Leugensquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef moemoe het volgende:
Bovenstaande tekst is samengesteld door biogarde.
Dus je komt ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Een zwakzinnigenconventie, dolletjes.
Jah, dat ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
valt mee hoor, de meesten die komen mogen nog naar buiten zonder begeleidingquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Ik woon idd al 7 weken, zelfstandigquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
valt mee hoor, de meesten die komen mogen nog naar buiten zonder begeleiding
Uiteraardquote:
bier drinken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:01 schreef martinlutherking het volgende:
Zeg, wat zijn de plannen eigenlijk?
Check?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
- Vind je ieder topic een "kut-topic''? veel wel
- Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken? check
- Wil je Paultjuhhh de gracht in gooien? of erger, is dat ook goed?
- Zie je ieder topic als een slowchat-topic? behalve qualiteitstopics
- Heb je al meer dan 5 bans gehad? 1, en da's 1 te veel wat mij betreft![]()
- En heet je Dribbel_?gelukkig niet
volgens mij mag ik nét niet komen!
Hoiquote:
Stil, pokerface.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef Badabingea het volgende:
Ontstoken anusklieren?
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met een stel kneuzen gaan doen?
Je schrok hè?quote:
Aparte naam voor je vriendenkringquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
he LUL er staat toch bij sjonnie foto..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou jij niet meer van breezer ?
ik zit ook niet echt te overwegen om deze helden te gaan meeten hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En gaat je orignele account wel danquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:05 schreef martinlutherking het volgende:
Biogarde en Joost gaan toch niet.
Nee, natuurlijk niet, gek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En gaat je orignele account wel dan![]()
Braaf!quote:
Ja? Vuile neukbeer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef jaspah het volgende:
wij zijn 2 meisjes!
@#%$@^^@$!$!@#%^#$%quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Ik vind ONZ veels te intimiderend.
Steeds als ik hier kom heb ik het gevoel dat een groep van 30 die-hard baggeraars als aasgieren me aanstaren, terwijl ze wachten op het moment dat ik naief en een beetje hoopvol een topic open, zodat ze die tot aan de grond toe kunnen afbranden.
hey oprotten newbie!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Steeds als ik hier kom heb ik het gevoel dat een groep van 30 die-hard baggeraars als aasgieren me aanstaren, terwijl ze wachten op het moment dat ik naief en een beetje hoopvol een topic open, zodat ze die tot aan de grond toe kunnen afbranden.
Waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef moemoe het volgende:
Kom op! Wat zijn jullie nou voor ONZinners?![]()
Ik ken je niet, zo boeiend zal je wel niet zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
meestal proberen ze je ook je adres te ontfrutselen om vervolgens bij je in te breken en in je bed te schijten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Ja, toep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef Badabingea het volgende:
Jo, vrijheidsneger, toep je?
geilquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien gaan we na twaalven nog effe langs de kinderboerderij!
Nee, Paultjuhh moet gewoon dood, klaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Nosh het volgende:
maar paultjuhhhhhhh is wel liev, want hij komt op me over als het vrolijke forummongooltje dat je mag aaien en voeren en op z'n rug mag kloppen als ie een boertje moet doen.
MAAR DAT LIGT DENK IK AAN MIJ hoor!
Wat een kutkloonquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Nosh het volgende:
maar paultjuhhhhhhh is wel liev, want hij komt op me over als het vrolijke forummongooltje dat je mag aaien en voeren en op z'n rug mag kloppen als ie een boertje moet doen.
MAAR DAT LIGT DENK IK AAN MIJ hoor!
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef jaspah het volgende:
Llik men baard.
Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
ben jij tof?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?
ontban em eens, zo vlak voor z'n gruwelijke eindequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Paultjuhh moet gewoon dood, klaar.
Ja, leukquote:
Ja, begin aprilquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ontban em eens, zo vlak voor z'n gruwelijke einde
Mijn eerste 'kutkloon' opmerking! Mijlpaal!quote:
why do you ask?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
No shit. Ik ben de middelmatigheid zelve op fok. Zo'n user die slechts af en toe een vage glimlach weet op te wekken, maar waarbij je de helft van de tijd je slechts je schouders op haalt, omdat ie toch niks zinnigs bijdraagt aan een topic.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik ken je niet, zo boeiend zal je wel niet zijn.
Lijkt me een heel goed planquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet ie z'n kloon maar gebruiken voor weerwoord
of 6 meets..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef juiced het volgende:
Zullen we met z'n allen GEEN meet organiseren!?!? JAAAAA!!
dat zeg ik: jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meatje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:17 schreef juiced het volgende:
Ik ga rukken...euuh slapen. Latertje en veel plezier op de meat.
Gekkie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef juiced het volgende:
Maar moemoe, als je met me wilt daten, hoef je daarvoor niet gelijk een meet te organiseren.
Omdat het 6 is..quote:
ja he moemoe? van waar die koe?quote:
open er een meat topic overquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef juiced het volgende:
[..]
Misschien ontstaat er op de meat nog wel wat meatlove.![]()
![]()
![]()
![]()
Uiers.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef jaspah het volgende:
[..]
ja he moemoe? van waar die koe?
heeft dat iets met je uiterlijk of bepaalde karakter trekjes te maken?
heb jij 6 tepels?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:31 schreef moemoe het volgende:
7 april de ONZ meet dus!
Komen!
![]()
[Meet 7 april] ONZ/Bagger meet deel 2
Heei zak, feliciteer mij eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kick
nee jij bent een kloonquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:39 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heei zak, feliciteer mij eens.
Wat ONZ nu is wordt bepaald door de mensen die er nu posten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef boebiedoe het volgende:
"ben jij een echte ONZinner"
Die komen hier allang niet meer, newbies..
Wat een antisemitische opmerking.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:13 schreef Badabingea het volgende:
Joden.
Oh ja, was ik je nog vergeten te zeggen gisteravond: Ik ben overtijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pff. Er wordt écht niets nieuws meer gemeld op FOK.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, was ik je nog vergeten te zeggen gisteravond: Ik ben overtijd.
Owned!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, zolang het mijn intelligentie heeft en jouw uiterlijk is alles goed. Als het jouw intelligentie en mijn uiterljik heeft, ga ik me zorgen maken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hodfrdedhodf, dit zijn geen leuke grappen, PDL. *opgelucht adem haalt.
Vooral omdat hij er zo makkelijk intrapte.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Niemand neemt ons mij toch serieus. Maar geef toe: het was een goede grap
![]()
Daar hebben we het nog even over, jongedame.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik mag toch nog komen () dit weekend
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
En de volgende keer is het écht zo, en gelooft hij het niet. Whehe.
Ik kom alleen als jij niet komt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Plientjuh het volgende:
Ik kom alleen als The_Terminator er Mmarsu ook komen![]()
Dus je komt Juice?quote:
Wat zeik je nou man, laat dr lekker komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog even over, jongedame.
Oké.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Wat zeik je nou man, laat dr lekker komen
Ik doe alles voor seks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
oh je hebt haar die lage streek al vergeven?
Dat is oud nieuws.quote:
Ssst. Je had beloofd....quote:
Ah, kom je ook? Ze hebben ook trams in Utrecht. En treinen, véél treinen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het altijd wel lolleromfg in ONZ jeweets
En brommers?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, kom je ook? Ze hebben ook trams in Utrecht. En treinen, véél treinen.
Die gracht raakt echt vol zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, kom je ook? Ze hebben ook trams in Utrecht. En treinen, véél treinen.
True.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, de gemeente baggert wel. Net als de users die erin liggen, dus dat is een optelsom.
Nederland bestaat niet alleen uit Blauwdorpquote:
plus een veelvoud daarvan voor drank en etenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek :/ kost 30 euro ofzo zoeen gaar kaartje daar naartoe.
Dan kom je toch op de brommerquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Hittegraadje 7, en gaan..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kom je toch op de brommer![]()
Tis op een Vrijdag, en dan vertrek je gewoon Maandagmorgen 06.00![]()
TIP: Neem bougies, een bougiesleutel, en handschoenen mee![]()
Kom op kleinequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Vergeet jij effe dat ik ook een vriendin hebquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom op kleine. Je verdiend genoeg geld in de C1000 en geeft nooit iets uit.
Zoek een andere, gekquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vergeet jij effe dat ik ook een vriendin heb
Dat kost het ook niet, de mijne dan iigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoek een andere, gek![]()
Totally n00b![]()
Vrouwen horen/hoeven geen geld te kosten![]()
Gewoon ziek meldenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
ook nog op een vrijdag, neen dat gaat niet want dan heb ik tot 4 uur les
Zie wat van je terecht is gekomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden![]()
Waarom deden wij dat wel, vroeger..*zucht*![]()
Slappe zakquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kost het ook niet, de mijne dan iig
Dit is gewoon een smoesje om jullie om het tuintje te leiden, omdat ik erg bang ben om te komen
Deed het altijd, nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden![]()
Waarom deden wij dat wel, vroeger..*zucht*![]()
Respeckt graachquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie wat van je terecht is gekomen
Een rukkende forum addict die soms noobs pwnt :/
Dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om geld uit te geven daarvoor + geen zin.
Ik ga liever heerlijk een paar keer uiteten voor dat geld, niet dat ik dat zelf moet betalen maar goed
vóór je auto?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus![]()
Je komt gewoon, of ik kom je halen![]()
En ik heb maar één stoel in m'n auto, dus mag jij raden waar jij komt te liggen![]()
2 zielen, één gedachtequote:
Zandpadquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Phibbels het volgende:
Ik kom ook en als het geen fuck aan is kan ik altijd nog naar de rode brug....
Om wat te doen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Phibbels het volgende:
Ik kom ook en als het geen fuck aan is kan ik altijd nog naar de rode brug....
Da's de Europalaanquote:
100 euro uitgeven voor een half uurtje sex omdat ik met mijn fok bestaan geen prive leven heb, je kunt me vergelijken met Jabba the hut ik kom mijn deur niet uit. Werkeloos als sinds ik euh niet meer naar school hoefde, leef puur op junkfood, sigaretten en alcahol tevens heb ik geen vrienden en ben ik bij de meeste bordelen al gewijgerd omdat ik te vies was om aan te pakken.quote:
Waar is het zandpad dan? of zijn dat al die bootjes (ben een beetje verbaasd normalieter ken ik alle bordelen/priveclubs en hoereadressen wel van groningen naar DenHaag.)quote:
Niks mag, alles moet.quote:
IK ben erg teleurgesteld in je BrauNquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Ik kom ook. Mits jullie me niet uitlachen omdat ik in werkelijkheid een heel erg lelijk nerdje blijk te zijn.
Stoerquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Ik kom ook. Mits jullie me niet uitlachen omdat ik in werkelijkheid een heel erg lelijk nerdje blijk te zijn.
allemaal tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Mag ik toch komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef moemoe het volgende:
Meld je nu aan voor de ONZ meet!!!
![]()
Hoe herken ik mezelf:
- Vind je ieder topic een "kut-topic''? JAH!
- Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?Liever niet, maar wel wat anders![]()
- Wil je Paultjuhhh de gracht in gooien?Ken ik niet![]()
- Zie je ieder topic als een slowchat-topic?JAH!
- Heb je al meer dan 5 bans gehad?NEIN!
- En heet je Dribbel_?NEIN
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef moemoe het volgende:
Hoe herken ik mezelf:
- Vind je ieder topic een "kut-topic''? -----------------------Nee, mijn topics zijn goehoed
- Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?--Wel bier drinken met yvonne![]()
- Wil je Paultjuhhh de gracht in gooien?---------------------Nee, yvonne daarentegen![]()
- Zie je ieder topic als een slowchat-topic?----------------Nee, mijn eigen topics zijn goed![]()
- Heb je al meer dan 5 bans gehad?------------------------![]()
- En heet je Dribbel_? ---------------------------Ja![]()
Van BrauNquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:24 schreef Badabingea het volgende:
Bar mitswa
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef moemoe het volgende:
- Vind je ieder topic een "kut-topic''? Vrij vaak
- Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?
- Wil je Paultjuhhh de gracht in gooien? Mag onthoofden ook?![]()
- Zie je ieder topic als een slowchat-topic? Neuh, maar dit topic wel
- Heb je al meer dan 5 bans gehad? Geen en dat blijft wat mij betreft ook zo
- En heet je Dribbel_? Neen.
Jij hebt het goed gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef juiced het volgende:
Ik heb me ook ergens aangemeld geloof ik.
Eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen, Yvonne is een lekker wijf. Geen nerdje.
Heeft u tieten en een schede? Indien ja, kom gerust eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:00 schreef Evelientje84 het volgende:
Leuk, een meet![]()
Ik ben hier maar pas, en moet er voor uit Zaandam komen, maar kom toch![]()
Ben jij de charmeur van FOK!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Heeft u tieten en een schede? Indien ja, kom gerust eens een kijkje nemen.
Ik ben overtuigd, ik kom ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Je hebt een slaapplaats in de buurt. Lucky bastard!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi. Dan komen NJ en IWOWZ ook![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt een slaapplaats in de buurt. Lucky bastard!
of anders...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent verplicht om me te gaan.![]()
![]()
ik 4quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
Ik tel drie onzinners in dit topic.
ik vergeef het je hoor milfjequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Sorry MoChe,zo heb ik haar niet opgevoed hoor.![]()
De enige die ik een beetje ken van ONZ zijn: Pony-Lover,dWc_RuffRyder,Cerror,BrauN en Chowi. okee 5 dan.quote:
Dat zijn er 6quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef tonks het volgende:
[..]
De enige die ik een beetje ken van ONZ zijn: Pony-Lover,dWc_RuffRyder,Cerror,BrauN en Chowi. okee 5 dan.
O, En Tiemie
En ik tel crew niet mee.
Die ken ik nietquote:
Wat hij zegtquote:
Nee want zij is geen echte onzinner.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Ontopic: lijkt me niet waarschijnlijk dat die op de meet komt
Verkeerde topic, vriendquote:
Daaromquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee want zij is geen echte onzinner..
You wish..quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
You wish..Hoewel, ik zal t dr morgen nog eens vragen, je weet maar nooit
-edit-quote:
Is kapotquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Trouwens, tonks, je site doet t niet meer![]()
Nu wel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:32 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja jij wilde geen alimentatie meer betalen voor de baby![]()
![]()
Mooi.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef Thomas__Acda het volgende:
Kheb nu al zin in BBD en RatelSlangetje:Y)
En ik wou nog wel een zadel meenemen zodat we samen een rondje door utrecht konden maken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Het is helemaal verpest voor mij.
Hoezo laat je je door 1 iemand zo afschrikken?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Wees gerust, meets sucken .quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Al vond ik dit voordat ze me kankerlijer noemde heaquote:Op maandag 13 maart 2006 00:58 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Hoezo laat je je door 1 iemand zo afschrikken?
Het topic was écht enkel bedoeld als grap, en in dat topic wordt die BBD net zo hard gepakt wordt in dat topic.
En dat in je fotoboek, het was juist zo leuk voor hem omdat je erop ingingals je het gewoon lekker had laten gaan was het lang zo leuk niet geweest
Imo moet je gewoon gaan![]()
ach stel je niet aan, zelfs Paultjuhhh laat zich niet intimiderenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Ik zet je gelijk even bij de verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-usersquote:Op maandag 13 maart 2006 01:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
owja ik kom niet
alleen als we sex gaan hebben dan kom ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zet je gelijk even bij de verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users.
En Nikky komt niet met BBD mee?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef Thomas__Acda het volgende:
Kheb nu al zin in BBD en Ratelslangetje
euhm, namens mezelf; huh?quote:
BrauN, je hebt wel gezegd dat je komt. We lachen je niet uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Leuk hé. fok?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:42 schreef BrauN het volgende:
Moemoe, trut, ik heb niet gezegd dat ik kom.
Deze post in combinatie met je PI maken mijn inziens duidelijk dat het geen grapje was. Dus niet terug krabbelen nu.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Jij gaat wel meequote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Mooi rustig!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
gezellig!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kom ook! Met een vlammenwerper voor een ONZ genocide.
Je staat erbij.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef Xebrozius het volgende:
En daarna ontkennen we het bestaan van ONZquote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef Xebrozius het volgende:
Die opmerking was nog niet gemaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Joepie een meet voor zwakzinnigen.
Tof hequote:
Als ik een lobotomie heb ondergaan zal ik misschien op een ONZ meet komen, maar dan nog kwijl ik liever thuis gok ik zo...quote:
grote meid!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik had hier nog niet gemeld dat ik van gedachten veranderd ben en wel mee ga.![]()
Ik tel de dagen af.
Ratel,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |