abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35804746

Buffy The Vampire Slayer & Angel [Deel #13]

• Alles over Buffy mag zonder spoiler.
  • Alles over seizoen 5 van Angel na de laatst uitgezonden aflevering hier in Nederland moet in spoilertags. (Veronica heeft de serie tot aflevering 5x10 uitgezonden)
  • Spoilertags maak je door middel van je spoiler zo te doen maar dan zonder spaties:

[ spoiler ]Dit is een spoiler over seizoen 5 van Angel [ /spoiler ]

Vorige topic: Buffy the Vampire Slayer en Angel [Deel 12]

Slay on!

De laatste relevante posts:
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef SuperSiem het volgende:
    Ha, wel grappig, kijkcijfers van Buffy, Angel en Firefly in de Verenigde Staten. Wat werden de series toch eigenlijk belachelijk weinig bekeken. Het beste wat Buffy heeft gehaald is ongeveer de 70e plek (van de 110) van alle primetime-shows. Toch mooi dat ze het zeven seizoenen heeft volgehouden en Angel ook nog eens vijf.

En het zegt ook nog wel wat dat er hier meer dan twee jaar na het cancelen van Angel nog steeds een topic over loopt op Fok! En deze gaat alweer bijna op slot ook.
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef Slayage het volgende:
    We moeten inderdaad van geluk spreken, dat ze het zo lang hebben uitgehouden, hoewel Angel vroegtijdig uit de lucht ging was het wel een einde in stijl
  • lekker faxen heel de dag echt genot
      dinsdag 7 maart 2006 @ 12:24:07 #2
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_35804771
    Mooie op
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_35804800
    Ja vet he Heb er zelf geen letter van verzonnen
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_35805199
    Buffy!
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_35805285
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Slayage het volgende:
    tvp

En zendt NET5 nog herhalingen uit van 1 van beiden shows?
    pi_35805413
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

En zendt NET5 nog herhalingen uit van 1 van beiden shows?
    Helaas zijn ze recent nog gestopt met de herhalingen op SBS, dus geen Buffy meer op tv.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:01:42 #7
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_35810220
    Buffy. .
    Geen Buffy op tv. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_35810593
    Net5 is vorige week na drieënhalf jaar weer verder gegaan met het laatste seizoen uitzenden van Dawson's Creek, dus er is nog hoop voor degenen die de laatste afleveringen van Angel nog niet hebben gezien. Moeten ze alleen wel geduld hebben.
    And there was much rejoicing.
    pi_35810616
    3,5 jaar
    -Rabia Al-Basri
    pi_35814480
    Hallo weer
    Topic blijft toch goed lopen
    Ben zelf weer mijn DVD-tjes aan het bekijken, inmiddels aangeland in het (matige) seizoen 4.
    pi_35814809
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:13 schreef Wombcat het volgende:
    Hallo weer
    Topic blijft toch goed lopen
    Ben zelf weer mijn DVD-tjes aan het bekijken, inmiddels aangeland in het (matige) seizoen 4.
    Buffy of Angel?
    pi_35814999
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef Greus het volgende:

[..]

Buffy of Angel?
    Buffy.
    pi_35815680
    Ik ben dus helemaal from scratch begonnen met Buffy. Angel wel helemaal gezien.
    En zit nu bij S5...S4 heelhuids doorgekomen...
    Ik moet zeggen dat het me mee viel...Nadat ik iedereen hoorde zeggen dat S4 het allerbaggerst is, keek ik er tegenop om ze te zien, maar ik vond alles wel meevallen.

En nu is Dawn er...en die vind ik óók niet irritant..
    Neajah, irritant is ze wel, maar dan leuk irritant.
    pi_35817373
    jee, nieuw topic al weer.

ben momenteel niet zo bezig met buffy und so kijken, ik vergeet gewoon dat ik t heb, en dan denk ik er weer eens aan en dan ga ik t kijken, vind t nog steeds wel leuk
    Ging laatst weer OMWF kijken...
    People live to learn things, and I learn to live...
    pi_35818033
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef Piepje het volgende:
    Ging laatst weer OMWF kijken...
    Die heb ik al tig keer gekeken. Heerlijk uplifting in een dreprimerende seizoen. Ik heb niet echt een favoriete nummer, omdat ik ze allemaal ontzettend leuk vind, behalve die ene met Dawn natuurlijk
    -Rabia Al-Basri
    pi_35824529
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef -Mo- het volgende:
    Ik ben dus helemaal from scratch begonnen met Buffy. Angel wel helemaal gezien.
    En zit nu bij S5...S4 heelhuids doorgekomen...
    Ik moet zeggen dat het me mee viel...Nadat ik iedereen hoorde zeggen dat S4 het allerbaggerst is, keek ik er tegenop om ze te zien, maar ik vond alles wel meevallen.

En nu is Dawn er...en die vind ik óók niet irritant..
    Neajah, irritant is ze wel, maar dan leuk irritant.
    Dawn is ook helemaal niet irritant
    Nou ja, soms wel, maar inderdaad meestal leuk irritant. Riley die is pas irritant (en The Initiative, dat was echt een mega blunder in de serie. Sloeg helemaal nergens op)
      zondag 19 maart 2006 @ 15:41:58 #17
    109199 Kramerica-Industries
    Bijdehand mannetje
    pi_36169575
    En vorige week bracht de postbode deze twee!

Vooral met Angel heb ik mazzel gehad, want die is nu nergens meer te krijgen!

Let the slaying commence!
    Newman: I'm a U.S. Postal worker.
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
    Newman: Sometimes...
      zondag 19 maart 2006 @ 15:44:01 #18
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_36169628
    Gruwelijk! Heb je echte foto's ervan?
    pi_36169982
    Netjes hoor. Ik denk dat Angel weer wordt uitgebracht hoor. Had je met deze uitgave van Buffy ook. Kwam eerst ook uit als Limited edition, maar werd later alsnog weer uitgebracht.

Had je ze eerder al gezien of ben je helemaal nieuwe in de Buffyverse?
    -Rabia Al-Basri
      zondag 19 maart 2006 @ 16:31:36 #20
    Bijdehand mannetje
    pi_36170928
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 15:44 schreef Dizer het volgende:
    Gruwelijk! Heb je echte foto's ervan?
    Nee, ik heb geen digitale camera of webcam, en ook geen camera in m'n telefoon.

Ik ben nog druk bezig met kijken, maar nog lang niet klaar! Tot m'n aangename verbazing was trouwens de hele Angel-box (behalve seizoen 2) in 't Nederlands ondertiteld. Bij Buffy zijn aleen de eerste 2 seizoenen NL ondertiteld, maar in principe heb ik genoeg aan de engelse ondertiteling. Die is vaak ook vollediger en beter dan de NL vertaling, daar zitten soms foutjes in.

De beeldkwaliteit is erg goed, hoewel bij Buffy de eerste 2 seizoenen (geschoten op 16 ipv 35 mm) wat minder zijn. Het beeld is nogal korrelig, vooral bij de nachtscenes. Ook is bij het tweede seizoen het stilstaande beeld nogal matig, alsof je een videorecorder op pauze zet ipv een dvd. Ik was nog blijer met de boxen geweest als ze het originele materiaal digitaal hadden opgepoetst (zoals bijv bij Seinfeld). Maar het is nog prima genietbaar!

Wel hebben alle dvd's soms last van ghosting (schijnt door de NTSC naar PAL omzetting te komen), maar als ik de beeldruisonderdrukking van m'n tv uitzet, zie je er niets meer van.

Kortom, ik heb zeker geen spijt van m'n aanschaf, en voor zo'n 5 euro per dvd (inclusief portokosten) is het een koopje!
    George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
      zondag 19 maart 2006 @ 16:42:24 #21
    Bijdehand mannetje
    pi_36171212
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 15:58 schreef Slayage het volgende:
    Netjes hoor. Ik denk dat Angel weer wordt uitgebracht hoor. Had je met deze uitgave van Buffy ook. Kwam eerst ook uit als Limited edition, maar werd later alsnog weer uitgebracht.

Had je ze eerder al gezien of ben je helemaal nieuwe in de Buffyverse?
    Ik kende ze al van TV, vooral de eerste 4 Buffy-seizoenen zijn al geregeld uitgezonden, zowel op de nederlandse zenders als op de BBC. Maar aangezien al die coole series steeds minder op TV te zien zijn, of idioot laat, of in de verkeerde volgorde uitgezonden, of met de aftiteling erafgeknipt, of soms met de schaar in de afleveringen zelf gezet (doet Veronica nog wel eens met Seinfeld) heb ik maar de programmering van m'n TV in eigen hand genomen. Naast Buffy en Angel ben ik ook bezig met de Seinfeld-boxen, en een dezer dagen ploft de complete X-files box op de mat. Nergens meer te vinden (of voor idioot hoge prijzen, op amazon.com voor $ 800!!) maar op de Franse amazon voor EUR 220,-. Van Star Trek wil ik tzt ook nog Deep Space Nine en The Next Generation kopen, maar met de huidige vraagprijzen kijk ik de kat nog even uit de boom.

Ik kan mezelf nog geen echte diehard Angel-fan of Buffy-buff noemen die hele scenes uit z'n hoofd kan citeren, maar er komen wel af en toe zinnetjes bovendrijven (What's a bitca?).

Ik verwacht ook dat er tzt weer een nieuwe Angel box komt, de Buffy box is ook al 2x eerder (met iets andere verpakking) uitgebracht.
      zondag 19 maart 2006 @ 19:25:12 #22
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_36175989
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 16:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik kende ze al van TV, vooral de eerste 4 Buffy-seizoenen zijn al geregeld uitgezonden, zowel op de nederlandse zenders als op de BBC. Maar aangezien al die coole series steeds minder op TV te zien zijn, of idioot laat, of in de verkeerde volgorde uitgezonden, of met de aftiteling erafgeknipt, of soms met de schaar in de afleveringen zelf gezet (doet Veronica nog wel eens met Seinfeld) heb ik maar de programmering van m'n TV in eigen hand genomen. Naast Buffy en Angel ben ik ook bezig met de Seinfeld-boxen, en een dezer dagen ploft de complete X-files box op de mat. Nergens meer te vinden (of voor idioot hoge prijzen, op amazon.com voor $ 800!!) maar op de Franse amazon voor EUR 220,-. Van Star Trek wil ik tzt ook nog Deep Space Nine en The Next Generation kopen, maar met de huidige vraagprijzen kijk ik de kat nog even uit de boom.

Ik kan mezelf nog geen echte diehard Angel-fan of Buffy-buff noemen die hele scenes uit z'n hoofd kan citeren, maar er komen wel af en toe zinnetjes bovendrijven (What's a bitca?).

Ik verwacht ook dat er tzt weer een nieuwe Angel box komt, de Buffy box is ook al 2x eerder (met iets andere verpakking) uitgebracht.
    Ik denk dat wij het goed met elkaar kunnen vinden
    Zelf heb ik de volgende series in huis op DVD origineel uiteraard:

X-Files Seizoen 1 - 9
    Buffy the Vampire Slayer Seizoen 1 - 7
    Angel Seizoen 1 - 5
    FireFly Complete Series
    Will & Grace Seizoen 1 - 4
    The Simpsons Seizoen 1 - 6
    Charmed Seizoen 1 & 2
    Carnivale Seizoen 1

En ook
    Tom & Jerry Complete Series
    Band Of Brothers
    Colditz
    Farscape: Peacekeepers War
    pi_36702901
    Deze al gezien? Pylea Mountain

Moet je eigenlijk Brokeback Moutain gezien hebben.
    -Rabia Al-Basri
    pi_36706452
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
    X-Files Seizoen 1 - 9
    Buffy the Vampire Slayer Seizoen 1 - 7
    Angel Seizoen 1 - 5
    FireFly Complete Series
    nice! Heb je van X-Files de collectors boxen? of de goedkopere her-uitgebrachte edities? Ik heb de digipacks iig

Maar het meest trots ben ik wel op mijn collectors editions van Buffy en Angel (kartonnen boekjebox )
      donderdag 6 april 2006 @ 16:07:01 #25
    93474 Sasandra
    Mary Poppins
    pi_36710778
    Ik heb eindelijk iemand in mijn omgeving aan Buffy gekregen. Tot nu toe wilde niemand er aan. Nu kan ik ein-de-lijk met een vriendin over de serie bomen. Ze had eerst nog wat moeite met het eerste seizoen, maar is inmiddels klaar met seizoen 6 en om.
    A spoonful of sugar...
      donderdag 6 april 2006 @ 16:07:20 #26
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_36710790
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

nice! Heb je van X-Files de collectors boxen? of de goedkopere her-uitgebrachte edities? Ik heb de digipacks iig

Maar het meest trots ben ik wel op mijn collectors editions van Buffy en Angel (kartonnen boekjebox )
    Uiteraard de luxe collectors edition. Die nieuwe her-uitgebrachte edities zijn om te
    Zelfde geldt voor Buffy en Angel, de luxe booklets
    pi_36713367
    Ik ben nog steeds onwijs blij met mijn Collectors Editions Buffy en Angel.
    Het was even een dure grap, maar ze staan hier heel mooi naast elkaar te pronken.
      vrijdag 7 april 2006 @ 12:05:46 #28
    Bijdehand mannetje
    pi_36734181
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef Dizer het volgende:

[..]

Uiteraard de luxe collectors edition. Die nieuwe her-uitgebrachte edities zijn om te
    Zelfde geldt voor Buffy en Angel, de luxe booklets
    Van the X-files heb ik de plastic snapcases. Maar die zitten wel tesamen in een mooie verzameldoos. In Nederland niet te koop en in Engeland alleen nog via geldbeluste particulieren. Ik heb de mijne op amazon.fr besteld voor ongeveer EUR 200,-. Wel zijn dus alle boekjs in het frans, maar de dvd's zijn overal in Europa 't zelfde, dus ik heb wel NL ondertiteling.

Inmiddels zijn "mijn" Buffy- en Angel-boxen ook niet meer te koop, zag ik. De blauwe Angel-box komt wel binnenkort uit in Australie (oa www.ezydvd.com.au), is PAL, maar wel regio 4. En van Buffy komt vast ook wel een heruitgave, dit is geloof ik al de derde verzameldoos, en behalve de vormgeving van de doos verandert er weinig.
      zaterdag 15 april 2006 @ 03:22:27 #29
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_36973797
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_37378413
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 28 april 2006 @ 16:40:10 #31
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37380847
    Ik ben eindelijk begonnen de seizoenen in te kopen. Laatst het enioge seizoen die ik noig niet gezien had gekocht (s5), en ben nu bezig met seizoen 1. .
    Jammer dat ze zo duur zijn. .
    pi_37381635
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik ben eindelijk begonnen de seizoenen in te kopen. Laatst het enioge seizoen die ik noig niet gezien had gekocht (s5), en ben nu bezig met seizoen 1. .
    Jammer dat ze zo duur zijn. .
    Als je zo'n alle 7 in 1 pakket koopt is het wel een stuk goedkoper dan alles los.
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 28 april 2006 @ 17:21:42 #33
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37382202
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 17:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als je zo'n alle 7 in 1 pakket koopt is het wel een stuk goedkoper dan alles los.
    mja, had ik ook kunnen doen idd.
    Maar ik koop ze nu maar om de zoveel tijd. Misschien in de zomervakantie weer een seizoen, en een hele tijd later pas weer een.
    pi_37438956
    Kennedy (Iyari Limon) komt naar Nederland op 27 en 28 mei

Ze is een van de gasten tijdens The Dutch Starcon

www.dutchstarcon.nl
    pi_37485233
    Voor de liefhebbers hier een compilatie
    van 2 geliefden...
    31 december 2006: Inactive FOK!account
    pi_37486800
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef editor2 het volgende:
    Voor de liefhebbers hier een compilatie
    van 2 geliefden...
    Buffy Angel
    -Rabia Al-Basri
    pi_37489121
    WTF! De pic in de OP is em gepeerd!
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 2 mei 2006 @ 17:02:33 #38
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37489201
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 16:59 schreef Slayage het volgende:
    WTF! De pic in de OP is em gepeerd!
    Komt doordat Dizer firas.nl heeft opgeheven.
    pi_37489259
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 17:02 schreef alwaysthebest het volgende:

Komt doordat Dizer firas.nl heeft opgeheven.
    OK
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 3 mei 2006 @ 19:45:21 #40
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_37519761

.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_37538281
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 19:45 schreef Marble het volgende:
    [afbeelding]

.
    -Rabia Al-Basri
    pi_37581405
    Erg mooie wallie alleen jammer dat ie zo klein is

-Rabia Al-Basri
    pi_37632205
    Zo alle DVD's van Buffy zijn binnen, nu Angel verzamelen.
    Ik koop ze bij de Makro, scheelt 10 euro met de gewone winkels.

Ik hoop stiekem toch dat er nog eens een nieuwe Buffy ( of Faith ) serie komt.
    De regisseur heeft nu wel genoeg adempauze gehad.

Al is het maar alleen op DVD.
    Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
      woensdag 10 mei 2006 @ 15:12:44 #44
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37709336
    Once more, with feeling. ! !

Ik vond het al zo'n raar begin, met zo'n vrolijk deuntje bij het begin. En daarna ineens Buffy die ging zingen. !
    Echt een leuke aflevering, leuke liedjes. .
    Anya met d'r konijntjes. . .
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Als je deze aflevering nog nooit hebt gezien dan MOET je 'm echt even ergens vandaan zien te halen... (ehm... in de winkel ofzo...) want hij is echt geniaal
    Ik heb hem nu dus. Eindelijk. .

* Nog een keer kijken gaat
    pi_37709626
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef alwaysthebest het volgende:
    Once more, with feeling. ! !
    Een firsttimer! Ik ben jaloers Het is alweer een tijdje terug, dat ik em had gezien. Ik dacht er net nog aan om em voor de geen idee hoeveelste keer te kijken.

Wat vond je de leukste nummer?
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 10 mei 2006 @ 15:37:42 #46
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_37709974
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:

Wat vond je de leukste nummer?
    Dat vind ik lastig.
    Trough the motions vind ik mooi, Anya is hilarisch met die konijnen en d'r dansje, walk trough the fire is erg leuk, en where do we go from here? heeft ook wel iets. Jammer dat Tara's stem zo vervormd is en Spike's nummer zo'n hoog boybandgehalte heeft (al past dat wel bij hem .)

Moeilijke keuze dus. .
    pi_37710301
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Dat vind ik lastig.
    Trough the motions vind ik mooi, Anya is hilarisch met die konijnen en d'r dansje, walk trough the fire is erg leuk, en where do we go from here? heeft ook wel iets. Jammer dat Tara's stem zo vervormd is en Spike's nummer zo'n hoog boybandgehalte heeft (al past dat wel bij hem .)

Moeilijke keuze dus. .
    True. Ik vind ze eigenlijk allemaal errug leuk. Behalve die van Dawn en de dancing deamon natuurlijk. Alleen van de Nummer van Willow en Tara krijg ik altijd kriebels in mn buik. Die vind ik zooo leuk. Heb nu deze wallie hangen

Twee andere leuke pics van OMWF

[ Bericht 8% gewijzigd door Slayage op 10-05-2006 16:03:17 ]
    -Rabia Al-Basri
    pi_37741693
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 17:08 schreef Balthar het volgende:
    Ik hoop stiekem toch dat er nog eens een nieuwe Buffy ( of Faith ) serie komt.
    De regisseur heeft nu wel genoeg adempauze gehad.

Al is het maar alleen op DVD.
    Tijdens het shoppen voor Angel DVD's kwam ik deze tegen:Tru calling
    Geen Faith spin-off helaas (daar had Eliza Dushku destijds jammer genoeg geen zin in), maar ben toch benieuwd. Faith vond ik toch een van de meest interessante karakters. Eerst maar eens alle Angel seizoenen bekijken (nu ver gevorderd in seizoen 3). Nu ik de DVD's aan 't bekijken ben, valt me op hoe veel je mist als je alleen maar af en toe een paar afleveringen op TV hebt gezien.
    pi_37745535
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 17:37 schreef Circuitbreaker het volgende:

[..]

Tijdens het shoppen voor Angel DVD's kwam ik deze tegen:Tru calling
    Geen Faith spin-off helaas (daar had Eliza Dushku destijds jammer genoeg geen zin in), maar ben toch benieuwd. Faith vond ik toch een van de meest interessante karakters. Eerst maar eens alle Angel seizoenen bekijken (nu ver gevorderd in seizoen 3). Nu ik de DVD's aan 't bekijken ben, valt me op hoe veel je mist als je alleen maar af en toe een paar afleveringen op TV hebt gezien.
    Bedankt voor de tip. Interessant
    pi_37745968
    Is Tru Calling niet alweer gestopt?
    1,5 seizoen....erg succesvol
      donderdag 11 mei 2006 @ 20:39:01 #51
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_37746193
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
    Is Tru Calling niet alweer gestopt?
    1,5 seizoen....erg succesvol
    Yep.. het is de fans van Buffy niet gegund
    pi_37749406
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Yep.. het is de fans van Buffy niet gegund
    Is het wel een leuke serie dan?
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 12 mei 2006 @ 09:10:11 #53
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_37752768
    quote:
    Op donderdag 11 mei 2006 22:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is het wel een leuke serie dan?
    Aardig. Niet echt superbijzonder maar wel leuk. En Eliza uiteraard .
    pi_38592772
    Gisteren weer eens Smile Time gekeken. Blijft geniaal.

BRENG ANGEL TERUGGGGGGGG Naar de bioscoop ofzo? Desnoods direct op DVD.
    pi_38592844
    Ik heb sinds gister de draad opgepakt met Buffy kijken. Ik voel The Body steeds dichterbij komen.
    Heb die aflevering nog nooit gezien, maar weet onderhand wel wat er gaat gebeuren.
    pi_38592911
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 15:14 schreef -Mo- het volgende:
    Ik heb sinds gister de draad opgepakt met Buffy kijken. Ik voel The Body steeds dichterbij komen.
    Heb die aflevering nog nooit gezien, maar weet onderhand wel wat er gaat gebeuren.
    Voel de rillingen door mijn nek gaan, door het lezen van deze post Be prepared
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 6 juni 2006 @ 15:27:06 #57
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_38593314
    Vooral de speech van Anya in The Body is een echte tranentrekker .

Al blijft de zieligste B/A aflevering voor mij toch You're Welcome. Dat einde als Angel moet huilen... .
    pi_38593559
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef Marble het volgende:

Al blijft de zieligste B/A aflevering voor mij toch You're Welcome. Dat einde als Angel moet huilen... .
    Aangezien ik Angel wél helemaal heb gezien, kan ik over You're Welcome wel meepraten
    Prachtige aflevering was dat , en tevens .
    pi_38593787
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef Marble het volgende:

Ik vond de manier waarop Angel miss Calender vermoord ook vreselijk Wat is die Angellus toch een mo fo.
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 6 juni 2006 @ 15:46:07 #60
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_38593987
    I Will Remember You is ook echt een hartverscheurende aflevering. En Seeing Red natuurlijk, en al die andere afleveringen waarin er iemand doodgaat zoals Hero en Passion en A Hole in the World en ga zo maar door...
    pi_38594035
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Marble het volgende:
    I Will Remember You is ook echt een hartverscheurende aflevering. En Seeing Red natuurlijk, en al die andere afleveringen waarin er iemand doodgaat zoals Hero en Passion en A Hole in the World en ga zo maar door...
    Welke waren Hero en I will remember you?
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 6 juni 2006 @ 15:53:51 #62
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_38594210
    Hero = Doyle en in IWRY geeft Angel zijn enige kans op een gelukkig leven als mens samen met Buffy op na één prachtige nacht met haar, en wordt bij haar de hele herinnering aan die nacht gewist terwijl Angel voor eeuwig verder moet leven met die herinnering.
    pi_38597954
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 15:53 schreef Marble het volgende:
    Hero = Doyle en in IWRY geeft Angel zijn enige kans op een gelukkig leven als mens samen met Buffy op na één prachtige nacht met haar, en wordt bij haar de hele herinnering aan die nacht gewist terwijl Angel voor eeuwig verder moet leven met die herinnering.
    Zeker seizoen 1 Angel. Die heb ik nog steeds niet gezien
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:30:35 #64
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38600931
    Ik heb bij de Free Record Shop vorige week Angel seizoen 5 gekocht, kost daar nog maar ¤ 30,-

Nu dus eindelijk de resterende 12 afleveringen gezien die niet op TV zijn geweest! En bah, ik zat er net weer helemaal in, maar het hield toch echt op na die laatste scene in "Not Fade Away"

Het is wel grappig hoeveel we nog gemist hebben in die laatste afleveringen, best grote / fanboy dingen, zoals:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:33:00 #65
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38601014
    Als ik jullie zo hoor krijg ik spontaan zin ook een Angel dvdbox te gaan halen. . .
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:34:43 #66
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38601079
    Doen

Nu ik seizoen 5 af heb kunnen kijken, heb ik héél erg de neiging om alle seizoenen op DVD te kopen, om alle goedheid nogmaals terug te kunnen zien
    Nu kosten ze echt maar weinig, dus het kan mooi. Ik weet nog dat toen seizoen 5 eerst op DVD uitkwam, het ¤ 80,- kostte
    pi_38602407
    Las ik nou hier over, dat Buffy en Angel waarschijnlijk niet op HD-DVD of Blu Ray zal uitkomen, omdat de beeldkwaliteit al geoptimaliseerd was? , maar er komen toch ook oudere films uit op de schijfjes. Dan zou die argumentatie niet kloppen, toch?
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 6 juni 2006 @ 20:33:28 #68
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_38603689
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Xurk het volgende:
    Doen

Nu ik seizoen 5 af heb kunnen kijken, heb ik héél erg de neiging om alle seizoenen op DVD te kopen, om alle goedheid nogmaals terug te kunnen zien
    Nu kosten ze echt maar weinig, dus het kan mooi. Ik weet nog dat toen seizoen 5 eerst op DVD uitkwam, het ¤ 80,- kostte
    En toch had ik dat grif over voor het beste seizoen van een tv-serie ever. Damage . You're welcome . The girl in question . Shells . Illyria . En ga zo maar door. Teveel hoogtepunten om op te noemen
    pi_38622548
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

Voel de rillingen door mijn nek gaan, door het lezen van deze post Be prepared
    Gister 2 eps gezien...En nú gaat het beginnen. Ik ga nu voor het eerst in me leven The Body kijken.
    pi_38624047
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:58:15 #71
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38631458
    Helemaal geen muziek versterkt de sfeer ook zo hè... kei echt
      woensdag 7 juni 2006 @ 18:52:38 #72
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38633037
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 13:05 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Gister 2 eps gezien...En nú gaat het beginnen. Ik ga nu voor het eerst in me leven The Body kijken.
    Steengoede aflevering.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_38633132
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Steengoede aflevering.
    SPOILER
    Nee klopt was niet echt nodig, maar je kan het ook zien als dat ondanks alles het leven verder gaat.
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 7 juni 2006 @ 19:00:27 #74
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38633253
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 18:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee klopt was niet echt nodig, maar je kan het ook zien als dat ondanks alles het leven verder gaat.
    Dat was ook de bedoeling ja. .
      woensdag 7 juni 2006 @ 20:48:26 #75
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38636324
    Ik ben nu de afleveringen op Angel s5 box met commentaar aan het kijken, da's ook altijd leuk

Oh ja, mensen, bij de Mediamarkt kosten de DVD boxes van zowel Angel als BtVS nog maar 22 euro Ik weet wel wat ik binnenkort ga kopen
      woensdag 7 juni 2006 @ 21:12:05 #76
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_38636777
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 20:48 schreef Xurk het volgende:
    Ik ben nu de afleveringen op Angel s5 box met commentaar aan het kijken, da's ook altijd leuk
    Behalve die van A Hole in the World dan, die viel me toch een partij tegen . Vooral uit Amy Acker komt nauwelijks iets zinnigs, terwijl je die toch juist helemaal los zou willen horen gaan over Illyria. Gemiste kans.
      woensdag 7 juni 2006 @ 21:23:36 #77
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38637055
    Ja, zij en Joss zeiden ook meerdere keren tijdens de commentary: "This is the worst commentary ever!", "You just listened to two people breathing and watching television!"

Het viel me ook tijdens die commentary [en de special features op de laatste DVD] op dat Amy Acker zowat non-stop aan het giechelen is, elke zin ontspoort in gelach bij haar
    pi_38652193
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:58 schreef Xurk het volgende:
    Helemaal geen muziek versterkt de sfeer ook zo hè... kei echt
    Precies, dat vond ik ook erg sterk. Gewoon weinig geluid/geen muziek versterkt emotionele scénes erg goed. Wat ik dan weer wel jammer vind, is dat Nerf Herder er op eind credits er weer keihard inknalt. Ze hadden net zoals 24 die dan een 'stille klok' doet, gewoon ending credits zónder muziek moeten doen.
    pi_38652796
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 12:27 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Precies, dat vond ik ook erg sterk. Gewoon weinig geluid/geen muziek versterkt emotionele scénes erg goed. Wat ik dan weer wel jammer vind, is dat Nerf Herder er op eind credits er weer keihard inknalt. Ze hadden net zoals 24 die dan een 'stille klok' doet, gewoon ending credits zónder muziek moeten doen.
    Of zo'n huilende monster net als met kerst en bij OMWF dat het ook anders was.
    -Rabia Al-Basri
    pi_38655843
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Xurk het volgende:
    Ik weet nog dat toen seizoen 5 eerst op DVD uitkwam, het ¤ 80,- kostte
    Klopt idd.. en ik als onhoudbare Angel-fanboy heb toen die S5 box voor dik 80 euro geimporteerd uit de UK Kwam daar een maandje eerder uit dan hier Maarja, ik heb nu wel van alle Angel en Buffy seizoenen de collectors boekje-boxen En ze zijn voor mij nog altijd elke euro waard
    pi_38846277
    quote:
    24 and Buffy offered for download

Films and TV shows such as the first series of 24 and Buffy the Vampire Slayer are to be offered for download.

The Ringer and Cheaper by the Dozen 2 are among the movies made available by the Fox Entertainment Group.

Extra programmes from the US-based FX and Fuel TV channels will be added to the CinemaNow website in July.

The legal downloading of such material has taken off in the past year, with hit shows such as Desperate Housewives and CSI also on sale over the internet.

US networks ABC and CBS have placed episodes from these series on the US version of the iTunes online music store, at a cost of $1.99 (£1.08) each.

Once downloaded, they can be viewed on computers or on portable players.

CinemaNow has also recently reached agreements with Warner Brothers for its films and TV shows, and Disney for its movies.
    Story from BBC NEWS:
    http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/entertainment/5074926.stm

Published: 2006/06/14 11:01:18 GMT

© BBC MMVI
    Misschien een nieuwe markt voor Buffy
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:22:21 #82
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38854624
    Sinds ik de box van seizoen 5 uit heb, realiseer ik me weer hoe vet de serie was en voel ik me weer verslaafd... dus heb ik de box van seizoen 4 gekocht En ik ben van plan om seizoenen 1 tot en met 3 ook aan te schaffen, het zou schandalig zijn om dat niet te doen, aangezien ze bij de Mediamarkt nog maar ¤ 21,99 per seizoen kosten!!

Seizoen 4 was echt een seizoen met een verhaal van 22 afleveringen waarin erg veel "grootse" dingen gebeurden, dus leuk om weer eens terug te zien
    Wat me trouwens wel steeds opvalt tijdens de commentaries [ook bij seizoen 5] is dat de makers van Angel helemaal niet zo'n groot budget hadden, terwijl dat niet aan de serie te zien is, met de vele mooie special effects en mooie decors Op de commentaries zitten ze altijd te zeuren over dingen die ze niet konden doen omdat het te duur was, of zitten ze te lachen over iets wat in beeld is, wat eigenlijk heel goedkoop is ["muren" die van lakens gemaakt zijn enzo] of wat alleen mooi lijkt door hoe het gefilmd is

[ Bericht 1% gewijzigd door Xurk op 15-06-2006 18:53:41 ]
      donderdag 15 juni 2006 @ 18:52:45 #83
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_38892182
    Ik was 'm helemaal vergeten, maar gisteren op de Angel s4 box Spin The Bottle gekeken, de aflevering die door Lorne wordt "gepresenteerd", waarin ze proberen Cordelia haar geheugen terug te geven...
    Dit is echt de meest hilarische aflevering van Angel die er is Echt, ik heb bijna heel de aflevering in een scheur gelegen Meteen erna de aflevering nogmaals bekeken, met de commentary van Joss Whedon en Alexis Denisof [Wesley], en zo mogelijk nóg harder gelachen!!
    Ik denk dat de aflevering nog grappiger wordt omdat Angel normaal zo'n serieuze serie is met alleen subtiele grapjes en dit allemaal kei overdreven is
      zondag 18 juni 2006 @ 15:37:09 #84
    Bijdehand mannetje
    pi_38972367
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef Slayage het volgende:
    Las ik nou hier over, dat Buffy en Angel waarschijnlijk niet op HD-DVD of Blu Ray zal uitkomen, omdat de beeldkwaliteit al geoptimaliseerd was? , maar er komen toch ook oudere films uit op de schijfjes. Dan zou die argumentatie niet kloppen, toch?
    Geoptimaliseerd? Het beeld van de eerste 2 seizoenen van Buffy is anders niet echt optimaal. Dat kan veel beter, dmv digitale beeldreatauratie.
    pi_38989671
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 15:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Geoptimaliseerd? Het beeld van de eerste 2 seizoenen van Buffy is anders niet echt optimaal. Dat kan veel beter, dmv digitale beeldreatauratie.
    Die zien er inderdad crappy uit erg korrelig, maar niemand weet dus hier iets over?
    -Rabia Al-Basri
      maandag 19 juni 2006 @ 18:02:30 #86
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39008172
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 00:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die zien er inderdad crappy uit erg korrelig, maar niemand weet dus hier iets over?
    quote:
    For season 3 and the rest of the series the show is now shot using the more expensive 35mm cameras where as the first two seasons were shot using the cheaper 16mm. This is why the Scoobies and their surroundings now look noticeably fresher and colorful for their third year at high school.
    pi_39009792
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 18:02 schreef Marble het volgende:

[..]

[..]
    Ja klopt dat wist ik, maar ik doelde op mijn eerder post waar Kramer op reageerde namelijk deze
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef Slayage het volgende:
    Of iemand hier nog iets over wist.
    -Rabia Al-Basri
      maandag 19 juni 2006 @ 19:24:08 #88
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39010496
    Jeej, eindelijk alle afleveringen van alle seizoenen van Buffy gezien! .
    Onderstaand bevat spoilers, voor degenen die het nog niet gezien hebben.

Seizoen 1: aardig, maar natuurlijk nog niet echt geweldig. Iedereen moest nog een beetje in zijn rol komen en het doet allemaal nog wat amateuristisch aan. Nog erger is de pilot die nooit uitgezonden is (op wikipedia te downloaden), met een vreselijke Willow. . Op zich best een leuk begin.

Seizoen 2: een van de minste seizoenen. Er zit niet echt een vooruitgang in qua verhaal. De cast wordt wel stukken beter. Angel die een fantastische Angelus speelt, en een fantastische Cordelia.
    Waarom ze Go Fish ertussen gepropt hebben op het laatst snap ik niet, past er totaal niet tussen (al is het wel een aardige aflevering). De twee laatste afleveringen waren wel erg leuk. Al met al al stukken beter dan seizoen 1. Drusilla is geniaal, prachtig acteerwerk.

Seizoen 3: erg leuk. De relatie tussen Faith en Buffy en de burgemeester zijn erg leuk om naar te kijken. Leuke afleveringen met o.a. Band Candy (Joyce en Giles ), Amends (leuk die visioenen), Gingerbread, The Zeppo, Doppelgängland (Willow is fantastisch ) en Earshot (vooral met het verhaal erachter, dat deze aflevering later is uitgezonden doordat eenzelfde soort incident tegelijkertijd in het echt plaatsvond)

Seizoen 4: Heel leuk seizoen. Ontzettend leuke afleveringen. Jammer is wel dat de afleveringen zo los van elkaar staan. Grootste mispunt: Riley . Hush is doodeng, Superstar is hilarisch. Spike is erg leuk hier. Tara wordt ook erg goed gespeeld. Anya is nog niet zo heel erg leuk in dit seizoen.
    Je merkt wel goed dat de kwaliteit steeds beter wordt.

Seizoen 5: En daar is ineens Dawn. Leuk idee, goed gedaan. Riley wordt gaandweg eindelijk gedumpt, en Glory speelt een rol van weer een fantastische gek. Anya's rol is ineens geweldig, hoe dat gespeeld wordt. Uiteraard the Body. Wat een geniale aflevering. Geen muziek, prachtig acteerwerk, goed geschreven. En de dood van Buffy, mooie en verdrietige aflevering was dat.
    Over het hele seizoen gezien erg goed.

Seizoen 6: beetje vreemd begin met de terugkomst van Buffy, komt me een beetje té over. Overigens wel goed gedaan, met een schuchtere Buffy en de problemen die erbij komen kijken.
    De nerds. . 2 geniale rollen (Jonathan en Andrew). Anya schittert. Tara schittert. En ineens is Tara dood. Willow, die al ontzettend goed gespeeld wordt, speelt een nog leukere Dark Willow. Prachtig einde, een keertje geen Buffy die alles red.
    Leukste was natuurlijk wel Once more with feeling. . Die heb ik nu al te vaak gezien. .
    Sterk seizoen weer.

Seizoen 7: komt wat moeilijk op gang, al is dat vooral doordat we zo door seizoen 6 verwend zijn. Willow en Giles in Engeland was leuk. Er zitten weer hele toffe afleveringen bij. Andrew is geniaal, met Storyteller als toppunt.
    Het echte echte einde is leuk gedaan, al had het gevecht wat grootser gemogen. Maar ja, kan een einde ooit echt supergoed zijn?......

Zo, heel verhaal. . Conclusie: topserie. ! Buffy, Willow, Xander, Anya, Giles, Spike, Angel, Tara, Oz, Cordelia. !

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 19-06-2006 19:37:24 ]
      woensdag 21 juni 2006 @ 01:14:58 #89
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39060790
    Ik keek bijna elke aflevering op http://www.buffyguide.com/ om wat informatie te krijgen (verwijzingen e.d.). Seizoen 5,6 en 7 hebben ze jammer genoeg (nog) niet ingevuld. Iemand die een betere site weet?
    pi_39066086
    @alwaysthebest: Ik vind seizoen 2 juist erg goed seizoen 4 en 5 vind ik het zwakst. Maar zelfs dan vind ik ze nog steeds wel heel goed
    pi_39068391
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik keek bijna elke aflevering op http://www.buffyguide.com/ om wat informatie te krijgen (verwijzingen e.d.). Seizoen 5,6 en 7 hebben ze jammer genoeg (nog) niet ingevuld. Iemand die een betere site weet?
    http://www.restlessbtvs.com
      woensdag 21 juni 2006 @ 12:57:01 #92
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39071621
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
    @alwaysthebest: Ik vind seizoen 2 juist erg goed seizoen 4 en 5 vind ik het zwakst. Maar zelfs dan vind ik ze nog steeds wel heel goed
    Het is Buffy, dus uiteindelijk zijn alle seizoenen erg leuk. . En ieder zijn favorieten. .
    quote:
    Dank je!
    pi_39073392
    Oh dit topic leeft nog !
    Die goede oude tijd ( vorig jaar ) waarin ik Buffy en Angel binnen paar maanden gekocht en gekeken had ! elke dag 2 of meer afleveringen... !

Cordelia !
    Correct en tevens juist...
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:55:54 #94
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_39073907
    Ik heb gister eindelijk Angel kunnen afkijken nadat veronica 2 jaar geleden gestopt was ermee. Tja wat kan ik zeggen van de final episode had ik een stuk meer verwacht. De rest daarover zet ik netjes in spoilertags.
    SPOILER
    Ik ben wel blij dat de serie gestopt is na seizoen 5. Seizoen 1 en 2 waren goed, 3 en 4 vond ik eigenlijk bagger op een paar episodes na dan. Seizoen 5 ging weer de goede richting in, maar bepaalde dingen waren imo echt gezeik.
    pi_39075475
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:55 schreef Shogo het volgende:
    Ik heb gister eindelijk Angel kunnen afkijken nadat veronica 2 jaar geleden gestopt was ermee. Tja wat kan ik zeggen van de final episode had ik een stuk meer verwacht. De rest daarover zet ik netjes in spoilertags.
    SPOILER
    Ik ben wel blij dat de serie gestopt is na seizoen 5. Seizoen 1 en 2 waren goed, 3 en 4 vond ik eigenlijk bagger op een paar episodes na dan. Seizoen 5 ging weer de goede richting in, maar bepaalde dingen waren imo echt gezeik.
    Dat was juist geweldig ! Dat einde... ´´Never fade away'' zegt het al
      woensdag 21 juni 2006 @ 15:19:18 #96
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_39077195
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Dat was juist geweldig ! Dat einde... ´´Never fade away'' zegt het al
    Tja die conclusie met 'not fade away' had ik ook wel getrokken. Maar ik vind het nog steeds een kutfinale. Ik had dingen afgerond willen zien niet een open einde.

Smile Time was overigens een geweldige aflevering.
    pi_39079598
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 15:19 schreef Shogo het volgende:

[..]

Tja die conclusie met 'not fade away' had ik ook wel getrokken. Maar ik vind het nog steeds een kutfinale. Ik had dingen afgerond willen zien niet een open einde.

Ja die was echt lachwekkend !
    pi_39080612
    quote:

-Rabia Al-Basri
      woensdag 21 juni 2006 @ 17:08:14 #99
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_39081495
    Briljant
    pi_39088678
    quote:

[..]

Ik vind 'm juist briljant.
    Dit in tegenstelling tot het einde van Buffy, wat ik absolute bagger vond.
      woensdag 21 juni 2006 @ 22:51:25 #101
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39094328
    Chosen was juist te vet voor woorden. Behoort toch echt wel tot de allerbeste Buffy-afleveringen. Hij mag zich zeker scharen bij eps als Once more with feeling, The gift, Normal again, Selfless, Storyteller, Passion, e.d.

Willow die alle Potentials in Slayers omtoverde . Ik krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk.
    quote:
    Buffy, Vampyr Slayer extraordinaire, had her lesbian witch make with the beaucoup de magie. One light show later... All the Potentials become Slayers.
    pi_39094570
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 22:51 schreef Marble het volgende:
    Chosen was juist te vet voor woorden, Willow die alle Potentials in Slayers omtoverde . Ik krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk.
    [..]
    Tja, ik vond het juist over the top, en haalt het mysterie/nijzondere van slayer-zijn eruit.
    Plus de manier waarop Buffy eerst halfdood wordt geslagen en dan weer mysterieus opeens opstaat en al haar krachten terugkrijgt.
    Die hele aflevering valt wat mij betreft in de categorie, "je kun het overdrijven ook overdrijven."

En een open/minder positief einde vind ik altijd wel wat hebben. En dan is dat van Angel wel leukerder (of moet ik dit in een spolier zetten?)

Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:00:30 #103
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39094737
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tja, ik vond het juist over the top, en haalt het mysterie/nijzondere van slayer-zijn eruit.
    Duh, dat was dus de hele boodschap van de aflevering (en heel seizoen 7 for that matter). De ontwikkeling van Buffy is full circle gekomen. Van de chosen one is ze nu niet langer de enige met die zware last op haar schouders (Faith even daargelaten, want dat was ook pas sinds kort dat zij aan de kant van het goede vocht). Precies waar de Buffster al zeven jaar lang over geklaagd en naar verlangd had .

En ik vond het juist vet omdat het meteen weer allemaal mogelijkheden opende voor de meest extreme gevallen die nu ook Slayerkrachten bezitten, en alle onvorospelbare gevolgen daarvan. Zoals Dana, de Slayer met een psychose.
    pi_39094856
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef Marble het volgende:

[..]

Duh, dat was dus de hele boodschap van de aflevering (en heel seizoen 7 for that matter). De ontwikkeling van Buffy is full circle gekomen. Van de chosen one is ze nu niet langer de enige met die zware last op haar schouders (Faith even daargelaten, want dat was ook pas sinds kort dat zij aan de kant van het goede vocht). Precies waar de Buffster al zeven jaar lang over geklaagd en naar verlangd had .
    Maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden.

En Buffy maar klagen dat op het moment dat Faith het overneemt dat ze dat dan ook niet wil.

Pf. Wat wil je dan?
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:04:58 #105
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39094947
    SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Dizer op 21-06-2006 23:11:19 (gebruik een spoiler ;)) ]
    pi_39095070
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Marble het volgende:
    -knip-
    Dit moet je zeker in een spoiler zetten,
    SPOILER
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:10:31 #107
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39095231
    Net een stukje behind the scenes van The Chosen gezien (op youtube), dat ziet er zo knullig uit eigenlijk. .
    pi_39095305
    En over dat 'opgeven' van Angel om nog mens te worden: die aflevering waarin Angel en Spike om die beker vochten, die vond ik wel weer heel tof, omdat daarin eigenlijk duidelijk werd dat niet Angel, maar Spike die kans zou moeten krijgen. Volgens mij werd dat tenminste duidelijk.

Dat vond ik ook het leuke daaraan: dat de held van de serie misschien toch niet de ultieme held met de ultieme beloning blijkt te zijn. Een verrassende wending eraan geven, die ook echt verrassend blijkt te zijn. Wit is niet volledig wit, maar wat grijzig zeg maar.
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:12:02 #109
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39095315
    quote:
    [b]Op woensdag 21 juni 2006 23:07 Andrew had duidelijk gemaakt dat Angel niet echt meer op hulp hoefde te rekenen, omdat 'ie wat hem betreft in het andere kant zat
    Dan Willow die het steegje binnen komt vliegen en dat leger demonen verpulvert met een toverspreuk.
    Of Illyria die plots weer wat van haar krachten terug heeft en de tijd terugdraait.
    Of... Nou ja, het is zo wel duidelijk dat er genoeg dei ex machinis te bedenken zijn .
    pi_39095348
    Marble: Spoileren!!!
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:14:14 #111
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39095410
    Nee ik ben wel klaar met die spoilertags, die aflevering is al meer dan twee jaar oud. Slaat echt nergens meer op om dat nu nog te gaan doen.
      woensdag 21 juni 2006 @ 23:15:45 #112
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39095477
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef Marble het volgende:
    Nee ik ben wel klaar met die spoilertags, die aflevering is al meer dan twee jaar oud. Slaat echt nergens meer op om dat nu nog te gaan doen.
    Ik heb overigens je stukje in spoiler gezet omdat het NOG steeds een spoiler-free zone topic is. Ik overleg met de jongens om het spoiler-free te maken. Ik ben het overigens wel met je eens. Het is zo lang geleden. Het mag wel nu eens een keer afgelopen zijn. Maar tot die tijd, zou ik het nog even met spoilers doen
    pi_39098978
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef Wombcat het volgende:
    En over dat 'opgeven' van Angel om nog mens te worden: die aflevering waarin Angel en Spike om die beker vochten, die vond ik wel weer heel tof, omdat daarin eigenlijk duidelijk werd dat niet Angel, maar Spike die kans zou moeten krijgen. Volgens mij werd dat tenminste duidelijk.

Dat vond ik ook het leuke daaraan: dat de held van de serie misschien toch niet de ultieme held met de ultieme beloning blijkt te zijn. Een verrassende wending eraan geven, die ook echt verrassend blijkt te zijn. Wit is niet volledig wit, maar wat grijzig zeg maar.
    Maar die aflevering bleek toch uiteindelijk een wild goose chase te zijn?
    -Rabia Al-Basri
    pi_39099038
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Marble het volgende:

[..]

Dan Willow die het steegje binnen komt vliegen en dat leger demonen verpulvert met een toverspreuk.
    Of Illyria die plots weer wat van haar krachten terug heeft en de tijd terugdraait.
    Of... Nou ja, het is zo wel duidelijk dat er genoeg dei ex machinis te bedenken zijn .
    SPOILER
    -Rabia Al-Basri
    pi_39115783
    Stoere video

http://www.whedon.info/article.php3?id_article=16375

Wat heeft deze chick eigenlijk met Buffy/Angel te maken? Ze is regelmatig te zien op whedon.info

[ Bericht 33% gewijzigd door Slayage op 22-06-2006 17:32:36 ]
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 24 juni 2006 @ 18:00:04 #116
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39182699

zaterdag 24 juni 2006 @ 18:22:21 #117
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39183489
    quote:
    Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Slayage het volgende:

Wat heeft deze chick eigenlijk met Buffy/Angel te maken? Ze is regelmatig te zien op whedon.info

[afbeelding]
    Ling Bai, speelde Jhiera in de Angel aflevering She (1.13)
    pi_39194253
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 18:22 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ling Bai, speelde Jhiera in de Angel aflevering She (1.13)
    Das verhelderend thanks. Heb seizoen 1 van Angel niet gezien namelijk
    -Rabia Al-Basri
    pi_39194420
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef Dizer het volgende:

Mooie Cordy compilatie Vooral deze is echt cool. Zou een coole poster zijn Ik vind CC trouwens echt hot in Veronica Mars
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 24 juni 2006 @ 23:59:20 #120
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39194543
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 23:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

Das verhelderend thanks. Heb seizoen 1 van Angel niet gezien namelijk
    Ik zit net een oud Buffy/Angel topic door te lezen (deel 9), en nu weet ik zeker, dat ik Angel ook moet gaan zien. . . Gelukkig zijn ze nu een stuk minder duur. .
      zondag 25 juni 2006 @ 00:29:22 #121
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39195548
    als je een mooi filmpje wil zien over Illyria: http://www.slayerverse.net/clips/vinnieillyria.wmv

zondag 25 juni 2006 @ 00:31:29 #122
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39195616
    Ik heb nog iets van:
    15 afleveringen te gaan van Lone Gunmen
    12 afleveringen te gaan van Lost

En dan begin ik weer aan Angel en Buffy. Ik weet alleen niet wat ik eerst ga kijken. Angel of Buffy. Buffy heb ik echt al heeeeeeel lang niet meer gezien. Maar Angel is zoooooo en de sketches en de grapjes zijn soms echt beter dan in Buffy
      zondag 25 juni 2006 @ 00:33:02 #123
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39195653
    Gewoon chronologisch? Buffy seizoen 1 t/m 3, en daarna gewoon door elkaar? .
      zondag 25 juni 2006 @ 00:38:01 #124
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39195793
      zondag 25 juni 2006 @ 00:38:16 #125
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39195799
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
    Gewoon chronologisch? Buffy seizoen 1 t/m 3, en daarna gewoon door elkaar? .
    Dat kan ook, alleen is dat te veel werk en zo
      zondag 25 juni 2006 @ 01:43:07 #126
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39197252
    Ik heb net Real me nog een keer gekeken, en een van Harmony's minions viel me ineens op:

Andrew. .

[ Bericht 2% gewijzigd door Steve op 25-06-2006 01:48:11 ]
      zondag 25 juni 2006 @ 01:45:04 #127
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39197291
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 01:43 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik heb net Real me nog een keer gekeken, en een van Hamrony's minions viel me ineens op:

Andrew. .
    Lijk erop, maar is hem niet
      zondag 25 juni 2006 @ 01:47:21 #128
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39197342
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 01:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

Lijk erop, maar is hem niet
    Het is hem wel, wordt ook bij het commentaar gemeld. En het staat hier.
      zondag 25 juni 2006 @ 01:50:56 #129
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39197424
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 01:47 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Het is hem wel, wordt ook bij het commentaar gemeld. En het staat hier.
    gaaaf
    pi_39197481
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef Dizer het volgende:

You're Welcome !!!!
    pi_39199313
    Ik las net dit .

Whedon: 'Buffy May Return'
    By WENN| Thursday, March 02, 2006
    HOLLYWOOD - Writer/director Joss Whedon has hinted his cult TV creations Buffy the Vampire Slayer and Angel could be making a comeback.

The series creator says there are talks of home entertainment or miniseries continuations of the Sarah Michelle Gellar-starring series and its spin-off.

He says, "We've been discussing how to do things with a different format--maybe something straight to DVD that wouldn't be a full series. There are various characters that I'd want to explore further."

Laten we het hopen.
    pi_39202235
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 01:43 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik heb net Real me nog een keer gekeken, en een van Harmony's minions viel me ineens op:

Andrew. .
    Ja was me ook opgevallen op een van de reruns op SBS
    -Rabia Al-Basri
      zondag 25 juni 2006 @ 12:17:06 #133
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39202537
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 07:25 schreef Balthar het volgende:
    Ik las net dit .

Whedon: 'Buffy May Return'
    By WENN| Thursday, March 02, 2006
    HOLLYWOOD - Writer/director Joss Whedon has hinted his cult TV creations Buffy the Vampire Slayer and Angel could be making a comeback.

The series creator says there are talks of home entertainment or miniseries continuations of the Sarah Michelle Gellar-starring series and its spin-off.

He says, "We've been discussing how to do things with a different format--maybe something straight to DVD that wouldn't be a full series. There are various characters that I'd want to explore further."

Laten we het hopen.
    Dat horen we al meer dan een jaar . .
    pi_39203373
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat horen we al meer dan een jaar . .
    Klopt, maar deze uitspraak is van maart 2006. Nog niet zo lang geleden dus.
    Misschien komt het er dus toch van.
    pi_39204275
    Don't count on it.
      woensdag 28 juni 2006 @ 14:45:08 #136
    37885 BlackSheep
    Supermellowman
    pi_39321743
    Vandaag voor het eerst Passion gezien (Seizoen 2). Een hele mooie episode als ik alle seizoenen bekijk. Die rustige voice-over van angel terwijl in de aflevering zelf de meest gruwelijke dingen gebeuren. Op een of andere manier heb ik het complete 2e seizoen van buffy gemist, maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een vrij goed seizoen vind.
    Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
      donderdag 29 juni 2006 @ 01:02:00 #137
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39341779
    [TK] Alle seizoenen Angel en Buffy!!!

[ Bericht 82% gewijzigd door Dizer op 29-06-2006 01:24:56 ]
      donderdag 29 juni 2006 @ 02:11:38 #138
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39343065
    quote:
    Daar stond eerst iets heel anders. . Ga je die mooie sets kopen? .
    En ik koop zelf toch liever de iets goedkopere editie van Angel. .
    pi_39343551
    quote:
    Waarom?
      donderdag 29 juni 2006 @ 07:43:10 #140
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39345035
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Daar stond eerst iets heel anders. . Ga je die mooie sets kopen? .
    En ik koop zelf toch liever de iets goedkopere editie van Angel. .
    Als ik deze kan verkopen wel
      donderdag 29 juni 2006 @ 07:43:33 #141
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39345036
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 02:39 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Waarom?
    Omdat ik die mooie boxsets wil kopen
    pi_39353888
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 07:43 schreef Dizer het volgende:

[..]

Omdat ik die mooie boxsets wil kopen
    Die van Buffy is nog wel te koop, maar die van Angel toch niet meer. Althans voorlopig niet.
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 30 juni 2006 @ 11:47:20 #143
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39386567
    quote:
    From Cheerleader to Champion.

Cordy is vrijwel altijd degene die mijn bureaublad siert. Momenteel heb ik deze:

pi_39402865
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef Marble het volgende:

Cordy is vrijwel altijd degene die mijn bureaublad siert. Momenteel heb ik deze:

[afbeelding]
    Nice Kan je ook het origineel posten?
    -Rabia Al-Basri
    pi_39573451
    -Rabia Al-Basri
      donderdag 6 juli 2006 @ 14:38:06 #146
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39573711
    quote:
    Mooi gedaan.. mooi nummer
      donderdag 6 juli 2006 @ 14:38:20 #147
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39573721
    quote:
    Dat is zo'n mooi liedje. .
    En leuk gemaakt. Er zijn echt veel van dat soort filmpjes zeg. .
    pi_39582495
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 14:38 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Dat is zo'n mooi liedje. .
    En leuk gemaakt. Er zijn echt veel van dat soort filmpjes zeg. .
    Idd, heel YouTube staat er vol mee.
    pi_39585644
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Keeping the Buffyverse alive
    -Rabia Al-Basri
      donderdag 6 juli 2006 @ 21:41:31 #150
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_39585808
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Maar de briljantste blijft toch die in mijn sig. .
    pi_39585916
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar de briljantste blijft toch die in mijn sig. .
    Was me niet eens opgevallen

Hij is inderdaad cool.
    -Rabia Al-Basri
    pi_39831349
    quote:
    From Whedon.info - By Aerialla - 2006-07-13
    "Buffy" Season 6's Sex Scenes shooting troubles confirmed by James Marsters ?
    Buffy

Have to post on this after seeing the bickering that went on with this subject so far.

At a convention last year in Detroit I got the chance to talk to James Marsters and asked him about his feelings during this time on Buffy. This was a candid conversation and not in front of a room full of fans, but a room with 7-8 people present. He said Season 6 Sex Scenes was not only a difficult time for him personally but as an actor. There were several things that he did not want to do (Seeing Red bathroom scene in particular) and he went to the higher ups about it. They said if he didn’t do it then he would be sued for breach of contract. Which told him that he had no say in the matter of Spike, he was just to get out there and do the scenes no matter his feelings.

Chances are even though Sarah was Buffy something like this happened. Yep she could have raised a huge stink about it and been fired or sued for breach of contract. Even big names have to play in the field with the Big Boys who are paying their checks.

If you ever watch the dailies from Wrecked and Dead Things you can see the friction working against James and Sarah. They honestly don’t want to be there. Yes they were professional and got the job done but at what expense to their minds and their feelings. No amount of money paid to you can take away the feeling of being used and abused.

So I feel that yes they were professionally and personally degraded. Their feelings (James and Sarah) about the scenes in Season 6 were completely justified. I would have felt degraded also. They said no and still had to do it, that is a virtual rape of a person’s standards and self respect. I can see why none of the actors are really behind a huge push for the movies, who would want to work on a set like that.
    http://www.whedon.info/article.php3?id_article=16779

Dit zijn toch heftige onthullingen
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 14 juli 2006 @ 20:28:57 #153
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39831459
    Jeetje. Best erg inderdaad. Maar aan de andere kant ook best ovderdreven. Die Amerikanen ook
    pi_39831738
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 20:28 schreef Dizer het volgende:
    Jeetje. Best erg inderdaad. Maar aan de andere kant ook best ovderdreven. Die Amerikanen ook
    Inderdaad. Onenigheidje, meteen dreigen met een rechtszaak. Hij zegt hier ook dat de sfeer op de set aardig verziekt was en dat daarom mensen niet in de rij staan voor eventuele Buffy/Spike films en misschien was dat ook een van de redenen dat oa "Spike/Buffy" niet te zien waren in de extra dvd van Buffy the ultimate collection waar de sommige cast leden zat te kleppen over de serie. Ze hebben de Buffy hoofdstuk met slechte nasmaak afgesloten.
    -Rabia Al-Basri
      vrijdag 14 juli 2006 @ 23:16:47 #155
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_39836435
    Jammer dat dat zo afgedwongen moest worden inderdaad. . Al vond ik die sexscènes soms ook wel te veel van het goede, had wat mij betreft minder gekund. Die bijna-verkrachting pastte juist wel weer goed in het verhaal. .

Valt me overigens al op dat Sarah Michelle Gellar nooit in die overviews en interviews te zien is op de dvds...

Ik was er laatst trouwens achter gekomen dat ik Normal Again over het hoofd gezien had. . Steengoede aflevering, vooral dat de makers het aandurven zoiets uit te voeren en je erna nog in verwarring te laten.
    pi_39843277
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
    Valt me overigens al op dat Sarah Michelle Gellar nooit in die overviews en interviews te zien is op de dvds...

Ik was er laatst trouwens achter gekomen dat ik Normal Again over het hoofd gezien had. . Steengoede aflevering, vooral dat de makers het aandurven zoiets uit te voeren en je erna nog in verwarring te laten.
    Viel me ook op, maar dacht eigenlijk vooral dat dat was omdat zij (itt de anderen) nog vrij veel films doet, dus het wat drukker heeft. En misschien wil ze een beetje loskomen uit haar Buffy-rol, dus er wat minder mee geassocieerd worden.

Normal again is
    pi_39853900
    Toevallig keek ik gister Normal Again.
      zaterdag 15 juli 2006 @ 19:49:15 #158
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_39858658
    Misschien is dat een reden dat Buffy is afgelopen? Niet omdat het op is, maar omdat de sfeer niet meer zo top was op de set?
    pi_39867688
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 20:28 schreef Dizer het volgende:
    Niet zeuren, maar batsen
    pi_40059595

En van mijn favo eps Wat is Angelus toch een badass
    -Rabia Al-Basri
    pi_40059651

Deze is misschien zelfs leuker dan die van Angel
    -Rabia Al-Basri
    pi_40061892

pi_40069763
    quote:
    Op vrijdag 21 juli 2006 23:48 schreef -Mo- het volgende:
    [afbeelding]

Joss

Veronica Mars

Zoals vele fans zeiden: That photo is truly "adorkable"
    pi_40101478
    Was echt leuk dat rolletje van en in VM.
    -Rabia Al-Basri
    pi_40101854

Die van Charisma anders ook wel.
    pi_40101991
    quote:
    Op zondag 23 juli 2006 13:29 schreef -Mo- het volgende:
    [afbeelding]

Die van Charisma anders ook wel.
    Yeah baby!

Was wel meer dan leuk natuurlijk
    -Rabia Al-Basri
    pi_40147536
    Ik zag net een stukje van een film of serie op RTL 5 (was het, geloof ik, in ieder geval een van de RTL's) waar Emma Caulfield in te zien was. Iemand enig idee wat dit is. Heb zelf niet kunnen achterhalen wat het was.
    -Rabia Al-Basri
      maandag 24 juli 2006 @ 23:49:56 #168
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40150740
    Dit is haar pagina op IMDB en er staat niets tussen wat vanavond op TV is geweest op die zenders... en als ik het zo bekijk, kan ik het me niet voorstellen dat ze in één van die programma's zat, of het moet een uncredited gastrolletje in CSI of Law & Order zijn geweest
    pi_40151209
    quote:
    Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:
    Dit is haar pagina op IMDB en er staat niets tussen wat vanavond op TV is geweest op die zenders... en als ik het zo bekijk, kan ik het me niet voorstellen dat ze in één van die programma's zat, of het moet een uncredited gastrolletje in CSI of Law & Order zijn geweest
    Nee het was niet een programma op tv, maar was zo'n compilatie van wat RTL 5 te bieden had.
    -Rabia Al-Basri
    pi_40254107
    Buffy seizoen 2 t/m 7 19 Euro per seizoen en Angel 33 Euro. Bij de Mediamarkt.

Das echt goedkoop
    -Rabia Al-Basri
    pi_40254629
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 23:08 schreef Slayage het volgende:
    Buffy seizoen 2 t/m 7 19 Euro per seizoen en Angel 33 Euro. Bij de Mediamarkt.

Das echt goedkoop
    Waatttt...Hier in Zwolle waren ze nog 25 (voor Buffy). Zal binnenkort nog ff checken, maar zulke prijsverschillen tussen filialen komt wel vaker voor.
    pi_40254723
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Waatttt...Hier in Zwolle waren ze nog 25 (voor Buffy). Zal binnenkort nog ff checken, maar zulke prijsverschillen tussen filialen komt wel vaker voor.
    Correctie: Buffy is 19,99 Blijft cheap. Misschien krijgen we op deze manier een hele hoop nieuwe Buffy fans

Dis die van Den Haag trouwens.
    -Rabia Al-Basri
      donderdag 27 juli 2006 @ 23:42:44 #173
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40255307
    quote:
    Op dinsdag 25 juli 2006 00:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee het was niet een programma op tv, maar was zo'n compilatie van wat RTL 5 te bieden had.
    Ze heeft ook in een Horrorfilm gespeeld of zo. Iets met Darkness Falls geloof ik.
      vrijdag 28 juli 2006 @ 07:16:39 #174
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40260605
    Zo, seizoen 4 box van Angel ook weer helemaal gehad Nu moet ik nog seizoenen 1 tot en met 3. IK denk dat ik nu maar box s1 ga kopen, aangezien ik daar echt bijna niets meer van weet Pas vanaf seizoen 2 was ik écht verslaafd
    pi_40266137
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 07:16 schreef Xurk het volgende:
    Ik denk dat ik nu maar box s1 ga kopen, aangezien ik daar echt bijna niets meer van weet
    Seizoen 1

Doyle
      vrijdag 28 juli 2006 @ 20:21:59 #176
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40281595
    Ja, Mark uit Roseanne
    Van Doyle herinner ik me ook maar een paar scénes, waaronder natuurlijk zijn sterfscéne!

Jammer dat hij irl ook overleden is
    pi_40281708
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 20:21 schreef Xurk het volgende:
    Ja, Mark uit Roseanne
    Van Doyle herinner ik me ook maar een paar scénes, waaronder natuurlijk zijn sterfscéne!

Jammer dat hij irl ook overleden is
    goh, ik wist niet dat hij het was, de vriend van becky, inderdaad

hoe is overleden dan?

edit

drug overdose, dude man, wat doe je

[ Bericht 11% gewijzigd door Slayage op 28-07-2006 20:36:09 ]
    -Rabia Al-Basri
      zondag 30 juli 2006 @ 13:17:23 #178
    Bijdehand mannetje
    pi_40320380
    Voor degenen die ze nog niet hadden, en die liever een fraaie verzameldoos hebben dan een rijtje plactic snapcases: De Buffy-box is weer leverbaar bij play.com (GBP 143) en Angel wordt per 30/10/2006 opnieuw uitgebracht en is vooruit te bestellen voor GBP 110.

Bestellen dus!

pi_40332847
    zag net een spotje over bones de nieuwe serie met david boreanaz op rtl 5, vanaf volgende week zondag wekelijks te zien
    -Rabia Al-Basri
      maandag 31 juli 2006 @ 15:04:31 #180
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40353357
    Donderdag 3 augustus RTL7: Buffy the Vampire slayer
    Vrijdag 4 augustus: BBC1: Buffy the Vampire slayer

De film met Kristy Swanson. Nooit gezien, is volgens mij ook niet echt een geweldige film, maar toch even kijken. .
    pi_40353754
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
    Donderdag 3 augustus RTL7: Buffy the Vampire slayer
    Vrijdag 4 augustus: BBC1: Buffy the Vampire slayer

De film met Kristy Swanson. Nooit gezien, is volgens mij ook niet echt een geweldige film, maar toch even kijken. .
    wel toevallig zeg

nee het is zeker niet denderend, maar wel leuk opzich en met rutger hauer natuurlijk als uber vamp
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:33:43 #182
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40379847
    In het entree aflevering van seizoen 2 (tweede geloof ik) van Spike en Drusilla, zegt Drusilla het volgende:

Spoike, I can't see the slayer Spoike. It's all dark around her, it's all dark....

Is dat een teken dat ze eigenlijk al geen Slayer meer is? Omdat ze dood was en weer is gereanimeerd tot leven door Xander?
    pi_40379994
    inderdaad

kendra was ook redelijk vroeg te zien in het tweede seizoen toch?
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:40:43 #184
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40380030
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 11:39 schreef Slayage het volgende:
    inderdaad

kendra was ook redelijk vroeg te zien in het tweede seizoen toch?
    Aflevering 9 of zo geloof ik.
    pi_40388137
    http://newsimg.bbc.co.uk/(...)rabbit_getty_220.jpg

zou bij anya een hartverlamming veroorzaken
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:06:09 #186
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40398774
      woensdag 2 augustus 2006 @ 15:52:06 #187
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40421474
    Tijd om mijn mening wat bij te stellen. .
    Angel is wel leuk.
    pi_40421829
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef alwaysthebest het volgende:
    Tijd om mijn mening wat bij te stellen. .
    Angel is wel leuk.
    je vond em eerst niet leuk dan?
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 2 augustus 2006 @ 16:05:23 #189
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40421891
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

je vond em eerst niet leuk dan?
    Jup. En dat had ik hier volgens mij een paar keer gezegd.
    Maar dat kwam denk ik vooral doordat ik maar een stuk of 3 losse afleveringen gezien had. .
    pi_40422077
    quote:
    Op woensdag 2 augustus 2006 16:05 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Jup. En dat had ik hier volgens mij een paar keer gezegd.
    Maar dat kwam denk ik vooral doordat ik maar een stuk of 3 losse afleveringen gezien had. .
    ah ok, das niet echt representatief nee , buffy had ook wel eens dipjes hier en daar
    -Rabia Al-Basri
    pi_40423966
    -Rabia Al-Basri
      donderdag 3 augustus 2006 @ 23:26:25 #192
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40466848
    Wat een verschrikkelijke film. . Maar wel leuk om eens te zien.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:06:20 #193
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40468227
    Ja, het is een classic als je van de serie houdt Ik heb de film trouwens gezien toen ie voor het eerst uitkwam, wel grappig. En ik vond de film toentertijd best cool, dus toen ik hoorde dat er een serie kwam was ik vet blij

Vandaag de box van seizoen 1 van Angel gekocht, nu hoef ik alleen nog maar seizoen 2 en 3
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:07:54 #194
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40468278
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef Xurk het volgende:
    Vandaag de box van seizoen 1 van Angel gekocht, nu hoef ik alleen nog maar seizoen 2 en 3
    Zet de tissues maar vast klaar. Met afleveringen als Hero en I Will Remember You zul je dat wel nodig hebben.
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:09:13 #195
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40468314
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef Xurk het volgende:
    Ik ben nu bij Rm W/A Vu. .
      vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:12:38 #196
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40468447
    Ik ben nu bij seizoen 2, aflevering 6 van Buffy
    pi_40491252
    quote:
    Op vrijdag 4 augustus 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
    Ik ben nu bij seizoen 2, aflevering 6 van Buffy
    check me fotoboek
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:21:47 #198
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40499212
    2 vragen.

Die begintune van Angel komt me bekend voor. Lijkt 'ie nou heel erg op die van Buffy of ligt dat aan mij? (tune klinkt wel goed btw)

Welke Buffy aflevering kun je het best aan iemand laten zien die er nog nooit een heeft gezien maar wil weten of het leuk is?
    pi_40500772
    Mocht iemand het boeien...die foute Buffy film begint nu op BBC. Was die gisteren ook al niet op RTL 7 ofzo?
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:10:37 #200
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40500815
    Waarom heb ik deze nog niet ge tvpt?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:10:51 #201
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40500822
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef alwaysthebest het volgende:
    2 vragen.

Die begintune van Angel komt me bekend voor. Lijkt 'ie nou heel erg op die van Buffy of ligt dat aan mij? (tune klinkt wel goed btw)

Welke Buffy aflevering kun je het best aan iemand laten zien die er nog nooit een heeft gezien maar wil weten of het leuk is?
    Hush
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:28:47 #202
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40501281
    Hush is wel een erg goede aflevering en artistiek erg mooi gedaan / bedacht allemaal, maar ik weet niet of het de juiste aflevering is om iemand mee in de Buffyverse te introduceren, misschien schrikt het juist door die eigenschappen af, of wijkt het soort verhaal teveel af van een normale BtVS aflevering om een goed beeld te geven van de serie

Die tune van Angel is btw een heel andere, met een viool, terwijl die van Buffy echt rock is.
    Tune van Buffy is door Nerf Herder [ ] gespeeld, die van Angel door Darling Violetta
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:40:17 #203
    37885 BlackSheep
    Supermellowman
    pi_40506827
    Mss Tabula Rasa, episode van seizoen 6 waar de scooby gang last heeft van geheugenverlies? Dan heb je ook niet het probleem dat degene die het voor het eerst ziet geen van de characters kent, omdat de characters dat zelf ook ondervinden. Sowieso een erg grappige episode, al is het grappige natuurlijk minder voor iemand die niet weet hoe de characters normaal met elkaar verbonden zijn
    Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
    pi_40508656
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 01:09 schreef Jill-RMC het volgende:
    Mocht iemand het boeien...die foute Buffy film begint nu op BBC. Was die gisteren ook al niet op RTL 7 ofzo?
    was inderdaad 2 dagen achterelkaar
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 5 augustus 2006 @ 13:07:45 #205
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40508722
    Zo, ik heb net "City Of" gekeken, voor het eerst sinds het [voor de eerste keer] in NL werd uitgezonden... vet
    Ik was best veel vergeten, maar nu is het ook cool om bijvoorbeeld Lindsey te zien, omdat je weet wat voor rol hij gaat spelen later En Cordelia is daar echt nog zo'n doos
    pi_40508825
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef alwaysthebest het volgende:

dat zou echt eentje uit seizoen 3 moeten zijn met faith en the mayor
    -Rabia Al-Basri
    pi_40508898
    quote:
    Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef BlackSheep het volgende:
    Mss Tabula Rasa, episode van seizoen 6 waar de scooby gang last heeft van geheugenverlies? Dan heb je ook niet het probleem dat degene die het voor het eerst ziet geen van de characters kent, omdat de characters dat zelf ook ondervinden. Sowieso een erg grappige episode, al is het grappige natuurlijk minder voor iemand die niet weet hoe de characters normaal met elkaar verbonden zijn

-Rabia Al-Basri
      zondag 6 augustus 2006 @ 00:16:02 #208
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40527021
    Angel die Mandy zingt. . . Ik lag in een deuk.
    pi_40568156
    Gister zomaar Angel weer opgepikt, met S4.
    Was weer erg leuk om weer Angel te kijken.
    quote:
    Lorne: (on phone to Fred) Make sure Fluffy is getting enough love.
    Gunn: Did he have anything?
    Fred: No, and who's Fluffy? Are you Fluffy?
    Gunn: He called me Fluffy?
    Fred: He said make sure... Wait. You don't think he was referring to anything of mine that's fluffy, do you? Because that would just be inappropriate.
    pi_40569561
    Wie vindt Angel ook leuker dan Buffy eigenlijk?
    pi_40570135
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:55 schreef -Mo- het volgende:
    -Rabia Al-Basri
    pi_40570821
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:10 schreef -Mo- het volgende:
    Gister zomaar Angel weer opgepikt, met S4.
    Was weer erg leuk om weer Angel te kijken.
    [..]

Waar later van blijkt dat Lorne dus met Fluffy op zichzelf doelt, omdat hij tegen zijn wil gevangen wordt gehouden in Las Vegas en dat ze hem moeten komen redden
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 12:55 schreef -Mo- het volgende:
    Ik hou van allebei evenveel. Hoewel ik de duisterdere toon van Angel wel een tikkie stoerder vind dan het kraakheldere van Buffy (even seizoen 7 niet meegerekend daarin, want dat is een erg donker seizoen).
    pi_40571169
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Waar later van blijkt dat Lorne dus met Fluffy op zichzelf doelt, omdat hij tegen zijn wil gevangen wordt gehouden in Las Vegas en dat ze hem moeten komen redden
    kon me het gesprek helemaal niet meer herinneren, maar nu zie het weer voor me, cristal
    -Rabia Al-Basri
      maandag 7 augustus 2006 @ 19:51:47 #214
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_40583162
    Ik wilde net Lorne's Fluffy toelichten, maar dat heeft wolfrofl al gedaan

Ik prefereer Angel ietsjes boven Buffy, ik denk dat het komt doordat het wat serieuzer / donkerder is en dat mij wat meer trekt. Maar BtVS kon op zijn tijd ook donker zijn, daar niet van.
    Ze zijn denk ik het omgekeerde van elkaar:
    - Buffy is komisch en soms donker
    - Angel is donker en soms komisch

Allebei doen ze het komische ge-wel-dig, maar Angel vind ik over het algemeen nét iets leuker Al is BtVS af en toe tussendoor wel een opluchting

Ik ben nog steeds met de DVD van Angel s1 bezig en het is echt zo vet om voor het eerst sinds ik het op TV zag, die afleveringen van dat seizoen terug te zien!!
      maandag 7 augustus 2006 @ 20:28:00 #215
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40584682
    Ben nu ongeveer op de helft van Angel, maar vind Buffy tot nu toe leuker. Dat concept staat me iets meer aan, juist dat lichtzinnige vind ik wel leuk in Buffy.
    De muziek en de soms ontzettend droge heerlijke humor van Angel is wel wat beter. Buffy heeft dat laatste ook, maar de humor van Xander werd op den duur wat vervelend. En Buffy heeft Buffy, Willow en vooral Anya .
    pi_40604054
    Ik ben weer begonnen met het eerste seizoen te kijken van Buffy. Nu weet ik weer waarom ik seizoen 1 lang niet meer heb gekeken. De DVD's zitten best strak in dat boek-boxje. Heeft iemand anders ook dit probleem? En wat die je er tegen dat ze niet beschadigen. Ik heb ze nu in losse doosjes gedaan, maar dat vind ik niks. En om nu seizoen 1 opnieuw te kopen vind ik ook onzin.
    vet shitt...
    pi_40604160
    hmm nee, ten minste niet zo dat het gaat beschadigen
    -Rabia Al-Basri
    pi_40604244
    -Rabia Al-Basri
    pi_40626240
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
    Wat een verschrikkelijke film. . Maar wel leuk om eens te zien.
    Ja supergrappig..Vampiers vergingen toen ook nog niet tot stof, maar vielen ´plots´ buitenbeeld en waren daarna verdwenen
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:18:55 #220
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40626629
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef Love_My_Baby het volgende:

[..]

Ja supergrappig..Vampiers vergingen toen ook nog niet tot stof, maar vielen ´plots´ buitenbeeld en waren daarna verdwenen
    In de nooit uitgezonden pilot van Buffy (te downloaden op de Engelse wiki via rapishare of ergens op youtube), veranderen de vampiers tot een grote hoop zand, en wordt die hoop binnen een stuk of 5 shots steeds kleiner. .
    Best leuk om te zien. .
    pi_40626768
    -Rabia Al-Basri
    pi_40626800
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

In de nooit uitgezonden pilot van Buffy (te downloaden op de Engelse wiki via rapishare of ergens op youtube), veranderen de vampiers tot een grote hoop zand, en wordt die hoop binnen een stuk of 5 shots steeds kleiner. .
    Best leuk om te zien. .
    het was ook niet de bedoeling dat dat ooit gezien zou worden
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:24:29 #223
    93474 Sasandra
    Mary Poppins
    pi_40626837
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Best leuk om te zien. .
    En dan die andere Willow
    A spoonful of sugar...
      woensdag 9 augustus 2006 @ 10:07:10 #224
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40635052
    And now for something completely different:

Ik zag net een plaatje van Dark Willow net na Tara's dood en het dringt eigenlijk nu pas tot me door dat ze gewoon nog een tijdje rond loopt met bloedspatten van Tara helemaal over zich heen(!). Dat is wel ongelooflijk cru. Echt sadistisch van de schrijvers. De liefde van je leven voor je ogen vermoord en dan loop je ook nog een tijd rond met diens bloed helemaal over je heen... Brrr. Niet gek dat je dan doordraait zoals Willow.
      woensdag 9 augustus 2006 @ 14:42:45 #225
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40644216
    . Einde seizoen 2 van Angel gezien. Ik kreeg serieus kippenvel toen Willow daar zat (en dat gebeurd niet vaak). .
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 augustus 2006 @ 14:51:37 #226
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_40644538
    quote:
    Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef countergirl het volgende:
    Ik ben weer begonnen met het eerste seizoen te kijken van Buffy. Nu weet ik weer waarom ik seizoen 1 lang niet meer heb gekeken. De DVD's zitten best strak in dat boek-boxje. Heeft iemand anders ook dit probleem? En wat die je er tegen dat ze niet beschadigen. Ik heb ze nu in losse doosjes gedaan, maar dat vind ik niks. En om nu seizoen 1 opnieuw te kopen vind ik ook onzin.
    seizoen 1 is toch zo'n openvouwend kruis? En vanaf seizoen 2 zaten ze in die boek-vormen waarbij dat 1e boek inderdaad erg klein is, en de dvds er maar net in passen.
    Nothing lasts forever but the certainty of change
    pi_40644573
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef Tokus het volgende:

[..]

seizoen 1 is toch zo'n openvouwend kruis? En vanaf seizoen 2 zaten ze in die boek-vormen waarbij dat 1e boek inderdaad erg klein is, en de dvds er maar net in passen.
      woensdag 9 augustus 2006 @ 16:07:15 #228
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40647321
    Zo, ik ben ergens bij het einde van Seizoen 2 van Buffy. Xander is echt een topper in het begin. Al die grappen... en hij met Cordy

En nu is Oz erbij gekomen. Damn.. Oz.. die gast is gewoon cool

Oh en Drusilla... fucking goed zeg... wat is zij
    pi_40681451
    Ben zelf weer eens met seizoen 1 begonnen van BUffy, blijft echt geweldig
    Echt lang geleden dat ik die afleveringen heb gezien....
    pi_40753594
    Weet iemand iets over de serie bones starring David Boreanaz? Het is geen Angel, (jum) maar als echte buffy/angel fan ben ik toch wel benieuwd naar deze serie. Is het wat?
    Welcome to the nancy tribe.
      zondag 13 augustus 2006 @ 00:29:27 #231
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40753655
    Dankje.
    pi_40755189
    Heeft iemand hier trouwens nog mooie wallpapers van btvs of angel? En weet iemand een paar goede sites waar je musicvids van btvs/angel kunt bekijken? (L)
    pi_40759749
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef Weepingwillow het volgende:
    Heeft iemand hier trouwens nog mooie wallpapers van btvs of angel? En weet iemand een paar goede sites waar je musicvids van btvs/angel kunt bekijken? (L)
    http://www.buffyvids.com/archive/authorA_C.html videos, you tube enzo heb je ook een hele hoop uitraard

en hier heb je met name leuke avas, maar ook wallies http://new-place.org/shiny/index.php

voor de rest hebben ze hier eenn hele hoop wallies altijd http://www.whedon.info/
    -Rabia Al-Basri
    pi_40766259
    Dankjewel, maar die musicvids zijn meestal al verwijderd.
      zondag 13 augustus 2006 @ 16:23:27 #236
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40766755
    http://youtube.com, daar staan echt heel veel filmpjes. Gewoon zoeken op Buffy, Buffy the vampire slayer, willow, Angel etc. .
    pi_40767366
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 16:04 schreef Weepingwillow het volgende:
    Dankjewel, maar die musicvids zijn meestal al verwijderd.
    oh joh ben er al een tijdje niet geweest

fix effe een leuke ava voor jezelf dan, is zo leeg zonder

http://new-place.org/shiny/icons/fueltothefire.jpg deze misschien
    -Rabia Al-Basri
    pi_40769715
    Die is wel mooi, ik vond die van brand new day ook mooi. Die stond op die site die jij mij linkte.
    pi_40769887
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 18:09 schreef Weepingwillow het volgende:
    Die is wel mooi, ik vond die van brand new day ook mooi. Die stond op die site die jij mij linkte.
    yikes! dawn?

ben niet echt een dawn fan
    -Rabia Al-Basri
    pi_40769994
    Dat was aan het einde van grave met Buffy en Dawn. Ik vond dat een hele mooie ep, sarah mclachlan met een droevige sound, dark willow die bekeerd, echt een mooie afsluiting van het seizoen.
    pi_40770034
    Ik ben trouwens ook niet echt een Dawn fan hoor!
    pi_40770097
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef Weepingwillow het volgende:
    Dat was aan het einde van grave met Buffy en Dawn. Ik vond dat een hele mooie ep, sarah mclachlan met een droevige sound, dark willow die bekeerd, echt een mooie afsluiting van het seizoen.
    ja zeker een goeie ep, xander saves the day voor de verandering
    -Rabia Al-Basri
    pi_40770174
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef Weepingwillow het volgende:
    Ik ben trouwens ook niet echt een Dawn fan hoor!
    zal ook wel niet de bedoeling zijn geweest dat ze populair zou zijn, denk ik. tja, ze speelt gewoon het irritante zusje van buffy
    -Rabia Al-Basri
    pi_40770614
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef Slayage het volgende:

en hier heb je met name leuke avas, maar ook wallies http://new-place.org/shiny/index.php
    Leuke avatars daar. Alleen moet je ze wel resizen anders kun je ze hier op Fok niet uploaden.

Heb de mijne maar weer eens veranderd http://images.fok.nl/s/smile.gif

Nadeel daarvan is altijd wel dat ik mijn eigen posts eerst weer een weekje niet kan vinden.
      zondag 13 augustus 2006 @ 19:05:57 #245
    37885 BlackSheep
    Supermellowman
    pi_40771754
    Smile Time! Dat paarse toeterbeest
    pi_40778576
    Wat is jullie favoriete aflevering en waarom? Vind ik leuk om te weten:)
    pi_40780446
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef Weepingwillow het volgende:
    Wat is jullie favoriete aflevering en waarom? Vind ik leuk om te weten:)
    Ik denk Normal Again. Vooral vanwege het einde, waardoor je als kijker je serieus gaat afvragen wat nu 'echt' is. En tijdens de aflevering weet je op een gegeven moment ook niet meer welke realiteit van Buffy de echte is.
      zondag 13 augustus 2006 @ 22:58:24 #248
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40780666
    Hush, voor de engigheid,
    The Body, voor het aparte en emotionele,
    Once more, with feeling, voor het vrolijke,
    Normal again, voor het aparte en omdat het behoorlijk gedurfd is van de makers.
    Ik kan niet kiezen. .

En Anya is het leukste personage. .
      zondag 13 augustus 2006 @ 23:13:39 #249
    27648 Weakling
    available in strong mint
    pi_40781345
    Voor mij zonder twijfel The Body. Tot die tijd was Buffy voor mij een leuke lollige goofy serie waarin af en toe wel eens iets serieus gebeurde, maar dat soort gebeurtenissen waren kort en werden snel gevolgd door kwinkslagen. Het raakte me in ieder geval nooit echt ... totdat The Body als een mokerslag op me insloeg.

Ik heb die aflevering sinds de uitzending op TV nooit meer gezien en ik ben ook niet zo'n religieuze volger geweest dat ik alle afleveringen heb gezien en in mijn hoofd heb zitten, dus mijn herinneringen zijn gekleurd en vervormd, maar The Body is mijn nummer 1.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_40781398
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:

En Anya is het leukste personage. .
    Dat sowieso natuurlijk
    pi_40782592
    Ik vind the body ook inderdaad erg goed. Maar net als alwayshtebest kan ik ook niet kiezen tussen bepaalde eps. Ze zijn allemaal bovengemiddeld. Omwf is ook erg apart, en het viel me op dat er nog een aantal goede zangers tussen zaten zoals James, Anthony en Amber. Tara's stem was echt adembenemend. Amends vond ik een speciale aflevering tussen Angel en Buffy. Normal again was verwarrend. Maar toch vond ik chosen geen mooie afsluiting. Het was wel een mooie ep maar ''the final battle'' had nog wel groter gemogen. Het is nu afgesloten. En dan hoop je in Angel nog wat terug te mogen zien van de bufsters maar nee hoor, zelfs in the girl in question kwam buffy niet een keer langs het beeld schieten. Misschien moet je wel op het hoogtepunt stoppen zoals joss zegt, maar van buffy kan ik nooit genoeg krijgen(L)
    pi_40782669
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef Weepingwillow het volgende:
    Maar toch vond ik chosen geen mooie afsluiting. Het was wel een mooie ep maar ''the final battle'' had nog wel groter gemogen.
    Ik vond het nu al overkill.
      zondag 13 augustus 2006 @ 23:56:41 #253
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40782797
    Einde seizoen 5 had mij mooi geleken als helemaal het einde. Buffy die zich opoffert. .
    En Buffy komt toch wel een paar keer langs in Angel?
    pi_40782813
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
    Einde seizoen 5 had mij mooi geleken als helemaal het einde. Buffy die zich opoffert. .
    Ja, maar niet in het laatste seizoen.
      zondag 13 augustus 2006 @ 23:57:49 #255
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40782829
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ah zo. .
    pi_40782917
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
    I agree completely
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:01:13 #257
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40782940
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jawel, in The Girl In Question. Weliswaar niet SMG, maar het is wel Buffy.
    pi_40783070
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Marble het volgende:

[..]

Jawel, in The Girl In Question. Weliswaar niet SMG, maar het is wel Buffy.
    Maar zo overduidelijk niet SMG, dat het eigenlijk lachwekkend is.
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:08:41 #259
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40783209
    Ja, maar ze zit er wel in. .
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:34:39 #260
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40784010
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:08 schreef Marble het volgende:
    Ja, maar ze zit er wel in. .
    Buffy zit in S5 ook in een van Angel's dagdromen in Soul Purpose; dan ligt Angel op bed en hebben Buffy en Spike naast hem sex met elkaar Je hoort dan wel voiceclips van Buffy, maar haar gezicht blijft angstvallig verborgen
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:35:04 #261
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40784029
    Dizer en ik hebben bedacht dat we maar eens een Joss Whedon meet moeten houden trouwens
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:40:15 #262
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40784202
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef Zhenar het volgende:
    Dizer en ik hebben bedacht dat we maar eens een Joss Whedon meet moeten houden trouwens
    Met OMWF-karaoke?
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:41:14 #263
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40784229
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Met OMWF-karaoke?
    Ja!
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:41:16 #264
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40784231
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Met OMWF-karaoke?
    .

Angel die zingt was trouwens ook hilarisch. . Die karaokebar is erg leuk in Angel. kan niet wachten tot ik de volgende seizoenen heb. .
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:45:19 #265
    93709 Illyria
    The blue bummer
    pi_40784346
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:41 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

.

Angel die zingt was trouwens ook hilarisch. . Die karaokebar is erg leuk in Angel. kan niet wachten tot ik de volgende seizoenen heb. .
    Haha ja leuk is dat he, er gaan nog veel meer personages karaoken. Cordelia, Gunn, Wesley, Harmony, Connor...
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:45:44 #266
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40784355
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:41 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

.

Angel en Wes die dansen was ook geweldig

Ik heb trouwens ook nog een leuke blooper reel op mijn Angel S5 dvd staan Heeft iemand die gezien?
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:48:07 #267
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40784435
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=L26K1dy4XXw&search=angel%20dance
    Prachtig ja. .
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:51:18 #268
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40784501
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 00:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

quote:
    Ik heb trouwens ook nog een leuke blooper reel op mijn Angel S5 dvd staan Heeft iemand die gezien?
    Jaaa die is leuk, vooral de grollen van David B. "We lost Amy!"
      maandag 14 augustus 2006 @ 00:57:26 #269
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_40784651
    En Amy Acker is ook zo cute als ze in de lach schiet Volgens mij lijkt ze in het echt behoorlijk op Fred !
      maandag 14 augustus 2006 @ 01:03:40 #270
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_40784802
    Fred is ook heel leuk, maar ik vind AA het coolst als ze evil rollen speelt zoals Illyria (al is die niet per sé evil, maar wel een arrogante godheid en daar gedraagt ze zich ook naar ) en Peyton in Alias. Zij kan dat echt zo goed spelen dat de rillingen ervan over je rug lopen. Daardoor vind ik haar ook de allerbeste acteur uit B/A, naast SMG.
    pi_40785198
    Ja zij is echt goed, van schattig meisje uit texas(?) naar blauwharige, evil goddess
    pi_40785464
    Ben nu alle seizoenen van Angel opnieuw aan het kijken

Seizoen 1 heb ik nou wel 6 keer gezien, seizoen 2 wel 5 keer en seizoen 3 nu voor 4e keer.

Ik heb er nogsteeds de balen van dat er toen geen seizoen 6 kwam. Seizoen 5 was heel sterk en de kijkcijfers waren toen 10% hoger dan voorheen.. en dan cancellen ze het en laten ze baggershows als Charmed wel draaien.

Wat ik ook oh zo jammer vind aan Angel is dat charisma carpenter zwanger werd. Leuk voor haar natuurlijk maar daardoor kreeg seizoen 4 toen een slecht verhaal en werd Cordelia heeeel irritant. En haar acteertalent leed er ook onder helaas.

Eind seizoen 5 was ze weer helemaal haarzelf maar toen was ze helaas al de serie uitgeschreven

Seizoen 6 had echt top kunnen zijn.
    pi_40785794
    Cordelia was inderdaad érg irritant in S4.
    En Angel cancellen was erg dom ja. Er zat een stijgende lijn in de kijkcijfers. Uiteindelijk trok de series finale van Angel meer kijkers dan de series finale van Buffy.

Edit:
    quote:
    How are This Year's WB Ratings in Angel's Time Slot ?

NEW SERIES VS. THEIR TIME SLOT HOLDERS FROM LAST SEASON

-41.23% - jack & bobby (vs. angel)
    -61.12% - big man on campus (vs. angel)

Jack & Bobby had a 41% drop and Big Man On Campus had a 61% drop in viewership compared to Angel last year.
    Jack and Bobby have become the least-watched show of the network.
    Duidelijk.
    pi_40785982
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 01:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Wat ik ook oh zo jammer vind aan Angel is dat charisma carpenter zwanger werd. Leuk voor haar natuurlijk maar daardoor kreeg seizoen 4 toen een slecht verhaal en werd Cordelia heeeel irritant. En haar acteertalent leed er ook onder helaas.
    Nou ja zeg, dat vond ik echt bij uitstek het beste Angel seizoen. Lekker grijs, wat is goed, wat is kwaad, geen makkelijke keuzes, een bijna filosofisch te noemen seizoen.

De beste Buffy episode aller tijden vind ik trouwens Passion.
    (The Body en Becoming II als goede runners up, maar die hadden al alles mee, Passion kwam zomaar out of the blue en heb ik het meest herkeken, cinematisch, dialoogwijs en qua emotionele lading onnavolgbaar wat mij betreft..)
    pi_40786454
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nou ja zeg, dat vond ik echt bij uitstek het beste Angel seizoen. Lekker grijs, wat is goed, wat is kwaad, geen makkelijke keuzes, een bijna filosofisch te noemen seizoen.
    2e keer kijken vond ik het minder erg maar toen in 2003 zaten we in de angel topics hier ons bijna allemaal dood te ergeren aan het gedoe met evil cordelia (ze acteerde toen ook heel slecht) en van dat Jasmine gebeuren moesten we ook niets hebben maar dat vond ik 2e keer kijken al wat beter. Maar dat Skip toen dan ook nog even gaat vertellen dat alles wat in Angel gebeurd is vanaf aflevering 1 seizoen 1 allemaal geregisseerd was door hun zodat die gebeurtenis in seizoen 4 zou gebeuren is gewoon een blamage van de schrijvers, wat een lulkoek.

Was overduidelijk dat de scriptschrijvers toen gewoon allemaal dingen achteraf erbij gingen verzinnen, omdat ze dus ineens een andere kant op moesten met het verhaal vanwege charismas zwangerschap.

Ja seizoen 4 had vele coole elementen, maar de wanhoop van de schrijvers was helaas aan de afleveringen te zien.

Passion is mooie aflevering trouwens ja

Maarre ik moet wel zeggen dat na het langer kijken van Angel en daarna Firefly ik Buffy toch wel de mindere vind, is toch net iets meer highschool niveau en angel en firefly wat donkerder en volwassener

The Body heb ik helaas niet van kunnen genieten omdat ik het einde ervan al perongeluk in een fan-filmpje had gezien op internet. Sindsdien ben ik gestopt met volgen van series op tv en download ik alles.
    pi_40787151
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 01:51 schreef -Mo- het volgende:
    Cordelia was inderdaad érg irritant in S4.
    En Angel cancellen was erg dom ja. Er zat een stijgende lijn in de kijkcijfers. Uiteindelijk trok de series finale van Angel meer kijkers dan de series finale van Buffy.

Edit:
    [..]

Duidelijk.

Ik kan nog herinneren dat de fans er heel veel aan gedaan hebben om de show toch verder te laten gaan, er werd tienduizenden dollars opgehaald voor goede doel in naam van het voortzetten van Angel. Er werden dingen naar het kantoor van WB gestuurd etc.

En het was gewoon zooo stom allemaal want er was gewoon geen goede reden voor het cancelen van Angel. En WB had wel heel leuk een zeer lovend stukje over Angel geschreven enzo maar hebben nooit een goede reden gegeven.

En nu zie je dus ook, de shows die er inplaats van zijn gekomen doen het enorm bagger. Als ze dat nou meteen beseft hadden zaten we nu te wachten op seizoen 8 alweer

En TV zit ook zo stom in elkaar.. ze konden toch gewoon dan Angel terugzetten op de buis nadat die plaatsvervangende series flopten? Alle acteurs hadden zogoed als niks te doen (helaas) vorig jaar en whedon heeft nu dan wel wonder woman maar hij deed eerst 3 series tegelijk, had gekund want hij liet Angel toch over aan andere mensen en dat ging best goed.

Maar nee vooral niet kijkcijfers terug halen, vooral de duizenden fans niet blij maken (oja er was zelfs een vrachtwagen met 'Save Angel' billboards die door LA reed enzo)...

zucht

Seizoen 6 had wat mij betreft wel mogen zijn dat ze terug gaan naar hun roots ala seizoen 1.
    pi_40788438
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 02:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Maar dat Skip toen dan ook nog even gaat vertellen dat alles wat in Angel gebeurd is vanaf aflevering 1 seizoen 1 allemaal geregisseerd was door hun zodat die gebeurtenis in seizoen 4 zou gebeuren is gewoon een blamage van de schrijvers, wat een lulkoek.
    Ah, ik moet dus geloven dat ze vanaf het begin al rekening hielden met een zwangerschap van Charisma Carpenter
    pi_40788746
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 02:36 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

2e keer kijken vond ik het minder erg maar toen in 2003 zaten we in de angel topics hier ons bijna allemaal dood te ergeren aan het gedoe met evil cordelia (ze acteerde toen ook heel slecht) en van dat Jasmine gebeuren moesten we ook niets hebben maar dat vond ik 2e keer kijken al wat beter. Maar dat Skip toen dan ook nog even gaat vertellen dat alles wat in Angel gebeurd is vanaf aflevering 1 seizoen 1 allemaal geregisseerd was door hun zodat die gebeurtenis in seizoen 4 zou gebeuren is gewoon een blamage van de schrijvers, wat een lulkoek.
    Haha, ik kan me die topics inderdaad nog wel herinneren. Maar ik heb seizoen 4 begin dit jaar opnieuw bekeken op dvd, en als je alle afleveringen gewoon lekker achter elkaar kan kijken wordt seizoen 4 wel een stuk beter. Misschien zelfs wel beter dan seizoen 3.

En een Buffy-meet en -karaoke:
    pi_40794644
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 04:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
    En TV zit ook zo stom in elkaar.. ze konden toch gewoon dan Angel terugzetten op de buis nadat die plaatsvervangende series flopten? Alle acteurs hadden zogoed als niks te doen (helaas) vorig jaar en whedon heeft nu dan wel wonder woman maar hij deed eerst 3 series tegelijk, had gekund want hij liet Angel toch over aan andere mensen en dat ging best goed.
    Ik dacht dat David B. meteen na het cancellen aangaf klaar te zijn met het karakter 'Angel', maar dat weet ik niet meer zeker.
    pi_40800484
    Ik meen mij te herinneren dat hij alleen nog maar Angel wilde spelen in een bioscoopfilm, in tv-films was hij niet geïnteresseerd.
    pi_40800652
    Ja hij was wel klaar met Angel in de zin van dat ie niet weer iets nieuws wou beginnen met een oud karakter maar hij had een seizoen 6 heus wel gedaan dunkt me.

In 2003/2004 was de serie echt even heilig voor me elke keer uitkijken naar de volgende aflevering en dan volop genieten en dan wachten op de volgende... en dan houd het ineens op.

En tja opnieuw kijken is wel leuk.. maar het feit dat je al weet wat er gebeurd maakt de belevenis toch 10 keer minder.
    pi_40800682
    heb trouwens vandaag seizoen 3,4 en 5 besteld op dvd bij cd-wow.com voor 25 euro per stuk.

Jammer dat ze nu zon cheap plastic casing hebben alleen, heb seizoen 1 en 2 in mooie boekvorm
    pi_40800987
    Tis toch niet te geloven hoe de prijzen van de dvdboxen gedaald zijn, ik heb verdomme ong. 60 euries p.s betaald:P
      maandag 14 augustus 2006 @ 17:59:16 #284
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40801032
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef Weepingwillow het volgende:
    Tis toch niet te geloven hoe de prijzen van de dvdboxen gedaald zijn, ik heb verdomme ong. 60 euries p.s betaald
    Ik ook
    pi_40802921
    Ik toen ook hoor.. toen waren ze bij de FRS zelfs 120 euro

Reden dat ik seizoen 3 tm/ 5 nog niet had was omdat ik toen niet kon betalen a 60 ps
    pi_40803454
    Ja inderdaad... Maar ik heb nu wel de originele verpakking en niet die stomme plastic rip offs:)
    pi_40803521
    Ja dat vind ik wel jammer, zoals ik al zei wou ik ze toen kopen maar had ik het geld niet. Ik vind de oude verpakking wel wat hebben. Maar goed kan niet alles hebben.
      maandag 14 augustus 2006 @ 19:25:50 #288
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40803888
    Ik heb gewoon plastic keep cases à 25 euro. Goed genoeg. .
    pi_40804409
    Ik maak ook niet echt onderscheid in de verpakking hoor. Maar inderdaad, die oude verpakkingen zijn gewoon mooier verbonden. In ieder geval naar mijn opinie.
    pi_40809710
    Ik heb 1 t/m 3 in de mooie verpakking van Angel. De rest zoek ik nog.
    pi_40826420
    ik heb eindelijk de serie's van angel!!!
    ik keek ze altijd los toen ze op tv waren. maar ik heb ze nu dan toch allemaal maar gekocht!
    ben dus nu bezig met seizoen 1!
    rete verslavend zeg!

ben benieuwd welke serie ik straks het leukst vind, Buffy of Angel.
    Babe In Totale Control of Herself
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:29:37 #292
    93474 Sasandra
    Mary Poppins
    pi_40838839
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef Sassefras het volgende:
    ik heb eindelijk de serie's van angel!!!
    ik keek ze altijd los toen ze op tv waren. maar ik heb ze nu dan toch allemaal maar gekocht!
    ben dus nu bezig met seizoen 1!
    rete verslavend zeg!

ben benieuwd welke serie ik straks het leukst vind, Buffy of Angel.
    Angel heeft een geweldig slotseizoen, een waardig einde van de serie. Helaas geldt dat niet voor Buffy Ik vind seizoen 7 het minst goede, terwijl ik seizoen 5 van Angel het beste vind.
    Dat heeft mijn waardering voor Buffy wel een beetje doen slinken. Maar dan nog blijft het de beste serie ooit.
    A spoonful of sugar...
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:17:42 #293
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40843288
    Angel is ook beter dan Buffy. Hoewel Buffy erg goed is, is de sarcasme van de cast van Angel het beste Toen Xander helaas minder werd, is de sarcasme ook minder in Buffy, daar was Xander erg goed in. Anya is de enige die tot het laatste moment super blijft
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:19:01 #294
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40843346
    Dit is iets wat me echt enorm dwars zit en blijft.. In Amends, zie je voro het eerst, The First. Die ben ik op dit moment aan het kijken... The First kan niemand aanraken, maar toch raakte hij Angel aan... Te irritant voor zo een perfecte serie... aaaargh!
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:23:11 #295
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40843510
    Ik kan me er aan ergeren dat je zo nu en dan de reflectie van de vampiers in ramen e.d. kunt zien.
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:43:00 #296
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40844220
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik kan me er aan ergeren dat je zo nu en dan de reflectie van de vampiers in ramen e.d. kunt zien.
    Is me nooit opgevallen eigenlijk
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:52:08 #297
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_40844543
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:

[..]

Is me nooit opgevallen eigenlijk
    Meestal is het ook niet heel goed te zien hoor. .
    Een hele erge zit in Him, als Spike langs een winkelraam sluipt.
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:57:40 #298
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_40844745
    Whehe

Vorig jaar keek ik naar aflevering The Wish, daarin zie je dus Evil Willow en zo met haar "Bored Now" en zo Ik dacht vorig jaar iets te hebben gezien, maar achteraf toch niet. Gisteren maar weer eens dezelfde scene in slowmotion en zo.. en ik dacht echt te zien dat in de andere wereld Faith in 1 seconde in beeld te zien is, die door een vampier leeggezogen wordt
      dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:15:57 #299
    27648 Weakling
    available in strong mint
    pi_40848302
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef Weepingwillow het volgende:
    Tis toch niet te geloven hoe de prijzen van de dvdboxen gedaald zijn, ik heb verdomme ong. 60 euries p.s betaald:P
    Mehehe, voor de prijs van 2 boxen toen, heb je nu alle seizoenen van Buffy is een mooie doos.
    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=155753
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    pi_40849863
    Ik baalde dat Doyle zo snel uit Angel was. Hij ownde de pizzaplace.
    pi_40861160
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
    Dit is iets wat me echt enorm dwars zit en blijft.. In Amends, zie je voro het eerst, The First. Die ben ik op dit moment aan het kijken... The First kan niemand aanraken, maar toch raakte hij Angel aan... Te irritant voor zo een perfecte serie... aaaargh!
    En in Halloween is Willow een geest, die door muren loopt en zo. Maar als ze voorbij een gordijn loopt, raakt ze dat even aan en het hangt dan nog even na te wapperen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')