quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
Flikker nou toch eens op met die roze pop
![]()
waarvan ?quote:
Zou wel een goeie zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een grap Robbie, ze gaan een paar bans verloten onder de meelopers.
Voor sluikreclame...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een grap Robbie, ze gaan een paar bans verloten onder de meelopers.
bij jij nou mod of ben ik datquote:
Moet ik het weer doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij jij nou mod of ben ik dat
doe gewoon je werk en verander de TT![]()
ach ja...tis ook altijd het zelfde met die snurkerquote:
ik wil een ibuprofen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef borisz het volgende:
ik wil een koppie thee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
wat dacht je van pink vandaan komt....
Doe ik, als jij de beschuit met muisjes schaal verder aanvult.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
als je toch bezig bent kan je dan ook ff thee zetten![]()
niet over je longen, he ?quote:
doe dat maar niet !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen
*Paracetamolletje voor MM neerlegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Fred.
Ben gelukkig weer opgeknapt, gisterochtend wel naar m'n werk gegaan maar toen al met flinke koppijn en dat is er niet beter opgeworden. Gistermiddag gelijk in bed gekropen en pas begin van de middag weer eruit. Zal nu wel weer gaan, denk ik. Zeven zieke kinderen in de klas, zal ik wellicht iets van hebben meegepikt.
Ja, dank je. Heb ik er genoeg van op de laatste 2 dagen.quote:
tja...maar als het helpt !quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ja, dank je. Heb ik er genoeg van op de laatste 2 dagen.
Sandje is aan de beurt hequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je gelijk in ome Bjoor. Morgen weer een column van jullie?
Doe hem weg dan, commerciele lulquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer komt die prijs nou eigenlijk? Want ik word wel een beetje schijtziek van die icons
Klim je dan ook op het podium en ga je hem dan knuffelen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen
om de tent bezopen te verlatenquote:
Goed planquote:
Hou je bek, of ik stuur een foto van je naar de Telegraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doe hem weg dan, commerciele lul![]()
Goedemiddag trouwens![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hou je bek, of ik stuur een foto van je naar de Telegraaf
veel succes !quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Dag vogels, dag bloemen, dag hoolerSCH, tante bloes gaot de regen in
wrom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is Johan Derksen toch een in en in trieste zak
Moet je de Metro van vandaag maar is lezenquote:
Vond die interviewer ook maar een zeverzak. Op die foto was JD nog wel slankquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de Metro van vandaag maar is lezen
En dan zeiken over een van Gaal die niet profesioneel met de pers zou omgaan.
heb geen metro.... vertel. En wbt van Gaal heeft hij natuurlijk gelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de Metro van vandaag maar is lezen
En dan zeiken over een van Gaal die niet profesioneel met de pers zou omgaan.
Ik vind die journalist nog wel meevallen, er staat ook duidelijk bij dat het een jonge dus nog beginnende journalist is. Maar Derksen is nu 100% door de mand gevallen, en is nog geen schim va n de journalist die in dit interview de vragen stelt. Dat zo'n debiel hoofdredacteur kan zijn van een zogenaamd serieus voetbal blad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vond die interviewer ook maar een zeverzak. Op die foto was JD nog wel slank![]()
![]()
![]()
Dan moet ie niet precies hetzelfde doen de kneus, vind wat hij doet nog een stukje erger. Bij van Gaal komt gewoon emotie bij kijken en ik vind dat prachtig en puur, Derksen vind het walgelijk nu doet ie hetzelfde en zou dus eigenlijk van zichzelf moeten walgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb geen metro.... vertel. En wbt van Gaal heeft hij natuurlijk gelijk!
ik vind het bij van Gaal meer onmacht dan emotie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan moet ie niet precies hetzelfde doen de kneus, vind wat hij doet nog een stukje erger. Bij van Gaal komt gewoon emotie bij kijken en ik vind dat prachtig en puur, Derksen vind het walgelijk nu doet ie hetzelfde en zou dus eigenlijk van zichzelf moeten walgen
En dat Derksen beter kan stoppenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik neem aan dat Metro haar ruimte beter kan gebruiken...
Met eten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dat Derksen beter kan stoppen
gezellig sch in een tentjequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen landgraaf
Jep, en dan stoppen met werken is die rotkop van TV en komt er misschien weer is kwaliteits voetbal journalistiek bij RTL 7quote:
Pas maar op.quote:
nee jij bent fijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is Johan Derksen toch een in en in trieste zak
Ik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas maar op.
Voor je het weet sta je met die foto in de Telegraaf.![]()
Bløf komt ook hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Jij bent voor PSV, zegt al genoegquote:
nee daarom staan ze ook op de 1e plekquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij bent voor PSV, zegt al genoeg![]()
Totaal geen voetbal verstand heb je dan![]()
Met afbraak voetbalquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee daarom staan ze ook op de 1e plek![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Met afbraak voetbal![]()
Liever strijdend ten onder, dan als een mietje te gaan staan wachten op je kans.
quote:
Wat, staat er een photo van Derksen met pistool in de Telegraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
maar wat is dat nu allemaal van Derksen en de Telegraaf?![]()
Een openstaande val inlopen noem je strijdend ten onder gaan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Met afbraak voetbal![]()
Liever strijdend ten onder, dan als een mietje te gaan staan wachten op je kans.
Live is dat ook wel okay hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ze maar niet onder de brug liggen
Solliciteren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Live is dat ook wel okay hoor.
Ik ga naar de appie heijn.
Hoeveel weken gaat iedereen die plaatjes nog houden voor die xboxquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Appie is een jood
Niet?quote:
Je zei om 16.00 al dat je naar Appie ging, oprotten jijquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoeveel weken gaat iedereen die plaatjes nog houden voor die xbox.
Ja hehe, ook dan Ajax - ik denk niet dat jij momenteel veel in te brengen hebt over mooi spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Heerenveen speelt bijv al mooier dan PSV.
1e helft tegen Inter en tegen Sparta was hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hehe, ook dan Ajax - ik denk niet dat jij momenteel veel in te brengen hebt over mooi spelen
als ajax zo speelt hoor je ze niet natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Met afbraak voetbal![]()
Dan zou ik het ook saai vinden, jullie hebben zo'n goede aanval doe er dan ook wat meequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ajax zo speelt hoor je ze niet natuurlijk![]()
omdat die de boel dichtgooien misschien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook saai vinden, jullie hebben zo'n goede aanval doe er dan ook wat mee. Tegen een Lyon kan ik de manier van spelen nog wel begrijpen, maar waarom ook zo tegen een Heracles enzo spelen??
Daarom kon Ajax de uitwedstrijd dan ook uiteindelijk met gemak winnen, om dan nog niet te spreken hoe Feyenoord ze compleet hebben afgeslacht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omdat die de boel dichtgooien misschien?
PSV speelde in het begin van het seizoen dan ook nog niet zo goed als nu. Ach en 1-0 levert evenveel punten op als 5-0quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daarom kon Ajax de uitwedstrijd dan ook uiteindelijk met gemak winnen, om dan nog niet te spreken hoe Feyenoord ze compleet hebben afgeslacht.
daarom hebben we het ook niet over grunnquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:15 schreef clauwheee het volgende:
Gaat het niet over politiek, gaat het wel over voetbal hier
doe eens ff gewoonquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascal en Doegewoon, verder in het PSV topic!
Haquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom hebben we het ook niet over grunn
Hoezo mag hier niet over voetbal gepraat worden? Wat is dit nou weer voor onzin.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascal en Doegewoon, verder in het PSV topic!
we maken allemaal wel eens foutenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit deed golfer ook altijd zo goed, tradities moet je afblijven.
Wanker!quote:
Ken dat hele figuur niet, kon er wel om lachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie hem wel gewaarschuwd niet meer op pad te gaan zonder de gruppa, JaWi?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit deed golfer ook altijd zo goed, tradities moet je afblijven.
Dan sla je je eigen wel voor je kop, denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr was vandaag een gratis borrel + bijhorende lezing waar ik me voor had opgegeven. Was zulk pokkeweer dat ik niet gegaan ben.
Huisgenoot komt net thuis, bij de borrel werd een ritje in een Ferrari verloot, ik zou gewonnen hebben als ik aanwezig was geweest
Daar wil je ook niet werken joh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens nieuwe baan gaat ff niet door, heb nog geen rijbewijs en ze vonden Eindhoven te ver met het OV.
Het bedrijf wat voor die baan zou gaan zorgen zit naast het PSV stadionquote:
geen vaste periode dat je vrij hebt, of werken ze daar door bij jullie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet m''n zomervakantie doorgeven. Eens kijken hoe het allemaal valt met WK enzo. Al hoop ik dat ik ergens ook nog een paar dagen nodig ben ivm een verhuizing..
optreden en zuipen je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef JaWi het volgende:
9 maart: Groot openingsfeest Eetcafé de Keet
Openingsfeest 9 maart
Op donderdag 9 maart is het grote openingsfeest van Eetcafé de Keet.
Vanaf 20:00 uur zal Peter Beense optreden in het café.
Bier, wijn en fris de gehele avond voor ¤1,-!.
Als ik al niet ladderzat benquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijdag gaat MrDoegewoon pas echt voetbal zien
Jep, maar zij plaatsen je weer ergens anders he!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als ik al niet ladderzat ben
Trouwens zijn hier mensen die ervaring hebben met www.peakit.nl. Wil daar soliciteren maar de site geeft me een beetje naar gevoel, net of er een product wordt aangeboden ipv die opleiding en later een baan.
Dat snap ik, dat doet het bedrijf waar ik nu een solicitatie heb lopen ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jep, maar zij plaatsen je weer ergens anders he!
We werken door, en aangezien de groep een beetje aan het uitdunnen isquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen vaste periode dat je vrij hebt, of werken ze daar door bij jullie?
Ik zit aan de andere kant en krijg van hun vaak aanbiedingen van mensen. Ze sturen je dan als het ware in een mailing rond (niet met naam en toenaam natuurlijk), ze zetten erbij wat je kwaliteiten zijn enzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat doet het bedrijf waar ik nu een solicitatie heb lopen ook
Aha het bedrijf in Eindhoven doet het op projectbasis danquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant en krijg van hun vaak aanbiedingen van mensen. Ze sturen je dan als het ware in een mailing rond (niet met naam en toenaam natuurlijk), ze zetten erbij wat je kwaliteiten zijn enzo.
* MrDoegewoon noteerd, rondjes mee nemen voor Robbie.quote:
Dat wisten wij allangquote:
'Niet alleen Kalou zakte voor inburgeringstest'
8/3/2006 12:30
Inburgeren: Tot burger maken, als lid opnemen, geheel opgenomen worden in een gemeenschap. Zo staat het in de Dikke Van Dale.
Salomon Kalou zal het inmiddels wel weten, want de talentvolle Feyenoorder startte, aangemoedigd door zijn club en bondscoach Marco van Basten, een versnelde naturalisatieprocedure om in het bezit te komen van een Nederlands paspoort.
In deze inmiddels slepende aangelegenheid zegt Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken nog twee obstakels te hebben die Kalou van deelname aan het WK in Duitsland houden. Om met succes in aanmerking te komen voor de versnelde naturalisatieprocedure moet de twintigjarige geboren Ivoriaan ten eerste aantonen dat hij voor langere tijd in Nederland wil blijven en ten tweede moet hij slagen voor de inburgeringstest. Kalou moet dus aantonen dat hij deel uitmaakt van onze gemeenschap en dat ook wil blijven doen.
Die inburgeringstest heeft Kalou al eens geprobeerd, op 9 november 2005. Op de 36 vragen gaf hij 26 keer een goed antwoord en dat waren er twee te weinig. Want om deze test met goed gevolg te doorstaan moet circa tachtig procent van de antwoorden goed zijn: 28 vragen.
Kalou zou naar verluidt nog twijfelen of hij een tweede keer deze toets wil maken. Dat kan hij doen vanaf 9 mei, omdat het dan precies zes maanden geleden is dat hij zakte voor zijn eerste poging. Er moet minimaal een half jaar zijn verstreken voor een nieuwe kans, vandaar.
Dat hij twijfelt is niet eens zo vreemd, want erg eenvoudig blijkt het testje niet. VI.nl maakte deze test zelf (via Teleac, klik hier voor link), lachte aanvankelijk om de vragen en schrok zich vervolgens rot van het resultaat. Want van de in totaal twintig VI-collega's bleken er slechts zeven goed genoeg ingeburgerd. Dertien haalden niet het vereiste minimum van een score van 5,5. Gemiddeld kwamen we met zijn twintigen uit op een 5,3.
Dus kunnen we stellen dat VI.nl niet ingeburgerd is. Voor alle duidelijkheid: alle twintig deelnemers zijn geboren en getogen Nederlanders, zowel man als vrouw, in de leeftijd van 21 tot 55 jaar, met een bovengemiddeld opleidingsniveau. En, we dachten allemaal goed ingeburgerd te zijn.
Salomon Kalou, succes met de volgende poging.
Even fotoboek leeg halen, en dan roepen "Dat is MrDoegewoon, ik ben z'n maat" terwijl je een willekeurig persoon aanwijstquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe maar noteert
Maar ik neem ze graag in ontvangst
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Even fotoboek leeg halen, en dan roepen "Dat is MrDoegewoon, ik ben z'n maat" terwijl je een willekeurig persoon aanwijst
Complot!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef Vom het volgende:
Elke keer als ik een bericht typ en daarna een smiley doe is m'n tekst weg![]()
Nee, hoooor, dat vvvalt rrreuzzee mmmmeeequote:
Ze willen me gewoon de mond snoerenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoooor, dat vvvalt rrreuzzee mmmmeee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoooor, dat vvvalt rrreuzzee mmmmeee
is Noca in de buurt?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:03 schreef rubbereend het volgende:
ik ben bloednerveus
[..]
is Noca in de buurt?
Die drugs wil ik ook!quote:
neuken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Drie keer raden waar ie is![]()
Kan ik u helpen?
De SCHportSCHool?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Drie keer raden waar ie is![]()
Kan ik u helpen?
puur tegen de zenuwen dan hèquote:
Rubber pakt alles, als 'ie maar zijn zenuwen weg kan neukenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als Noca er wel was geweest moest hij het ontgelden![]()
dan had ik het niet durven te vragen; Noca rent waarschijnlijk harden dan dat ik kan vluchtenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als Noca er wel was geweest moest hij het ontgelden![]()
* Eilanden vermoedt dat Rubber de situatie juist inschatquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan had ik het niet durven te vragen; Noca rent waarschijnlijk harden dan dat ik kan vluchten
daarover gesproken; heb Tuindwerg al een tijdje niet meer gezienquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rubber pakt alles, als 'ie maar zijn zenuwen weg kan neuken
Zit ze ook niet in het keldertje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarover gesproken; heb Tuindwerg al een tijdje niet meer gezien
Ik fitness niet, ik doe elke week groepslessen (steps oid). Maar ik stel mezelf niet teleur, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en fitnessen? En is er al resultaat bij Noca te zien? Sixpackje?
Johquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan had ik het niet durven te vragen; Noca rent waarschijnlijk harden dan dat ik kan vluchten
geen idee, daar mag ik niet meelezenquote:
Ik moet weer beginnen om SCHtoer te worden .. heb al een tijdje niets gedaan, alleen voetbaltrainingquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik fitness niet, ik doe elke week groepslessen (steps oid). Maar ik stel mezelf niet teleur, al zeg ik het zelf
Noca is al heel SCHtoer aan het worden![]()
Inderdaad ... zal wel zappen wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel nog tussen Lyon-PSV op Nederlandse TV of Arsenal-Real Madrid op de Belg.
Ik ga nu 1 keer per week, en voel me al retestoerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik moet weer beginnen om SCHtoer te worden .. heb al een tijdje niets gedaan, alleen voetbaltrainingHet voelt lekkerder als je je meer fit voelt
Milan - Bayern op Sat 1quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel nog tussen Lyon-PSV op Nederlandse TV of Arsenal-Real Madrid op de Belg.
Arsenal - Real met Radio1 aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Dinnetje gaat nu drie keer per week naar het fitnesscentrum na haar maagoperatie en dat vind ik ook retestoerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ga nu 1 keer per week, en voel me al retestoerNoca is wel erg veel weg savonds nu, maar je kunt het echt zien dus ik vind ut prima
![]()
Ik zit ook alweer een jaar op 0x per week, na daarvoor fanatiek 3x per week te wezen fitnessen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
Maar met 1x per week ben jij ook retestoer hoor ClauIk zit momenteel op 0x per week
Shame on us Golfer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer een jaar op 0x per week, na daarvoor fanatiek 3x per week te wezen fitnessen.![]()
TV: Arsenal - Real Madridquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
wat die schoonheid zegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef clauwheee het volgende:
HUP PSV!
kom zeg, Clauw ziet er toch goed uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Rubber last van heeft .... nervositeit of geilheid!
* Eilanden scrollt over de pagina van links naar rechts, van onder naar boven en van binnen naar buitenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom zeg, Clauw ziet er toch goed uit
Ik heb geen TV op mijn PC.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
TV op Sporza, Computer op NED2, radio op Langs de lijn. Eten is klaar, bier is koud.
* rubbereend scrollt over de pagina van links naar rechts, van onder naar boven en van binnen naar buitenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden scrollt over de pagina van links naar rechts, van onder naar boven en van binnen naar buiten
Waar heb ik geschreven dat Clau er slecht uitzietIk kan het namelijk niet vinden!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom zeg, Clauw ziet er toch goed uit
Wtf, waarom wist ik dat niet!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, als je naar televisieportal.nl gaat en als username en password casema gebruikt, dan kan je ook tv kijken op je pc via de link in de linkercolumn 'live tv'
NL2 wil niet werken via datquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Golfer, als je naar televisieportal.nl gaat en als username en password casema gebruikt, dan kan je ook tv kijken op je pc via de link in de linkercolumn 'live tv'
Iddquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek, ik heb buikpijn van het lachen, en Clau ook
Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
omg, ik mag hopen voor de wereld dat dit in scene is gezetquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek, ik heb buikpijn van het lachen, en Clau ook
Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
Staat bij mij al de hele tijd op.quote:
zat te zappen...wat een kans zeg voor Reyesquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij mij al de hele tijd op.
Hoog tempo en technisch mooi voetbal daar.
Precies.Langs de Lijn is er voor PSVquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
die komt het zelf brengen zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef JaWi het volgende:
Rondje van Cocu.
dat zie ik ook van Lyonquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh jij leeft nog?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Glaasje azijn voor de PSV fans maar?
Bewaar wel wat voor de Ajax fans de volgende week, jongens.
Niet voor mij in ieder geval. Ingecalculeerd verliesquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Glaasje azijn voor de PSV fans maar?
Bewaar wel wat voor de Ajax fans de volgende week, jongens.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
Bloesie, you dark-sided woman .. in the name of Jesus the Lord I call you a dark-sided woman!
Ben ik dood geweest dan?quote:
Zie je haast nooit meer op VBL of Hoolsquote:
Noca heeft een 2e vriendin?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Waar Hyves wel niet goed voor isNet shocking ontdekking gedaan
Kansloze kutsite met die tyfus mailtjes elke keerquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef clauwheee het volgende:
Waar Hyves wel niet goed voor isNet shocking ontdekking gedaan
Geen last van en het boeit me verder geen reet wat jij ervan vind, dus hou die ziektes lekker bij je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Kansloze kutsite met die tyfus mailtjes elke keer![]()
Ow dat zal jullie wel weer geen reet boeien, maar een studie/projectgenootje van m'n opleiding heeft een kind gekregen. Ze is een lief en ontzettend goed mens, maar jong, zoooo chaotisch en zo totaal geen mama (dacht ik dan)quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:56 schreef rubbereend het volgende:
maar wat heb je nou ontdekt Clauw?
Weet nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
Wat heeft PSV gedaan vanavond?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow dat zal jullie wel weer geen reet boeien, maar een studie/projectgenootje van m'n opleiding heeft een kind gekregen. Ze is een lief en ontzettend goed mens, maar jong, zoooo chaotisch en zo totaal geen mama (dacht ik dan)
Kan kloppen, been gone a long time.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zie je haast nooit meer op VBL of Hools
Soms op dingen die je helemaal niet wilt weten...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is ook altijd leuk om mensen te googlen, je komt achter de meest bizarre dingen
ben je alweer op je mooist ?quote:
je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Soms op dingen die je helemaal niet wilt weten...
quote:
quote:
Ik trok iets na geloof ik, en kwam erachter dat die persoon nog rechtser was dan ik dacht en dat ie echt vage ideeën erop na hield.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja heb ik ook wel eens gehad, laatst nog op het werk, van een relatie waar we mee samenwerken. Engerd
die is nog aan het nafeesten van vorig jaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef golfer het volgende:
Doc zal wel in een iets minder stemming zijn.
oeps....uuuuhhhhhh........sta ik nog in de plus, of nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
die persoon nog rechtser was dan ik
quote:
Ik zou maar hard m'n best doen als ik jou was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oeps....uuuuhhhhhh........sta ik nog in de plus, of nu niet meer![]()
Waarom heb ik nu opeens medelijden met Bjoro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zou maar hard m'n best doen als ik jou was.
doe ik toch altijd......als ik er benquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zou maar hard m'n best doen als ik jou was.
dag lieverdquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga
Trusten Hoolsjes!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten heren
Doe je goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dag lieverdslaap lekker !
![]()
Oh ja...kreeg net een sms, dat ik voor het einde van de maand nog 4 dagen moet op maken.
dus ik sms terug....prettig weekend !...... krijg ik een sms terug "oke, tot maandag"
Handig zeg, weekend on demand. Wou dat ik dat kon.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dag lieverdslaap lekker !
![]()
Oh ja...kreeg net een sms, dat ik voor het einde van de maand nog 4 dagen moet op maken.
dus ik sms terug....prettig weekend !...... krijg ik een sms terug "oke, tot maandag"
ja toen ik het ging posten had jij nog niet aangekondigd dat je ging slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |