Ja, en dan wordt het afkicken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Lynx666 het volgende:
En dan is Idols weer voorbij, en daarna is het forum aan de beurt.
Floortje is en blijft saai... Bleek gister weer es...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef Lynx666 het volgende:
Floortje wint.. Zoveel is duidelijk
En terecht
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Floortje is en blijft saai... Bleek gister weer es...
Ze heeft geen sprankelende persoonlijkheid, nee. Maandag vond ik haar trouwens leuker dan zaterdag. Helemaal nu ik het teruggeluisterd heb vond ik Raf veel beter. Floortjes stem was helemaal niet zo zuiver als normaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Floortje is en blijft saai... Bleek gister weer es...
Hoe kom je daarbijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaëla's single schijnt beter te zijn dan Floortje's versie. Op plaat iig.
Iemand die beide singles al heeft gehoord heeft dat gezegd.quote:
jawel, daar ben ik het mee eens.quote:
Deze persoon is onpartijdigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Een Raffaela fan zal zeggen dat de Raffa-single beter is, en de Floortje fan zal zeggen dat de Floortje-versie beter is. Daarvoor hoef ik ze nog niet eens geluisterd te hebben
Maar ik ben idd benieuwd hoe ze het gaan brengen zaterdag (en hoeveel ze van elkaar gaan verschillen qua uitvoering)
Zaterdag 25 maart 2de deelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zaterdag 18 maart:20.00-21.30 Idols The Complete Story
quote:
http://media.rtl.nl/media(...)RTL_4_maart_2006.pdfquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow op http://www.mediakrant.web-log.nl staat bij uitzendschema 18/3 en 25/3 Idols: the.....
Niet waar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:32 schreef chansadres het volgende:
Ik heb ideeën gehoord om Serge mee te laten doen en dan een onbekend danseresje bij hem juist te zetten (de omgekeerde wereld dus...)
Da is?quote:
Niet voor deze dancing with the stars hoor maar voor een volgende editie...quote:
Serge vertelde dat het iig niet mogelijk was en dat t niet zou gebeurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet voor deze dancing with the stars hoor maar voor een volgende editie...
Is hij die met Inge de Bruijn danste?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Remco (woont een paar deuren verder). Hij is niet thuis vandaag.![]()
kan ik die ergens online bekijken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols gerelateerd dus mag best hier:
Kelly's clip voor Walk Away is gaaf
Ik ga hem nu op youtube zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
kan ik die ergens online bekijken?
okayquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga hem nu op youtube zetten
Ik ga mijn bron even raadplegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Serge vertelde dat het iig niet mogelijk was en dat t niet zou gebeuren
Ze blijft maar Singles uit dat album pompen, hoeveelste is dat inmiddels?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols gerelateerd dus mag best hier:
Kelly's clip voor Walk Away is gaaf
#5..en de laatste zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ze blijft maar Singles uit dat album pompen, hoeveelste is dat inmiddels?
Breakaway is hier niet uitgebracht maar in Amerika wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef chansadres het volgende:
Het is geloof ik pas nummer 4: Since U, Behind these, Because of you en deze dus...
Zie het nu pas op de Amerikaanse Wikipedia...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Breakaway is hier niet uitgebracht maar in Amerika wel.
Hear me, is iets persoonlijk en Addicted, ja ik heb een zwak voor de composities van Ben Moody (Ex-Evanescence)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hear Me te schreeuwerig, Addicted: mooie albumtrack maar tè gevoelig als single..
Nee, Kelly Clarkson heeft dat hier niet uitgebracht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is A Moment Like This in NL officieel uitgebracht (en dan niet in de verscrhikkelijke versie van. Glennis Grace.
. natuurlijk)? Anders vind ik het wel behoorlijk stom dat dat geen hit is geweest.
nee...Miss Independent was haar eerste single hier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is A Moment Like This in NL officieel uitgebracht (en dan niet in de verscrhikkelijke versie van. Glennis Grace.
. natuurlijk)? Anders vind ik het wel behoorlijk stom dat dat geen hit is geweest.
quote:Perspresentatie Idols finalisten in Studio 22. Op zaterdag 11 maart strijden Floorte en Raffaëla wie het idool van 2006 wordt.
altijdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb hier nog zo'n 20 meer van, interesse of niet?
Die kleding van Raff hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb hier nog zo'n 20 meer van, interesse of niet?
Ze doet wel denken aan een cowgirl idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die kleding van Raff hier! Gaat ze paardrijden ofzo
Is weer eens wat anders he dan die saaie burgerdingen van Flora.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die kleding van Raff hier! Gaat ze paardrijden ofzo
Vind dat van Raffa veel stijlvoller!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
Liever mooie saaie burgerdingendan wat Raff de laatste tijd aan heeft
Mijn oma wil graag weten bij welk filiaal v/d Wibra ze deze nog op voorraad hadden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef Syytön het volgende:
Oh shit, mijn oma belde net, ze wil haar sjaaltje terug.
Precies, ik vind het bovendien niet echt passen bij een zwanger iemand...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
Liever mooie saaie burgerdingendan wat Raff de laatste tijd aan heeft
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies, ik vind het bovendien niet echt passen bij een zwanger iemand...
Auwchiemama!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Juist, ze moet nu gaan rondlopen in spijkerbroeken van elastiek, doe tot net onder je borsten komen. En zo'n kekke band om haar buik doen. En op gezondheidsslippers uiteraard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies, ik vind het bovendien niet echt passen bij een zwanger iemand...
Dat is not done als je zwanger bent omdat?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn oma wil graag weten bij welk filiaal v/d Wibra ze deze nog op voorraad hadden!
èn iemand die verstand heeft van make-upquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk, geef die meid een stylist en snel!
Nou, je ziet een quasi-sexy pose maar je weet dat er een zwangere buik onder schuilt. Voor mij werkt dat niet echt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is not done als je zwanger bent omdat?
Dus omdat jij zwnagere vrouwen onaantrekkelijk vindt moet ze in een plunje zak gaan lopen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou, je ziet een quasi-sexy pose maar je weet dat er een zwangere buik onder schuilt. Voor mij werkt dat niet echt.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus omdat jij zwnagere vrouwen onaantrekkelijk vindt moet ze in een plunje zak gaan lopen?
Die Floortje foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee sorry, ik kan ze alleen maar in dat formaat daar krijgen. En ik heb geen andere Nederlandse perssitequote:
Jammerquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan ze alleen maar in dat formaat daar krijgen. En ik heb geen andere Nederlandse perssite![]()
Van welke site komen ze eigenlijk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan ze alleen maar in dat formaat daar krijgen. En ik heb geen andere Nederlandse perssite![]()
quote:IDOLS - THE DAY BEFORE STERRENPARTY,Martijn Krabbe, Raffaela, Floortje, Chantal Janzen,Uitzending vrijdag 17 Maart 2006 RTL 4
quote:ALMERE - Floortje treedt zondagmiddag op in haar woonplaats Almere. De 22-jarige apothekersassistente is een van de twee finalisten van Idols. Zaterdag zal zij in de finale de strijd aangaan met Raffaela. ANP PHOTO TON KASTERMANS FOTOGRAFIE
quote:EMMEN - Raffaela treedt zondag op in haar woonplaats Emmen. De 22-jarige gastvrouw is een van de twee finalisten van Idols. Zaterdag zal zij in de finale de strijd aangaan met Floortje. ANP PHOTO JAN SIBON
quote:HILVERSUM - Idols finalisten Raffaela en Floortje op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:APELDOORN - Onderweg naar Apeldoorn wordt de make-up bijgewerkt van Idolsfinaliste Raffaela op haar perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:EMMEN - Idolsfinaliste Raffaela, hier op weg naar haar woonplaats Emmen, op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:EMMEN - Idolsfinaliste Raffaela, hier bij aankomst in haar woonplaats Emmen, op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:APELDOORN - Idolsfinaliste Raffaela, hier in Apeldoorn, op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
Zet die foto op de cover van haar eerste CD, en ik koop mquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[afbeelding]
echt mooie foto's
Kelly ziet er echt raar uit in de clipquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Video: http://www.youtube.com/watch?v=2bJchyifkjg
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Daar kun jij toch zelf wel voor zorgen, IT dude![]()
Ik snap echt niks van Photoshop, ik hou niet zo van punnikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met photoshop kom ik al een heel eind
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van Photoshop, ik hou niet zo van punniken![]()
Plaatsen! Plaatsen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is btw gelukt
alleen als ik 'm plaats krijg ik er natuurlijk gezeik mee
Is toch zo! Ik ben niet blind ofzoquote:
Kwijlquote:
Floortje ziet er hier zwangerder uit dan Raffaelaquote:
Komt door de "A" uit het logo die raar boven haar buikje staat, waardoor ie boller lijktquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Floortje ziet er hier zwangerder uit dan Raffaela.
Wacht maar tot je foto's van opzij ziet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Floortje ziet er hier zwangerder uit dan Raffaela.
Ook dat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Komt door de "A" uit het logo die raar boven haar buikje staat, waardoor ie boller lijkt
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: Marescha heeft toch wel smaakquote:
Ik was in de vip ruimte na afloop ..quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je foto's van opzij ziet.
wat komt om 8 uur vanavond?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:01 schreef PeRi het volgende:
Het komt toch om 8 uur vanavond?
Wat dacht je van de herhaling van Idols?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wat komt om 8 uur vanavond?
Okay thanksquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:15 schreef Lynx666 het volgende:
Half 9 btw.
Christon ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
en volgens mij is zij ook de enige van de finalisten voor Floortje![]()
Ja dat was wel ff leukquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de uitzending vannacht gezien. Echt best melig hoe ze zo dat water inschenken enzo.
En slechte uitspraak.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
In het theater keek Floortje wel boos ze.
Geconcentreerd:Pquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
In het theater keek Floortje wel boos ze.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier een zo goed mogelijk overzicht:
-Na Floortjes Weathergirls zoomen ze in op ma Flodder, daarachter zie je heel duidelijk CDP.
- Na Erics commentaar hierop zoomen ze weer op Flodder in en zie je op de achtergrond Tom, shining_star, chansadres
-na gesprek tussen Chantal en Floortje over schoonouders zoomen ze op schoonouders in en zie je Globe heel duidelijk zitten met daarnaast allwaysthebest en superhero. Een ogenblik later eenzelfde shot/beeld.
- na These words van Ellen en de opmerking van Eric zie je shining_star, tha_erik en sbientje (als je goed kijkt)
- zeker een capmoment na het commentaar van Jerney op Ellens optreden is dat Floortjes moeder onsportief haar tong uitsteekt en baalt van het positieve commentaar.
- voor de break, het laatste publiekshot zie je mij heel even aan de zijkant staan. (niet heel duidelijk)
- Na Because of you weer een close-up op ma Flodder, je ziet vaag tha_erik
In de backstage:
-Gesprek tussen Chantal en Raffaela, achter het hoofd van Raffa zie je Globe.
- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
-bij interviewtje met ma Flodder zie je op de achtergrond CDP en charmed_angel.
uitzending:
-Nadat Eric heeft gezegd dat hij denkt dat Ellen moet vertrekken zoomen ze in op publiek, je ziet Tom duidelijk rechts in beeld.
- Nadat Ellen het publiek heeft bedankt na haar uischakeling zoomen ze in op Ellens vader, daarachter ben ik duidelijk te zien.
Vind ik ook. Geldt voor de meeste nummers die gezongen zijn..quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef WithMe het volgende:
Hmm, in de studio klonk het beter.
Morgen een foto van het beeld maken (quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
Op de een of andere manier mis ik telkens de Fok!kers momenten. Het enige wat ik heb gezien, is een keer in mn ooghoek Tom (zwartwitte shirt zag ik) en CDP en C_A in een flits. Heeft er iemand caps?.
Volgens mij heeft Lynx wel een aantal caps, en hij zou vandaag de backstage en uitslag gaan cappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
Op de een of andere manier mis ik telkens de Fok!kers momenten. Het enige wat ik heb gezien, is een keer in mn ooghoek Tom (zwartwitte shirt zag ik) en CDP en C_A in een flits. Heeft er iemand caps?.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Morgen een foto van het beeld maken (!)
''Deze Woorden'' zijn van jou niet aardigquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef WithMe het volgende:
Dit was duidelijk het minste nummer van Ellen die avond.
Niet onaardig bedoeld hoor, ik vond die andere nummers gewoon beter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
''Deze Woorden'' zijn van jou niet aardig![]()
Het minst betekent nog niet meteen slecht. Het zegt dat die andere nummers beter waren. Nog beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
''Deze Woorden'' zijn van jou niet aardig![]()
Gelukkig gaat het niet om haar collega's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, wat kan ik me toch ergeren aan de manier van spreken van die collega van Floortje.
Precies!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het minst betekent nog niet meteen slecht. Het zegt dat die andere nummers beter waren. Nog beter.
Eigenlijk heb je ook wel gelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Niet onaardig bedoeld hoor, ik vond die andere nummers gewoon beter.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Woelli het volgende:
Danst hij in het 2de seizoen weer met Lieke?
Dat maakte het juist extraquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Het klinkt toch fantastisch. Alleen ze moest wat minder aan haar jurkje punniken.
Zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat maakte het juist extra.
Think was echt verreweg het beste optreden van de avond.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Beast of Burden was toch wel het beste van Ellen vanavond.
Vond haar eerste nummer iets beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Beast of Burden was toch wel het beste van Ellen vanavond.
Hoeveel ook alweer 7 ofzo tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de caps straks online komen, hou dan wel in de gaten dat de TV er kilo's bij doet![]()
.
Doe maar 15quote:
Graatmagerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen![]()
Hoe dun zou Sugar lee hooper in het echt zijn dan![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen![]()
Hoe dun zou Sugar lee hooper in het echt zijn dan![]()
Doe jij eens wat positiever wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de intro van Flashdance eigenlijk afschuwelijk lelijk.
Ik vind ze alle 3 verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de intro van Flashdance eigenlijk afschuwelijk lelijk.
Hmm, sta niet echt te springen bij het idee eigenlijk dat dat gebeurt, maarjaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de caps straks online komen, hou dan wel in de gaten dat de TV er kilo's bij doet![]()
.
Ik heb het niet over Floortje, maar dat nummer zelf. Ook het origineel is zo lelijk in het beginquote:
Gaat me niet om Floortje, Erik. Maar ik zie je zo vaak van zulke negatieve opmerkingen posten. Vandaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Floortje, maar dat nummer zelf. Ook het origineel is zo lelijk in het begin. Rustig maar, ik hou het nog even beleefd.
Ik hoop dat we je mooie dansje zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Persoonlijk vrees ik meer voor vrijdag
Ik pas er perfect bij hoor, naast Ellenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan is iedergeval de voorgrond nog mooi![]()
![]()
Daar hebben we het nog wel een keer over als je een foto hebt...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik pas er perfect bij hoor, naast Ellen
Ik heb een fotoboek hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel een keer over als je een foto hebt...
En Ellenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je past toch beter bij Fix en FeeF op de foto![]()
Oh. Ik ga net weg, want ik dacht; nu kwam de camera toch niet meer bij onsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
Zonet Tom weer duidelijk in beeld.
Valt best mee, een stuk minder dan ik had verwacht iig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
Ligt het echt aan mij of valt het echt wel mee met het aantal keer in beeld komen van ons.
Ik moet morgen maar met een zonnebril op over straat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
Zonet Tom weer duidelijk in beeld.
Wise choice, nu ik jou ook teruggezien hebquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
En ik heb de tv geweerd. Ik wil mezelf niet zien
Ik wil wel alle caps waar ik op staquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wise choice, nu ik jou ook teruggezien heb
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wil wel alle caps waar ik op sta![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
En ik heb de tv geweerd. Ik wil mezelf niet zien
Ben Shizofreenquote:
http://jeroenvaninkel.nl.(...)coort+publiciteit%22quote:Patrick Kicken plaatst foto's van een dronken Floortje van Idols tijdens een prive feestje op zijn weblog met het commentaar dat het eigenlijk niet zo'n heel netjes meisje is". Eigenlijk dacht ik dat het publiciteit scoren was over de rug van één van de Idols sterren. Toen stuurde ik vriend Kicken een sms met de mededeling waarin ik dit een "B-aktie" noemde.
Daarop ontving ik de volgende terug; "Allemaal een publiciteits stunt om mijn vriendin Floortje van d'r truttige imago af te helpen.. Ik dacht dat jij dat wel door zou hebben? Groet en succes..! PK"
Ok dus even voor de duidelijkheid; Het was dus eigenlijk een hele aardige aktie van Patrick ? Hij wou iets doen voor zijn vriendin Floortje en dat is natuurlijk alleen maar te bewonderen. In dat geval neem ik mijn woorden terug.
Wel moet het mij van het hart dat het niet bijster slim is geweest van Patrick want veel heeft het niet geholpen en in ik vrees dat veel mensen nu Patrick de zwarte Piet zullen toe spelen. Ik hoor de leiding bij Veronica al roepen; "Floortje ? dat is niet écht een eighties en nineties artiest !!!"
Een feestje vieren, net zoals we allemaal wel eens doen. Daarom is die hele ophef ook zo zinloos.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:08 schreef _Arual_ het volgende:
Wat doet Floortje trouwens daar?
En dronken wordt ook níemandquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef chansadres het volgende:
Ach laat haar toch eens feesten, alsof niemand dat doet
Verklaring?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef Marble het volgende:
Wat is Floortje eigenlijk een stom kind he.
quote:
quote:-Na Floortjes Weathergirls zoomen ze in op ma Flodder, daarachter zie je heel duidelijk CDP.
quote:- Na Erics commentaar hierop zoomen ze weer op Flodder in en zie je op de achtergrond Tom, shining_star, chansadres
quote:-na gesprek tussen Chantal en Floortje over schoonouders zoomen ze op schoonouders in en zie je Globe heel duidelijk zitten met daarnaast allwaysthebest en superhero. Een ogenblik later eenzelfde shot/beeld.
quote:- na These words van Ellen en de opmerking van Eric zie je shining_star, tha_erik en sbientje (als je goed kijkt)
quote:- zeker een capmoment na het commentaar van Jerney op Ellens optreden is dat Floortjes moeder onsportief haar tong uitsteekt en baalt van het positieve commentaar.
Niet gezienquote:- voor de break, het laatste publiekshot zie je mij heel even aan de zijkant staan. (niet heel duidelijk)
Niet gezienquote:- Na Because of you weer een close-up op ma Flodder, je ziet vaag tha_erik
quote:In de backstage:
-Gesprek tussen Chantal en Raffaela, achter het hoofd van Raffa zie je Globe.
quote:- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
quote:-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
FOK!quote:-bij interviewtje met ma Flodder zie je op de achtergrond CDP en charmed_angel.
quote:uitzending:
-Nadat Eric heeft gezegd dat hij denkt dat Ellen moet vertrekken zoomen ze in op publiek, je ziet Tom duidelijk rechts in beeld.
quote:- Nadat Ellen het publiek heeft bedankt na haar uischakeling zoomen ze in op Ellens vader, daarachter ben ik duidelijk te zien.
Ik vier nooit feestjes in dergelijke kledij hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Een feestje vieren, net zoals we allemaal wel eens doen. Daarom is die hele ophef ook zo zinloos.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef chansadres het volgende:
Ik heb me een paar keer extra gezien maar daar hou ik wijs mijn mond over
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel of CDP zijn arm om de moeder van Floortje slaat![]()
Omdat ze misschien niet de moeder de hele tijd uitzenden, dus dat zal me een korte shot zijn geweestquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
JaWaarom denk je dat ik juist deze frame uit had gekozen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:27 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Lijkt wel of CDP zijn arm om de moeder van Floortje slaat![]()
Neequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef Marble het volgende:
Wat is Floortje eigenlijk een stom kind he.
quote:
quote:
Goed plan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi de foto's ook nog maar even in het Meet topic Lynx.
Bronquote:Jim & Jamai: Floortje wordt ’t
Door STEFAN RAATGEVER
Aan de vooravond van de eindstrijd van Idols blikken de finalisten van de eerste serie, Jamai en Jim, terug op hun deelname....
aan de tv-talentenjacht en voorspellen ze het idool van 2006.
IDOLS NU
Jamai: ,,Ik kijk niet vaak, maar houd wel bij wie er uit is. De deelnemers zijn gretiger valt me op. Nee, de opmerking van Henkjan Smits dat Idols 3 meer talent bevat dan ooit doet geen pijn. Natuurlijk is het niveau nu hoger. Wij waren bezig met onze hobby, nu staan er professionals op het podium.’’
Jim: ,,We waren kinderen. Onschuldig. Het klopt dat onze kijkcijfers wel hoger waren. Maar dat kwam door de nieuwigheid. Niet door ons.’’
Jamai: ,,Dat is ook de reden dat Idols nu niet langer het gesprek van de dag is.’’
Jim: ,,Ik volg de show wel fanatieker dan Idols 2. Raffaëla en Floortje zijn vanaf het begin mijn favorieten.’’
Jamai: ,,Voor mij ook. Serge vond ik erg leuk. En Angelique.’’
Jim: ,,Idols 4? Lijkt me geen goed idee. Nu vindt iedereen het programma nog leuk. Over een jaar of vier nog eens met Idols komen, is mijn advies. Dan is weer een nieuwe lichting talent.’’
Jamai: ,,Misschien hadden ze die pauze eerder moeten inlassen. Maar: Idols scoort nog steeds fantastisch. Ik begrijp de programmamakers wel.’’
IDOLS TOEN
Jim: ,,Ons moment? Absoluut het bezoek aan de Dam. Jamai en ik zouden als afsluiting van de promotietournee handtekeningen uitdelen. We wilden gewoon achter een tafeltje op het plein gaan zitten. Dat liep anders. De Dam liep vol en we werden naar binnen geloodst. Vanaf het balkon zagen we die enorme mensenzee. Michael Jackson-taferelen.’’
Jamai: ,,Beangstigend? Best wel. Vooral toen we weg moesten. We zweefden tussen de beveiligingsmensen naar de auto’s. Zelf hebben we letterlijk geen stap gezet. Ik zie die opnames nog wel eens terug. ‘Ben ik dat echt?’. Ik ken die beelden, maar herinner me niets meer. Het was totale gekte. Hysterie.’’
GEKTE
Jim: ,,Ik krijg nog steeds meisjes aan de deur. Maar het is rustiger geworden. Wel prettig. Nu kan ik eens rustig met hen praten.’’
Jamai: ,,Omdat niemand weet waar ik woon, staan er weinig fans meer op de stoep. Maar ik krijg nog steeds huwelijksaanzoeken. Ja, van meisjes. Die sturen rozen of knuffeltjes, maar doen er ook vaak een foto van m’n vriendje bij. Van dat laatste kijk ik niet op, hoor. De eerste vraag die ik kreeg toen ik uit de kast kwam, was: dat gaat je zeker fans kosten? Wat een onzin. Het is nu ruim twee jaar geleden en niemand heeft het er meer over.’’
OVER ELKAAR
Jim: ,,We hebben veel aan elkaar gehad. Ik weet nog dat Jamai het op de Dam even moeilijk had. Ik heb hem getroost. Op die momenten is het fijn dat je met z’n tweeën bent en je emoties kunt delen.’’
Jamai: ,,Misschien wonen Jim en ik over veertig jaar heel ergens ander op de wereld en spreken we elkaar weinig, maar hij blijft de enige die begrijpt hoe het toen voelde en wat zoiets als Idols met je leven doet. Nog word ik er dagelijks naar gevraagd. Ze denken vaak te makkelijk over die tijd. Maar verplaats jezelf eens in een jongen van 15, 16 jaar die ineens middenin die hype zit. Zoiets heeft invloed op alles en iedereen om je heen. Je ouders, je familie. Sommigen roepen soms dat alles ons in de schoot is geworpen. Pfff... Begrijp me goed: ik heb geweldig genoten. Nog steeds. Maar het was wel keihard werken.’’
NA IDOLS
Jamai: ,,Ja, ik weet dat er wordt gezegd dat je van de Idols-deelnemers zo weinig hoort. Maar als je in Nederland twee weken niet op tv bent, denkt iedereen meteen dat je niet meer bestaat.’’
Jim: ,,Dat terwijl Jamai en ik veel hebben gedaan na Idols. Jamai heeft nu echt z’n plek gevonden.’’
Jamai: ,,Ik heb bewust voor musical gekozen. Ik heb eerder gezegd dat begin 2006 mijn Nederlandse plaat verschijnt, maar dat project is op de lange baan geschoven. Maar het komt!. Ik heb nog steeds een platencontract.’’
Jim: ,,Toen diezelfde platenmaatschappij mij vertelde m’n contract niet te verlengen heb ik nooit gedacht dat het afgelopen was met me. Er was meteen andere belangstelling. Mijn nieuwe maatschappij gelooft dat ik nog kan groeien.’’
Jamai: ,,Terecht. Jim kan zo veel. Zingen, presenteren, acteren en ook dansen. Geloof mij: hij wordt nog veel groter.’’
Jim: ,,Of ik al Jamai’s musicals heb gezien? Ja. Echt waar. Binnenkort ga ik naar Jesus Christ Superstar. Zijn plaat draai ik thuis nooit meer. Daar ben ik eerlijk in.’’
Jamai: ,,Ik heb laatst die dans-cd van Jim laatst gekocht. Lekkere muziek. Zijn andere twee platen heb ik ook.’’
Jim: ,,Of ik trots ben op mijn eerste twee albums? Op de tweede wel. Naar mijn debuutplaat kan ik niet meer luisteren. Die had stukken beter gekund.’’
Jamai: ,,Op mijn plaat ben ik misschien wel trots, maar echt blij ben ik er ook niet mee. Wat wil je ook? Ik moest hem in 22 dagen opnemen terwijl ik nog nooit een studio van binnen had gezien.’’
DE FINALE
Jamai: ,,Jim en ik stemmen zaterdag niet. Maar als het echt moet, kies ik voor Floortje. Mijn gevoel zegt dat ze wint.’’
Jim: ,,Dat denk ik ook. Voor Raffaëla is het ook beter dat ze niet wint. Die hectiek gecombineerd met een zwangerschap: dat trekt ze niet. Jammer voor haar dat ze uitgerekend nu in verwachting is. Maar misschien zijn mensen wel eigenwijs en kiezen ze voor een zwanger idool.’’
Jamai: ,,Met die kritiek van Henkjan Smits was ik het eens. Nu zwanger worden is geen gelukkige timing. Maar het is logisch dat ze haar kindje niet laat weghalen.’’
Jim: ,,Wat de finalisten zaterdag vooral niét moeten doen? Denken dat ze gaan winnen. Ze moeten er onbevangen in.’’
Jamai: ,,Het maakt ook helemaal niet uit wie er wint. Dat is bij ons wel duidelijk geworden.’’
Valt me tegen van Jim.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef WithMe het volgende:
Jim & Jamai: Floortje wordt ’t
Want?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jim en Jamai zijn twee schijnheilige rotjochies.
Omdat ze zo schijnheilig doen, en omdat ik dat vind.quote:
En had je dat ook gevonden als ze voor Raf waren?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ze zo schijnheilig doen, en omdat ik dat vind.
Waar zeggen ze dat ze voor Floortje zijn dan? Le-zen he.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
En had je dat ook gevonden als ze voor Raf waren?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat ze voor Floortje zijn dan? Le-zen he.
quote:Jamai: ,,Jim en ik stemmen zaterdag niet. Maar als het echt moet, kies ik voor Floortje. Mijn gevoel zegt dat ze wint.’’
Jim: ,,Dat denk ik ook. Voor Raffaëla is het ook beter dat ze niet wint. Die hectiek gecombineerd met een zwangerschap: dat trekt ze niet. Jammer voor haar dat ze uitgerekend nu in verwachting is. Maar misschien zijn mensen wel eigenwijs en kiezen ze voor een zwanger idool.’’
Ik heb het helemaal niet over hun voorkeur van deze Idols. Hun hele voorkomen, hoe het zo in text is neergezet. Ik krijg er een vreemd (negatief) gevoel bij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
En had je dat ook gevonden als ze voor Raf waren?
Jim zegt dat hij het denkt, maar dat ze beiden zijn favorieten zijn vanaf het begin.quote:
ja en Jamai kiest, als het moet, voor Floortjequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Jim zegt dat hij het denkt, maar dat ze beiden zijn favorieten zijn vanaf het begin.
Het zal eens nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over hun voorkeur van deze Idols. Hun hele voorkomen, hoe het zo in text is neergezet. Ik krijg er een vreemd (negatief) gevoel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |