abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35854460
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om de boel even wat te nuanceren, tussen die 23% zitten ik weet niet hoeveel mensen van boven de 50, gehandicapten of mensen die om een andere reden echt nóóit meer aangenomen zullen worden bij een bedrijf. Ik vind het mensonterend om deze mensen daar keihard op aan te pakken. Het wordt iets anders als het een gezonde jonge vent is van 25 natuurlijk.
Nuance is een eigen veronderstelling die je niet kan onderbouwen met cijfers, gebruiken om te proberen een verhaal wat wel onderbouwd is met cijfers onder uit te halen ?

Het gaat simpelweg om mensen die bewust te weinig hebben gesolliciteerd, klaar.
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef megapauper het volgende:
Ga er maar vanuit dat er elk jaar cijfers bekend worden gemaakt omtrent uitkeringsfraude. En met het bestrijden ervan zijn hele afdelingen dagelijks bezig, dat is een goede en logische aanpak.
Google staat tot je beschikking. Ik kan wel cijfers vinden over individuele gevallen maar een tabelletje zoals die uit het CPB stuk uit 2001 kon ik zo snel niet vinden. Misschien te snel gezocht maar goed, kom eens met een eigen tabelletje.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:49:17 #202
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35854893
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef UnleashMitch het volgende:

Google staat tot je beschikking. Ik kan wel cijfers vinden over individuele gevallen maar een tabelletje zoals die uit het CPB stuk uit 2001 kon ik zo snel niet vinden. Misschien te snel gezocht maar goed, kom eens met een eigen tabelletje.
Die tabelletjes boeien me amper, die getallen zullen best kloppen en nog steeds zo zijn of zelfs verergerd. Het punt is de manier om dit probleem aan te pakken. Hoe men dat nu poogt te bestrijden is goed. Om de geldkraan dicht te draaien op uitkeringen omdat er fraudeurs tussenzitten slaat gewoon nergens op. DAT is waar ons verschil van mening om gaat.

hier heb je in elk geval een linkje waaruit blijkt dat men er continu aandacht voor heeft. Het zou wel heel raar zijn als er niet elk jaar nagegaan wordt of men vooruitgang boekt.

http://www.regering.nl/ac(...)mber/03/42_11987.jsp
pi_35855110
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Nuance is een eigen veronderstelling die je niet kan onderbouwen met cijfers, gebruiken om te proberen een verhaal wat wel onderbouwd is met cijfers onder uit te halen ?

Het gaat simpelweg om mensen die bewust te weinig hebben gesolliciteerd, klaar.
Strikt gesproken heb je gelijk, maar vind je een sollicitatieplicht voor mensen die al jaren solliciteren en niet meer aan de bak komen niet wat overdreven? Het controleren en bijhouden ervan houdt ook nog eens ambtenaren nodeloos aan het werk. Het is gewoon zinloze regeltjesneukerij in veel gevallen waar niemand beter van wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35855211
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef megapauper het volgende:
Die tabelletjes boeien me amper, die getallen zullen best kloppen en nog steeds zo zijn of zelfs verergerd. Het punt is de manier om dit probleem aan te pakken. Hoe men dat nu poogt te bestrijden is goed. Om de geldkraan dicht te draaien op uitkeringen omdat er fraudeurs tussenzitten slaat gewoon nergens op. DAT is waar ons verschil van mening om gaat.

hier heb je in elk geval een linkje waaruit blijkt dat men er continu aandacht voor heeft. Het zou wel heel raar zijn als er niet elk jaar nagegaan wordt of men vooruitgang boekt.

http://www.regering.nl/ac(...)mber/03/42_11987.jsp
Dan heb je m'n posts toch op een hele aparte en foute manier geinterpreteerd. Ik ben niet van mening dat we de geldkraan dicht moeten draaien en voor zover ik terug heb gelezen heb ik iets in die richting ook niet gezegd.

Aangezien dit topic over een linkse regering gaat en links toch synoniem staat voor het meer steunen van de minima en dus het afromen van de hogere inkomens, gooi ik de vraag op "waarom zou ik meer moeten betalen op het moment dat er nog zoveel fraudeurs rondlopen". Die belastingdruk is nergens voor nodig en als er zoveel misbruik van wordt gemaakt dan heb ik geen behoefte om daar aan mee te betalen en is emigratie een reele optie
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:02:13 #205
142544 Sjizzel
[b][u][i]
pi_35855431
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Dan wordt Nederland een soort Reiderland.

http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=30363#
Henri kent het verschil tussen de communistische partij en groenlinks,sp en pvda niet
pi_35855581
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef Sjizzel het volgende:
Henri kent het verschil tussen de communistische partij en groenlinks,sp en pvda niet
Hun uitgangspunten zijn hetzelfde. Stelen van de rijken en uitdelen aan de armen. Dat de ene partij dat wat radicaler wil dan de andere doet daar niks aan af.
pi_35855691
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Hun uitgangspunten zijn hetzelfde. Stelen van de rijken en uitdelen aan de armen. Dat de ene partij dat wat radicaler wil dan de andere doet daar niks aan af.
Dus de VVD is ook hetzelfde ? Ondanks de vlaktax die ze voorstellen stelen ze nog steeds van de rijken en zullen ze het aan uitkeringen moeten uitgeven.

Ik begrijp je achterliggende gedachte wel maar dit slaat nergens op
pi_35855724
quote:

[..]

Belasting heffen is net zomin diefstal als bezit, wat door enkele hippies nog wel eens beweerd wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35855781
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Belasting heffen is net zomin diefstal als bezit, wat door enkele hippies nog wel eens beweerd wordt.
Er wordt mij onder dwang geld afgenomen. Waarom is dat geen diefstal?
pi_35855798
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/828141/9/25#35855691]woensdag 8 maart 2006 20:08
Ik begrijp je achterliggende gedachte wel maar dit slaat nergens op
Henri leeft in de droomwereld van de libertarier. Het is niet voor niks dat zo'n systeem in geen land van betekenis voorkomt, het deugt namelijk van geen kanten.
pi_35855844
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon niet betalen en niet gebruik maken van alles wat deze staat je beschikbaar stelt. Niemand houd je tegen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_35855856
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Henri leeft in de droomwereld van de libertarier. Het is niet voor niks dat zo'n systeem in geen land van betekenis voorkomt, het deugt namelijk van geen kanten.
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one.
pi_35855876
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Omdat dat zo in de wet staat, daarom.
pi_35855881
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef trancethrust het volgende:
Je kunt ook gewoon niet betalen en niet gebruik maken van alles wat deze staat je beschikbaar stelt. Niemand houd je tegen.
Dat kan dus NIET
Dan word ik in de gevangenis gestopt.
pi_35855924
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one.
Just one of the very few. En van geen invloed op de werkelijke politiek .
pi_35855933
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Dat kan dus NIET
Oh nee hoor. Verkoop je huis, zeg je baan op, koop een winkelwagen en ga erin leven. Volstrekt legaal.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_35855952
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://geld.plein.nl/belastingparadijzen/index.html

Ik heb er toevallig een paar gevonden. Klinkt wel erg lekker moet ik zeggen
pi_35855963
quote:

[..]

Dat kan dus NIET
En terecht, mensen die belasting ontduiken moet je aanpakken.
pi_35856039
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

http://geld.plein.nl/belastingparadijzen/index.html

Ik heb er toevallig een paar gevonden. Klinkt wel erg lekker moet ik zeggen
Een laag belastingtarief wil niet zeggen dat de overheid zich daar verder terughoudend opstelt. Om in de meeste van die paradijzen een fatsoenlijk leven te kunnen hebben moet je al fabelachtig rijk zijn.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:16:22 #220
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35856087
quote:

[..]

Dat kan dus NIET
Uitsluitingsmodule op sociale verzekering.
Stem lijst 'Ikke'
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_35856191
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een laag belastingtarief wil niet zeggen dat de overheid zich daar verder terughoudend opstelt. Om in de meeste van die paradijzen een fatsoenlijk leven te kunnen hebben moet je al fabelachtig rijk zijn.
Klopt, maar goed een streng vestigingsklimaat is ook de reden dat het werkt. Met alleen maar rijken is het ook niet nodig om belasting te heffen of maar heel weinig. Maar goed dat is een hele andere discussie
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:22:36 #222
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35856329
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef UnleashMitch het volgende:

Dan heb je m'n posts toch op een hele aparte en foute manier geinterpreteerd. Ik ben niet van mening dat we de geldkraan dicht moeten draaien en voor zover ik terug heb gelezen heb ik iets in die richting ook niet gezegd.

Aangezien dit topic over een linkse regering gaat en links toch synoniem staat voor het meer steunen van de minima en dus het afromen van de hogere inkomens, gooi ik de vraag op "waarom zou ik meer moeten betalen op het moment dat er nog zoveel fraudeurs rondlopen". Die belastingdruk is nergens voor nodig en als er zoveel misbruik van wordt gemaakt dan heb ik geen behoefte om daar aan mee te betalen en is emigratie een reele optie
Dit zei je in het begin ook. Daarom zeg ik ook dat je de hierdoor de goeden onder de slechten laten lijden. Nog een keer een korte uitleg dan:

Er is fraude, en behoorlijk veel ook. Jij hebt geen zin om mee te betalen aan een potje waaruit veel geld naar fraudeurs gaat. Daarmee zeg je dus dat je ook de kraan voor de goeden dichtdraait ze maken immers gebruik van hetzelfde potje als waar de fraudeurs de centjes ook vandaan halen. Dat is het principe van frauderen

Als jij een syhsteem kunt bedenken waarbij je alleen belastinggeld aan niet-fraudeurs afstaat, dan hoor ik dat graag. Denk dat ze in Den-Haag en rest van de wereld ook wel geinteresseerd zijn in zo'n plan.
pi_35856359
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Verkoop je huis, zeg je baan op, koop een winkelwagen en ga erin leven. Volstrekt legaal.
Is op straat in een winkelwagen leven wel legaal? En over die winkelwagen moet je ook belasting betalen
pi_35856673
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef megapauper het volgende:
Dit zei je in het begin ook. Daarom zeg ik ook dat je de hierdoor de goeden onder de slechten laten lijden. Nog een keer een korte uitleg dan:

Er is fraude, en behoorlijk veel ook. Jij hebt geen zin om mee te betalen aan een potje waaruit veel geld naar fraudeurs gaat. Daarmee zeg je dus dat je ook de kraan voor de goeden dichtdraait ze maken immers gebruik van hetzelfde potje als waar de fraudeurs de centjes ook vandaan halen. Dat is het principe van frauderen
Wellicht was het dan wat onduidelijk gesteld. Het gaat mij er om dat ik er niets voor voel om salarissen af te romen en die weer af te dragen aan de minima juist omdat er zoveel fraude plaats vindt. Ik vind dat er op dit moment wel genoeg betaald wordt aan een potje waar flink misbruik van wordt gemaakt. Als we dat eerst eens oplossen dan kunnen we daarna kijken of er extra geld bij moet.
quote:
Als jij een syhsteem kunt bedenken waarbij je alleen belastinggeld aan niet-fraudeurs afstaat, dan hoor ik dat graag. Denk dat ze in Den-Haag en rest van de wereld ook wel geinteresseerd zijn in zo'n plan.
Fraudeurs zijn mensen die (vaak) wel kunnen werken maar het niet willen. Er is blijkbaar ook geen incentive om te gaan werken. Dan moeten we dus zorgen dat een dergelijke incentive er komt, de enige kant die je dan op kan is het verlagen van uitkeringen en dergelijke toeslagen. Natuurlijk moet een en ander goed overwogen gebeuren aangezien je toch echt de profiteurs er uit wil halen en niet de welwillende. Ik heb persoonlijk weinig kennis van alle toeslagen die je aan kan vragen dus daar kan ik niet verder over praten.

Het principe om jongeren onder de 23 (op jonge leeftijd iig) geen uitkering meer te geven is een voorbeeld van zo'n goede maatregel
pi_35856807
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef megapauper het volgende:
Door de echte zielepieten niet uit belastinggeld te betalen maar uit vrijwillige giften. Dan kijk je wel tien keer uit voor je je geld aan een fraudeur geeft.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:39:21 #226
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35857013
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:31 schreef UnleashMitch het volgende:

Wellicht was het dan wat onduidelijk gesteld. Het gaat mij er om dat ik er niets voor voel om salarissen af te romen en die weer af te dragen aan de minima juist omdat er zoveel fraude plaats vindt. Ik vind dat er op dit moment wel genoeg betaald wordt aan een potje waar flink misbruik van wordt gemaakt. Als we dat eerst eens oplossen dan kunnen we daarna kijken of er extra geld bij moet.
He, ik denk dat we het toch eens kunnen worden
pi_35857042
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef megapauper het volgende:
He, ik denk dat we het toch eens kunnen worden
Was de hele wereld maar zo eenvoudig
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:42:10 #228
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35857116
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:

Door de echte zielepieten niet uit belastinggeld te betalen maar uit vrijwillige giften. Dan kijk je wel tien keer uit voor je je geld aan een fraudeur geeft.
ik moest lachen

Goser, ik ga voetbal kijken. Wel kut dat ik kijk en luistergeld betaal terwijl er duizenden zwartkijkers net zo'n goed beeld hebben.
pi_35857562
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef megapauper het volgende:
ik moest lachen

Goser, ik ga voetbal kijken. Wel kut dat ik kijk en luistergeld betaal terwijl er duizenden zwartkijkers net zo'n goed beeld hebben.
Koop een satteliet. Ik betaal nu niets maar kan gratis naar Ned 1,2,3 kijken

Dus hier kan dat "ontduiken" wel
pi_35857659
Let me tell you
How it will be.
There's one for you,
Nineteen for me,

'Cause I'm the taxman.
Yeah, I'm the taxman.

Should five percent
Appear too small,
Be thankful I don't
Take it all.

'Cause I'm the taxman.
Yeah, I'm the taxman.

If you drive a car,
I'll tax the street.
If you drive to city,
I'll tax your seat.
If you get too cold,
I'll tax the heat.
If you take a walk,
I'll tax your feet.

Taxman!

'Cause I'm the taxman.
Yeah, I'm the taxman.

Don't ask me what I want it for,
(Uh-uh, Mr. Wilson.)
If you don't want to pay some more.
(Uh-uh, Mr. Heath.)

'Cause I'm the taxman.
Yeah, I'm the taxman.

And my advice to
Those who die.
(Taxman!)
Declare the pennies
On your eyes.
(Taxman!)

'Cause I'm the taxman.
Yeah, I'm the taxman,
And you're working for no one but me.
(Taxman!)
pi_35868526
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef megapauper het volgende:

[..]

ik moest lachen

Je woont zeker in België. NL kent al jaren geen directe omroepbijdrage. M.a.w. je lult uit je nek.
pi_35868563
Emigratiegolf van succesvolle mensen. Nederland wordt meer en meer het afvalputje van de wereld en zal na korte tijd zo failliet zijn als Van Der Hoop Bankiers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35870352
quote:

[..]

Door de echte zielepieten niet uit belastinggeld te betalen maar uit vrijwillige giften.
Denk je echt dat je zo "de echte zielepieten" aan een fatsoenlijke levensstandaard kan helpen?
pi_35870463
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 06:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Emigratiegolf van succesvolle mensen. Nederland wordt meer en meer het afvalputje van de wereld en zal na korte tijd zo failliet zijn als Van Der Hoop Bankiers.
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:42 schreef Solopeople het volgende:

[..]

(...), de meest onrealistische doemscenario's passeren hier de revu, en allemaal zonder blikken of blozen. In de praktijk zal de PvdA, mochten ze de grootste worden (wat nog allerminst zeker is), gewoon moeten gaan regeren met het CDA of de VVD en een opvulpartij. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd gaan in dit land.

Werkelijk, de fantasie van sommigen...
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:02:02 #235
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35870530
quote:

[..]

"Jij bent lelijk, jij krijgt niks."
pi_35882536
De gevolgen? Dat we veel van zulke nog meer met zulke lieden te maken krijgen:
quote:
We kunnen het niet laten om het toch eens op de man te gaan spelen. Wat GroenLinkser Wouter van Eck kan, kunnen wij immers beter. Want wie is deze meneer nu eigenlijk? Welnu. Wouter is een radicaal linkse activist, die net als zijn compaan Wijnand Duyvendak een politieke partij misbruikt om zijn ideologieën door te drammen. Wouter blijkt net als Volkert namelijk gespecialiseerd te zijn in het vertragen danwel tegenwerken van allerhande belangrijke besluiten. We noemen een Betuwelijn, maar ook de broodnodige verbreding van de rijkswegen A12 en A15. Een anarchist van het ergste soort, die het liefst ziet dat Nederland het gemotoriseerde verkeer in zijn geheel verbiedt. Vervolgens zal ie ons allemaal de ecospruitjes door de strot duwen en het rode boekje in onze maag splitsen. Triest om te zien dat zo’n halve zool zoveel schade kan berokkenen aan de vaderlandse economie. Ons advies: stap in je 2CV en zet koers richting Siberië. Heb je lekker de ruimte, weinig kans op overstekende SUV’s en kun je je de blaren schrijven aan bezwaarschriften. Oh ja, weg met die mobiele telefoon. Daar krijg je oorkanker van en bovendien zijn die dingen gemaakt van onafbreekbaar plastic!
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:27:48 #237
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35882601
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef more het volgende:
[..]

[afbeelding]

Ja leuk, nog meer verwijfde mannen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:31:58 #238
14790 EvilFaith
zie signature
pi_35882745
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ja leuk, nog meer verwijfde mannen.
verdonk daarentegen is natuurlijk wel een echte schoonheid.....
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:58:23 #239
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35883706
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

verdonk daarentegen is natuurlijk wel een echte schoonheid.....
Verdonk is stoer, deze 'vent' is een mietje. Zo'n figuur dat z'n capuchon over z'n kop trekt als hij ziet dat er aan de overkant van de straat iemand lastig wordt gevallen, maar wel als eerste de politie belt wanneer er iemand een feestje geeft in de buurt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:10:49 #240
14790 EvilFaith
zie signature
pi_35885857
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Verdonk is stoer, deze 'vent' is een mietje. Zo'n figuur dat z'n capuchon over z'n kop trekt als hij ziet dat er aan de overkant van de straat iemand lastig wordt gevallen, maar wel als eerste de politie belt wanneer er iemand een feestje geeft in de buurt.
o je kent haar persoonlijk? Of toch niet...

Verdonk is stoer... verdonk kan stoer proberen te praten maar uiteindelijk komt er weinig van die zogenmaade stoere praat terecht. Gelukkig maar.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_35893555
quote:

[..]

lulkoek, is D66 ook een communistische partij omdat ze een progressief belastingstelsel steunen ?
pi_36135561
De gevolgen van een socialistisch/communistisch bewind?

Simpel: De teloorgang van het Koninkrijk der Nederlanden...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:58:53 #243
36038 Shaman
retro-progressief
pi_36137562
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef more het volgende:
[..]

[afbeelding]
Nóu inderdaad, dat is niet het soort dat we in de gemeenteraad willen, wat een onguur sujet. Een beetje bezwaarschriften indienen tegen een miljarden verslindende zinloze spoorlijn, gebruik maken van je burgerrechten, dat soort acties grenst aan terrorisme. Dat hij nog vrij rondloopt, het wordt tijd dat 'Grote Broer' Donner eens wat actie onderneemt tegen dit soort misstanden....
pi_36138255
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:58 schreef Shaman het volgende:

[..]

Nóu inderdaad, dat is niet het soort dat we in de gemeenteraad willen, wat een onguur sujet. Een beetje bezwaarschriften indienen tegen een miljarden verslindende zinloze spoorlijn, gebruik maken van je burgerrechten, dat soort acties grenst aan terrorisme. Dat hij nog vrij rondloopt, het wordt tijd dat 'Grote Broer' Donner eens wat actie onderneemt tegen dit soort misstanden....
Haha! wat zijn we weer lollig.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 11:46:10 #245
36038 Shaman
retro-progressief
pi_36138480
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef more het volgende:

[..]

Haha! wat zijn we weer lollig.
We? Ik wist niet dat jouw post ook lollig bedoeld was. Een beetje naïef van mij, toen ik net zag dat het van Geenstijl.nl komt had ik het door, ik bedoel, wie gebruikt die site nou als opinie medium. Ik had het eigenlijk wel kunnen opmaken uit het belachelijke en ongefundeerde standpunt dat een bezwaarschrift je automatisch een radikaal linkse activist maakt. Stom van me sorry....
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:58:49 #246
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_36305208
Gevolgen:

-gemeentelijke belastingen omhoog
-generaal pardon voor uitgezette asielzoekers
-windmolens
-hogere accijnzen op benzine
-wet Werk en Bijstand sterk versoepelt
-terugkeer van Melkertbanen
-rationeel denken over allochtonen wordt weer als 'racisme' afgedaan
-begrotingstekort loopt op
-wanneer het goed gaat met de economie ligt dat zogenaamd aan 'hun' en niet aan het kabinet Balkenende dat de lasten verlicht heeft en buinigingen heeft doorgevoerd (waar Bos het mee eens was bij de formatie van PvdA-CDA).
-gasbel in Slochteren wordt aan Europa ter beschikking gesteld

Het moge duidelijk zijn dat ik niet sta te schreeuwen om een links kabinet
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_36305254
Gevolgen: eindelijk weer een sociaal en menselijk beleid op het gebied van financien, migranten, vluchtelingen en armeren.

En minder geschreeuw en meer wol
pi_36305301
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Gevolgen: eindelijk weer een sociaal en menselijk beleid op het gebied van financien, migranten, vluchtelingen en armeren.

Sociaal en menselijk is lang niet altijd haalbaar en ook niet altijd het beste beleid.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:06:21 #249
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_36305363
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef SCH het volgende:

Beste vriendelijke vrind, vertijl mij wat er sociaal is aan het laten oplopen van het financieringstekort, het vergroten van de staatsschuld en het binnenlaten van kansarme allochtonen
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_36307495
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:03 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Sociaal en menselijk is lang niet altijd haalbaar en ook niet altijd het beste beleid.
Je kunt er op zijn minst naar streven en noem eens een argument waarom het niet het beste beleid zou zijn?
pi_36307924
Op lange termijn maakt een puur sociaal beleid niet zozeer de zwakkeren sterker, maar vooral de sterkeren zwakker. Gevolg: economie stort in, maatschappij stort in, iedereen huilen.

Ik heb het dus over een socialistische regering, Churchill zei het wel mooi:

"The inherent vice of capitalism is the unequal sharing of blessings; the inherent virtue of socialism is the equal sharing of miseries"
pi_36308039
Het ene generale pardon na de andere om zoveel mogelijk PvdA stemmers binnen de grenzen te krijgen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:46:27 #253
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36308073
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef Tikorev het volgende:
Het ene generale pardon na de andere om zoveel mogelijk PvdA stemmers binnen de grenzen te krijgen...
In andere topics wordt men niet moe te roepen dat Verdonk meer pardons heeft afgegeven dan Paars. En nu is het ineens andersom?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:47:35 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36308116
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In andere topics wordt men niet moe te roepen dat Verdonk meer pardons heeft afgegeven dan Paars. En nu is het ineens andersom?
Ja, hypocritie is niet van links of rechts.
pi_36308140
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Verdonk heeft geen enkel generaal pardon gegeven. De aanvragen voor asiel zijn nog nooit zo laag geweest als onder Verdonk. Een hele prestatie...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:49:01 #256
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36308172
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Verdonk heeft geen enkel generaal pardon gegeven. De aanvragen voor asiel zijn nog nooit zo laag geweest als onder Verdonk. Een hele prestatie...
'Pardons' zei ik, ik heb het woord 'generaal' niet gebruikt. En verdonk voert uit, wat Cohen heeft ingevoerd.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_36308182
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja, als je van Nederland een gesloten fort maakt waar de mensenrechten worden geschonden en dat een vreselijke naam heeft gekregen, dan ben je geslaagd. Maar dat is niet mijn Nederland.
pi_36308198
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, hypocritie is niet van links of rechts.
Maar wel met een s
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:51:01 #259
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36308251
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar wel met een s
Whoops.
pi_36308330
quote:

[..]

Maar dat is niet mijn Nederland.
Dat interesseert mij niets. Ik heb liever dat jij je hier niet meer thuis voelt dan dat tig generatie's na ons dat niet meer doen omdat links van Nederland zo nodig het opvanghuis van de wereld moet maken...
pi_36308410
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat interesseert mij niets. Ik heb liever dat jij je hier niet meer thuis voelt dan dat tig generatie's na ons dat niet meer doen omdat links van Nederland zo nodig het opvanghuis van de wereld moet maken...
Dit asociale beleid blijft gelukkig niet zo lang. Verdonk is een zwarte voetnoot in de geschiedenis van ons mooie tolerante land.
pi_36308542
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit asociale beleid blijft gelukkig niet zo lang. Verdonk is een zwarte voetnoot in de geschiedenis van ons mooie tolerante land.
Welke partij stem jij eigenlijk, als ik het vragen mag?
pi_36308610
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Verdonk is een zwarte voetnoot in de geschiedenis van ons mooie tolerante land.
Dankzij Verdonk is geaccepteerd rechts weer mijlenver opgeschoven. Verdonk is een nieuw ijkpunt in de politiek. Tientallen jaren lang zullen mensen het immigratiebeleid blijven spiegelen aan haar politiek. Daar verander jij niets meer aan SCH-tje
pi_36308655
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Welke partij stem jij eigenlijk, als ik het vragen mag?
Meestal GroenLinks, soms SP
pi_36308703
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dankzij Verdonk is geaccepteerd rechts weer mijlenver opgeschoven. Verdonk is een nieuw ijkpunt in de politiek. Tientallen jaren lang zullen mensen het immigratiebeleid blijven spiegelen aan haar politiek. Daar verander jij niets meer aan SCH-tje
Dat spiegelen klopt, dat zei ik toch. De zwarte voetnoot in de geschiedenis. We zien nu hoe het niet moet, daar verander jij ook niks aan tikorevje, Verdonk zal herinnerd worden als 1 een foutje met grote gevolgen. En Nederland als een land dat van tolerant afgleed naar een land waar de mensenrechten werden geschonden.
pi_36308764
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Verdonk zal herinnerd worden als 1 een foutje met grote gevolgen.
De populairste minister van Nederland. Jij bent echt elk contact met de realiteit verloren...
pi_36309056
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat spiegelen klopt, dat zei ik toch. De zwarte voetnoot in de geschiedenis. We zien nu hoe het niet moet, daar verander jij ook niks aan tikorevje, Verdonk zal herinnerd worden als 1 een foutje met grote gevolgen. En Nederland als een land dat van tolerant afgleed naar een land waar de mensenrechten werden geschonden.
Wat lul je nou, overal in Europa zijn ze de toelatingseisen aan het verscherpen. In Italie, Spanje, en, een eindje verder, Australie zijn ze zelfs al scherper.

Ten tweede voert Verdonk consequent beleid uit dat nota bene door Job Cohen is opgesteld. Dat ze wars is van publieke opinie (Taida, uitzendingen op tv) vind ik erg mooi.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
pi_36309125
quote:

[..]
Maar dat is niet mijn Nederland.
Maar wel het mijne

Keihard
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36309519
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Maar wel het mijne

Keihard
Nou geniet nog maar even een paar maanden dan.
pi_36309582
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Wat lul je nou, overal in Europa zijn ze de toelatingseisen aan het verscherpen. In Italie, Spanje, en, een eindje verder, Australie zijn ze zelfs al scherper.

Ten tweede voert Verdonk consequent beleid uit dat nota bene door Job Cohen is opgesteld. Dat ze wars is van publieke opinie (Taida, uitzendingen op tv) vind ik erg mooi.
Wat heb ik met Job Cohen te maken? In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland en ze is juist geil op de publieke opinie, zie Taida, zie Kalou, zie de imam, zie eigenlijk alles. Populistischer hebben we ze zelden gehad. Een minister die bijna in ieder interview laat merken dat ze zo blij is met alle fanmail
pi_36309598
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De populairste minister van Nederland. Jij bent echt elk contact met de realiteit verloren...
Bij de pimpeople ja.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:33:27 #272
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_36309707
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nogmaals een bevestiging van de impopulariteit van dit kabinet
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_36311256
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef Againzender het volgende:

[..]

Nogmaals een bevestiging van de impopulariteit van dit kabinet
Nogmaals een bevestiging van het draagvlak onder de bevolking voor Verdonks beleid...
pi_36311545
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heb ik met Job Cohen te maken?
Hetgeen Verdonk uitvoert is door een PVDA-minister opgesteld.
quote:
In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland en ze is juist geil op de publieke opinie, zie Taida, zie Kalou, zie de imam, zie eigenlijk alles. Populistischer hebben we ze zelden gehad. Een minister die bijna in ieder interview laat merken dat ze zo blij is met alle fanmail
Grappig, de door jou genoemde mensen waren zelf erg mediageil.

Verdonk is een kei van een minister: geen halfslachtig gedoe, geen halve maatregelen: uitvoeren!
pi_36312395
quote:

[..]

Wat heb ik met Job Cohen te maken?
Die heeft de vreemdelingenwet die Rita Verdonk nu moet uitvoeren ontworpen. Rita houdt zich gewoon aan de wet. Een wet ontworpen door PvdA-er Job Cohen.
pi_36313055
Ik herinner me hier trouwens een uitzending van Nova waarin Verdonk voor 'Kutwijf' en 'Kampbeul' uitgemaakt wordt, en Cohen langs de zijlijn staat te lachen in plaats van er iets aan te doen.

pi_36313133
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef more het volgende:

[..]

Die heeft de vreemdelingenwet die Rita Verdonk nu moet uitvoeren ontworpen. Rita houdt zich gewoon aan de wet. Een wet ontworpen door PvdA-er Job Cohen.
Ja, dat zeg ik. Wat heb ik met Job Cohen te maken - hij heeft gewoon een domme wet gemaakt.
pi_36313220
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik. Wat heb ik met Job Cohen te maken - hij heeft gewoon een domme wet gemaakt.
Jij woont vast niet in Rotterdam

Grappig dat amper 4 jaar na Fortuyn zoveel mensen weer als een waanzinnige allochtonen gaan likken en van asociaal beleid gaan spreken.
pi_36313299
quote:

In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland ..........................
Europa is best wel groot. Ben je weleens uit NL geweest? Ik noem er maar een paar waar het écht a-sociaal is.......

Polen
Roemenië
Bulgarije
Hongarije
Voormalig Joegoslavië
Albanië
Csechië
Slowakije
Italië
Spanje
Portugal
...............
......................

Weet waar je over lult jankzak...!
pi_36313405
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Europa is best wel groot. Ben je weleens uit NL geweest? Ik noem er maar een paar waar het écht a-sociaal is.......

Polen
Roemenië
Bulgarije
Hongarije
Voormalig Joegoslavië
Albanië
Csechië
Slowakije
Italië
Spanje
Portugal
...............
......................

Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No way
pi_36313425
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef Lacoste-krokodil het volgende:

[..]

Jij woont vast niet in Rotterdam

Grappig dat amper 4 jaar na Fortuyn zoveel mensen weer als een waanzinnige allochtonen gaan likken en van asociaal beleid gaan spreken.
Tja, dat racisme was een kortstondige hype.
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:13:11 #282
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36313450
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Die stomme Rita ook he.......
Say your prayers
pi_36313493
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hilarisch

Zulke naieve figuren als SCH maken het ons wel erg gemakkelijk.

In een boerderij in het pittoreske Diever gaat de brand in een dikke sigaar .
pi_36313595
quote:

[..]

Tja, dat racisme was een kortstondige hype.
Ik noem het liever realisme . Van jouw zoete praatjes kijken ze zelfs bij de PvdA vreemd op.
pi_36313693
quote:

[..]

Wat is a-sociaal volgens jouw optiek? Of vind je a-sociaal dat economische gelukszoekers niet meer massaal naar NL kunnen vanwege strengere criteria eisen om vervolgens jaren gevoed en onderhouden worden uit de grote ruif?
pi_36314219
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat is a-sociaal volgens jouw optiek? Of vind je a-sociaal dat economische gelukszoekers niet meer massaal naar NL kunnen vanwege strengere criteria eisen om vervolgens jaren gevoed en onderhouden worden uit de grote ruif?
Gelukszoekers Ook zo'n woord uit het rechtse vocabulaire
pi_36314269
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, onzin natuurlijk want de meeste mensen die hier naartoe komen, hebben de wens en verwachting ellende te vinden...
pi_36314296
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja, onzin natuurlijk want de meeste mensen die hier naartoe komen, hebben de wens en verwachting ellende te vinden...
Jij wilt niet gelukkig worden, begrijp ik?
pi_36314303
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga er eens op in i.p.v. drogreden uitvluchten te hanteren.
pi_36314320
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ga er eens op in i.p.v. drogreden uitvluchten te hanteren.
Dat deed ik. Het is zo'n onzinterm.
pi_36314403
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat deed ik. Het is zo'n onzinterm.
Ik had een beter uitvlucht van je verwacht. Beantwoord nou eens wat ik je vroeg.
pi_36314730
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik had een beter uitvlucht van je verwacht. Beantwoord nou eens wat ik je vroeg.
Heb ik gedaan, ik vind die term echt waanzinnig onzinnig gekozen. Als je met iets beters komt praten we verder
pi_36314824
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij wilt niet gelukkig worden, begrijp ik?
Oen, je zegt het zelf ook al, gelukkig worden. Hoe kun je in godsnaam dan een negatieve link naar gelukzoeker maken. Ik geef die lui zelfs groot gelijk als ze elders dan in eigen land proberen om een leven op te bouwen.
pi_36315003
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, ik vind die term echt waanzinnig onzinnig gekozen. Als je met iets beters komt praten we verder
Kom SCH. Of ga je weer zoals gewoonlijk de discussie uit de weg als het te heet onder je kloten wordt?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 06:58:00 #295
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36318486
Was het niet rechts die kwam met het idee om goedkope gastarbeiders hierheen te halen aangezien dat economisch beter zou zijn en nu willen we goedkope Polen naar Nederland halen terwijl nog op de blaren zitten van het rechtse beleid van 40 jaar geleden, dus leg mij uit, hoezo is het nu zo erg als Links het nu eens 4 jaar mag proberen? inplaats van dat rechts al sinds na de 2de wereld oorlog het loopt te verneuken? en nee het gaat nu niet goed met de economie vanweege het centraal-rechtse kabinet, het gaat goed met Nederland omdat de wereldeconomie enigzinds is boven gekomen van radicaal religieus/kapitalistisch gedrag.
Minder globalisatie, minder buitenlanders, wel general pardon voor buitenlanders, stimulatie van werk, enigzinds hogere uitkering voor de allerzwakste (want ja,.. er zijn nog genoeg mensen die werkeloos zijn door ziekte of door ouderdom die het moeten doen met minder dan 100E per maand wat ze voor zichzelf kunnen uitgeven, moeten deze mensen gestrafd worden of de gene die 100 duizend Euro bonusen krijg per jaar en een goude handdruk? ja, productief zijn deze mensen erg goed maar dat betekend niet dat zij mogen verrijken over de rug van de zwakkeren), meer millieuzorg, geen bezuinigingen maar geld effectiever besteden dus minder burocratie en minder ambtenaren en eens een keer geen fucking grote kutpartijen die al jaren lang aan de macht zitten zoals CDA, PvdA en VVD, maar blijf gerust met zn alle op deze partijen stemmen want dan komen we nooit eene zak verder, hoerige kut neppe socialisten bij de PvdA die incompetent stemmen winnen over ontwetende buitenlanders, hypocriete religeuze kut Conservatieven Christenen bij de CDA en egoïstische inhalige kut VVD'ers.
En fuck heel electoraal NL.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36318921
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 06:58 schreef OFfSprngr het volgende:
dus minder burocratie en minder ambtenaren
Dan moet je vooral GL of SP stemmen
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:30:38 #297
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_36318977
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef more het volgende:

[..]

Linkse meerderheid is voor Nederland
Nee alsof rechts zo mooi is, we hebben in de jaren 70 en de decennia daarop een dijk van een zorgstelsel in elkaar gezet, iets dat "rechts" nu met man en macht kapot aan het maken is. Volgens mij is het aan de linkse partijen (PvdA, SP, GL) om het zaakje er weer een beetje bovenop te krijgen!

rechts is voor Nederland!
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_36318995
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kom SCH. Of ga je weer zoals gewoonlijk de discussie uit de weg als het te heet onder je kloten wordt?
Ik heb hem nog op dergelijk aangesproken, maarja.
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
En met inhoudelijke kritiek negeren bedoel ik dus ook: vragen met vragen beantwoorden, met onzin om de kwestie heen draaien en smiley-reacties.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:32:53 #299
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36318998
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dan moet je vooral GL of SP stemmen
Nou, je gaat er erg diep op in hoor.
Overigens zijn GL en SP niet voor meer burocratie.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36319041
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:32 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik heb hem nog op dergelijk aangesproken, maarja.
[..]

En met inhoudelijke kritiek negeren bedoel ik dus ook: vragen met vragen beantwoorden, met onzin om de kwestie heen draaien en smiley-reacties.
In een discussie over asielzoekers met de zaaddodende term gelukszoeker aankomen en daar dan een serieuze reactie op verwachten, dat is in mijn ogen verzieken van de discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')