Oh. Ik ga net weg, want ik dacht; nu kwam de camera toch niet meer bij onsquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
Zonet Tom weer duidelijk in beeld.
Valt best mee, een stuk minder dan ik had verwacht iig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
Ligt het echt aan mij of valt het echt wel mee met het aantal keer in beeld komen van ons.
Ik moet morgen maar met een zonnebril op over straat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
Zonet Tom weer duidelijk in beeld.
Wise choice, nu ik jou ook teruggezien hebquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
En ik heb de tv geweerd. Ik wil mezelf niet zien
Ik wil wel alle caps waar ik op staquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wise choice, nu ik jou ook teruggezien heb
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik wil wel alle caps waar ik op sta![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
En ik heb de tv geweerd. Ik wil mezelf niet zien
Ben Shizofreenquote:
http://jeroenvaninkel.nl.(...)coort+publiciteit%22quote:Patrick Kicken plaatst foto's van een dronken Floortje van Idols tijdens een prive feestje op zijn weblog met het commentaar dat het eigenlijk niet zo'n heel netjes meisje is". Eigenlijk dacht ik dat het publiciteit scoren was over de rug van één van de Idols sterren. Toen stuurde ik vriend Kicken een sms met de mededeling waarin ik dit een "B-aktie" noemde.
Daarop ontving ik de volgende terug; "Allemaal een publiciteits stunt om mijn vriendin Floortje van d'r truttige imago af te helpen.. Ik dacht dat jij dat wel door zou hebben? Groet en succes..! PK"
Ok dus even voor de duidelijkheid; Het was dus eigenlijk een hele aardige aktie van Patrick ? Hij wou iets doen voor zijn vriendin Floortje en dat is natuurlijk alleen maar te bewonderen. In dat geval neem ik mijn woorden terug.
Wel moet het mij van het hart dat het niet bijster slim is geweest van Patrick want veel heeft het niet geholpen en in ik vrees dat veel mensen nu Patrick de zwarte Piet zullen toe spelen. Ik hoor de leiding bij Veronica al roepen; "Floortje ? dat is niet écht een eighties en nineties artiest !!!"
Een feestje vieren, net zoals we allemaal wel eens doen. Daarom is die hele ophef ook zo zinloos.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:08 schreef _Arual_ het volgende:
Wat doet Floortje trouwens daar?
En dronken wordt ook níemandquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef chansadres het volgende:
Ach laat haar toch eens feesten, alsof niemand dat doet
Verklaring?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:37 schreef Marble het volgende:
Wat is Floortje eigenlijk een stom kind he.
quote:
quote:-Na Floortjes Weathergirls zoomen ze in op ma Flodder, daarachter zie je heel duidelijk CDP.
quote:- Na Erics commentaar hierop zoomen ze weer op Flodder in en zie je op de achtergrond Tom, shining_star, chansadres
quote:-na gesprek tussen Chantal en Floortje over schoonouders zoomen ze op schoonouders in en zie je Globe heel duidelijk zitten met daarnaast allwaysthebest en superhero. Een ogenblik later eenzelfde shot/beeld.
quote:- na These words van Ellen en de opmerking van Eric zie je shining_star, tha_erik en sbientje (als je goed kijkt)
quote:- zeker een capmoment na het commentaar van Jerney op Ellens optreden is dat Floortjes moeder onsportief haar tong uitsteekt en baalt van het positieve commentaar.
Niet gezienquote:- voor de break, het laatste publiekshot zie je mij heel even aan de zijkant staan. (niet heel duidelijk)
Niet gezienquote:- Na Because of you weer een close-up op ma Flodder, je ziet vaag tha_erik
quote:In de backstage:
-Gesprek tussen Chantal en Raffaela, achter het hoofd van Raffa zie je Globe.
quote:- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
quote:-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
FOK!quote:-bij interviewtje met ma Flodder zie je op de achtergrond CDP en charmed_angel.
quote:uitzending:
-Nadat Eric heeft gezegd dat hij denkt dat Ellen moet vertrekken zoomen ze in op publiek, je ziet Tom duidelijk rechts in beeld.
quote:- Nadat Ellen het publiek heeft bedankt na haar uischakeling zoomen ze in op Ellens vader, daarachter ben ik duidelijk te zien.
Ik vier nooit feestjes in dergelijke kledij hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Een feestje vieren, net zoals we allemaal wel eens doen. Daarom is die hele ophef ook zo zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |