de vriend van Floortje is er bijna elke liveshow.... die met die krulletjes is dat. Die zat voor mij, daarnaast aan de linkerkant van hem, achter de moeder van Floortje zat de broer van Floortje.... wat best wel een lekker ding isquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die was er toch nooit?
Is het niet dr broer?
Ow ja nu zie ik m ook weer voor me. Herkende m niet van het fotootjequote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de vriend van Floortje is er bijna elke liveshow.... die met die krulletjes is dat. Die zat voor mij, daarnaast aan de linkerkant van hem, achter de moeder van Floortje zat de broer van Floortje.... wat best wel een lekker ding is![]()
ja, zekerquote:
Als vriend van Floortje was hij niet echt enthousiastquote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de vriend van Floortje is er bijna elke liveshow.... die met die krulletjes is dat. Die zat voor mij, daarnaast aan de linkerkant van hem, achter de moeder van Floortje zat de broer van Floortje.... wat best wel een lekker ding is![]()
Vond m een beetje chagrijnig overkomen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als vriend van Floortje was hij niet echt enthousiast![]()
*BOE*quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het ook leuk. Heb bijna iedereen wel gesproken. En c_a liet me nog schrikken op het eind
Naast moeders komt iedereen sjaggie overquote:Op zondag 5 maart 2006 21:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vond m een beetje chagrijnig overkomen...
Welke trein heb jij eigenlijk teruggenomen? Ik heb jou alleen maar op het station gezien geloof ik...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij de jassenquote:
Hij is echt suf.... Ook suf hoe hij die twee lompe wijven gewoon op hun plek liet zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de jassen. Je deed net alsof we de trein niet meer konden halen
.
Ja wij moesten rennen op 't eind, de stoptrein van kwart voor twaalf die langs Amsterdam reed, wij moesten er bij Schiphol uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke trein heb jij eigenlijk teruggenomen? Ik heb jou alleen maar op het station gezien geloof ik...
ik had een conducteur die doodleuk vertelde dat we onze eindbestemming niet meer zouden halen (Voorhout), maar ik wist zeker dat ik via Schiphol en Leiden nog precies de laatste stoptrein kon halen. Dus toen riep de conducteur op Schiphol maar om dat de reizigers voor de richting Voorhout hier moesten overstappenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de jassen. Je deed net alsof we de trein niet meer konden halen
.
Dat was allwaysthebest.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
euh.. think so
was je samen met een blond meisje?
Dat duurde langquote:
Maar die indruk was wel overweldigend denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke trein heb jij eigenlijk teruggenomen? Ik heb jou alleen maar op het station gezien geloof ik...
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die indruk was wel overweldigend denk ik.![]()
Gokje, maar misschien een kortere rijquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging jij eigenlijk naar het invalidentoilet, c_a?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die indruk was wel overweldigend denk ik.![]()
denk je nou echt dat ik in die lange rij va de dames gaat zitten wachtenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging jij eigenlijk naar het invalidentoilet, c_a?
Ik wilde eerst ook naar de jongens, maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk niet zo nodig hoefde en we bleven toch maar in de rij staan. Rij viel best wel mee, hebben geen tien minuten gewacht denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik in die lange rij va de dames gaat zitten wachten
Ik ga altijd op het invalidentoilet... en anders bij de jongensMaar daar was het ook druk
![]()
Dat is toch Lynx?quote:
Vrouwentoilet was ook niet veel soepsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik ben ook naar de mannenwc geweest, wat stonk het daar zeg![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dus over rechtsonder, wat dus gezegd werd, wat dus een foutje bleek te zijn. Ik zie ook wel dat die blonde gozer een bakvisman isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nee gek, die hoorde bij die viswijven.
ja ik zag het pas toen ik al had gepostquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het dus over rechtsonder, wat dus gezegd werd, wat dus een foutje bleek te zijn. Ik zie ook wel dat die blonde gozer een bakvisman is.
Peri, de userin die d'r posts 80 keer moet controleren was het tochquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja ik zag het pas toen ik al had gepost.
Neh, dit keer lag het niet aan mijn post, maar aan jullie die posten tijdens mijn reageermoment.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Peri, de userin die d'r posts 80 keer moet controleren was het toch?
Jildau en kirsten op de tweede rij van rechtsonder..quote:
Ah, was dat toch lynx. Hadden Vaduz en c_d het toch goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Jildau en kirsten op de tweede rij van rechtsonder..
daaronder vlnr: Lynx indd, en dan chans die tóch op de foto staat, Tommerd en de aanhang van CDP.
hoorde bijquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nee gek, die hoorde bij die viswijven.
Niet jij. Die dude rechtsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
hoorde bij
Mijn plaats daar bij die viswijven berust op louter toeval
Die was echt vreselijk jaquote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat irritant is? Zo klein aankomendbakvisje die heel de tijd riep: Raffi, raffi, raffi.....
Ik had echt de neiging om dat kind op te pakken en haar te laten vliegen naar beneden.... gelukkig kon ik me beheersen
Nou ja zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Van iedereen die ik gezien hebt viel PeRi me het meeste tegen.
Geen idee, ik had een onprettig gevoel bij haar...quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ja dat ik 'm wilde zoenen zeker. Dat vond 'ie eng.
Thanx! ze zijn niet zo scherp... maar dat komt omdat mijn digicam niet zo geweldig isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe foto's!
Nee, mijne is leukquote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef WithMe het volgende:
Jemig, ik lijk wel Herman op die foto.
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven is veel kleiner dan ik had gedacht..
Ja, ik ook, maar je kunt 'm eigenlijk als bijzettafeltje gebruiken.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.
Volgens mij vond iedereen dat ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
Mij ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hij wou me geen vaarwel zoenen bij de trein..
quote:
Hee da's grappig.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven wilde toch geen foto's van hem op Fok?
wat maak dat nou uit..... zo erg is dat toch niet.....quote:
Nou ja, ze staan ook niet in mijn fotoboek, dus ik wil ze liever ook niet hierquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat maak dat nou uit..... zo erg is dat toch niet.....Je hoef je nergens voor te schamen hoor
![]()
Ja, want jij had altijd gezegd dat we die trein makkelijk konden hebben en ineens zei je dat we wel op mochten schietenquote:Enne *boe* schrok je echt?![]()
Ik heb dat ook nog gevraagd, maar dat vroeg ik aan CDP (zo mocht ik 'm niet noemenquote:Ik weet wel dat op een gegeven moment Sbientje nog aan ons kwam vragen welke kant uit de trein was. Maar voor wie ze dat vroeg kreeg ik even niet mee![]()
Nu ben ik wel benieuwd voor wie dat was en of diegene de trein nog heeft gehaald![]()
Ik wilde wel, maar ik durfde nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hij wou me geen vaarwel zoenen bij de trein..
Ik snap hetquote:Nou ja, ze staan ook niet in mijn fotoboek, dus ik wil ze liever ook niet hier
Omdat ik me in de tijd vergist hadquote:Ja, want jij had altijd gezegd dat we die trein makkelijk konden hebben en ineens zei je dat we wel op mochten schieten
Voor jou dusquote:Ik heb dat ook nog gevraagd, maar dat vroeg ik aan CDP (zo mocht ik 'm niet noemen) En best wel een domme vraag van sbien, want ze had ons al naar rechts zien lopen...
Hij was groots.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, het was erg raar, maar ik vind je theorie wel logisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:58 schreef dolfg het volgende:
Iemand al een sluitende theorie over het misgaan met het voorlezen van het Floortje kaartje bij de uitslag?
Ik denk dat de tekst van het Floortje kaartje gewisseld is met de tekst van het Ellen Kaartje, maar de aanhef: "we beginnen met Floortje" wel zo op het kaartje stond ( het kaartje daarvoor dus).
Martijn as ook erg lang aan het inlezen, en raffelde het kaartje aan het eind af omdat ook hij doorhad dat er iets niet klopte.
Daarom moest het cue bord eraan te pas komen, omdat onderaan het kaartje waarschijnlijk als tekst stond: "Ellen, ook jij moet op de kruk."
In de commercialbreak is toen besloten dat de tekst na de break alleen nog maar over Raf kon gaan... Floor zat al op de kruk en de tekst over Ellen was er voor de CB al ongewenst doorheen gejaagd.
Er moest natuurlijk wel wat gerekt worden, want nogmaals: het kaartje van Floortje heeft de uitzending nooit gehaald.
Da's mijn theorie!
Die ik niet in het algemene topic heb gezet, want je moet erbij zijn geweest om dit te weten.![]()
Huhquote:
Dat ben ik meer danquote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
dat sbientje kwam vragen voor iemand (ik dacht jou dus uit je zinnen op te maken) waar het station wasquote:
quote:
quote:
Nee, ik vroeg het aan CDP om 23.15 ofzo, en sbientje zag ons naar rechts gaan en zwaaide ons uit....quote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat sbientje kwam vragen voor iemand (ik dacht jou dus uit je zinnen op te maken) waar het station was
Dat ik dan meer aan die omschrijving voldoe dan jij danquote:
Youp is vrij klein iddquote:Op maandag 6 maart 2006 00:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ik dan meer aan die omschrijving voldoe dan jij dan.
Op die foto's was je trouwens veel langer, die naast Youp. Of is die zo klein?
.
Ik had ook zoiets gedacht.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:58 schreef dolfg het volgende:
Iemand al een sluitende theorie over het misgaan met het voorlezen van het Floortje kaartje bij de uitslag?
Ik denk dat de tekst van het Floortje kaartje gewisseld is met de tekst van het Ellen Kaartje, maar de aanhef: "we beginnen met Floortje" wel zo op het kaartje stond ( het kaartje daarvoor dus).
Martijn as ook erg lang aan het inlezen, en raffelde het kaartje aan het eind af omdat ook hij doorhad dat er iets niet klopte.
Daarom moest het cue bord eraan te pas komen, omdat onderaan het kaartje waarschijnlijk als tekst stond: "Ellen, ook jij moet op de kruk."
In de commercialbreak is toen besloten dat de tekst na de break alleen nog maar over Raf kon gaan... Floor zat al op de kruk en de tekst over Ellen was er voor de CB al ongewenst doorheen gejaagd.
Er moest natuurlijk wel wat gerekt worden, want nogmaals: het kaartje van Floortje heeft de uitzending nooit gehaald.
Da's mijn theorie!
Die ik niet in het algemene topic heb gezet, want je moet erbij zijn geweest om dit te weten.![]()
Can't waitquote:Op maandag 6 maart 2006 09:14 schreef Woelli het volgende:
Nu even hopen dat er een idols 4 komt![]()
Misschien mogen dan ook wel weer een aantal fokkers mee![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:07 schreef Svensational het volgende:
Ik heb iig CDP's FOK!-ster in de Backstage gezien, die van PeRi nog niet...
Daar ben ik dan weer wat minder blij mee.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
nee was niet voor sven. ik dacht wel dat het rechts was, maar ik wist het niet zeker. Ik hoefde nl niet met de trein. Het was voor sHininG_sTar, of een willekeurige andere hoofdletter/gewone letter-combiquote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Voor jou dusWe zeiden rechts en opeens was ze verdwenen en zagen we niet meer tegen wie ze het zei... en toen was iedereen opeens verdwenen
Dus toen dachten we zal wel goed zijn
Fotoboekquote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Ayaxola het volgende:
Is er geen foto van PeRi ergens?
http://fotoboek.fok.nl/PeRiquote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef migebiggie het volgende:
Waar is het fotoboek ?
Ja mevrouw.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef PeRi het volgende:
ALWAYSTHEBEST JE LURKCT EN JE ZEGT NIKS, KAN JE NIET LEZEN EIKEL!!!!22!@1`1`1`1~1`\.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier een zo goed mogelijk overzicht:
- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
dat was best wel erg idd, maar ook wel weer grappig, (vraag me dit nog maar eens als het op tv is geweestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We stonden daar wel vrolijk te doen zeg![]()
Hopelijk dat dat niet op tv komt![]()
ja, logisch, zoveel christon sterren waren er niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij had een cameraman mij ook constant i/d gaten met mn Christon ster
Dat was met Idols 1 ook met dat Ahoy concert...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze hadden gister extra veel camera's op het publiek gericht om een leuker sfeer te creeren
Whehehe, ik zag je een paar keer rechts onderin beeld zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij had een cameraman mij ook constant i/d gaten met mn Christon ster
Die capture ik morgen welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef chansadres het volgende:
Wie heeft eigenlijk screenshots van de "fatale momenten" dat de fokkers in beeld kwamen?![]()
Wat moeten we zonder je Lynxquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die capture ik morgen wel
Ik zoek zo wel ff wat caps uit de liveshow zelf
Geniet nog steeds van dat ene divx filmpjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gewoon wat je altijd deed: gewoon van Floortje genieten
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geniet nog steeds van dat ene divx filmpje
Wanneer breng je de ultieme dvd uit Lynx met alle optredens en alle dingen die je gecaptured hebt en van waarde zijn?
quote:
quote:-Na Floortjes Weathergirls zoomen ze in op ma Flodder, daarachter zie je heel duidelijk CDP.
quote:- Na Erics commentaar hierop zoomen ze weer op Flodder in en zie je op de achtergrond Tom, shining_star, chansadres
quote:-na gesprek tussen Chantal en Floortje over schoonouders zoomen ze op schoonouders in en zie je Globe heel duidelijk zitten met daarnaast allwaysthebest en superhero. Een ogenblik later eenzelfde shot/beeld.
quote:- na These words van Ellen en de opmerking van Eric zie je shining_star, tha_erik en sbientje (als je goed kijkt)
quote:- zeker een capmoment na het commentaar van Jerney op Ellens optreden is dat Floortjes moeder onsportief haar tong uitsteekt en baalt van het positieve commentaar.
Niet gezienquote:- voor de break, het laatste publiekshot zie je mij heel even aan de zijkant staan. (niet heel duidelijk)
Niet gezienquote:- Na Because of you weer een close-up op ma Flodder, je ziet vaag tha_erik
quote:In de backstage:
-Gesprek tussen Chantal en Raffaela, achter het hoofd van Raffa zie je Globe.
quote:- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
quote:-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
FOK!quote:-bij interviewtje met ma Flodder zie je op de achtergrond CDP en charmed_angel.
quote:uitzending:
-Nadat Eric heeft gezegd dat hij denkt dat Ellen moet vertrekken zoomen ze in op publiek, je ziet Tom duidelijk rechts in beeld.
quote:- Nadat Ellen het publiek heeft bedankt na haar uischakeling zoomen ze in op Ellens vader, daarachter ben ik duidelijk te zien.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef Andiyan het volgende:
[afbeelding]
ik zie mezelf!
onder de t van rtl.![]()
Ja die grap is al eerder gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Het lijkt net of CDP Floortjes moeder omarmt!!![]()
Ik vond het wel liefquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Het lijkt net of CDP Floortjes moeder omarmt!!![]()
ik was denk ik gewoon blijven staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In een split second was ik alweer verdwenen.
ik zie het idd, vrij onduidelijk, maar toich, en niet zo ver van ej af (op de foto althans) in de hoek zie ik mijn zusjequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef Andiyan het volgende:
[afbeelding]
ik zie mezelf!
onder de t van rtl.![]()
Maar jij bent -Vaduz- nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik was denk ik gewoon blijven staan![]()
Gelukkig maar!quote:
Nee van meerdere Lynxen worden we blijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef Lynx666 het volgende:
En godzijdank is er ook maar 1 chansadres
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee van meerdere Lynxen worden we blij
2 Woelli's welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee van meerdere Lynxen worden we blij
2 woelli's, hmmm laten we dat aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
2 Woelli's wel![]()
Ik ben al een lachertje, laat staan 2 van mij![]()
grapje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |