Alleen de 1e dan eventueel, CDA heb ik niks mee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef SCH het volgende:
Voor de VVD en CDA en Pastors mag je een apart topic openen.
Ik ook niet. Ik denk dat ik de enige SP stemmer van Wassenaar ben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef cultheld het volgende:
Wij hebben lekker geen linkse meerderheid in onze gemeente.
Alleen de linkse heh, dus PvdA telt niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:06 schreef SCH het volgende:
PvdA gefeliciteerd
Wat er buiten Nederland gebeurd heeft niets met de binnenlandse politiek te maken. Dit geeft alleen aan dat er buiten Nederland kennelijk nog grotere fouten werden gemaakt of dat we dankzij de buffer die PvdA jaren geleden had achtergelaten nog steeds goed mee kunnen komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het kan niet slechter? Als één van de weinige landen in de EU groeide de Nederlandse economie en is sprake van een aantrekkende arbeidsmarkt. Onze economie moet concurreren met goedkopere arbeid uit Oost-Europa en een toenemend aantal landen buiten de EU. Dit gaat absoluut mislukken door de sociale lasten weer verder op te drijven en banen te creeeren in een publieke sector zonder toegevoegde economische waarde.
welke buffer? je bedoelt toch niet den uyl die nederland jaarlijks miljaren door de neus boort toch? tot ons gas helemaal op is heeft die man een fijne deal met italië gesloten. wel eens in verdiept?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:45 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Wat er buiten Europa gebeurd heeft niets met de binnenlandse politiek te maken. Dit geeft alleen aan dat er buiten Nederland kennelijk nog grotere fouten werden gemaakt of dat we dankzij de buffer die PvdA jaren geleden had achtergelaten nog steeds goed mee kunnen komen.
Geeft niet jongen, niemand is perfectquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:46 schreef Sander170 het volgende:
PvdA gefeliciteerd![]()
SP gefeliciteerd![]()
Ik heb trouwens op PvdA gestemd dus voor Wouter Bos![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |