quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
You wish..Hoewel, ik zal t dr morgen nog eens vragen, je weet maar nooit
-edit-quote:
Is kapotquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Trouwens, tonks, je site doet t niet meer![]()
Nu wel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:32 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja jij wilde geen alimentatie meer betalen voor de baby![]()
![]()
Mooi.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef Thomas__Acda het volgende:
Kheb nu al zin in BBD en RatelSlangetje:Y)
En ik wou nog wel een zadel meenemen zodat we samen een rondje door utrecht konden maken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Het is helemaal verpest voor mij.
Hoezo laat je je door 1 iemand zo afschrikken?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Wees gerust, meets sucken .quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Al vond ik dit voordat ze me kankerlijer noemde heaquote:Op maandag 13 maart 2006 00:58 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Hoezo laat je je door 1 iemand zo afschrikken?
Het topic was écht enkel bedoeld als grap, en in dat topic wordt die BBD net zo hard gepakt wordt in dat topic.
En dat in je fotoboek, het was juist zo leuk voor hem omdat je erop ingingals je het gewoon lekker had laten gaan was het lang zo leuk niet geweest
Imo moet je gewoon gaan![]()
ach stel je niet aan, zelfs Paultjuhhh laat zich niet intimiderenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer mee .
Ik zet je gelijk even bij de verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-usersquote:Op maandag 13 maart 2006 01:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
owja ik kom niet
alleen als we sex gaan hebben dan kom ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zet je gelijk even bij de verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |