Achjah, de onmetelijke leeghoofdigheid en napraterij van Pim Fortuyn en zijn zogenaamde Fortuynisten is toch niet te evenaren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat het een voorbode zijn voor de landelijke verkiezingen, ik kan de onmetelijke leegheid van de 'bos tijd' wel uitzingen.
Maarruhhh......... wie draait voor de kosten op?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar gefeli links, op naar een socialer beleid.
ohwjah, we zijn een arm oostbloklandquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maarruhhh......... wie draait voor de kosten op?
Ja, zo werkt het natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohwjah, we zijn een arm oostblokland
Er is in Nederland geld zat, het moet alleen juist verdeeld worden.
Vandaar het jaarlijkse begrotingstekort...........quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Trouwens, enig idee waarom die oostblok landen zo arm zijn? Omdat ze te veel bezig waren met verdelen en te weinig met verdienen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze zo arm omdat de Russen niet bepaald sterren waren in dingen verdelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Trouwens, enig idee waarom die oostblok landen zo arm zijn? Omdat ze te veel bezig waren met verdelen en te weinig met verdienen...
Daar heb ik zo m'n twijfels bij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef sp3c het volgende:
pvda, groen links en sp in de regering ... dat zal niet lang duren
Je bent slecht voorgelicht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze zo arm omdat de Russen niet bepaald sterren waren in dingen verdelen
proest...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |