quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
Flikker nou toch eens op met die roze pop
![]()
waarvan ?quote:
Zou wel een goeie zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een grap Robbie, ze gaan een paar bans verloten onder de meelopers.
Voor sluikreclame...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een grap Robbie, ze gaan een paar bans verloten onder de meelopers.
bij jij nou mod of ben ik datquote:
Moet ik het weer doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij jij nou mod of ben ik dat
doe gewoon je werk en verander de TT![]()
ach ja...tis ook altijd het zelfde met die snurkerquote:
ik wil een ibuprofen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef borisz het volgende:
ik wil een koppie thee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
wat dacht je van pink vandaan komt....
Doe ik, als jij de beschuit met muisjes schaal verder aanvult.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
als je toch bezig bent kan je dan ook ff thee zetten![]()
niet over je longen, he ?quote:
doe dat maar niet !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen
*Paracetamolletje voor MM neerlegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Fred.
Ben gelukkig weer opgeknapt, gisterochtend wel naar m'n werk gegaan maar toen al met flinke koppijn en dat is er niet beter opgeworden. Gistermiddag gelijk in bed gekropen en pas begin van de middag weer eruit. Zal nu wel weer gaan, denk ik. Zeven zieke kinderen in de klas, zal ik wellicht iets van hebben meegepikt.
Ja, dank je. Heb ik er genoeg van op de laatste 2 dagen.quote:
tja...maar als het helpt !quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ja, dank je. Heb ik er genoeg van op de laatste 2 dagen.
Sandje is aan de beurt hequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je gelijk in ome Bjoor. Morgen weer een column van jullie?
Doe hem weg dan, commerciele lulquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer komt die prijs nou eigenlijk? Want ik word wel een beetje schijtziek van die icons
Klim je dan ook op het podium en ga je hem dan knuffelen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen
om de tent bezopen te verlatenquote:
Goed planquote:
Hou je bek, of ik stuur een foto van je naar de Telegraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doe hem weg dan, commerciele lul![]()
Goedemiddag trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |