Die was echt vreselijk jaquote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat irritant is? Zo klein aankomendbakvisje die heel de tijd riep: Raffi, raffi, raffi.....
Ik had echt de neiging om dat kind op te pakken en haar te laten vliegen naar beneden.... gelukkig kon ik me beheersen
Nou ja zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Van iedereen die ik gezien hebt viel PeRi me het meeste tegen.
Geen idee, ik had een onprettig gevoel bij haar...quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ja dat ik 'm wilde zoenen zeker. Dat vond 'ie eng.
Thanx! ze zijn niet zo scherp... maar dat komt omdat mijn digicam niet zo geweldig isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe foto's!
Nee, mijne is leukquote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef WithMe het volgende:
Jemig, ik lijk wel Herman op die foto.
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven is veel kleiner dan ik had gedacht..
Ja, ik ook, maar je kunt 'm eigenlijk als bijzettafeltje gebruiken.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.
Volgens mij vond iedereen dat ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
Mij ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hij wou me geen vaarwel zoenen bij de trein..
quote:
Hee da's grappig.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven wilde toch geen foto's van hem op Fok?
wat maak dat nou uit..... zo erg is dat toch niet.....quote:
Nou ja, ze staan ook niet in mijn fotoboek, dus ik wil ze liever ook niet hierquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat maak dat nou uit..... zo erg is dat toch niet.....Je hoef je nergens voor te schamen hoor
![]()
Ja, want jij had altijd gezegd dat we die trein makkelijk konden hebben en ineens zei je dat we wel op mochten schietenquote:Enne *boe* schrok je echt?![]()
Ik heb dat ook nog gevraagd, maar dat vroeg ik aan CDP (zo mocht ik 'm niet noemenquote:Ik weet wel dat op een gegeven moment Sbientje nog aan ons kwam vragen welke kant uit de trein was. Maar voor wie ze dat vroeg kreeg ik even niet mee![]()
Nu ben ik wel benieuwd voor wie dat was en of diegene de trein nog heeft gehaald![]()
Ik wilde wel, maar ik durfde nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hij wou me geen vaarwel zoenen bij de trein..
Ik snap hetquote:Nou ja, ze staan ook niet in mijn fotoboek, dus ik wil ze liever ook niet hier
Omdat ik me in de tijd vergist hadquote:Ja, want jij had altijd gezegd dat we die trein makkelijk konden hebben en ineens zei je dat we wel op mochten schieten
Voor jou dusquote:Ik heb dat ook nog gevraagd, maar dat vroeg ik aan CDP (zo mocht ik 'm niet noemen) En best wel een domme vraag van sbien, want ze had ons al naar rechts zien lopen...
Hij was groots.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, het was erg raar, maar ik vind je theorie wel logisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:58 schreef dolfg het volgende:
Iemand al een sluitende theorie over het misgaan met het voorlezen van het Floortje kaartje bij de uitslag?
Ik denk dat de tekst van het Floortje kaartje gewisseld is met de tekst van het Ellen Kaartje, maar de aanhef: "we beginnen met Floortje" wel zo op het kaartje stond ( het kaartje daarvoor dus).
Martijn as ook erg lang aan het inlezen, en raffelde het kaartje aan het eind af omdat ook hij doorhad dat er iets niet klopte.
Daarom moest het cue bord eraan te pas komen, omdat onderaan het kaartje waarschijnlijk als tekst stond: "Ellen, ook jij moet op de kruk."
In de commercialbreak is toen besloten dat de tekst na de break alleen nog maar over Raf kon gaan... Floor zat al op de kruk en de tekst over Ellen was er voor de CB al ongewenst doorheen gejaagd.
Er moest natuurlijk wel wat gerekt worden, want nogmaals: het kaartje van Floortje heeft de uitzending nooit gehaald.
Da's mijn theorie!
Die ik niet in het algemene topic heb gezet, want je moet erbij zijn geweest om dit te weten.![]()
Huhquote:
Dat ben ik meer danquote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
dat sbientje kwam vragen voor iemand (ik dacht jou dus uit je zinnen op te maken) waar het station wasquote:
quote:
quote:
Nee, ik vroeg het aan CDP om 23.15 ofzo, en sbientje zag ons naar rechts gaan en zwaaide ons uit....quote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat sbientje kwam vragen voor iemand (ik dacht jou dus uit je zinnen op te maken) waar het station was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |