Thanx! ze zijn niet zo scherp... maar dat komt omdat mijn digicam niet zo geweldig isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe foto's!
Nee, mijne is leukquote:Op zondag 5 maart 2006 22:49 schreef WithMe het volgende:
Jemig, ik lijk wel Herman op die foto.
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven is veel kleiner dan ik had gedacht..
Ja, ik ook, maar je kunt 'm eigenlijk als bijzettafeltje gebruiken.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.
Volgens mij vond iedereen dat ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven is veel kleiner dan ik had gedacht..
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bij Sven stelde ik me altijd een lange blonde Scandinavische jongen voor.
Mij ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hij wou me geen vaarwel zoenen bij de trein..
quote:
Hee da's grappig.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven wilde toch geen foto's van hem op Fok?
wat maak dat nou uit..... zo erg is dat toch niet.....quote:
Nou ja, ze staan ook niet in mijn fotoboek, dus ik wil ze liever ook niet hierquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat maak dat nou uit..... zo erg is dat toch niet.....Je hoef je nergens voor te schamen hoor
![]()
Ja, want jij had altijd gezegd dat we die trein makkelijk konden hebben en ineens zei je dat we wel op mochten schietenquote:Enne *boe* schrok je echt?![]()
Ik heb dat ook nog gevraagd, maar dat vroeg ik aan CDP (zo mocht ik 'm niet noemenquote:Ik weet wel dat op een gegeven moment Sbientje nog aan ons kwam vragen welke kant uit de trein was. Maar voor wie ze dat vroeg kreeg ik even niet mee![]()
Nu ben ik wel benieuwd voor wie dat was en of diegene de trein nog heeft gehaald![]()
Ik wilde wel, maar ik durfde nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hij wou me geen vaarwel zoenen bij de trein..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |