Ze blijft maar Singles uit dat album pompen, hoeveelste is dat inmiddels?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols gerelateerd dus mag best hier:
Kelly's clip voor Walk Away is gaaf
#5..en de laatste zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ze blijft maar Singles uit dat album pompen, hoeveelste is dat inmiddels?
Breakaway is hier niet uitgebracht maar in Amerika wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef chansadres het volgende:
Het is geloof ik pas nummer 4: Since U, Behind these, Because of you en deze dus...
Zie het nu pas op de Amerikaanse Wikipedia...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Breakaway is hier niet uitgebracht maar in Amerika wel.
Hear me, is iets persoonlijk en Addicted, ja ik heb een zwak voor de composities van Ben Moody (Ex-Evanescence)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hear Me te schreeuwerig, Addicted: mooie albumtrack maar tè gevoelig als single..
Nee, Kelly Clarkson heeft dat hier niet uitgebracht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is A Moment Like This in NL officieel uitgebracht (en dan niet in de verscrhikkelijke versie van. Glennis Grace.
. natuurlijk)? Anders vind ik het wel behoorlijk stom dat dat geen hit is geweest.
nee...Miss Independent was haar eerste single hier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is A Moment Like This in NL officieel uitgebracht (en dan niet in de verscrhikkelijke versie van. Glennis Grace.
. natuurlijk)? Anders vind ik het wel behoorlijk stom dat dat geen hit is geweest.
quote:Perspresentatie Idols finalisten in Studio 22. Op zaterdag 11 maart strijden Floorte en Raffaëla wie het idool van 2006 wordt.
altijdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb hier nog zo'n 20 meer van, interesse of niet?
Die kleding van Raff hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb hier nog zo'n 20 meer van, interesse of niet?
Ze doet wel denken aan een cowgirl idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die kleding van Raff hier! Gaat ze paardrijden ofzo
Is weer eens wat anders he dan die saaie burgerdingen van Flora.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die kleding van Raff hier! Gaat ze paardrijden ofzo
Vind dat van Raffa veel stijlvoller!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
Liever mooie saaie burgerdingendan wat Raff de laatste tijd aan heeft
Mijn oma wil graag weten bij welk filiaal v/d Wibra ze deze nog op voorraad hadden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef Syytön het volgende:
Oh shit, mijn oma belde net, ze wil haar sjaaltje terug.
Precies, ik vind het bovendien niet echt passen bij een zwanger iemand...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
Liever mooie saaie burgerdingendan wat Raff de laatste tijd aan heeft
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies, ik vind het bovendien niet echt passen bij een zwanger iemand...
Auwchiemama!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Juist, ze moet nu gaan rondlopen in spijkerbroeken van elastiek, doe tot net onder je borsten komen. En zo'n kekke band om haar buik doen. En op gezondheidsslippers uiteraard.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies, ik vind het bovendien niet echt passen bij een zwanger iemand...
Dat is not done als je zwanger bent omdat?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn oma wil graag weten bij welk filiaal v/d Wibra ze deze nog op voorraad hadden!
èn iemand die verstand heeft van make-upquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk, geef die meid een stylist en snel!
Nou, je ziet een quasi-sexy pose maar je weet dat er een zwangere buik onder schuilt. Voor mij werkt dat niet echt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is not done als je zwanger bent omdat?
Dus omdat jij zwnagere vrouwen onaantrekkelijk vindt moet ze in een plunje zak gaan lopen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou, je ziet een quasi-sexy pose maar je weet dat er een zwangere buik onder schuilt. Voor mij werkt dat niet echt.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus omdat jij zwnagere vrouwen onaantrekkelijk vindt moet ze in een plunje zak gaan lopen?
Die Floortje foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee sorry, ik kan ze alleen maar in dat formaat daar krijgen. En ik heb geen andere Nederlandse perssitequote:
Jammerquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan ze alleen maar in dat formaat daar krijgen. En ik heb geen andere Nederlandse perssite![]()
Van welke site komen ze eigenlijk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan ze alleen maar in dat formaat daar krijgen. En ik heb geen andere Nederlandse perssite![]()
quote:IDOLS - THE DAY BEFORE STERRENPARTY,Martijn Krabbe, Raffaela, Floortje, Chantal Janzen,Uitzending vrijdag 17 Maart 2006 RTL 4
quote:ALMERE - Floortje treedt zondagmiddag op in haar woonplaats Almere. De 22-jarige apothekersassistente is een van de twee finalisten van Idols. Zaterdag zal zij in de finale de strijd aangaan met Raffaela. ANP PHOTO TON KASTERMANS FOTOGRAFIE
quote:EMMEN - Raffaela treedt zondag op in haar woonplaats Emmen. De 22-jarige gastvrouw is een van de twee finalisten van Idols. Zaterdag zal zij in de finale de strijd aangaan met Floortje. ANP PHOTO JAN SIBON
quote:HILVERSUM - Idols finalisten Raffaela en Floortje op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:APELDOORN - Onderweg naar Apeldoorn wordt de make-up bijgewerkt van Idolsfinaliste Raffaela op haar perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:EMMEN - Idolsfinaliste Raffaela, hier op weg naar haar woonplaats Emmen, op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:EMMEN - Idolsfinaliste Raffaela, hier bij aankomst in haar woonplaats Emmen, op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
quote:APELDOORN - Idolsfinaliste Raffaela, hier in Apeldoorn, op perstour door Nederland. ANP PHOTO COPYRIGHT PAUL BERGEN
Zet die foto op de cover van haar eerste CD, en ik koop mquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[afbeelding]
echt mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |