Gewoon ziek meldenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
ook nog op een vrijdag, neen dat gaat niet want dan heb ik tot 4 uur les
Zie wat van je terecht is gekomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden![]()
Waarom deden wij dat wel, vroeger..*zucht*![]()
Slappe zakquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kost het ook niet, de mijne dan iig
Dit is gewoon een smoesje om jullie om het tuintje te leiden, omdat ik erg bang ben om te komen
Deed het altijd, nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden![]()
Waarom deden wij dat wel, vroeger..*zucht*![]()
Respeckt graachquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie wat van je terecht is gekomen
Een rukkende forum addict die soms noobs pwnt :/
Dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om geld uit te geven daarvoor + geen zin.
Ik ga liever heerlijk een paar keer uiteten voor dat geld, niet dat ik dat zelf moet betalen maar goed
vóór je auto?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus![]()
Je komt gewoon, of ik kom je halen![]()
En ik heb maar één stoel in m'n auto, dus mag jij raden waar jij komt te liggen![]()
2 zielen, één gedachtequote:
Zandpadquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Phibbels het volgende:
Ik kom ook en als het geen fuck aan is kan ik altijd nog naar de rode brug....
Om wat te doen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Phibbels het volgende:
Ik kom ook en als het geen fuck aan is kan ik altijd nog naar de rode brug....
Da's de Europalaanquote:
100 euro uitgeven voor een half uurtje sex omdat ik met mijn fok bestaan geen prive leven heb, je kunt me vergelijken met Jabba the hut ik kom mijn deur niet uit. Werkeloos als sinds ik euh niet meer naar school hoefde, leef puur op junkfood, sigaretten en alcahol tevens heb ik geen vrienden en ben ik bij de meeste bordelen al gewijgerd omdat ik te vies was om aan te pakken.quote:
Waar is het zandpad dan? of zijn dat al die bootjes (ben een beetje verbaasd normalieter ken ik alle bordelen/priveclubs en hoereadressen wel van groningen naar DenHaag.)quote:
Niks mag, alles moet.quote:
IK ben erg teleurgesteld in je BrauNquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Ik kom ook. Mits jullie me niet uitlachen omdat ik in werkelijkheid een heel erg lelijk nerdje blijk te zijn.
Stoerquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Ik kom ook. Mits jullie me niet uitlachen omdat ik in werkelijkheid een heel erg lelijk nerdje blijk te zijn.
allemaal tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |