quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Woelli het volgende:
Danst hij in het 2de seizoen weer met Lieke?
Dat maakte het juist extraquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Het klinkt toch fantastisch. Alleen ze moest wat minder aan haar jurkje punniken.
Zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat maakte het juist extra.
Think was echt verreweg het beste optreden van de avond.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Beast of Burden was toch wel het beste van Ellen vanavond.
Vond haar eerste nummer iets beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Beast of Burden was toch wel het beste van Ellen vanavond.
Hoeveel ook alweer 7 ofzo tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de caps straks online komen, hou dan wel in de gaten dat de TV er kilo's bij doet![]()
.
Doe maar 15quote:
Graatmagerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen![]()
Hoe dun zou Sugar lee hooper in het echt zijn dan![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen![]()
Hoe dun zou Sugar lee hooper in het echt zijn dan![]()
Doe jij eens wat positiever wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de intro van Flashdance eigenlijk afschuwelijk lelijk.
Ik vind ze alle 3 verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de intro van Flashdance eigenlijk afschuwelijk lelijk.
Hmm, sta niet echt te springen bij het idee eigenlijk dat dat gebeurt, maarjaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de caps straks online komen, hou dan wel in de gaten dat de TV er kilo's bij doet![]()
.
Ik heb het niet over Floortje, maar dat nummer zelf. Ook het origineel is zo lelijk in het beginquote:
Gaat me niet om Floortje, Erik. Maar ik zie je zo vaak van zulke negatieve opmerkingen posten. Vandaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Floortje, maar dat nummer zelf. Ook het origineel is zo lelijk in het begin. Rustig maar, ik hou het nog even beleefd.
Ik hoop dat we je mooie dansje zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Persoonlijk vrees ik meer voor vrijdag
Ik pas er perfect bij hoor, naast Ellenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan is iedergeval de voorgrond nog mooi![]()
![]()
Daar hebben we het nog wel een keer over als je een foto hebt...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik pas er perfect bij hoor, naast Ellen
Ik heb een fotoboek hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel een keer over als je een foto hebt...
En Ellenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Je past toch beter bij Fix en FeeF op de foto![]()
Oh. Ik ga net weg, want ik dacht; nu kwam de camera toch niet meer bij onsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
Zonet Tom weer duidelijk in beeld.
Valt best mee, een stuk minder dan ik had verwacht iig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
Ligt het echt aan mij of valt het echt wel mee met het aantal keer in beeld komen van ons.
Ik moet morgen maar met een zonnebril op over straat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
Zonet Tom weer duidelijk in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |