tuurlijk is het R&P niet maar het topic vezandde in een slowchat topic. en dat is toch jammer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:48 schreef PH52 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met name wb moderatie.
Ene laffer heeft dit topic opgeschoond: Mannen, relatie enzovoort... ik neem aan op basis van zijn idee van inhoudelijke reacties. Daarbij is oa een van mijn posts geschrapt met daarin het verzoek aan ceylon89 om naar huis te gaan.
Ondanks de duidelijke spelregels van shmoopy hierbij het verzoek wel een beetje volwassen om te gaan met moderatie en niet als een klein kind iedere post te gaan lopen editten. We zijn tenslotte volwassen mensen onder elkaar en het is toch geen R&P forum, of wel soms ?
* sloft op pantoffels naar de recreatiezaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:07 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk is het R&P niet maar het topic vezandde in een slowchat topic. en dat is toch jammer?
slowchatten kan hier: [SC] Bejaardensoos![]()
We will.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef ffTzz het volgende:
Tof subforum dit, ik zal niet veel posten, but keep it up
* Klopt bemoedigend op de gebogen rugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
* sloft op pantoffels naar de recreatiezaal
Mee eens, ik ben ook blij dat dit forum er is gelomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Merisse het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik me hier thuisvoel en dat ik blij ben dat dit forum er is gekomen.
Altijd leuk om te horen natuurlijk, hoewel het forum nog maar kort draait.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Merisse het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik me hier thuisvoel en dat ik blij ben dat dit forum er is gekomen.
ik ook, het lurkt lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben ook blij dat dit forum er is gelomen [afbeelding] En ik hoop dat het blijf bestaan![]()
Klacht:quote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
niet dat ik er nu op reageer, want ik ga lekker pittentot morgen
![]()
Ik weet ze te vinden.: Pquote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
maar ik zie geen klachtener moeten ook klachten komen natuurlijk...
Ik lig soms vroeg, maar daar staat tegenover dat ik er 's ochtends vaak ook weer vroeg bij ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
Die kutmods hier gaan veel te vroeg naar bed voor 40+ers.
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien is er in bed soms ook zo veel te beleven, dan is het nog moeilijk kiezen tussen FOK! en "slapen". *kuch*
Whuhahahaha Come again when you are 40 or older!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.
tja, we hebben op dit moment zoveel klachten...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
Mid Life Crisis.quote:
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
Verandert je reisgedrag als je ouder wordt?
Kan die svp terug naar TRV? Dit was niet de bedoeling.
Zie je wel, ik ben nog te jong voor dit forum.quote:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
Tipje voor jullie om sticky te maken, maar waar ik zelf erg veel terug kan vinden:
http://jeugdsentiment.web-log.nl/
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef laffer het volgende:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??![]()
maak dat topic maar aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?
Er zijn er nog wel meer te vinden, namelijk.
Aantal andere fora hebben ook linkjes-topics bovenin sticky staan om zaken terug te vinden.
En dat topicje sticky maken?
done:quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:12 schreef laffer het volgende:
maak dat topic maar aan![]()
dan gooi ik em sticky
jaja, hij staat al een half uur sticky ouwe gekquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
done:
Terugvind linkjes-topic naar onze jeugd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |