In andere topics wordt men niet moe te roepen dat Verdonk meer pardons heeft afgegeven dan Paars. En nu is het ineens andersom?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef Tikorev het volgende:
Het ene generale pardon na de andere om zoveel mogelijk PvdA stemmers binnen de grenzen te krijgen...
Ja, hypocritie is niet van links of rechts.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In andere topics wordt men niet moe te roepen dat Verdonk meer pardons heeft afgegeven dan Paars. En nu is het ineens andersom?
Verdonk heeft geen enkel generaal pardon gegeven. De aanvragen voor asiel zijn nog nooit zo laag geweest als onder Verdonk. Een hele prestatie...quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In andere topics wordt men niet moe te roepen dat Verdonk meer pardons heeft afgegeven dan Paars. En nu is het ineens andersom?
'Pardons' zei ik, ik heb het woord 'generaal' niet gebruikt. En verdonk voert uit, wat Cohen heeft ingevoerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Verdonk heeft geen enkel generaal pardon gegeven. De aanvragen voor asiel zijn nog nooit zo laag geweest als onder Verdonk. Een hele prestatie...![]()
Ja, als je van Nederland een gesloten fort maakt waar de mensenrechten worden geschonden en dat een vreselijke naam heeft gekregen, dan ben je geslaagd. Maar dat is niet mijn Nederland.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:48 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Verdonk heeft geen enkel generaal pardon gegeven. De aanvragen voor asiel zijn nog nooit zo laag geweest als onder Verdonk. Een hele prestatie...![]()
Maar wel met een squote:Op donderdag 23 maart 2006 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, hypocritie is niet van links of rechts.
Dat interesseert mij niets. Ik heb liever dat jij je hier niet meer thuis voelt dan dat tig generatie's na ons dat niet meer doen omdat links van Nederland zo nodig het opvanghuis van de wereld moet maken...quote:
Dit asociale beleid blijft gelukkig niet zo lang. Verdonk is een zwarte voetnoot in de geschiedenis van ons mooie tolerante land.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niets. Ik heb liever dat jij je hier niet meer thuis voelt dan dat tig generatie's na ons dat niet meer doen omdat links van Nederland zo nodig het opvanghuis van de wereld moet maken...
Welke partij stem jij eigenlijk, als ik het vragen mag?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit asociale beleid blijft gelukkig niet zo lang. Verdonk is een zwarte voetnoot in de geschiedenis van ons mooie tolerante land.
Dankzij Verdonk is geaccepteerd rechts weer mijlenver opgeschoven. Verdonk is een nieuw ijkpunt in de politiek. Tientallen jaren lang zullen mensen het immigratiebeleid blijven spiegelen aan haar politiek. Daar verander jij niets meer aan SCH-tjequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdonk is een zwarte voetnoot in de geschiedenis van ons mooie tolerante land.
Meestal GroenLinks, soms SPquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Welke partij stem jij eigenlijk, als ik het vragen mag?
Dat spiegelen klopt, dat zei ik toch. De zwarte voetnoot in de geschiedenis. We zien nu hoe het niet moet, daar verander jij ook niks aan tikorevje, Verdonk zal herinnerd worden als 1 een foutje met grote gevolgen. En Nederland als een land dat van tolerant afgleed naar een land waar de mensenrechten werden geschonden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dankzij Verdonk is geaccepteerd rechts weer mijlenver opgeschoven. Verdonk is een nieuw ijkpunt in de politiek. Tientallen jaren lang zullen mensen het immigratiebeleid blijven spiegelen aan haar politiek. Daar verander jij niets meer aan SCH-tje![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdonk zal herinnerd worden als 1 een foutje met grote gevolgen.
Wat lul je nou, overal in Europa zijn ze de toelatingseisen aan het verscherpen. In Italie, Spanje, en, een eindje verder, Australie zijn ze zelfs al scherper.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat spiegelen klopt, dat zei ik toch. De zwarte voetnoot in de geschiedenis. We zien nu hoe het niet moet, daar verander jij ook niks aan tikorevje, Verdonk zal herinnerd worden als 1 een foutje met grote gevolgen. En Nederland als een land dat van tolerant afgleed naar een land waar de mensenrechten werden geschonden.
Maar wel het mijnequote:
Nou geniet nog maar even een paar maanden dan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Maar wel het mijne
![]()
Keihard![]()
Wat heb ik met Job Cohen te maken? In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland en ze is juist geil op de publieke opinie, zie Taida, zie Kalou, zie de imam, zie eigenlijk alles. Populistischer hebben we ze zelden gehad. Een minister die bijna in ieder interview laat merken dat ze zo blij is met alle fanmailquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Wat lul je nou, overal in Europa zijn ze de toelatingseisen aan het verscherpen. In Italie, Spanje, en, een eindje verder, Australie zijn ze zelfs al scherper.
Ten tweede voert Verdonk consequent beleid uit dat nota bene door Job Cohen is opgesteld. Dat ze wars is van publieke opinie (Taida, uitzendingen op tv) vind ik erg mooi.
Bij de pimpeople ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:08 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De populairste minister van Nederland. Jij bent echt elk contact met de realiteit verloren...
Nogmaals een bevestiging van de impopulariteit van dit kabinetquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:08 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De populairste minister van Nederland. Jij bent echt elk contact met de realiteit verloren...
Nogmaals een bevestiging van het draagvlak onder de bevolking voor Verdonks beleid...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nogmaals een bevestiging van de impopulariteit van dit kabinet
Hetgeen Verdonk uitvoert is door een PVDA-minister opgesteld.quote:
Grappig, de door jou genoemde mensen waren zelf erg mediageil.quote:In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland en ze is juist geil op de publieke opinie, zie Taida, zie Kalou, zie de imam, zie eigenlijk alles. Populistischer hebben we ze zelden gehad. Een minister die bijna in ieder interview laat merken dat ze zo blij is met alle fanmail![]()
Die heeft de vreemdelingenwet die Rita Verdonk nu moet uitvoeren ontworpen. Rita houdt zich gewoon aan de wet. Een wet ontworpen door PvdA-er Job Cohen.quote:
Ja, dat zeg ik. Wat heb ik met Job Cohen te maken - hij heeft gewoon een domme wet gemaakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef more het volgende:
[..]
Die heeft de vreemdelingenwet die Rita Verdonk nu moet uitvoeren ontworpen. Rita houdt zich gewoon aan de wet. Een wet ontworpen door PvdA-er Job Cohen.
Jij woont vast niet in Rotterdamquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Wat heb ik met Job Cohen te maken - hij heeft gewoon een domme wet gemaakt.
Europa is best wel groot. Ben je weleens uit NL geweest? Ik noem er maar een paar waar het écht a-sociaal is.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:29 schreef SCH het volgende:
In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland ..........................
Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No wayquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Europa is best wel groot. Ben je weleens uit NL geweest? Ik noem er maar een paar waar het écht a-sociaal is.......
Polen
Roemenië
Bulgarije
Hongarije
Voormalig Joegoslavië
Albanië
Csechië
Slowakije
Italië
Spanje
Portugal
...............
......................
Weet waar je over lult jankzak...!
Tja, dat racisme was een kortstondige hype.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in Rotterdam![]()
Grappig dat amper 4 jaar na Fortuyn zoveel mensen weer als een waanzinnige allochtonen gaan likken en van asociaal beleid gaan spreken.
Die stomme Rita ook he.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No way![]()
Hilarischquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weet waar je over lult jankzak...!
Ik noem het liever realismequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat racisme was een kortstondige hype.
Wat is a-sociaal volgens jouw optiek? Of vind je a-sociaal dat economische gelukszoekers niet meer massaal naar NL kunnen vanwege strengere criteria eisen om vervolgens jaren gevoed en onderhouden worden uit de grote ruif?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No way![]()
Gelukszoekersquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is a-sociaal volgens jouw optiek? Of vind je a-sociaal dat economische gelukszoekers niet meer massaal naar NL kunnen vanwege strengere criteria eisen om vervolgens jaren gevoed en onderhouden worden uit de grote ruif?
Ja, onzin natuurlijk want de meeste mensen die hier naartoe komen, hebben de wens en verwachting ellende te vinden...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
GelukszoekersOok zo'n woord uit het rechtse vocabulaire
![]()
Jij wilt niet gelukkig worden, begrijp ik?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, onzin natuurlijk want de meeste mensen die hier naartoe komen, hebben de wens en verwachting ellende te vinden...![]()
Ga er eens op in i.p.v. drogreden uitvluchten te hanteren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
GelukszoekersOok zo'n woord uit het rechtse vocabulaire
![]()
Dat deed ik. Het is zo'n onzinterm.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga er eens op in i.p.v. drogreden uitvluchten te hanteren.
Heb ik gedaan, ik vind die term echt waanzinnig onzinnig gekozen. Als je met iets beters komt praten we verderquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik had een beter uitvlucht van je verwacht. Beantwoord nou eens wat ik je vroeg.
Oen, je zegt het zelf ook al, gelukkig worden. Hoe kun je in godsnaam dan een negatieve link naar gelukzoeker maken. Ik geef die lui zelfs groot gelijk als ze elders dan in eigen land proberen om een leven op te bouwen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wilt niet gelukkig worden, begrijp ik?
Kom SCH. Of ga je weer zoals gewoonlijk de discussie uit de weg als het te heet onder je kloten wordt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ik vind die term echt waanzinnig onzinnig gekozen. Als je met iets beters komt praten we verder![]()
Dan moet je vooral GL of SP stemmenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:58 schreef OFfSprngr het volgende:
dus minder burocratie en minder ambtenaren
Nee alsof rechts zo mooi is, we hebben in de jaren 70 en de decennia daarop een dijk van een zorgstelsel in elkaar gezet, iets dat "rechts" nu met man en macht kapot aan het maken is. Volgens mij is het aan de linkse partijen (PvdA, SP, GL) om het zaakje er weer een beetje bovenop te krijgen!quote:
Ik heb hem nog op dergelijk aangesproken, maarja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kom SCH. Of ga je weer zoals gewoonlijk de discussie uit de weg als het te heet onder je kloten wordt?
En met inhoudelijke kritiek negeren bedoel ik dus ook: vragen met vragen beantwoorden, met onzin om de kwestie heen draaien en smiley-reacties.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
Nou, je gaat er erg diep op in hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dan moet je vooral GL of SP stemmen![]()
In een discussie over asielzoekers met de zaaddodende term gelukszoeker aankomen en daar dan een serieuze reactie op verwachten, dat is in mijn ogen verzieken van de discussiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb hem nog op dergelijk aangesproken, maarja.
[..]
En met inhoudelijke kritiek negeren bedoel ik dus ook: vragen met vragen beantwoorden, met onzin om de kwestie heen draaien en smiley-reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |