Alleen de 1e dan eventueel, CDA heb ik niks mee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef SCH het volgende:
Voor de VVD en CDA en Pastors mag je een apart topic openen.
Ik ook niet. Ik denk dat ik de enige SP stemmer van Wassenaar ben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef cultheld het volgende:
Wij hebben lekker geen linkse meerderheid in onze gemeente.
Alleen de linkse heh, dus PvdA telt niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:06 schreef SCH het volgende:
PvdA gefeliciteerd
Wat er buiten Nederland gebeurd heeft niets met de binnenlandse politiek te maken. Dit geeft alleen aan dat er buiten Nederland kennelijk nog grotere fouten werden gemaakt of dat we dankzij de buffer die PvdA jaren geleden had achtergelaten nog steeds goed mee kunnen komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het kan niet slechter? Als één van de weinige landen in de EU groeide de Nederlandse economie en is sprake van een aantrekkende arbeidsmarkt. Onze economie moet concurreren met goedkopere arbeid uit Oost-Europa en een toenemend aantal landen buiten de EU. Dit gaat absoluut mislukken door de sociale lasten weer verder op te drijven en banen te creeeren in een publieke sector zonder toegevoegde economische waarde.
welke buffer? je bedoelt toch niet den uyl die nederland jaarlijks miljaren door de neus boort toch? tot ons gas helemaal op is heeft die man een fijne deal met italië gesloten. wel eens in verdiept?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:45 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Wat er buiten Europa gebeurd heeft niets met de binnenlandse politiek te maken. Dit geeft alleen aan dat er buiten Nederland kennelijk nog grotere fouten werden gemaakt of dat we dankzij de buffer die PvdA jaren geleden had achtergelaten nog steeds goed mee kunnen komen.
Geeft niet jongen, niemand is perfectquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:
PvdA gefeliciteerd![]()
SP gefeliciteerd![]()
Ik heb trouwens op PvdA gestemd dus voor Wouter Bos![]()
gekkiequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:45 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Wat er buiten Europa gebeurd heeft niets met de binnenlandse politiek te maken.
Je hebt lokaal op de PvdA gestemd en daarom dus voor Bos?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:
PvdA gefeliciteerd![]()
SP gefeliciteerd![]()
Ik heb trouwens op PvdA gestemd dus voor Wouter Bos![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:49 schreef ThE_ED het volgende:
gekkie
Ja voor Bos, die zit namelijk in PvdAquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt lokaal op de PvdA gestemd en daarom dus voor Bos?
laat het een voorbode zijn voor de landelijke verkiezingen, ik kan de onmetelijke leegheid van de 'bos tijd' wel uitzingen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt lokaal op de PvdA gestemd en daarom dus voor Bos?
Wouter Bosquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geeft niet jongen, niemand is perfect![]()
slaap lekker met je 'overwinning'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:50 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Bij deze nog mijn felicitaties aan de linkse partijen en tijd om met een gevoel van overwinning naar bed te gaan.
Je bent gewoon bang voor jezelf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat het een voorbode zijn voor de landelijke verkiezingen, ik kan de onmetelijke leegheid van de 'bos tijd' wel uitzingen.
nee ik ben bang voor bos.quote:
nee over de leegheid die bos heet, ik ben benieuwd of ie het allemaal gaat waarmaken, maar we zullen een leuke tijd tegemoet gaan. ook een tijd waarin pvda heel erg veel mensen zal verliezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee voor jezelf. Je hebt het voortdurend over je eigen leegheid.
Dit is dus precies je eigen leegheid, dat voortdurende gezeik over anderen terwijl je zelf een holle retoricus bent.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee over de leegheid die bos heet, ik ben benieuwd of ie het allemaal gaat waarmaken, maar we zullen een leuke tijd tegemoet gaan. ook een tidj waarin pvda heel erg veel mensen zal verliezen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is dus precies je eigen leegheid, dat voortdurende gezeik over anderen terwijl je zelf een holle retoricus bent.
7 zetels zelfs, lees ik nu.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Frank-NL het volgende:
Leidse SP van 3 naar 6 zetels, ik ben benieuwd welke portefeuilles ze krijgen
Nee man, ik vind het heerlijk om je onmacht zo te aanschouwen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
verpest ik je 'overwinningsfeestje'? dat je zo persoonlijk wordt?
kom op gast. ik ben altijd zo over bos geweest en dat weet je. dat links in de gemeenteraden heeft gewonnen zegt mij iets over de landelijke verkiezingen en ik ben echt heel erg benieuwd hoe mensen zonder echt programma nederland straks gaan regeren (naar de klote helpen)quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, ik vind het heerlijk om je onmacht zo te aanschouwen.
Jij wordt juist persoonlijk door zo op Bos te spelen, tekent je.
als VVD nou nog effe lekker wat verliest dan is dat straks de enige mogelijkheid (CDA-PvdA acht ik toch echt onmogelijk)quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:09 schreef Sickie het volgende:
Ik hoop volgend haar op PvdA-GL-SP. Lijkt me werelds.![]()
Hey, waar moet ik tekenen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:10 schreef merino het volgende:
[..]
als VVD nou nog effe lekker wat verliest dan is dat straks de enige mogelijkheid (CDA-PvdA acht ik toch echt onmogelijk)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:12 schreef Perrin het volgende:
Komop zoalshetis, de VVD kan niet eens een fatsoenlijk kopstuk neerzetten, laat staan 't CDA met Balkenende die eigenhandig het plekje van honderden CDA raadsleden heeft vrijgemaakt voor de PvdA..
Beetje ongeloofwaardig als je nu op Bos zit af te geven terwijl de rechtse partijen (partijtjes?) er zelf niks van bakken (en ik bedoel dus puur wat betreft het neerzetten van een kopstuk).
Grappenmakers, een "links" kabinet zie ik echt niet komen PvdA gaat gewoon lekker met het CDA zitten, of weer paarsen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:10 schreef merino het volgende:
[..]
als VVD nou nog effe lekker wat verliest dan is dat straks de enige mogelijkheid (CDA-PvdA acht ik toch echt onmogelijk)
Beetje jammer dat de PvdA dan wint met hun meest rechtsliberale man aan het roer heh. Wouter Bos vormde zelfs nog een olijk duo met Zalm in een vorig kabinet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:12 schreef Perrin het volgende:
Beetje ongeloofwaardig als je nu op Bos zit af te geven terwijl de rechtse partijen (partijtjes?) er zelf niks van bakken (en ik bedoel dus puur wat betreft het neerzetten van een kopstuk).
Eigenlijk moeten ze het gewoon een keer proberen, zijn we er hopelijk gelijk weer vanaf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:30 schreef ThE_ED het volgende:
Grappenmakers, een "links" kabinet zie ik echt niet komen PndA gaat gewoon lekker met het CDA zitten, of weer paarsen.
idd, de PvdA wil alleen regeren met CDA of misschien nog wel liever VVD, wie denkt dat PvdA links is heeft echt een bord voor de kop, tis net zoiets als D66 alleen met betere marketingquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de PvdA dan wint met hun meest rechtsliberale man aan het roer heh. Wouter Bos vormde zelfs nog een olijk duo met Zalm in een vorig kabinet.
Maar ontopic: SP; gefeliciteerd!
Voor Nederland wel inderdaad. Als het met de 2e kamer verkiezingen ook zo gaat, zeg maarquote:
Oss zegt zowat alles net als Helmond.quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SP heeft in Oss flink verloren. Dat zegt toch wel wat.
Het zegt gewoon wat dat de SP verliest in plaatsen waar ze hebben bestuurd. Ze kunnen hun praatjes dus niet waar maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Oss zegt zowat alles net als Helmond.![]()
Nou, werkelijk verschrikkelijk, de groeier in Oss is de PvdAquote:Op woensdag 8 maart 2006 06:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zegt gewoon wat dat de SP verliest in plaatsen waar ze hebben bestuurd. Ze kunnen hun praatjes dus niet waar maken.
Oss is de bakermat van de SP, Helmond niet.
Ok Helmond is 't domein van de trainingspakkies dat is toch weer een ander slag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zegt gewoon wat dat de SP verliest in plaatsen waar ze hebben bestuurd. Ze kunnen hun praatjes dus niet waar maken.
Oss is de bakermat van de SP, Helmond niet.
SP verliest 9,5% in Oss, daar hebben ze bestuurd. In Schijndel waren ze de grootste, maar na het gerotzooi van Ger Wouters verliezen ze daar ook 6,6%. Toch opvallend. Zo zijn er vast meer voorbeelden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:32 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nou, werkelijk verschrikkelijk, de groeier in Oss is de PvdA![]()
Verder kan je een enkele uitschieter niet als maatstaf nemen voor het hele landelijke beeld![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:43 schreef nikk het volgende:
Gefeliciteerd linksen, en gecondoleerd Nederland.
Net zoals er ook genoeg voorbeelden zijn waar ze gegroeid zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 06:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
SP verliest 9,5% in Oss, daar hebben ze bestuurd. In Schijndel waren ze de grootste, maar na het gerotzooi van Ger Wouters verliezen ze daar ook 6,6%. Toch opvallend. Zo zijn er vast meer voorbeelden.
Het gaat even om plaatsen waar ze hebben bestuurd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:00 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Net zoals er ook genoeg voorbeelden zijn waar ze gegroeid zijn![]()
Achjah, de onmetelijke leeghoofdigheid en napraterij van Pim Fortuyn en zijn zogenaamde Fortuynisten is toch niet te evenaren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat het een voorbode zijn voor de landelijke verkiezingen, ik kan de onmetelijke leegheid van de 'bos tijd' wel uitzingen.
Maarruhhh......... wie draait voor de kosten op?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar gefeli links, op naar een socialer beleid.
ohwjah, we zijn een arm oostbloklandquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maarruhhh......... wie draait voor de kosten op?
Ja, zo werkt het natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohwjah, we zijn een arm oostblokland
Er is in Nederland geld zat, het moet alleen juist verdeeld worden.
Vandaar het jaarlijkse begrotingstekort...........quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Trouwens, enig idee waarom die oostblok landen zo arm zijn? Omdat ze te veel bezig waren met verdelen en te weinig met verdienen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze zo arm omdat de Russen niet bepaald sterren waren in dingen verdelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Trouwens, enig idee waarom die oostblok landen zo arm zijn? Omdat ze te veel bezig waren met verdelen en te weinig met verdienen...
Daar heb ik zo m'n twijfels bij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef sp3c het volgende:
pvda, groen links en sp in de regering ... dat zal niet lang duren
Je bent slecht voorgelicht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze zo arm omdat de Russen niet bepaald sterren waren in dingen verdelen
proest...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |