken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aaah de POL autist heeft de weg naar de SC gevonden. De sfeer stijgt tot ongekende hoogte.![]()
Ja dat was leuk geweest maar helaasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou nog thabit erbij en wij kunnen wel inpakken.
Ik vind het nóg jammer dat ze daar geen duoMOD van gemaakt hebben. Tafkahs is ook leuk natuurlijk, maar toch.
Het zal wel ironisch zijn als hij na al zijn misdaden op een dergelijke manier aan zijn einde kwam.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:24 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://democrates.net/
bronquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:30 schreef Monidique het volgende:
Ayaan Hirsi Ali wil een internationaal tribunaal dat onderzoek doet naar de verdwijning van tussen de honderd en tweehonderd miljoen vrouwen wereldwijd. Okiedokie.
Gevaarlijke situatie, beslist. De doos van Pandora, daar ben ik nog niet echt van overtuigd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef Monidique het volgende:
L'Indicateur:
Jacques Chirac, september 2004: ""I think that one way or another we have opened a Pandora's box in Iraq that are unable to close," he said after a Madrid summit with Spanish Prime Minister Jose Luis Rodriguez Zapatero and German Chancellor Gerhard Schroeder.
"The situation (in Iraq) is very serious and is not getting better," he said at a press conference, flanked by his fellow leaders. "
Ambassadeur Khalilzad in Irak, maart 2006: ""A Pandora's box has been opened," he says. "The future of the world is at stake here because this region, Iraq, is the defining challenge of our time ..."
Welke misdaden dan preciesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het zal wel ironisch zijn als hij na al zijn misdaden op een dergelijke manier aan zijn einde kwam.
Dank. Daar kan ik niet bij, helaas. Heeft iemand wel toegang? Of meer informatie?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Verschillende zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank. Daar kan ik niet bij, helaas. Heeft iemand wel toegang? Of meer informatie?
quote:
Met dank aan een fout in het digitale systeem van de NRC. Laten we hopen dat ze er nooit achterkomen.quote:
Of POL-SC lezen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met dank aan een fout in het digitale systeem van de NRC. Laten we hopen dat ze er nooit achterkomen.
Floripas, als iemand je zegt dat je moet ophouden je man te slaan, wat is dan het juiste antwoord?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:01 schreef Floripas het volgende:
Sigme, als een boom valt, en er zijn alleen voorbij-fokkers om het te horen, maakte die boom dan lawaai?
Neuh maar het is nooit van lange duur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
McCarthy in de slowchat! Da's een primeur, niet?
"Correlatie is die kant op, vriend. WIl jij d'r ook 'n bats veur?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Floripas, als iemand je zegt dat je moet ophouden je man te slaan, wat is dan het juiste antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |