quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
Flikker nou toch eens op met die roze pop
![]()
waarvan ?quote:
Zou wel een goeie zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een grap Robbie, ze gaan een paar bans verloten onder de meelopers.
Voor sluikreclame...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een grap Robbie, ze gaan een paar bans verloten onder de meelopers.
bij jij nou mod of ben ik datquote:
Moet ik het weer doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij jij nou mod of ben ik dat
doe gewoon je werk en verander de TT![]()
ach ja...tis ook altijd het zelfde met die snurkerquote:
ik wil een ibuprofen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef borisz het volgende:
ik wil een koppie thee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
wat dacht je van pink vandaan komt....
Doe ik, als jij de beschuit met muisjes schaal verder aanvult.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
als je toch bezig bent kan je dan ook ff thee zetten![]()
niet over je longen, he ?quote:
doe dat maar niet !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen
*Paracetamolletje voor MM neerlegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Fred.
Ben gelukkig weer opgeknapt, gisterochtend wel naar m'n werk gegaan maar toen al met flinke koppijn en dat is er niet beter opgeworden. Gistermiddag gelijk in bed gekropen en pas begin van de middag weer eruit. Zal nu wel weer gaan, denk ik. Zeven zieke kinderen in de klas, zal ik wellicht iets van hebben meegepikt.
Ja, dank je. Heb ik er genoeg van op de laatste 2 dagen.quote:
tja...maar als het helpt !quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ja, dank je. Heb ik er genoeg van op de laatste 2 dagen.
Sandje is aan de beurt hequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je gelijk in ome Bjoor. Morgen weer een column van jullie?
Doe hem weg dan, commerciele lulquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer komt die prijs nou eigenlijk? Want ik word wel een beetje schijtziek van die icons
Klim je dan ook op het podium en ga je hem dan knuffelen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen
om de tent bezopen te verlatenquote:
Goed planquote:
Hou je bek, of ik stuur een foto van je naar de Telegraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Doe hem weg dan, commerciele lul![]()
Goedemiddag trouwens![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hou je bek, of ik stuur een foto van je naar de Telegraaf
veel succes !quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Dag vogels, dag bloemen, dag hoolerSCH, tante bloes gaot de regen in
wrom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is Johan Derksen toch een in en in trieste zak
Moet je de Metro van vandaag maar is lezenquote:
Vond die interviewer ook maar een zeverzak. Op die foto was JD nog wel slankquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de Metro van vandaag maar is lezen
En dan zeiken over een van Gaal die niet profesioneel met de pers zou omgaan.
heb geen metro.... vertel. En wbt van Gaal heeft hij natuurlijk gelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Moet je de Metro van vandaag maar is lezen
En dan zeiken over een van Gaal die niet profesioneel met de pers zou omgaan.
Ik vind die journalist nog wel meevallen, er staat ook duidelijk bij dat het een jonge dus nog beginnende journalist is. Maar Derksen is nu 100% door de mand gevallen, en is nog geen schim va n de journalist die in dit interview de vragen stelt. Dat zo'n debiel hoofdredacteur kan zijn van een zogenaamd serieus voetbal blad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vond die interviewer ook maar een zeverzak. Op die foto was JD nog wel slank![]()
![]()
![]()
Dan moet ie niet precies hetzelfde doen de kneus, vind wat hij doet nog een stukje erger. Bij van Gaal komt gewoon emotie bij kijken en ik vind dat prachtig en puur, Derksen vind het walgelijk nu doet ie hetzelfde en zou dus eigenlijk van zichzelf moeten walgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb geen metro.... vertel. En wbt van Gaal heeft hij natuurlijk gelijk!
ik vind het bij van Gaal meer onmacht dan emotie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan moet ie niet precies hetzelfde doen de kneus, vind wat hij doet nog een stukje erger. Bij van Gaal komt gewoon emotie bij kijken en ik vind dat prachtig en puur, Derksen vind het walgelijk nu doet ie hetzelfde en zou dus eigenlijk van zichzelf moeten walgen
En dat Derksen beter kan stoppenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik neem aan dat Metro haar ruimte beter kan gebruiken...
Met eten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dat Derksen beter kan stoppen
gezellig sch in een tentjequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Als Morrissey echt komt, gaat deze ouwe lul misschien ook weer een keer naar Geleen landgraaf
Jep, en dan stoppen met werken is die rotkop van TV en komt er misschien weer is kwaliteits voetbal journalistiek bij RTL 7quote:
Pas maar op.quote:
nee jij bent fijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is Johan Derksen toch een in en in trieste zak
Ik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas maar op.
Voor je het weet sta je met die foto in de Telegraaf.![]()
Bløf komt ook hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Jij bent voor PSV, zegt al genoegquote:
nee daarom staan ze ook op de 1e plekquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij bent voor PSV, zegt al genoeg![]()
Totaal geen voetbal verstand heb je dan![]()
Met afbraak voetbalquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee daarom staan ze ook op de 1e plek![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Met afbraak voetbal![]()
Liever strijdend ten onder, dan als een mietje te gaan staan wachten op je kans.
quote:
Wat, staat er een photo van Derksen met pistool in de Telegraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
maar wat is dat nu allemaal van Derksen en de Telegraaf?![]()
Een openstaande val inlopen noem je strijdend ten onder gaan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Met afbraak voetbal![]()
Liever strijdend ten onder, dan als een mietje te gaan staan wachten op je kans.
Live is dat ook wel okay hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ze maar niet onder de brug liggen
Solliciteren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Live is dat ook wel okay hoor.
Ik ga naar de appie heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |