open er een meat topic overquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef juiced het volgende:
[..]
Misschien ontstaat er op de meat nog wel wat meatlove.![]()
![]()
![]()
![]()
Uiers.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef jaspah het volgende:
[..]
ja he moemoe? van waar die koe?
heeft dat iets met je uiterlijk of bepaalde karakter trekjes te maken?
heb jij 6 tepels?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:31 schreef moemoe het volgende:
7 april de ONZ meet dus!
Komen!
![]()
[Meet 7 april] ONZ/Bagger meet deel 2
Heei zak, feliciteer mij eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kick
nee jij bent een kloonquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:39 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heei zak, feliciteer mij eens.
Wat ONZ nu is wordt bepaald door de mensen die er nu posten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef boebiedoe het volgende:
"ben jij een echte ONZinner"
Die komen hier allang niet meer, newbies..
Wat een antisemitische opmerking.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:13 schreef Badabingea het volgende:
Joden.
Oh ja, was ik je nog vergeten te zeggen gisteravond: Ik ben overtijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pff. Er wordt écht niets nieuws meer gemeld op FOK.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, was ik je nog vergeten te zeggen gisteravond: Ik ben overtijd.
Owned!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, zolang het mijn intelligentie heeft en jouw uiterlijk is alles goed. Als het jouw intelligentie en mijn uiterljik heeft, ga ik me zorgen maken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hodfrdedhodf, dit zijn geen leuke grappen, PDL. *opgelucht adem haalt.
Vooral omdat hij er zo makkelijk intrapte.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Niemand neemt ons mij toch serieus. Maar geef toe: het was een goede grap
![]()
Daar hebben we het nog even over, jongedame.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik mag toch nog komen () dit weekend
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
En de volgende keer is het écht zo, en gelooft hij het niet. Whehe.
Ik kom alleen als jij niet komt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Plientjuh het volgende:
Ik kom alleen als The_Terminator er Mmarsu ook komen![]()
Dus je komt Juice?quote:
Wat zeik je nou man, laat dr lekker komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog even over, jongedame.
Oké.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Wat zeik je nou man, laat dr lekker komen
Ik doe alles voor seks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
oh je hebt haar die lage streek al vergeven?
Dat is oud nieuws.quote:
Ssst. Je had beloofd....quote:
Ah, kom je ook? Ze hebben ook trams in Utrecht. En treinen, véél treinen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het altijd wel lolleromfg in ONZ jeweets
En brommers?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, kom je ook? Ze hebben ook trams in Utrecht. En treinen, véél treinen.
Die gracht raakt echt vol zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, kom je ook? Ze hebben ook trams in Utrecht. En treinen, véél treinen.
True.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, de gemeente baggert wel. Net als de users die erin liggen, dus dat is een optelsom.
Nederland bestaat niet alleen uit Blauwdorpquote:
plus een veelvoud daarvan voor drank en etenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek :/ kost 30 euro ofzo zoeen gaar kaartje daar naartoe.
Dan kom je toch op de brommerquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Hittegraadje 7, en gaan..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kom je toch op de brommer![]()
Tis op een Vrijdag, en dan vertrek je gewoon Maandagmorgen 06.00![]()
TIP: Neem bougies, een bougiesleutel, en handschoenen mee![]()
Kom op kleinequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Vergeet jij effe dat ik ook een vriendin hebquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom op kleine. Je verdiend genoeg geld in de C1000 en geeft nooit iets uit.
Zoek een andere, gekquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vergeet jij effe dat ik ook een vriendin heb
Dat kost het ook niet, de mijne dan iigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoek een andere, gek![]()
Totally n00b![]()
Vrouwen horen/hoeven geen geld te kosten![]()
Gewoon ziek meldenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
ook nog op een vrijdag, neen dat gaat niet want dan heb ik tot 4 uur les
Zie wat van je terecht is gekomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden![]()
Waarom deden wij dat wel, vroeger..*zucht*![]()
Slappe zakquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kost het ook niet, de mijne dan iig
Dit is gewoon een smoesje om jullie om het tuintje te leiden, omdat ik erg bang ben om te komen
Deed het altijd, nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden![]()
Waarom deden wij dat wel, vroeger..*zucht*![]()
Respeckt graachquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie wat van je terecht is gekomen
Een rukkende forum addict die soms noobs pwnt :/
Dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om geld uit te geven daarvoor + geen zin.
Ik ga liever heerlijk een paar keer uiteten voor dat geld, niet dat ik dat zelf moet betalen maar goed
vóór je auto?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus![]()
Je komt gewoon, of ik kom je halen![]()
En ik heb maar één stoel in m'n auto, dus mag jij raden waar jij komt te liggen![]()
2 zielen, één gedachtequote:
Zandpadquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Phibbels het volgende:
Ik kom ook en als het geen fuck aan is kan ik altijd nog naar de rode brug....
Om wat te doen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Phibbels het volgende:
Ik kom ook en als het geen fuck aan is kan ik altijd nog naar de rode brug....
Da's de Europalaanquote:
100 euro uitgeven voor een half uurtje sex omdat ik met mijn fok bestaan geen prive leven heb, je kunt me vergelijken met Jabba the hut ik kom mijn deur niet uit. Werkeloos als sinds ik euh niet meer naar school hoefde, leef puur op junkfood, sigaretten en alcahol tevens heb ik geen vrienden en ben ik bij de meeste bordelen al gewijgerd omdat ik te vies was om aan te pakken.quote:
Waar is het zandpad dan? of zijn dat al die bootjes (ben een beetje verbaasd normalieter ken ik alle bordelen/priveclubs en hoereadressen wel van groningen naar DenHaag.)quote:
Niks mag, alles moet.quote:
IK ben erg teleurgesteld in je BrauNquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Ik kom ook. Mits jullie me niet uitlachen omdat ik in werkelijkheid een heel erg lelijk nerdje blijk te zijn.
Stoerquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
Ik kom ook. Mits jullie me niet uitlachen omdat ik in werkelijkheid een heel erg lelijk nerdje blijk te zijn.
allemaal tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef BrauN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |