Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:Hier een zo goed mogelijk overzicht:-Na Floortjes Weathergirls zoomen ze in op ma Flodder, daarachter zie je heel duidelijk CDP.
- Na Erics commentaar hierop zoomen ze weer op Flodder in en zie je op de achtergrond Tom, shining_star, chansadres
-na gesprek tussen Chantal en Floortje over schoonouders zoomen ze op schoonouders in en zie je Globe heel duidelijk zitten met daarnaast allwaysthebest en superhero. Een ogenblik later eenzelfde shot/beeld.
- na These words van Ellen en de opmerking van Eric zie je shining_star, tha_erik en sbientje (als je goed kijkt)
- zeker een capmoment na het commentaar van Jerney op Ellens optreden is dat Floortjes moeder onsportief haar tong uitsteekt en baalt van het positieve commentaar.- voor de break, het laatste publiekshot zie je mij heel even aan de zijkant staan. (niet heel duidelijk)
- Na Because of you weer een close-up op ma Flodder, je ziet vaag tha_erik
In de backstage:
-Gesprek tussen Chantal en Raffaela, achter het hoofd van Raffa zie je Globe.
- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
-bij interviewtje met ma Flodder zie je op de achtergrond CDP en charmed_angel.
uitzending:
-Nadat Eric heeft gezegd dat hij denkt dat Ellen moet vertrekken zoomen ze in op publiek, je ziet Tom duidelijk rechts in beeld.
- Nadat Ellen het publiek heeft bedankt na haar uischakeling zoomen ze in op Ellens vader, daarachter ben ik duidelijk te zien.