Sergequote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef WithMe het volgende:
Mijn duidelijkste foto's zijn die waar Serge op staat.
Waar jullie zaten.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat had je Lynx nog ge-sms't? Want je had sbientje ge-sms't dat Lynx zijn sms-je moest lezen
Magic words: bladeren door m'n caps.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken, Gisteravond ff door mn caps gebladerd en ik zag ineens mezelf
die heeft er vast wel een van de zus van sergequote:Op zondag 5 maart 2006 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, gaaf. Later vanmiddag de buit van zuslief.
Serge zat weer steeds te knipogen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:23 schreef Timmai het volgende:
[..]
die heeft er vast wel een van de zus van serge
Ja die zat op een gegeven moment zo'n beetje op dezelfde stoel volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Serge zat weer steeds te knipogen.![]()
Maar Globe had best wat goede foto's van Serge volgens mij.![]()
Vast wel, maar ik zou niet weten hoe dat moetquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, niks meer aan te redden dus met programma's?
Oh ja, jij had die kaarten gewonnen toch? Leuke avond gehad?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Ik was er ook! Ik zat dan wel niet bij jullie op de rij (had ergens anders kaarten vandaan gehaald), maar ik zat een paar rijen boven jullie, zo ongeveer op het punt dat de trap versmalde.
Heb je photoshop?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik zou niet weten hoe dat moet
550/580 breed is de maximale resolutie geloof ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef --Globe-- het volgende:
Moet ik ze resizen of doet ie dat automatisch als je ze erop zet?
Ja. Ik ga wel even wat proberenquote:
580 is de maximale breedte voor t forum (foksilver).quote:Op zondag 5 maart 2006 14:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
550/580 breed is de maximale resolutie geloof ik.
Misschien iemand die Firefly's foto's wil oppoetsen? Ik zou wel willen, maar ik heb geen photoshop, alleen een ordinaire photo editor..
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:43 schreef Ayaxola het volgende:
CDP heb ik een aantal keer heel duidelijk in beeld gezien.![]()
Dus geen caps aubquote:Op zondag 5 maart 2006 03:38 schreef LeBeau het volgende:
Zaten jullie achter de aanhang van Floortje? Volgens mij zag ik CDP 2 rijen achter haar moeder.
Wel een leuk popje.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het viel me zo op dat Marescha echt een klein ding is. Beetje een popje.
Ze had een klein hoofdje. Of het lag aan haar enorme haar.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het viel me zo op dat Marescha echt een klein ding is. Beetje een popje.
Ja, dat zei ik gister ook al dusquote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef WithMe het volgende:
Hey Vaduz, jammer dat we jou en je zus niet meer fatsoenlijk gedag konden zeggen in Amersfoort. Terwijl we eigenlijk gewoon op de sneltrein hadden moeten wachten.
Whehequote:Op zondag 5 maart 2006 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja ach, zo erg is dat nou ook weer niet hoor. We hadden al in een vorige trein afscheid genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |