@#%$@^^@$!$!@#%^#$%quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Ik vind ONZ veels te intimiderend.
Steeds als ik hier kom heb ik het gevoel dat een groep van 30 die-hard baggeraars als aasgieren me aanstaren, terwijl ze wachten op het moment dat ik naief en een beetje hoopvol een topic open, zodat ze die tot aan de grond toe kunnen afbranden.
hey oprotten newbie!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Steeds als ik hier kom heb ik het gevoel dat een groep van 30 die-hard baggeraars als aasgieren me aanstaren, terwijl ze wachten op het moment dat ik naief en een beetje hoopvol een topic open, zodat ze die tot aan de grond toe kunnen afbranden.
Waar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef moemoe het volgende:
Kom op! Wat zijn jullie nou voor ONZinners?![]()
Ik ken je niet, zo boeiend zal je wel niet zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
meestal proberen ze je ook je adres te ontfrutselen om vervolgens bij je in te breken en in je bed te schijten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
Ja, toep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef Badabingea het volgende:
Jo, vrijheidsneger, toep je?
geilquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien gaan we na twaalven nog effe langs de kinderboerderij!
Nee, Paultjuhh moet gewoon dood, klaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Nosh het volgende:
maar paultjuhhhhhhh is wel liev, want hij komt op me over als het vrolijke forummongooltje dat je mag aaien en voeren en op z'n rug mag kloppen als ie een boertje moet doen.
MAAR DAT LIGT DENK IK AAN MIJ hoor!
Wat een kutkloonquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef Nosh het volgende:
maar paultjuhhhhhhh is wel liev, want hij komt op me over als het vrolijke forummongooltje dat je mag aaien en voeren en op z'n rug mag kloppen als ie een boertje moet doen.
MAAR DAT LIGT DENK IK AAN MIJ hoor!
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef jaspah het volgende:
Llik men baard.
Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Een zwakzinnigenconventie, dolletjes.
ben jij tof?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je Yvonne tof of kan je haar bloed wel drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |