Leugensquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef moemoe het volgende:
Bovenstaande tekst is samengesteld door biogarde.
Dus je komt ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Een zwakzinnigenconventie, dolletjes.
Jah, dat ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
valt mee hoor, de meesten die komen mogen nog naar buiten zonder begeleidingquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Ik woon idd al 7 weken, zelfstandigquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
valt mee hoor, de meesten die komen mogen nog naar buiten zonder begeleiding
Uiteraardquote:
bier drinken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:01 schreef martinlutherking het volgende:
Zeg, wat zijn de plannen eigenlijk?
Check?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
- Vind je ieder topic een "kut-topic''? veel wel
- Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken? check
- Wil je Paultjuhhh de gracht in gooien? of erger, is dat ook goed?
- Zie je ieder topic als een slowchat-topic? behalve qualiteitstopics
- Heb je al meer dan 5 bans gehad? 1, en da's 1 te veel wat mij betreft![]()
- En heet je Dribbel_?gelukkig niet
volgens mij mag ik nét niet komen!
Hoiquote:
Stil, pokerface.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef Badabingea het volgende:
Ontstoken anusklieren?
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met een stel kneuzen gaan doen?
Je schrok hè?quote:
Aparte naam voor je vriendenkringquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
he LUL er staat toch bij sjonnie foto..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou jij niet meer van breezer ?
ik zit ook niet echt te overwegen om deze helden te gaan meeten hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En gaat je orignele account wel danquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:05 schreef martinlutherking het volgende:
Biogarde en Joost gaan toch niet.
Nee, natuurlijk niet, gek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En gaat je orignele account wel dan![]()
Braaf!quote:
Ja? Vuile neukbeer!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef jaspah het volgende:
wij zijn 2 meisjes!
@#%$@^^@$!$!@#%^#$%quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Ik vind ONZ veels te intimiderend.
Steeds als ik hier kom heb ik het gevoel dat een groep van 30 die-hard baggeraars als aasgieren me aanstaren, terwijl ze wachten op het moment dat ik naief en een beetje hoopvol een topic open, zodat ze die tot aan de grond toe kunnen afbranden.
hey oprotten newbie!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Steeds als ik hier kom heb ik het gevoel dat een groep van 30 die-hard baggeraars als aasgieren me aanstaren, terwijl ze wachten op het moment dat ik naief en een beetje hoopvol een topic open, zodat ze die tot aan de grond toe kunnen afbranden.
Waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef moemoe het volgende:
Kom op! Wat zijn jullie nou voor ONZinners?![]()
Ik ken je niet, zo boeiend zal je wel niet zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
meestal proberen ze je ook je adres te ontfrutselen om vervolgens bij je in te breken en in je bed te schijten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Ja, toep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef Badabingea het volgende:
Jo, vrijheidsneger, toep je?
geilquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien gaan we na twaalven nog effe langs de kinderboerderij!
Nee, Paultjuhh moet gewoon dood, klaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Nosh het volgende:
maar paultjuhhhhhhh is wel liev, want hij komt op me over als het vrolijke forummongooltje dat je mag aaien en voeren en op z'n rug mag kloppen als ie een boertje moet doen.
MAAR DAT LIGT DENK IK AAN MIJ hoor!
Wat een kutkloonquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Nosh het volgende:
maar paultjuhhhhhhh is wel liev, want hij komt op me over als het vrolijke forummongooltje dat je mag aaien en voeren en op z'n rug mag kloppen als ie een boertje moet doen.
MAAR DAT LIGT DENK IK AAN MIJ hoor!
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef jaspah het volgende:
Llik men baard.
Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
ben jij tof?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?
ontban em eens, zo vlak voor z'n gruwelijke eindequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Paultjuhh moet gewoon dood, klaar.
Ja, leukquote:
Ja, begin aprilquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ontban em eens, zo vlak voor z'n gruwelijke einde
Mijn eerste 'kutkloon' opmerking! Mijlpaal!quote:
why do you ask?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
No shit. Ik ben de middelmatigheid zelve op fok. Zo'n user die slechts af en toe een vage glimlach weet op te wekken, maar waarbij je de helft van de tijd je slechts je schouders op haalt, omdat ie toch niks zinnigs bijdraagt aan een topic.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik ken je niet, zo boeiend zal je wel niet zijn.
Lijkt me een heel goed planquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet ie z'n kloon maar gebruiken voor weerwoord
of 6 meets..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:16 schreef juiced het volgende:
Zullen we met z'n allen GEEN meet organiseren!?!? JAAAAA!!
dat zeg ik: jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meatje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:17 schreef juiced het volgende:
Ik ga rukken...euuh slapen. Latertje en veel plezier op de meat.
Gekkie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef juiced het volgende:
Maar moemoe, als je met me wilt daten, hoef je daarvoor niet gelijk een meet te organiseren.
Omdat het 6 is..quote:
ja he moemoe? van waar die koe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |