de vriend van Floortje is er bijna elke liveshow.... die met die krulletjes is dat. Die zat voor mij, daarnaast aan de linkerkant van hem, achter de moeder van Floortje zat de broer van Floortje.... wat best wel een lekker ding isquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die was er toch nooit?
Is het niet dr broer?
Ow ja nu zie ik m ook weer voor me. Herkende m niet van het fotootjequote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de vriend van Floortje is er bijna elke liveshow.... die met die krulletjes is dat. Die zat voor mij, daarnaast aan de linkerkant van hem, achter de moeder van Floortje zat de broer van Floortje.... wat best wel een lekker ding is![]()
ja, zekerquote:
Als vriend van Floortje was hij niet echt enthousiastquote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de vriend van Floortje is er bijna elke liveshow.... die met die krulletjes is dat. Die zat voor mij, daarnaast aan de linkerkant van hem, achter de moeder van Floortje zat de broer van Floortje.... wat best wel een lekker ding is![]()
Vond m een beetje chagrijnig overkomen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als vriend van Floortje was hij niet echt enthousiast![]()
*BOE*quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het ook leuk. Heb bijna iedereen wel gesproken. En c_a liet me nog schrikken op het eind
Naast moeders komt iedereen sjaggie overquote:Op zondag 5 maart 2006 21:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vond m een beetje chagrijnig overkomen...
Welke trein heb jij eigenlijk teruggenomen? Ik heb jou alleen maar op het station gezien geloof ik...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij de jassenquote:
Hij is echt suf.... Ook suf hoe hij die twee lompe wijven gewoon op hun plek liet zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de jassen. Je deed net alsof we de trein niet meer konden halen
.
Ja wij moesten rennen op 't eind, de stoptrein van kwart voor twaalf die langs Amsterdam reed, wij moesten er bij Schiphol uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke trein heb jij eigenlijk teruggenomen? Ik heb jou alleen maar op het station gezien geloof ik...
ik had een conducteur die doodleuk vertelde dat we onze eindbestemming niet meer zouden halen (Voorhout), maar ik wist zeker dat ik via Schiphol en Leiden nog precies de laatste stoptrein kon halen. Dus toen riep de conducteur op Schiphol maar om dat de reizigers voor de richting Voorhout hier moesten overstappenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de jassen. Je deed net alsof we de trein niet meer konden halen
.
Dat was allwaysthebest.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
euh.. think so
was je samen met een blond meisje?
Dat duurde langquote:
Maar die indruk was wel overweldigend denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke trein heb jij eigenlijk teruggenomen? Ik heb jou alleen maar op het station gezien geloof ik...
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die indruk was wel overweldigend denk ik.![]()
Gokje, maar misschien een kortere rijquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging jij eigenlijk naar het invalidentoilet, c_a?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die indruk was wel overweldigend denk ik.![]()
denk je nou echt dat ik in die lange rij va de dames gaat zitten wachtenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging jij eigenlijk naar het invalidentoilet, c_a?
Ik wilde eerst ook naar de jongens, maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk niet zo nodig hoefde en we bleven toch maar in de rij staan. Rij viel best wel mee, hebben geen tien minuten gewacht denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik in die lange rij va de dames gaat zitten wachten
Ik ga altijd op het invalidentoilet... en anders bij de jongensMaar daar was het ook druk
![]()
Dat is toch Lynx?quote:
Vrouwentoilet was ook niet veel soepsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik ben ook naar de mannenwc geweest, wat stonk het daar zeg![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dus over rechtsonder, wat dus gezegd werd, wat dus een foutje bleek te zijn. Ik zie ook wel dat die blonde gozer een bakvisman isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nee gek, die hoorde bij die viswijven.
ja ik zag het pas toen ik al had gepostquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het dus over rechtsonder, wat dus gezegd werd, wat dus een foutje bleek te zijn. Ik zie ook wel dat die blonde gozer een bakvisman is.
Peri, de userin die d'r posts 80 keer moet controleren was het tochquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja ik zag het pas toen ik al had gepost.
Neh, dit keer lag het niet aan mijn post, maar aan jullie die posten tijdens mijn reageermoment.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Peri, de userin die d'r posts 80 keer moet controleren was het toch?
Jildau en kirsten op de tweede rij van rechtsonder..quote:
Ah, was dat toch lynx. Hadden Vaduz en c_d het toch goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Jildau en kirsten op de tweede rij van rechtsonder..
daaronder vlnr: Lynx indd, en dan chans die tóch op de foto staat, Tommerd en de aanhang van CDP.
hoorde bijquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nee gek, die hoorde bij die viswijven.
Niet jij. Die dude rechtsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
hoorde bij
Mijn plaats daar bij die viswijven berust op louter toeval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |