Het was dan ook een onderzoek van het panel van TweeVandaag: http://www.radio.nl/2003/(...)/2005/12/101874.htmlquote:
Ze is standvastig en geen populitische draaikont zoals Woutertje. Rotzooi opruimen van een ander is nooit een dankbare taak. Zeker niet wanneer de veroorzakers van de troep ook nog eens commentaar leveren op je inspanningen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, en bij de minst populaire staat ze ook in de top 3. Ze is te controversieel en teveel one issue.
Leg dan eens uit wat populisme volgens jou is en waarom Bos zich daar aan zou bezondigen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:24 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ze is standvastig en geen populitische draaikont zoals Woutertje. Rotzooi opruimen van een ander is nooit een dankbare taak. Zeker niet wanneer de veroorzakers van de troep ook nog eens commentaar leveren op je inspanningen.
Daar hebben we andere topics voor lijkt mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat populisme volgens jou is en waarom Bos zich daar aan zou bezondigen.
Bos is neergezet als een charismatisch leider voor de 'sociale' PvdA. Veel uitspraken over hoe zat het volk wel niet is van de gevestigde orde. Simpele standpunten naar buiten brengen zonder met concrete oplossingen te komen. Voornamelijk hard roepen wanneer de coalitie bezig was met gevoelige zaken. Momenteel dus huilen over voedselbanken, sterk maken voor een illegale Kosovaarse en continue Verdonk confronteren met allerhande foutjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat populisme volgens jou is en waarom Bos zich daar aan zou bezondigen.
Dat kan wel degelijjk een reden zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef Sidekick het volgende:
Overigens is het gegeven dat ze controversieel is niet een reden dat ze niet geschikt is.
Jawel. Als ze ook maar een beetje omstreden is binnen haar eigen fractie, dan komt ze geeneens aan de bal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk in beginsel zéker niet, maar de praktijk kan anders uitwijzen.
Ik had het over de controversie buiten de VVD, als je in je eigen club al onder vuur ligt moet je het ambt niet aanvaarden nee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Jawel. Als ze ook maar een beetje omstreden is binnen haar eigen fractie, dan komt ze geeneens aan de bal.
Gezien zijn positie als campagneleider vind ik dat toch wel een kleine verrassing. Hij is daarmee de Judas van Van Aartsen geworden. Ik heb ook niet de indruk dat hij de VVD kan redden, de glans is er als staatssecretaris toch een beetje vanaf gegaan, en ik denk dat hij te links (relatief danquote:
Ik vind Rutte zeer bekwaam en charismatisch genoeg om de partij naar een goede verkiezeingsuitslag te leiden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 misschien, maar nu aub niet.
Ik zou alleen niet weten wie de vvd dan moet redden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Gezien zijn positie als campagneleider vind ik dat toch wel een kleine verrassing. Hij is daarmee de Judas van Van Aartsen geworden. Ik heb ook niet de indruk dat hij de VVD kan redden, de glans is er als staatssecretaris toch een beetje vanaf gegaan, en ik denk dat hij te links (relatief dan) is voor de huidige VVD.
Dat zijn nu niet inene namen die ik voor ogen had..quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie van Aartsen op te volgen?
Mij lijkt Zsolt Szabo wel een goede optie, omdat hij dezelfde uitstraling als Wouter Bos heeft.
[afbeelding]
Fadime Örgü als vice-voorzitter, dan geraken er ook nog meer allochtonen geďntresseerd in de partij.![]()
[afbeelding]
De VVD moet vernieuwen, met de tijd mee gaan, de oude garde moet weg en ze moeten zich verfrissen door jonge liberale mensen naar voren schuiven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:37 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat zijn nu niet inene namen die ik voor ogen had..![]()
Ik vind die Nicolaď ook een goede.
Rutte geniet echter mijn grote voorkeur.
Van Aartsen gaat weg om de mislukte campagne (zegt hij zelf), wie wordt er fractievoorzitter... de campagneleiderquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Gezien zijn positie als campagneleider vind ik dat toch wel een kleine verrassing. Hij is daarmee de Judas van Van Aartsen geworden. Ik heb ook niet de indruk dat hij de VVD kan redden, de glans is er als staatssecretaris toch een beetje vanaf gegaan, en ik denk dat hij te links (relatief dan) is voor de huidige VVD.
Bespottelijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Aartsen gaat weg om de mislukte campagne (zegt hij zelf), wie wordt er fractievoorzitter... de campagneleider!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |